Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Шини для вантажних автомобілів: велика користь від маленьких хитрощів

Наша сеть партнеров Banwar

Останнім часом в програмах з професійного навчання водіїв-міжнародників стався ряд рокіровок. У списку пріоритетів «тема шин» утвердилася на перших позиціях, відсунувши на другий план вирішення інших завдань, пов'язаних з повсякденною роботою перевізників. Так сталося тому, що невидимі неозброєним оком дрібниці, пов'язані з «взуттям» вантажних автомобілів, дуже сильно впливають на витрати кожного рейсу.

«Гумова» арифметика

Навіть тоді, коли на ринок виводяться нові моделі вантажних автомобілів, обговорення встановлених в них шин приділяється особлива увага. Адже від того, наскільки ефективним буде їх контакт з поверхнею дорожнього покриття, залежить безпека вантажів і людей.

«Не дивлячись на те, що візуально шини різного призначення від різних виробників виглядають ідентично, їх експлуатаційні властивості іноді просто важко порівняти. У нормах експлуатаційного пробігу вантажних шин, їх економічності, комфорті, характер зносу і тому подібних речах можуть ховатися істотні відмінності. У сукупності ці відмінності впливають на фінансові показники транспортного підприємства », - стверджує Ейвітас Жаріс, інструктор водіїв« Volvo Lietuva ».

На прохання прокоментувати відмінності між продукцією від провідних виробників, експерт з техніки відповів, що відмінності можна встановити тільки протягом всього терміну експлуатації. Всім відомо, що у вантажний шини можуть бути чотири «життя» (якщо не трапиться нічого непередбаченого). Після того, як зношується перший шар гуми, можна поглибити малюнок протектора, потім шину можна відновлювати, по крайней мере, ще двічі. Але ці речі можливі за умови, якщо каркас шини був виготовлений з якісних матеріалів, і він не був пошкоджений на перших етапах експлуатації. Наприклад, з одним комплектом шин «Michelin» - в разі успіху - працюючи на міжнародних рейсах, можна проїхати від 800 тис. До 1 млн кілометрів. У більш агресивному середовищі - в місті, на піщаних кар'єрах, в лісі - шини зношуються значно швидше. Перевізники, які працюють в таких сферах, вибирають, як правило, дешевші шини, тому що їх часта заміна неминуча.

«Слід звернути увагу на те, що довговічність шин визначає не те, в лабораторії якого концерну вони створювалися і на якому заводі були виготовлені, а то, як за ними стежив водій. Якщо колеса автомобіля не були збалансовані, водій не звертав уваги на паралельність осей, систематично не перевіряв тиск - весь комплект шин транспортного складу зноситься набагато раніше, ніж вказав виробник. Навіть якщо тиск впав тільки в одній частині шини, виникає ризик, що вона буде зношуватися нерівномірно, з'являться «ями», підвищиться навантаження на інші колеса, зростуть витрати палива і т.д. Інакше кажучи, почнеться лавина дорогих проблем », - пояснював Е. Жаріс.

Експерти підрахували, що якщо тиск в шині впаде на 10 проц. (Таке натуральне зміна може відбутися протягом 30 днів), наслідком з'явилася деформації колеса буде скорочення пробігу приблизно на 5 проц. У перекладі на гроші такі зміни означають багатотисячні втрати. Перевіряти тиск в шинах (це робиться тоді, коли вони ще не нагрілися) потрібно хоча б раз на два тижні.

Цілі виробників однакові

Фахівці компанії «Michelin», що займає на ринку вантажних шин стійкі позиції, розповідають про те, на що основну увагу звертають інженери компанії, що створюють «взуття» для вантажних автомобілів. Вони стверджують, що в наш час вже ніхто не намагається «нав'язати» споживачеві універсальну шину.

«Все шини для великовагового транспорту можна розділити на такі основні групи: шини для довгих міжнародних відстаней; шини для середніх і коротких відстаней, а також для регіонального транспорту; шини для будівельної техніки; позашляхові шини; шини для міського транспорту і автобусів. Вантажні шини - точно також, як і шини для легкових автомобілів - можуть бути призначені для роботи в зимових умовах », - розповідає Арнас Стасявічюс, керівник з продажу комерційних шин« Michelin »в країнах Балтії.

За його словами, основна вимога до вантажним шинам, - безпека. Інша важлива мета - економічність. Це поняття охоплює не тільки опір коченню, але і великий пробіг, а також загальну користь / вигоду споживача, в колах професіоналів звану як «total cost of ownership».

У свою чергу Донатас Барціс, керівник представництва «Continental» в Литві, зазначив, що німці намагаються «працевлаштувати» шини на вирішення такого завдання, як максимальна висота вантажного автомобіля.

«Чим менше ця величина (висота шини), тим більше простору відводиться для вантажного відсіку. Інженери борються за кожен міліметр, так як в нашій справі не може бути дрібниць, недостойних уваги », - говорив Д. Барціс.

Дуже схоже специфіку виробництва вантажних шин описав Хіндрек Пикк - керівник продажів продукції третього «кити» цього бізнесу - «Goodyear Dunlop Tires Nordic» - в північних країнах.

«По-перше, до того, як шини потраплять на ринок, вони повинні пройти перевірку відповідності великому числу обов'язкових регламентів. На підставі викладених в них вимог, вже на початковому етапі виробництва ми повинні забезпечити, щоб всі вироблені нами шини відповідали обов'язковим стандартам і вимогам. "Goodyear" використовує приблизно 50 критеріїв, на підставі яких шини розробляються і виробляються. Не вдаючись в подробиці, можу сказати тільки одне: наша основна задача - задовольнити очікування клієнтів і знизити так звану Сукупну Вартість Володіння (англ. Total Cost of Ownership - це визначення охоплює всі цільові витрати на утримання продукту / володіння з моменту його придбання до виходу з експлуатації). Ось деякі приклади: нещодавно компанія представила шини KMAX і FUELMAX. KMAX "працює" на великий пробіг, а FUELMAX - на зниження паливних витрат. Використовуючи ці шини, наші клієнти, як правило, знижують ціну за кілометр пробігу. Прагнучи максимально задовольнити потреби ринку, ми створюємо шини нових розмірів, з можливістю більшого навантаження, що дозволяє перевозити дуже масивні вантажі », - розповідав Х. Пикк.

Для різних функцій - різні рецепти

Всі співрозмовники cargonews.lt підкреслювали відмінності між шинами, що встановлюються на різні осі транспортного складу. Процес виробництва і сировина - каучук, метал, антиоксиданти, штучний каучук, вугілля та ін., - ідентичні, проте дуже відрізняються пропорції сировинних складових. Відмінності з'являються тому, що основна функція одних шин - котитися, інших - забезпечити хороше зчеплення транспортного засобу з дорожнім покриттям і точний курс руху в потрібному напрямку. Шини, встановлені на провідній осі, повинні передавати потужність двигуна в колеса. Є шини, які повинні бути просто комфортними. З урахуванням цих вимог, відрізняється конструкція каркаса шин, що використовуються у виробництві гумові суміші, малюнок протектора.

Для того, щоб можна було встановити, наскільки добре ці функції виконуються, вантажні шини проходять складну програму випробувань.

«Компанія" Goodyear "свої тести починає в центрі інновацій в Люксембурзі. Тут, за допомогою комп'ютерного моделювання, фахівці намагаються знайти відповідь на питання, як вирішити завдання, пов'язані з різними типами шин. Відбираються найбільш перспективні моделі, які відправляються в лабораторію компанії. У лабораторії проводяться випробування на високій швидкості, перевіряється міцність шин, розраховується пробіг і т.д. Після лабораторних випробувань і обрання найкращої версії, випробувальні роботи переносяться на полігон "Goodyear" в місті Кольмар-Берг, де шини випробовуються в умовах реального дорожнього руху », - говорив Х.Пікк.

Особливості відновлених шин

Коментуючи особливості відновлених шин, співрозмовники зійшлися на думці, які шини можна відновлювати На думку фахівців «Continental», не можна відновлювати ті шини, в яких є деякі пошкодження.

«Кожен фахівець, який відновлює шини, перевіряє їх дуже акуратно. Якщо не помітити навіть дуже маленький прокол або надсечку, наслідки можуть бути найсумніші. У реставраторів, що не відстають від технологій, є дуже дороге обладнання, за допомогою якого вони можуть встановити відшарування у внутрішній частині шини, які помітити неозброєним оком практично неможливо. Звичайно, важливим аспектом є майстерність самого реставратора, і матеріали, які він використовує », - говорив Д.Барціс.

Представник «Michelin» А. Стасявічюс звернув увагу на те, що не всі відновлені шини служать однаково довго. Термін служби відновлених шин залежить від якості проведеної перевірки, способу реставрації і властивостей каркаса, які в нього заклав виробник. Термін служби може коливатися від декількох кілометрів до кількох сотень тисяч кілометрів.

Можливість відновлювати все шини автопарку підприємства, як дуже важливий момент, відзначають і стратеги «Goodyear». На їхню думку, це один з основних інструментів, що допомагають знизити Сукупну Вартість Володіння.

«Ми також пропонуємо купувати відновлені шини в мережі авторизованих партнерів" Goodyear ", які спеціалізуються в цій сфері. Такі шини допомагають економити на виконанні аналогічних операцій, пов'язаних з вантажними перевезеннями. Відновлені шини можна встановлювати без будь-яких обмежень як на провідну вісь, так і на осі напівпричепа », - зазначив керівник продажів« Goodyear Dunlop Tires Nordic ».

Догляд як за новими, так і за відновленими шинами однаковий. Ніякі навички водіння водієві змінювати не потрібно. Основний «вітамін» для шин - підтримка належного тиску. Як вже говорилося, його потрібно перевіряти не рідше, ніж 1 раз в два тижні.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов