Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Сход-розвал Volkswagen Golf 2013. Звіт c фото.

Наша сеть партнеров Banwar

В даному звіті ми розповімо про перевірки і регулювання схід-розвалу на Фольксваген Гольф 2013 року випуску. Після потрапляння в яму, власник машини зауважив, що під час руху кермо стає криво, що звичайно ж дратує, особливо в далеких поїздках. В даному звіті ми розповімо про перевірки і регулювання схід-розвалу на Фольксваген Гольф 2013 року випуску

Заганяємо машину в майстерню. Насамперед необхідно перевірити стан ходової. Справа в тому, що якщо є ушкодження або знос елементів підвіски, спочатку необхідно все відремонтувати, а тільки потім регулювати розвал-сходження. Однак перевірка показала, що все в порядку. Перевіряємо тиск в шинах і вирівнюванням його відповідно до вимог виробника. Тиск в шинах на одній осі має бути однаковим. Також необхідно переконатися, що в машині немає речей, які можуть вплинути на завантаження підвіски і відповідно, на точність вимірювання кутів установки коліс.

Також необхідно переконатися, що в машині немає речей, які можуть вплинути на завантаження підвіски і відповідно, на точність вимірювання кутів установки коліс

Одним з найважливіших етапів процедури вимірювання схід-розвалу є компенсація биття колісних дисків. Вона служить для того, щоб в розрахунках стенду враховувалися похибки від кривизни колісних дисків і «пазурів» (захоплень) мішеней. Наш стенд дозволяє виконати цю операцію без вивішування коліс автомобіля (шляхом прокатування машини назад і вперед), що підвищує точність вимірювання, так як підвіска не розряджається і знаходиться в реальному (дорожньому) стані.

Наш стенд дозволяє виконати цю операцію без вивішування коліс автомобіля (шляхом прокатування машини назад і вперед), що підвищує точність вимірювання, так як підвіска не розряджається і знаходиться в реальному (дорожньому) стані

Вимірювання завершено, рульове колесо виставлено за спеціальним рівнем і зафіксовано. Основна причина кривого керма полягає в порушеному передньому сходження. Заднє сходження порушено в меншій мірі, проте ми відрегулюємо і його. Постараємося ще поправити і передній кастор (поздовжній нахил шворня).

Постараємося ще поправити і передній кастор (поздовжній нахил шворня)

На задній осі регулюється як сходження (1), так і розвал (2) за допомогою ексцентриків. Регулювання розвалу має невелику особливість. Підібратися до капелюшку болта неможливо, тому кінець болта зроблений під шестигранник. Повертати його бажано за допомогою головки, так як при використанні ключа зазвичай злизуються межі. У нашому випадку ми регулюємо тільки сходження, причому з обох сторін.

У нашому випадку ми регулюємо тільки сходження, причому з обох сторін

Спереду регулюється сходження, розвал і кастор. Останні два параметри можна відрегулювати зміщенням підрамника. Послаблюємо болти кріплення підрамника (1) і зрушуємо його за допомогою важеля.

Послаблюємо болти кріплення підрамника (1) і зрушуємо його за допомогою важеля

Для регулювання переднього сходження (1) необхідно послабити контргайку і вкручувати або викручувати тягу з наконечника.

Для регулювання переднього сходження (1) необхідно послабити контргайку і вкручувати або викручувати тягу з наконечника

Виконуємо повторне вимірювання і бачимо, що ситуація стала набагато краще. Вдалося привести все норму всі параметри кутів установки коліс. Залишилося роздрукувати звіт і передати машину клієнта. Проблема кривого керма вирішена.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов