Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система контролю тиску в шинах - діагностика

Наша сеть партнеров Banwar

Система контролю тиску в шинах - діагностика

Система контролю тиску в шинах - діагностика

Тиск шин - суттєвий фактор безпеки автомобіля. Більшість пошкоджень шин пояснюється прихованою втратою тиску. Найчастіше цей дефект помічається водіями автомобілів занадто пізно. Занадто низький тиск в шинах веде до підвищеної витрати палива і до небезпечної поведінки автомобіля на дорозі. З цим пов'язано також підвищення температури шин і збільшений знос. Через занадто низького тиску шина може раптово лопнути. Це означає величезний ризик для всіх, хто знаходиться в автомобілі. Тому все більше число виробників автомобілів пропонують системи контролю тиску в шинах (RDKS) серійно або в якості опції.

Також в рамках загальної торгівлі автомобільними запасними частинами пропонуються різні системи для дообладнання автомобілів. Системи контролю тиску в шинах контролюють тиск у шинах і температуру шин. RDKS існує вже кілька років, а в США ця система є обов'язковою для всіх автомобілів. Іншими словами, ми вже стоїмо на порозі того часу, коли з цією системою буде стикатися кожна автотранспортна майстерня. Тому що, вже під час заміни коліс, внаслідок недостатніх знань про систему можна пошкодити RDKS. В даний час на ринку пропонуються дві різні системи RDKS - пасивна та активна системи.

пасивні системи

У системах пасивного вимірювання контроль тиску відбувається за допомогою сенсорних датчиків ABS, які перебувають в автомобілі. Керуючий пристрій ABS розпізнає втрату тиску в шині внаслідок зміни відрізка шляху, прохідного шиною за один оборот. Шина зі зниженим тиском робить більше число оборотів, ніж шина з нормальним тиском. Все ж ці системи працюють не так точно, як системи активного виміру, і для формування попереджувального сигналу потрібно втрата приблизно 30% тиску.

Перевага пасивних систем полягає в їх дешевизні, так як вони використовують для своєї дії багато, вже наявні в автомобілі компоненти. Необхідно мати лише відповідним чином налаштоване програмне забезпечення ABS і додатковий покажчик на приладовій панелі.

активні системи

Набагато точніше, але і дорожче є системи активного виміру. У цих системах в кожному колесі встановлюється сенсорний датчик з живленням від батарейок. Сенсорний датчик вимірює температуру і тиск в шинах, і передає радіосигнал на керуючий пристрій RDKS, а також на панель управління. Для передачі сигналу використовується кілька антен. Активні системи порівнюють тиск в шинах з даними зразкового тиску, що зберігаються в пристрої RDKS, також перевагою є те, що одночасно можна визначити втрату тиску в декількох шинах. Тому після заміни шин може знадобитися нова калібрування або нове кодування сенсорних датчиків. Іншим недоліком активних систем є те, що приблизно через 5-10 років буде потрібно заміна батарейок.

Так як вони за задумом деяких виробників складають одне ціле з сенсорними датчиками, то найчастіше це означає повну заміну всього сенсорного вузла. Про необхідність заміни батарейок своєчасно сигналізує покажчик на приладовій панелі, тому раптового виходу системи з ладу не відбувається. При заміні шин з літніх на зимові необхідно звернути увагу на те, щоб були встановлені додаткові сенсорні датчики або перенесені наявні. Для того, щоб при шиномонтажі не було нанесено механічних пошкоджень, або щоб не була порушена працездатність системи, необхідно дотримуватися такі основні вимоги.

На що слід звертати увагу при шиномонтажі / зміні коліс? Перед заміною коліс або шин зазвичай слід звернути увагу на те, в якій мірі має автомобіль системою RDKS. Це можна визначити, наприклад, за наявністю кольорового клапана, або кольорового ковпачка клапана, або по позначенню на панелі інструментів, або за додатковим приладу (в системах, встановлених в ході дообладнання автомобіля). Рекомендується відразу ж, під час приймання автомобіля в ремонт задати клієнту питання про наявність RDKS, і поцікавитися її особливостями.

Якщо мова йде про активні системах, то потрібно звернути увагу на наступне:

під час демонтажу шин дозволяється діяти притискної лопаткою для скидання тиску по обох бічних поверхнях шини тільки на протилежній від клапана стороні.?

під час стягування шини головка шиномонтажного ключа повинна встановлюватися на відстані приблизно 15 см за клапаном. ?

уникайте надавати будь-який механічний вплив на сенсорний датчик. для демонтажу і монтажу шини дозволяється борт і закраину покришки зволожувати тільки монтажним аерозолем або мильним розчином.

Застосування монтажною пасти може привести до того, що поверхня фільтра сенсорного електронного датчика склеїться. сенсорний датчик дозволяється чистити тільки сухим Безворсовий рушником. Не дозволяється застосовувати для чищення стиснене повітря, миючі засоби та розчинники. перед монтажем нової покришки перевірити сенсорний вузол на відсутність забруднення, механічних пошкоджень, а також на правильність установки. замінити комплект клапанів або клапан (на вимогу виробника), звернути увагу на динамічний момент при загортанні. після монтажу провести, якщо це необхідно, калібрування / кодування на холодних шинах. в обов'язковому порядку дотримуватися вимог інструкцій виробників автомобіля і систем контролю. Так як на ринку представлені системи різних виробників з різними принципами дії (дивись таблицю), то слід дотримуватися інструкції з монтажу, складені виробниками. За браком місця ми не можемо докладно розглядати особливості всіх систем. Як приклад тут будуть наведені характеристики двох систем. Tire Safety System (TSS) Beru У системах, встановлених в результаті дообладнання автомобіля, вказівний прилад розміщується окремо.

При знятті / установці коліс / шин необхідно дотримуватися вимог, перераховані вище. Радіоелектронну частина слід замінити при виявленні видимих ​​механічних пошкоджень корпусу, або при забрудненні поверхні фільтра. Весь комплект клапана слід замінити, якщо підлягає заміні радіоелектронна частина самозатягивающиеся кріпильні гвинти і / або накидні гайки клапана затягнуті слабо (не можна затягнути сильніше). опорні точки радіоелектронного вузла мають зазор більше 1 міліметра. самозатягується кріпильний гвинт (1) пропустити через корпус радіоелектронного вузла) 2) і ввернути на два-три оберти в клапан. клапан (3) через вентильний отвір вставити в обід, надіти розпірну шайбу (4) і загорнути гайку (5) до упору. монтажний штифт (7) вставити в радіальний отвір клапана і затягнути гайку з динамічним зусиллям 3,5 - 4,5 ньютометров. Вийняти монтажний штифт, інакше при подальшому монтажі шина буде пошкоджена. обережно вставити радіоелектронний вузол в основу обода. Опорні точки повинні рівно лежати на поверхні підстави обода. Після цього затягнути кріпильний гвинт з динамічним зусиллям 3,5 - 4,5 ньютонометров. після монтажу шини загорнути ковпачок (6) клапана. Після заміни коліс / шин, зміни коліс, заміни сенсорних колісних датчиків або свідомого зміни тиску в шині (наприклад, при повному навантаженні автомобіля), в систему TSS потрібно ввести нові значення тиску. Для цього спочатку потрібно довести тиск в шинах всіх коліс до рекомендованої або обраної величини. Після натискання калібрувальної кнопки ці величини будуть збережені в пам'яті. Після цього система перевірить, наскільки реальними є, відповідають дійсності значення тиску (наприклад, мінімальний тиск або різниця між тиском зліва і справа). Якщо колеса необхідно перевезти в багажнику, наприклад, після сезонної заміни коліс, то потрібно мати на увазі, що вони будуть перебувати в межах досяжності керуючого пристрою. Якщо підлягають заміні колеса один раз вже були ідентифіковані системою, то управляючий пристрій приймає тепер замість чотирьох (з запасним колесом - замість п'яти) сигналів, цілих вісім або дев'ять сигналів. В цьому випадку система видає повідомлення «не підлягає експлуатації».

Те ж саме може статися, якщо поблизу знаходитимуться вивантажені колеса або просто колеса іншого автомобіля, оснащеного системою RDKS. Попередьте клієнта, що система повинна бути заново відкалібрована. Калібрування серійних систем TSS залежить від марки автомобіля. З рекомендаціями і інструкціями фірми Беру можна ознайомитися на інтернет-сторінках цієї фірми.

Практична порада: Якщо запасне колесо також контролюється системою RDKS, то після переміщення колеса воно повинно бути повернуто в той же самий стан, в якому воно знаходилося раніше. При проведенні технічного обслуговування, а також після перевірки тиску в колесах, необхідно, особливо в автомобілях БМВ Е60, Е65 стежити за тим, щоб клапан шини після повернення запасного колеса знову перебував в позиції 9 годин. Приймач розпізнає сигнали передавача тільки в цій позиції. Систему SMSP від ​​фірми Шрадер застосовують переважно французькі виробники автомобілів. Відмінність цієї системи полягає в тому, що вона має тільки один приймач сигналів (антену). Положення коліс визначається на підставі фабричної маркування клапанів: зелене кільце = переднє ліве. жовте кільце = переднє праве. червоне кільце = заднє ліве. чорне кільце = заднє праве. Після монтажу шини, а також після заміни сенсорного датчика необхідно провести кодування сенсорних датчиків, так як за допомогою тільки однієї антени відмінність в положенні коліс може не розпізнаватися, або тому, що була порушена радіозв'язок. Так як електроніка в цій системі під час стоянки автомобіля вимірює тиск лише кожні 15 хвилин, і передає дані в керуючий пристрій тільки один раз на годину, то для кодування, крім приладу для діагностики, потрібно також так званий «клапанний регулятор». Сенсорні датчики коліс передають сигнал по радіо, щоб величини тиску були передані в керуючий пристрій. Крім того, прилади для діагностики, наприклад, Гутманн Мега Макс 40, 44 або 45, здатні отримувати інформацію про відмови і реальні величини з банку несправностей системи RDKS, а також прати коди можливих несправностей. Кодування відбувається наступним чином: підключити прилад для діагностики до автомобіля. викликати програму кодування. за допомогою клапанного регулятора ввести коди клапанів.

Практична порада: Після зняття коліс (наприклад, під час ремонту гальм) вони повинні бути встановлені на ті ж місця і в той же стан, в якому вони перебували до зняття. Інакше система RDKS покаже сигнал несправності (наприклад, на автомобілі Рено Лагуна 2). Для передачі майже всі системи контролю тиску в шинах використовують частотний діапазон 433 Мгц. Але одночасно цей діапазон використовується також для роботи радіостанцій, радіонавушників, тривожної сигналізації, для радіокоманди на привід гаражних воріт. Будь ласка, враховуйте цю обставину, якщо мова зайде про перешкоди в роботі RDKS. Тенденція сучасного розвитку спрямована на створення мініатюрних, що працюють без батарейок (технологія транспонування) активних систем, які вклеєні в каркаси покришок, тобто складають єдине ціле з шинами. Ці системи працюють в менш схильному перешкод діапазоні 2,4 Ггц, і можуть, крім значень температури і тиску, визначати також і іншу інформацію, наприклад, про стан дорожнього покриття і ступеня зносу покришок. Через кілька років системи контролю тиску в шинах будуть вважатися цілком очевидним елементом оснащення автомобіля, як сьогодні вважається система ABS або система штучного клімату. Але, маючи в своєму розпорядженні різноманітні системи контролю, не слід забувати одну річ. Система RDKS не змінює самостійно тиск в шинах, і не дає ніякої інформації про вік або висоті малюнка протектора шини. Так що і в майбутньому постійний контроль, перевірка стану шин, як найважливішого сполучної ланки між автомобілем і дорогою, буде завданням, нехтувати якою неприпустимо.

На що слід звертати увагу при шиномонтажі / зміні коліс?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов