Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Схема і пристрій заднього моста ВАЗ 2107

  1. Пристрій і принцип роботи
  2. Несправності та їх усунення

Наша сеть партнеров Banwar

Задній міст, грає дуже важливу роль для автомобілів із заднім приводом. На машинах марки ВАЗ, починаючи з 2101, і закінчуючи 2107, заднім міст мав більш важке пристрій, ніж на передньопривідних зразках. Він включає в себе рухомі механізми, що змушують передавати обертання від двигуна, безпосередньо, до ведучих коліс автомобіля. Детальний пристрій і принцип роботи, ми розглянемо в даній статті, на прикладі ВАЗ 2107.

Пристрій і принцип роботи

Задній міст ВАЗ 2107, складається з двох частин: карданний вал, і задня вісь, з редуктором. Кардан - складається з двох піввісь, що мають рухливе зчленування. Він розташовується під днищем, уздовж всього кузова, від коробки передач до редуктора. Він обертається разом з шестернями КПП, і при зміщенні задньої осі вгору або вниз, кардан, також змінює своє положення, для того, щоб забезпечити подальше обертання задніх коліс.

Редуктор - складається з металевого кожуха, в якому розташовані дві шестерінки. Одні з них - знаходиться на кінці карданного валу, перпендикулярно другий, розташованої на балці задньої осі. Вони мають діагональне перетин, що дозволяє їм вступати в контакт між собою, тим самим забезпечуючи передачу обертання.

Оскільки редуктор - це пристрій, в якому постійно відбувається рух деталей, і відповідно їх нагрівання, він повинен мати в собі рідину, що забезпечує мастило тертьових деталей, і відведення тепла від них. Зазвичай, даної рідини вистачає на досить тривалий час, і її заміна проводиться дуже рідко. Така стійкість корисних властивостей масла, забезпечується завдяки підтримці правильного атмосферного тиску, всередині редуктора заднього моста, яке забезпечує «сапун».

Така стійкість корисних властивостей масла, забезпечується завдяки підтримці правильного атмосферного тиску, всередині редуктора заднього моста, яке забезпечує «сапун»

Редуктор задньопривідних моделей

Складається «сапун», з двох частин: склянки, всередині якого розташований еластичний балон. Саме він з'єднує редуктор з картером.

Крім двох основних шестерень, в редуктор входять два шківа, що відповідають за обертання лівого і правого заднього колеса. На цьому, пристрій і принцип роботи заднього моста завершені.

Несправності та їх усунення

Пристрій редуктора, і заднього моста в цілому, досить стійке до зносу, і несправності з даним вузлом з'являються досить рідко. Але, все ж, бувають випадки, коли який-ні-будь з механізмів виходить з ладу. Які поломки трапляються найчастіше, і що робити в такій ситуації, розглянемо далі в статті.

Перше, що підказує водієві про поломку - шум в районі задньої осі. Він може виходити з двох джерел: редуктор і колеса. Якщо шум чути від задніх коліс, то необхідно перевірити кріплення осі до самих колесам. Іноді бувають випадки, що кріплення не до кінця затягнуті, і в процесі їзди, від постійної вібрації, вони розкручуються, і з'являється люфт. Саме він і сприяє появі шуму.

Більш серйозною проблемою, може бути поломка, або знос кулькового підшипника, розташованого на півосі. В такому випадку, рух категорично заборонено, так як колесо, може в будь-який момент відпасти. Щоб вирішити цю проблему, потрібно підняти пошкоджену частину автомобіля ВАЗ 2107, за допомогою домкрата, і замінити підшипник.

Щоб вирішити цю проблему, потрібно підняти пошкоджену частину автомобіля ВАЗ 2107, за допомогою домкрата, і замінити підшипник

Знос шліців піввісь

Якщо ж, при русі автомобіля, шум доноситься від редуктора, то причин може бути трохи більше. Перша, і найчастіша причина - деформація задньої осі. Таке часто відбувається при сильному ударі колеса об яку-небудь перешкоду. Усувати таку поломку, потрібно за допомогою фахівців, так як від того, наскільки рівною буде задня вісь, залежить рівень його шуму.

Друга причина, яка зустрічається досить рідко - знос шліців піввісь або шестерень редуктора. В такому випадку, ремонт не допоможе, а потрібна тільки заміна деталей на нові. Але, перш ніж їх міняти, потрібно зрозуміти, чому зносилися шестерінки або шліци.

Пристрій редуктора, передбачає відведення тепла від контактируемих, між собою, елементів, а також їх мастило. Якщо ж, деталі зношуються, то найбільш вірогідна причина цього - низький рівень масла, або його відсутність.

Для того, щоб перевірити, чи немає витоку в редукторі, зверніть увагу на «сапун». Якщо на ньому, або на місцях його сполук, є патьоки масла, то причина буде підтверджена. Виправити її буде не дуже просто.

Перш за все, слід замінити «сапун» на новий. Якщо після однієї - двох поїздок, знову утворюються патьоки, причому на тих же самих місцях, то тоді, «сапун» тут ні до чого. В такому випадку, поломка знаходиться в Маслоотражатель редуктора, що вважається більш серйозною несправністю.

Взагалі, «сапун» не обов'язково міняти на новий, а досить провести над ним кілька маніпуляцій, для того щоб відновити його працездатність. Це, звичайно, займе багато часу, але допоможе Вам заощадити кошти.

Це, звичайно, займе багато часу, але допоможе Вам заощадити кошти

Сапун картера

Перше, що потрібно зробити для того, щоб «сапун» заробив - прочистити його від бруду і пилу, так як при нагріванні масла, дані забруднення будуть заважати стабілізації атмосферного тиску, і відповідно, перешкоджати охолодженню рідини.

Друга маніпуляція - покупка ремкоплекти на «сапун». Часто буває таке, що западає клапан всередині пристрою «сапуна», і при нагріванні, масло не переходить в картер, а продавлює сальники, і виходить назовні. Звідти і з'являються патьоки.

Ось ми з Вами і ознайомилися з пристроєм і принципом роботи, заднього моста автомобіля ВАЗ 2107. Тепер, при його поломки, Ви зможете визначити причину, і досить оперативно її усунути.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов