Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Симптоми порваній подушки двигуна: на що звернути увагу

  1. Подушка двигуна: на що впливає і як влаштована
  2. Порвана подушка двигуна: ознаки
  3. Поради та рекомендації

Наша сеть партнеров Banwar

Опора двигуна (подушка двигуна) призначається для того, щоб зменшити вібраційні навантаження і коливальні рухи ДВС в підкапотному просторі, а також звести до мінімуму передачу таких навантажень на кузов транспортного засобу.
Іншими словами, двигун кріпиться до несучих елементів кузова автомобіля не безпосередньо, а за допомогою спеціальних опор, які також називають подушками.

Якщо просто, подушка двигуна є прокладкою між двигуном і кузовом. Природно, будь-які проблеми, які пов'язані з подушками мотора, призводять до того, що ефективність роботи опор двигуна падає і виникає сильний дискомфорт. Також по ряду причин в значній мірі може ускладнитися експлуатація ТЗ.

Далі ми поговоримо про те, які ознаки вказують на те, що опора силового агрегату порвалася, а також як проводиться діагностика і перевірка подушок двигуна.

Подушка двигуна: на що впливає і як влаштована

Подушка двигуна: на що впливає і як влаштована

На різних вітчизняних і закордонних автомобілях до 80-х років опора двигуна фактично представляла собою щільну гуму, яка прикручувати до двигуна і кузова. Таке рішення повсюдно використовувалося на автомобілях, які в той час були в переважній більшості з заднім приводом. При цьому прості опори непогано справлялися зі своїми завданнями.

Однак в подальшому кузова стали легше, зменшилася товщина стали, змінилися вимоги до пасивної безпеки і т.д. В результаті подушки перетворилися в більш складний виріб з металу і гуми. На елітних моделях авто з'явилися гідравлічні опори двигуна, які здатні забезпечити максимум комфорту в порівнянні з іншими аналогами.

Отже, двигун сучасного легкового автомобіля з приводом на передні колеса часто кріпиться на 4 або 5 опор. Як правило, дві подушки розташовані на КПП, інші кріпляться до силового агрегату. Сам двигун і коробка мають жорстке з'єднання.

Що стосується ДВС, прийнято виділяти праву подушку, а також передню і задню. Права подушка двигуна закріплена на передньому правому лонжероні. Така опора розташовується зверху. Передня подушка двигуна найчастіше кріпиться до передньої балки, розташована знизу. Задня подушка також знаходиться внизу, може бути прикріплена до днища або до підрамника. До речі, на багатьох моделях задня опора конструктивно відсутня.

Якщо говорити про конструкцію, гумометалеві опори двигуна можуть відрізнятися за формою і матеріалами виготовлення, однак найчастіше в основі лежить металевий циліндр, в який впресовано сайлент-блок.

Основним завданням є надійна, але не жорстка фіксація ДВС, при цьому подушка одночасно поглинає вібрації і гасить виникаючі коливання. В результаті покращується керованість ТЗ, сам двигун виходить менш вібронагруженностью, від вібрацій в меншій мірі страждає навісне обладнання, коливання не сильно передаються на кузов автомобіля і т.д.

Порвана подушка двигуна: ознаки

Порвана подушка двигуна: ознаки

Як і будь-яка інша деталь, опора силової установки також має обмежений термін служби і з часом виходить з ладу. В середньому, подушки на сучасних авто розраховані як мінімум на 100-120 тис. Км, хоча на практиці дані елементи можуть мати потребу в заміні як раніше, так і набагато пізніше цього терміну.

Зазвичай причиною проблем стає гумова вставка, яка просто розтріскується і рветься від навантаження. Рідше тріщини з'являються в металевій частині опори, розбиваються місця установки кріплень і т.д.

Так чи інакше, на несправність подушок мотора зазвичай вказують такі симптоми:

  1. Сам двигун працює рівно, проте водій відчуває явне посилення вібрацій по кузову, на кермі, на ручці КПП і т.д .;
  2. У момент початку руху з місця, а також під час гальмування можна почути потьохкування або приглушені стуки в підкапотному просторі;
  3. При їзді по нерівній дорозі чутні удари спереду автомобіля, такі удари в багатьох випадках відчуваються на важелі КПП, перемикання передач на "механіці" в цей момент може бути ускладнене;

щоб перевірити подушки двигуна , Не обов'язково відразу звертатися на СТО і заганяти автомобіль на стенд. Зазвичай несправність можна встановити і локалізувати самостійно навіть при наявності не дуже багатого досвіду з ремонту та обслуговування авто.

Найпростішим способом первинної діагностики є розгойдування двигуна руками в підкапотному просторі, після чого по стуку можна локалізувати порвану або тріснуту опору.

Ще одним прийомом в рамках діагностики подушок двигуна є прийом, коли спочатку відкривається і фіксується капот, потім машину заводять і подають на першій передачі ривками вперед. Аналогічним чином автомобіль подається і назад. В цей час помічник зовні стежить за коливаннями ДВС.

Щоб провести більш тонку перевірку, спочатку необхідно заздалегідь з'ясувати, де точно розташовані опори на конкретній моделі. Потім потрібно доступні для огляду елементи попередньо оглянути. Тріщини, розриви та інші пошкодження зазвичай видно і добре проглядаються.

Для повноцінної візуальної оцінки нижніх подушок потрібно бути готовим до того, що машину потрібно буде поставити в гараж з оглядовою ямою, заїхати на естакаду або скористатися підйомником.

Якщо поверхнева діагностика нічого не показує, тоді слід знову задіяти помічника. Одна людина монтуванням зрушує опору, тоді як інший стежить за тим, чи не з'являються розриви в гумовій вставці в той самий момент, коли опора переміщається. Буває, що деякі тріщини без розкачки відразу не видно.

Після виявлення порваній подушки двигуна, пошкоджений елемент слід замінити. Не рекомендується намагатися випрессовать гумову вставку з циліндра з метою економії на запчастини, так як такий кустарний ремонт часто не приносить бажаних результатів.

Що стосується самої заміни, верхню подушку замінити досить просто. Автомобіль потрібно підняти на домкраті, провести демонтаж старої подушки і встановити нову. Якщо ж доводиться міняти нижні опори, також важливо враховувати, що двигун після зняття цієї подушки опускається вниз. Це означає, що потрібно додатковий упор, який підпирає ДВС, дозволяючи направити подушку і правильно закріпити даний елемент.

Поради та рекомендації

Важливо розуміти, що найсильніші навантаження подушки відчувають в момент різкого старту автомобіля з місця, а також при інтенсивному гальмуванні. Ще ресурс опор скорочує їзда по ямах, коли кузов і двигун розгойдуються, особливо на високій швидкості.

Що стосується діагностики і ремонту, перевіряти і змінювати подушки двигуна потрібно своєчасно, так як підвищення вібрацій не тільки впливає на комфорт, але і вкрай негативно позначається на самому двигуні, кузові та обладнанні. Іншими словами, якщо навіть одна подушка порвана, далі експлуатувати автомобіль з подібною несправністю настійно не рекомендується.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов