Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Схема охолодження двигуна 406 газель схема фото

  1. Технічні характеристики
  2. Карбюратор на «Газелі» з 402 двигуном
  3. Система охолодження
  4. Вентилятор і радіатор
  5. елементи опалення
  6. Водяна сорочка і патрубки
  7. Генератор «Газелі» (402 двигун)
  8. На закінчення
завантажити

Наша сеть партнеров Banwar

«Газель» - мабуть, наймасовіший в Росії вантажівка малого класу. Ці машини зустрічаються на вулицях кожен день. Мало хто пам'ятає, але перші «Газелі» йшли з моторами і КПП від звичайної «Волги». У такому вигляді «Газель», здійснювали в період з 1995 по 2002 рр. включно. Це був двигун Заволзького моторного заводу, який отримав маркування ЗМЗ-402. Які він має характеристики і особливості? Дізнаємося в нашій сьогоднішній статті.

Двигун ЗМЗ-402 - один з наймасовіших, які коли-небудь випускалися в Заволжя. Цей мотор має алюмінієвий блок з «мокрими» чавунними гільзами. Розподільчий вал знаходиться внизу. Даний агрегат випускався серійно з 1981 по 2006 рр. Спочатку 402 двигун для «Газелі» не передбачався. Це був модернізований мотор 24Д, який ставиться на радянську «Волгу». Серед суттєвих відмінностей 402-го мотора варто відзначити змінений випускний колектор, інший підйом распредвала (він став вище на 0,5 міліметра) і масляний насос. В іншому ЗМЗ-402 був копією мотора 24Д - двигуна з 50-х. Про проблеми ДВС ми розповімо пізніше. До речі, схема двигуна «Газелі» (402 ЗМЗ) є на фото в нашій статті.

Технічні характеристики

Отже, ЗМЗ-402 - це бензиновий рядний чотирициліндровий мотор з робочим об'ємом в 2440 кубічних сантиметрів. Агрегат має найпростішу карбюраторну систему харчування з механічним бензонасосом. Отже, ЗМЗ-402 - це бензиновий рядний чотирициліндровий мотор з робочим об'ємом в 2440 кубічних сантиметрів Система ГРМ - восьмиклапанним, з ланцюговим приводом від колінчастого вала. 402 двигун «Газелі» має 92-міліметровий хід поршня. Діаметр циліндрів - теж 92 міліметра, через що мотор мав малу ступінь стиснення і компресію. У нормі цей параметр становив 8,2 кілограм на кубічний сантиметр. Критичним вважався показник в 6,7 кілограм. Поряд з низьким ступенем стиснення, 402 двигун «Газелі» відрізнявся малою потужністю. Максимальна потужність, яка досягалася при 4,5 тисячах обертів - 100 кінських сил. Крутний момент - 182 Нм при 2,5 тисячах обертів. І якщо для «Волги» цього параметра ще було досить, то для «Газелі» вже немає. Машина була чутлива до найменших перевантажити. Восьмиградусного підйоми здавалися для неї справжнім випробуванням. Рекомендоване виробником масло - 5w30-15w40. При заміні необхідно лити до шести літрів. Регламент заміни масла - десять тисяч кілометрів. Але автомобілісти рекомендують це робити раніше, на восьми тисячах.

Карбюратор на «Газелі» з 402 двигуном

Що стосується системи харчування, тут використовувався вітчизняний карбюратор "Пекар" моделі К151. Це штатний елемент, яким укомплектовувалися все 402-е двигуни. «Газель» не стала тому виключенням. Що стосується системи харчування, тут використовувався вітчизняний карбюратор Пекар моделі К151 Як показує себе К151 в справі? Як відзначають відгуки власників, "Пекар" - не найкращий карбюратор. На «Газелі» з 402 двигуном добре поводиться "Солекс". Він не має, таких мінусів, як "Пекар":

  • Витрати палива. З карбюратором К151 «Газель» витрачала близько 25 літрів бензину, причому 92-го. Установка "Солекса" дозволяє знизити даний параметр приблизно на чверть.
  • Робота двигуна. Як не намагалися налаштовувати "Пекар" автомобілісти, мотор все одно працював нестійка. На холостих плавали обороти, при розгоні відчувалися провали. На "Солекс" таких проблем немає.
  • Ресурс. К151 має малу ресурсом. Через 50 тисяч кілометрів він приходив в непридатність. Причому К151 не підлягав ремонту - спроби встановити ремкомплект були марними. Мотор працював ще гірше. До речі, К151 міг вийти з ладу і раніше. Відома хвороба - заклинювання заслінки вторинної камери. "Солекс" має вдвічі більший ресурс і легко піддається ремонту.

Як ми вже відзначили раніше, ЗМЗ-402 - це восьмиклапанний мотор, тому в системі ГРМ тільки один розподільний вал. Серед найчастіших проблем - необхідність в регулюванні клапанів. На «Газелі» з 402 двигуном вона повинна проводитися кожні 30 тисяч кілометрів. Причому зазори підлаштовуються строго під кожен тип палива. Виробник заявляє, що тепловий зазор на обох клапанах (впускному і випускному) повинні бути 0,4 міліметра. Як ми вже відзначили раніше, ЗМЗ-402 - це восьмиклапанний мотор, тому в системі ГРМ тільки один розподільний вал Але як показує практика, для нормальної роботи мотора потрібні інші настройки. Регулювання клапанів на «Газелі» з 402 двигуном під 92-й бензин повинна проводитися наступним чином. Для впускних клапанів зазор становить 0,30 міліметра, для випускних - 0,25. А ось для їзди на 76-му бензині потрібно збільшити цей параметр до 0,44 міліметрів. Що стосується більшості «Газелей» з 90-х, які експлуатуються сьогодні, вони їздять на пропан-бутану. Під це паливо свій тепловий зазор - 0,35 міліметра. Саме з такими характеристиками машина буде приемистой і тяговитой.

Система охолодження

Будь-двигун внутрішнього згоряння потребує охолодження. Не став винятком і двигун 402 «Газелі». Система охолодження двигуна даної моделі - рідинного типу, з примусовою циркуляцією від помпи. Схема СОД представлена ​​в нашій статті. Будь-двигун внутрішнього згоряння потребує охолодження Пристрій даної системи на всіх «Газелях» однакове. Єдине - на модифікаціях «мікроавтобус» встановлено два обігрівача і додатковий електронасос. У конструкцію СОД входить:

В якості охолоджуючої рідини виробник рекомендує використовувати Тосол А-40. Також мотор працює і на чистій воді, що дистилює. Однак її не можна використовувати в зимовий період часу.

Нижче ми розглянемо найбільш важливі елементи системи охолодження 402 двигуна "Газелі".

СОД складається з двох кіл - малого і великого. По першому рідина циркулює до того моменту, як мотор прогріється. Як тільки температура досягне заданої відмітки (зазвичай 70-80 градусів), тосол рухається по великому колу. Для чого потрібен термостат? Саме він керує регулюванням і подає рідину за певним контуру в залежності від її температури. Що стосується несправностей термостата на 402-му моторі, часто трапляється клин елемента в закритому вигляді. Зважаючи на це мотор починає перегріватися, оскільки рідина циркулює тільки по малому колу, минаючи основний радіатор.

Інша її назва - водяний насос. Даний механізм забезпечує циркуляцію тосола в системі охолодження. Працює деталь від колінчастого вала. Чим вище його обороти, тим сильніше розкручується крильчатка насоса. Інша її назва - водяний насос Серед несправностей помпи на 402-му моторі варто відзначити виття підшипника. В такому випадку насос розбирається і змінюється вал в зборі з підшипником. Також в непридатність приходить сальник, шків і крильчатка.

Вентилятор і радіатор

Із заводу на «Газель» з 402-м мотором ставиться трьохрядовий мідний радіатор. Він досить витривалий і служить дуже довго. Але з часом (особливо при використанні неякісної охолоджувальної рідини) починається внутрішня корозія металу. Через це погіршується тепловідвід і сильно гріється двигун. Також корозія призводить до течі тосола. Що стосується вентилятора, він шестилопатеві і встановлений на шківа колінчастого вала. Обертається елемент з такою ж частотою, що і сам вал. Працює вентилятор постійно, через що 402-й мотор не може нормально нагрітися взимку.

елементи опалення

  • Салонний радіатор.
  • Вентилятор пічки з електричним моторчиком.
  • Сполучні патрубки.
  • Елементи керування грубкою з тросовим приводом.

Часто обривається трос, що перекриває клапан на грубку. Через це вона гріє як влітку, так і взимку. Сам радіатор і вентилятор служать відносно довго.

Водяна сорочка і патрубки

Перша знаходиться в самому блоці циліндрів, а також в ГБЦ. Принцип роботи водяної сорочки простий. Холодний тосол, що йде від радіатора, потрапляє в канали блоку і забирає частину тепла. Далі рідина знову потрапляє на радіатор і охолоджується. Серед несправностей сорочки варто відзначити засмічення каналів і внутрішню корозію. Знову ж, винуватцем цього проблеми є неякісна охолоджуюча рідина.

Генератор «Газелі» (402 двигун)

Трохи розповімо про навісному обладнанні. Двигун ЗМЗ-402 комплектується 65-амперним генератором моделі 1631.3701. Це трифазний синхронний генератор з вбудованим випрямлячем на кремнієвих діодах. Наводиться в дію він за допомогою ременя від шківа коленвала. Ротор обертається на кулькових підшипниках, що знаходяться в кришках. Варто відзначити, що мастило на вал ротора закладена на весь його термін служби. Всередині задньої кришки є випрямний блок, що регулює напругу. Випрямляч складається з шести діодів, що встановлені в підковоподібні пластини. Даний генератор може видавати струм від 12 до 14 Вольт. У статорі - дві трифазні обмотки, підключення один одному паралельно. Охолодження - повітряного типу, через вікна в кришці. Трохи розповімо про навісному обладнанні Для збудження на роторі генератора знаходиться обмотка. Її висновки йдуть на два мідних контакту, що з'єднуються з кільцями вала ротора. Харчування подається через вугільні щітки. Серед проблем даного генератора власники виділяють малу потужність. Для повноцінної експлуатації необхідно мінімум 80 Ампер-годин. Також часто з ладу виходять щітки генератора і «шоколадка» (регулятор напруги).

Ремонт двигуна 402 «Газелі» знадобиться не раніше, ніж через 200 тисяч кілометрів. Для комерційного автомобіля це не великий термін. Мотор може «Капіталі» до чотирьох разів. А щоб ремонт двигуна «Газелі» не знадобився тривалий час, потрібно вчасно міняти в ньому масло і не перегрівати мотор. Ремонт двигуна 402 «Газелі» знадобиться не раніше, ніж через 200 тисяч кілометрів Також слід виставити правильне запалювання. На «Газелі» з 402 двигуном він виставляється на трамблере. Налаштування кута випередження запалювання дозволить зберегти клапана від прогара і збільшити прийомистість мотора.

На закінчення

Отже, ми з'ясували, що собою являє двигун ЗМЗ-402. Конструкція даного мотора досить застаріла, через що виникають часті поломки з ним. Тому власники старих "Газелей" встановлюють замість нього більш сучасні, 405 і 406 мотори. При такому ж витраті вони видають набагато більше потужності і крутного моменту. А поломки з ними трапляються набагато рідше.


Як підтягнути ручник на Пасаті б5 відео
Заміна еластичної муфти на класиці

402. Які він має характеристики і особливості?
Як показує себе К151 в справі?
Для чого потрібен термостат?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов