Наша сеть партнеров Banwar
При розробці нової літньої шини Continental Premium Contact 6 (PC6) перед інженерами стояло завдання об'єднати властивості двох шин в одній - комфортної і спортивної. Для цього в процесі розробки творці «геномодифікованої» шини прагнули забезпечити і навіть поліпшити характеристики (керованість, стійкість і т.д.) в порівнянні з більш спортивною моделлю минулого покоління ContiSportContact 5 (СSС5) і при цьому ще зробити її комфортною, а також більш економічною в порівнянні з моделлю-попередницею ContiPremiumContact 5 (СРС5). Причому більш економічною новинка повинна була стати не тільки за показником опору коченню, який впливає на витрату палива, але і по довговічності, що дозволило б автовласникам рідше міняти шини. Була також мета довести рівень зчіпних властивостей на мокрому асфальті до рівня класу А відповідно до недавно введеної європейською класифікацією шин на так званих евроетікетках (EU Tire Label).
При розробці кожен елемент нових шин Continental пропонується в декількох виконаннях і тільки випробування дозволяють визначити їх оптимальне поєднання.
Поставлена задача виявилася досить складною, тому що потрібно було домогтися згладжування конфліктуючих характеристик (при поліпшенні одних інші погіршуються). Проте настала ера високих технологій не тільки в електроніці, але і в хімії дозволила виконати завдання. І в результаті чергового етапу вдосконалення гумових сумішей протекторного шару із застосуванням нанотехнологій, а також внаслідок розробки нового асиметричного малюнка протектора з використанням останніх ноу-хау компанії вдалося домогтися модернізації каркаса шини, що дозволило:
- на 15% збільшити ресурс;
- на 3% поліпшити керованість;
- на 5% знизити опір коченню;
- на 10% знизити зовнішній шум;
- на 2% зменшити шум в салоні;
А найголовніше - гальмівні властивості на мокрому і сухому асфальті відповідають показникам спортивної шини СSС5. Так команді інженерів і хіміків-технологів вдалося домогтися зчіпних властивостей на рівні вимог найвищого класу А. Результат був отриманий завдяки величезним зусиллям хіміків, які дозволили складний конфлікт між здатністю гумової суміші забезпечувати низький опір коченню, довговічністю і зчіпними властивостями на мокрому асфальті. Нанотехнології, сучасні полімери (Glassy Polymer) і нова силика (crystal cilika composition) дозволили сформувати дуже міцні і гнучкі полімерні молекулярні ланцюжки. А вони, в свою чергу, надали гумової суміші унікальних адаптивних властивостей.
Безпека з оновленою силікою
фрикційний знос
Відсутність оплавлення гуми при підвищеному терті (при інтенсивних гальмуваннях).
втома
У міру старіння стійкість до утворення мікротріщин при контакті з грубозернистим асфальтом.
абразивний знос
Знижено абразивний знос через контакт з гострими гранями каменів дорожнього покриття.
Для більш рівномірного розподілу тиску в плямі контакту в конструкції каркаса з'явилися модернізовані шари брекера.
Для ефективного видалення води з плями контакту при гальмуванні центральні блоки озброїли модернізованими закритими і напівзакритими ламелями. З одного боку, останні зберегли жорсткість центральних блоків, що відповідають за точність управління і стійкість, а з іншого - передбачають можливість зняття шару води в процесі гальмуванні і її накопичення до їх виходу із зони контакту з дорогою.
Для поліпшення зчіпних властивостей при різких маневрах на мокрому і сухому асфальті біля зовнішньої плечової зони асиметричного протектора є довгі блоки. Вони здатні в складних умовах їзди витримувати великі бічні навантаження. Також в цій зоні сформовані ступінчасті дренажні канали, а цілісні блоки чергуються з поздовжньо-кавалками. Таке поєднання дозволило інженерам зберегти жорсткість зовнішньої плечової зони, а також - здатність видаляти воду з плями контакту.
Для кращої керованості центральним блокам надали велику жорсткість за рахунок формування в них внутрішніх закритих каналів або ж з виходом на одну сторону ¹, а також за рахунок асиметричної форми ребер центральних блоків ²
Великі зовнішні плечові блоки ¹ з каналами відведення води ² і макросвязанной системою ³ забезпечують ефективну стійкість в поворотах.
Розподіл тиску в плямі контакту
Більш рівномірний розподіл тиску в зоні контакту шини Premium Contact 6 підвищило її ресурс і знизило рівень шуму.
Маркування без SUV
Починаючи з літніх шин, компанія Continental вивела з маркування моделей для позашляховиків і кросоверів приставку SUV. Тепер у моделей літніх і зимових шин (починаючи з WinterConact TS860) незалежно від типу автомобіля буде однакову назву. Особливості їх конструкції для більш важких SUV будуть прив'язані до типорозміру шин, так як для легкових автомобілів, кросоверів і позашляховиків вони різні.
рекорд розмірів
Мабуть, вперше компанія Continental в цьому сезоні виводить на автомобільний ринок нову шину Continental PremiumContact 6 з величезною кількістю типорозмірів - близько 70 (!). Кожен з них вже протестований і запущений у виробництво на заводі в Німеччині. Це будуть типорозміри з посадковим діаметром від 16 до 21 дюйма і з шириною профілю від 195 мм до 275 мм. Залежно від цього індекси швидкості будуть охоплювати потреби автомобілів зі швидкісними можливостями до 300 км / ч.
Фото автора і Continental
* - в порівнянні з шиною ContiSportContact 5
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.