Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система охолодження

Наша сеть партнеров Banwar

Систему охолодження обслуговуємо своїми руками ...

Всім привіт! На зв'язку Альберт Аухадуллін, автор блогу автомобілів Renault Logan AAuhadullin.ru. Сьогодні поговоримо про те, що ж таке система охолодження автомобіля Рено Логан, також я розповім про, її призначення, функціонування, методах обслуговування і ремонту автомобіля. Якщо будуть помічені будь-які помилки то, будь ласка, поправте мене в коментарях до цього відео огляду. Тут немає нічого поганого, тому що у кожного свої знання, свій досвід обслуговування, ремонту системи охолодження будь-якого автомобіля.

Почнемо з розширювального бачка системи охолодження двигуна автомобіля, який ви бачите на відео екрані. В горловину розширювального бачка заливається охолоджуюча рідина, рівень якої необхідно підтримувати між відмітками «мінімум» і «максимум» нанесеними на видиму стінку розширювального бачка. Рідина охолодження автомобіля повинна знаходитися посередині цих позначок.

Призначення розширювального бачка системи охолодження двигуна автомобіля, власне випливає з його назви. Охолоджуюча рідина розширюється при нагріванні, так як її обсяг збільшується, то частина рідини виходить до розширювального бачка, оберігаючи систему охолодження автомобіля від зайвого тиску.

Для регулювання величини тиску, герметичності системи охолодження, пробка розширювального бачка забезпечена двома клапанами: впуск випуск. Впускний клапан розрахований на відкриття при зниженні тиску в системі охолодження нижче атмосферного на 0,03 ... 0,13 кгс / см2 (на захололому моторі). Випускний клапан контролює тиск в системі охолодження вище атмосферного на гарячому моторі (завдяки цьому температура кипіння стає вище). Клапан спрацьовує в межах величини тиску 1.1- 1.5 кг / см2.

До речі неполадки з цим клапаном часто призводять до перегріву двигуна автомобіля з усіма витікаючими наслідками. Лікується це досить просто. Або робиться ревізія кришки з прочищенням (під клапан може потрапити будь-яка частка бруду або шматочок гуми, заіржавіти пружина та ін.), Або кришка замінюється новим.

Коли клапан не підбурює підвищений тиск, то може з'явитися текти, де є з'єднання патрубків системи охолодження, а також можуть роздуватися гумові патрубки, що веде до їх розтріскування. Крім цього підвищений тиск може призвести до тріщин радіатора охолодження.

Друге призначення розширювального бачка автомобілів, це - врятувати двигун від перегріву в екстремальній ситуації. Наприклад, при пробої прокладки головки блоку температура двигуна починає рости в квадратної пропорції (охолоджуюча рідина починає просто википати в камерах згоряння) і саме в цей момент двигун забере з розширювального бачка брак антифризу. Але це врятує мотор лише тоді, коли водій вчасно помітить несправність і заглушить мотор, так як відбувається цей процес дуже швидко.

Робота системи охолодження автомобіля ...

Розширювальний бачок пов'язаний гнучким гумовим шлангом з радіатором системи охолодження автомобіля, тому при його заповненні охолоджувальною рідиною вона потрапляє через шланг в радіатор і далі заповнює всю охолоджуючу систему.

Для того, щоб антифриз міг циркулювати по замкнутій системі охолодження конструктивно передбачений насос охолоджуючої рідини більше відомий автолюбителям як «помпа». Для контролю над температурним режимом охолоджуючої рідини встановлений термостат.

Термостат регулює температуру також напрямок циркуляції охолоджуючої рідини, залежачи від температурного режиму працюючого двигуна. Для цього термостат забезпечений клапаном, який спрацьовує пре підвищення або пониження температури антифризу. При її підвищенні він відкривається, а при зниженні закривається. Але його відкриття не відбувається відразу на весь хід клапана, і він має два режими роботи. Перший - відкриває клапан, частково пускаючи потік антифризу на велике коло через підвідний патрубок основного радіатора. Це відбувається в районі 80-85 ° С, і повне відкриття клапана відбувається в районі 94-97 ° С в залежності від тарировки термостата.

Що потрапив всередину радіатора гарячий антифриз охолоджується зустрічним потоком повітря при русі автомобіля додатково допомагаючи знизити температуру антифризу. Тому так важливо, щоб фальш решітка радіатора не була закрита різними, навісними «прибамбасами», а сама поверхня радіатора була чистою. Наприклад, при рясному скиданні пуху деревами він може начисто забити соти радіатора, аварійно підвищивши при цьому температуру двигуна. Швидка, надійна, недорога захист в цей період, це установка перед ним сітки. Сітка врятує стільники від летить з дороги бруду, які розбилися комах, пуху дерев.

Взимку ж ми домагаємося зворотного ефекту, максимально захищаючи поверхню радіатора від потоку зустрічного повітря, щоб зберегти тепло. Зазвичай більшість автолюбителів встановлюють щось типу картонки або подібне для захисту радіатора. На цю тему на сторінці блогу AAuhadullin.ru є детально розібраний відео сюжет про особливості експлуатації тут.

Далі. Охолоджена радіатором рідина знову через відвідний патрубок заповнює сорочку двигуна з головкою блоку. При повному відкритті клапана термостата рідина вже починає циркулювати по великому колу. У міру охолодження рідини клапан термостата

Систему охолодження обслуговуємо своїми руками

Фото термостата в зборі

прикривається, і рідина циркулює лише по малому колу. Це процес постійно повторюється під час роботи двигуна.

Крім цього система охолодження двигуна оснащена електровентилятором, який своїм потоком повітря додатково знижує температуру охолоджуючої рідини. Електровентилятор коли треба спрацьовує по команді датчика температури, який також як і термостат має свою тарировки по температурі спрацьовування.

Електровентилятор коли треба спрацьовує по команді датчика температури, який також як і термостат має свою тарировки по температурі спрацьовування

Датчик температури автомобілів Reno

Від датчика температури сигнал йде до електронного блоку управління (ЕБУ), далі на вентилятор охолодження радіатора. При його заміні, коли виходить з ладу, завжди купуйте новий датчик температури з тими ж маркуванням, як на «рідному» датчику. Маркування відбиті на ребрі датчика.

Електровентилятор працює як помічник системи охолодження автомобіля, спрацьовує при граничних значеннях температури антифризу, коли зустрічний потік повітря вже не може «збити жар» початок перегріву. Спрацьовує він також в «пробках» так як відсутній зустрічний обдув (машина більше варто, ніж рухається). Якщо електровентилятор не спрацює, то можуть бути серйозні проблеми з перегрівом двигуна, тому потрібно завжди підглядати за показаннями шкали щитка приладів при будь-яких складних ситуаціях.

Зазвичай відмова вентилятора пов'язаний з перегоранням запобіжника , Розташування, також номінал, якого на вашому автомобілі краще дізнатися заздалегідь на дозвіллі.

Після того, як електровентилятор «збив жар», він вимикається і чекає команди датчика температури в разі її підвищення.

Принцип роботи датчика температури охолоджуючої рідини ...

Датчик охолоджуючої рідини:

  • виводить показники температури антифризу на щиток приладів
  • посилає сигнал в ЕБУ системи упорскування «мозок»

У свою чергу ЕБУ системи упорскування «мозок», відштовхуючись від температури антифризу, маніпулює роботою:

  • системою впорскування
  • реле від елетровентілятора охолодження антифризу
  • лампою сигналу аварійної температури охолоджувальної рідини - антифризу. Електронний «мозок» включає сигнальну лампу, якщо стає вище 120 ° С

Автомобіль Рено Логан без кондиціонера - має тільки одну швидкість обертання вентилятора основного радіатора. У автомобіля з кондиціонером вентилятор починає працювати на малій швидкості, коли антифриз перевищує 100 ° С спеки. Також працює, на першій швидкості в разі несправності датчика температури охолоджуючої рідини і вимикається коли температура нижче 96 ° С спеки.

Друга швидкість включається, коли температура антифризу перевищує 120 ° С і якщо несправна ланцюг малій швидкості, і вимикається, коли температура нижче 100 ° С. Вентилятор основного радіатора включається на малу або велику швидкість в залежності від роботи кондиціонера. При несправності ланцюга малій швидкості вентилятор працює на великий другий швидкості в аварійному режимі.

Байпасний клапан

Система охолодження автомобіля оснащена і байпасним клапаном для скидання повітря, що потрапив в систему, наприклад при її заправці охолоджувальною рідиною. Клапан відкривається (відкручується), рідина виходить з повітрям до появи чистої рідини без бульбашок, і потім клапан закривається.

Патрубок гумовий, закріплений на виході штуцера у моторного щита йде в салон на обігрів радіатора грубки автомобіля. Верхній шланг, що підводить охолоджуючу рідину, а нижній відвідний її з радіатора грубки. Радіатор пічки менше основного радіатора і його завдання в основному не охолоджувати, а генерувати тепло в салоні. Коли система опалення діє справно, то температура на початку та вкінці патрубків повинна бути приблизно однакова. Це говорить про те, що радіатор грубки чистий і працює на повну потужність.

В аварійних випадках, коли спостерігається перегрів двигуна автомобіля, то можна скористатися радіатором пічки для додаткового забору тепла. Краник радіатора грубки відкривається на повну потужність і включається вентилятор. У салоні буде, звичайно ж, не дуже комфортно, але це вимушена короткочасна міра для порятунку двигуна від перегріву.

Момент включення вентилятора ...

Зараз ми бачимо момент включення електровентилятора, він спрацював по команді від датчика температури, і буде працювати до тих пір, поки не охолоне рідина. Роботу вентилятора добре чутно по його рівному потужному гудіння. Температура на покажчику щитка приладів показує зараз 4 поділу.

Як видно на відео в моторному відсіку автомобіля вентилятор працює досить тривалий час, охолоджуючи охолоджуючу рідину. Працює на цей раз довго, і я вирішив поставити автомобіль в тенечек, щоб допомогти двигуну швидше охолонути. Якраз трапилася нагода скористатися радіатором пічки. Включаю пічку і роблю повні оберти вентилятора обдування.

Ось якраз знайшли тенечек до того ж грубка допоможе швидше остудити двигуну. Тепер будемо чекати, коли вимикається вентилятор охолоджування основного радіатора. Про всяк випадок перевіримо, чи немає повітряної пробки шляхом прочинені байпасного клапана, службовця для скидання повітря в системі охолодження.

Вентилятор ніяк не хотів вимикатися, потім рівень розширювального бачка піднявся до верхньої позначки від розширення антифризу. Після короткочасної стоянці в тіні дерев з відкритим капотом, а потім нетривалої поїздки вентилятор вимкнувся. Але після нагрівання двигуна до граничної температури електровентилятор знову включиться для зниження температури охолоджуючої рідини.

Відео:

Ось пояснив вам, як я розумію про систему охолодження Логан автомобіля. Пропоную вам пройти по посилання почитати корисні коментарі Миколи Філіппова на відео в YouTube про системі охолодження .

Ви так само можете ознайомитися:

Престиж обладнаний коробкою автомат

Комплектація престижу Рено Логан

Важелі і кульові опори передньої підвіски

Повітряна пробка охолодження двигуна

Як замінити колодки Рено Логан своїми руками

Як поміняти двірники на машині

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов