Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система охолодження двигуна ГАЗ-53

  1. Система охолодження двигуна ГАЗ-53

Наша сеть партнеров Banwar

______________________________________________________________________________

Система охолодження двигуна ГАЗ-53

Система охолодження двигуна ГАЗ-53 (рис.1) - рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, заповнюється низкозамерзающей рідиною Тосол.
Система охолодження ГАЗ-53 складається з водяної сорочки двигуна, водяного насоса, радіатора, термостата, вентилятора з кожухом, жалюзі, пробки радіатора (з клапанами) і сполучних шлангів. Ємність системи - 21,5 л.
Найбільш вигідний температурний режим роботи двигуна знаходиться в межах 80 - 90 ° С. Зазначена температура підтримується за допомогою термостата 6, чинного автоматично, і жалюзі, керованих водієм.

Рис.1. Система охолодження ГАЗ-53
1 - радіатор; 2 - датчик сигналізатора перегріву двигуна; 3 - водяний насос; 4 - перепускний шланг; 5 - шланг радіатора підвідний; 6 - термостат; 7 - датчик покажчика температури охолоджуючої рідини; 8 - штуцер приєднання підігрівача; 9 - водяна сорочка блоку циліндрів; 10 - шланг радіатора відвідний; 11 - кран зливний радіатора; 12 - вентилятор; 13 - жалюзі; 14 - кожух вентилятора; 15 -пробка радіатора
Для контролю температури охолоджуючої рідини на щитку приладів є термометр, датчик 7 (ТМ100-В) якого встановлюється в водяній сорочці впускний труби. Крім того, на щитку приладів є сигнальна лампа, що загоряється при підвищенні температури охолоджуючої рідини до 104-109 ° С.
Датчик 2 сигналізатора (ТМ104-Т) ввернуть в верхній бачок радіатора. При загорянні лампи слід негайно зупинити двигун, з'ясувати і усунути причину його перегріву.
Термостат ГАЗ-53 з твердим наповнювачем, одноклапанний ТС 108 (рис.2). Встановлюється в спеціальній порожнини на виході охолоджувальної рідини з впускний труби.
Термостат з клапана 3, сідла 2, термосилового елемента 5 зі штоком 1 і пружини 4, де Л - хід клапана.

Рис.2. Термостат ГАЗ-53
Клапан термостата ГАЗ-53 починає відкриватися при температурі 78-82 ° С, а при температурі 93 - 95 ° С він повністю відкритий.
Водяний насос (помпа) ГАЗ-53 відцентрового типу (рис.3). Валик 2 водяного насоса обертається в двох кулькових підшипниках, на кінцях має лиски.
На один кінець вала напресовується крильчатка помпи ГАЗ-53, а на іншій - маточина. Крильчатка закріплена болтом, укрученим в отвір для гвинта в торці вала. Маточина закріплена гайкою, навернути на різьбовий кінець валу.
Кулькові підшипники з розташованої між ними распорной втулкою, затиснуті між маточиною шківа і затятим кільцем; мають з зовнішніх торців повстяні сальники, вмонтовані в зовнішні обойми підшипників, закріплених в корпусі запірним кільцем.

Рис.3. Водяний насос (помпа) ГАЗ-53
Порожнина помпи ГАЗ-53, в якій циркулює охолоджуюча рідина, відокремлена від порожнини, в якій вмонтовані підшипники, гумовим саморухомим сальником з ущільнювальною шайбою з графітосвінцовой композиції.
У поглиблення крильчатки помпи встановлюються пружина 8, латунні обойми 9 і 10, манжета 11, ущільнююча шайба 12 і замикаються кільцем 13. Рідина, що просочується через сальник, стікає назовні через отвір 7 в корпусі 3.
Через прес-маслянку 5, укручену в корпус водяного насоса (помпи) ГАЗ-53, підшипники змащуються до тих пір, поки мастило не здасться в контрольному отворі 4. Надлишки мастила слід негайно прибрати, щоб уникнути попадання її на ремені приводу вентилятора і водяного насоса і струмки шківа.
Замаслені ремені і струмки необхідно протерти ганчіркою, злегка змоченою в бензині. Для змазування підшипників використовується мастило Літол-24. Як дублюючої допускається використовувати жировий мастильний матеріал.
Радіатор ГАЗ-53 системи охолодження (див. Рис.1) - трубчасто-стрічковий, мідно-латунний, складається з латунних (верхнього і нижнього) бачків, набору вертикальних латунних плоско-овальних трубок з розташовуються між ними гофрованими мідними стрічками, пластин кріплення радіатора , пробки радіатора і зливного краника.
До верхнього і нижнього бачків радіатора ГАЗ-53 припаяні дві сталеві бічні стійки-пластини, які надають радіатора необхідну жорсткість, а також забезпечують можливість кріплення до нього кожуха вентилятора.
Радіатор ГАЗ-53 в нижній частині кріпиться до спеціальних кронштейнів на рамі за допомогою гумових прокладок і в верхній частині - двома тягами.

Пробка радіатора має два клапана: паровий, що відкривається при надлишковому тиску 45 - 60 кПа, і повітряний, що відкривається при розрідженні 1 - 10 кПа.
Вентилятор ГАЗ-53 - шестилопатеві, металевий, складається з двох хрестовин, між якими вклепать лопаті, кріпиться спільно зі шківом чотирма болтами до маточини валика помпи.
Вентилятор статично збалансований, приводиться в рух від шківа колінчастого вала клиновим ременем. Натяг ременя здійснюється поворотом генератора, який приводиться в рух цим же ременем.
Правильність натягу ременя перевіряють натисканням пружинним динамометром на нього зусиллям 34 - 44 Н. При цьому ремінь вентилятора повинен прогинатися на 10 - 15 мм.
Кожух вентилятора ГАЗ-53 - штампований, металевий, значно підвищує ефективність роботи вентилятора.
Жалюзі - металеві, пластинчасті, управляються дротяної тягою з місця водія. Ручка тяги має кілька фіксованих положень закриття жалюзі для забезпечення необхідного температурного режиму роботи двигуна.
Верхній бачок радіатора ГАЗ-53 повинен бути заповнений до заливної горловини. Зниження температури призводить до зниження рівня рідини, в зв'язку з чим при негативних температурах можливе зниження її рівня в радіаторі.
Однак навіть при температурах нижче-30 ° С рівень рідини в радіаторі повинен бути вище торців охолоджуючих трубок не менше ніж на 50 мм.
При прогріванні двигуна з підвищенням температури охолоджуючої рідини підвищується її рівень.

При негативних температурах допускається перевірку рівня рідини проводити на прогрітому двигуні, для чого знімають пробку з радіатора ГАЗ-53 і переконуються в наявності охолоджувальної рідини в верхньому бачку радіатора; встановлюють пробку на місце, звертаючи увагу на її установку; пробка повинна щільно закривати горловину радіатора для забезпечення герметичності системи охолодження; прогріти двигун до температури вище 90 ° С.
У разі частої долівки рідини слід перевірити герметичність системи охолодження ГАЗ-53. Допускається тимчасово додавати в систему охолодження воду.
Порядок заливки води: охолодити двигун, зняти пробку з радіатора, залити в радіатор воду до вказаного рівня, поставити на місце пробку радіатора.
Слід мати на увазі, що при додаванні води температура замерзання суміші підвищується, тому при першій нагоді систему необхідно відремонтувати і залити рідину Тосол А-40.
Як низкозамерзающей охолоджуючої рідини можуть використовуватися Тосол А-65 і антифризи марок "40" і "65". Заливку низкозамерзающий рідинами треба виробляти обережно, не проливаючи її.
При щоденному огляді перед виїздом перевіряють натяг ременів вентилятора. Ремінь натягнутий правильно, якщо при навантаженні в 35 - 45 Н на середині ділянки між шківами генератора і вентилятора прогин буде в межах 10 - 15 мм. Натяг контролюють пружинним динамометром.
При заїдання промивають в гасі і змащують тягу жалюзі мастилом, попередньо вийнявши її з оболонки. Якщо заправлена ​​система низкозамерзающей рідиною при СО (восени), перевіряють щільність охолоджуючої рідини, яка повинна бути 1,078- 1,085 г / см3 при 20 ° С.
Через 4 роки експлуатації автомобіля ГАЗ-53 охолоджуючу рідину змінюють, попередньо промивши систему охолодження, для чого зливають охолоджуючу рідину, заповнюють систему водою, пускають двигун і прогрівають його, потім, зупинивши, зливають воду, після охолодження двигуна знову заповнюють систему водою, повторюють промивання .
Рідина з системи охолодження ГАЗ-53 зливають при відкритій пробці радіатора через три краника: з правого боку блоку циліндрів, на радіаторі і на шлангу отопітеля кабіни.
У разі застосування в системі охолодження води слід мати на увазі, що застосування доброякісної води є одним з основних умов технічно правильної експлуатації двигунів, що попереджає утворення накипу і корозії в системі охолодження, що може спричинити серйозні ускладнення, наприклад до закупорки трубок радіатора.
У систему охолодження ГАЗ-53 слід заливати м'яку чисту воду, найкраще дощову або снігову. Застосування води з високою жорсткістю - артезіанської або ключовий, а тим більше морської - неприпустимо.
Воду в системі охолодження слід міняти але можливості рідше. Зливати воду необхідно в чистий посуд для того, щоб можна було знову заливати її в систему.

Рис.4. Промивання системи охолодження ГАЗ-53
1 - радіатор; 2 - блок циліндрів; 3 - водяний насос
Навесні і восени в разі застосування води систему охолодження ГАЗ-53 промивають. Водяну сорочку двигуна і радіатор промивають окремо.

Промивання ведуть в напрямку, протилежному циркуляції води при роботі системи (рис.4). При промиванні водяної сорочки двигуна необхідно зняти термостат і вивернути зливні краники. Радіатор знімають і промивають окремо.
Радіатор ГАЗ-53 ремонтують тільки в разі незначного числа зруйнованих трубок (не більше 4 шт.) І їх подпайкі не більше ніж в п'яти місцях в серцевині. Наплив припою повинен бути не більше 1,5 см2. Після пайки охолоджуючі пластини і гофровані стрічки виправляють, радіатор піддають перевірці на герметичність.
Найбільш характерними несправностями помпи ГАЗ-53 є текти води через сальник крильчатки в результаті зносу ущільнюючої шайби або манжети сальника і зношування підшипника валика. Ці несправності усуваються заміною зношених деталей новими.
Знімають водяний насос ГАЗ-53 з кришки розподільних шестерень. Затиснувши маточину шківа в лещатах, відкручують болт кріплення крильчатки водяного насоса і знімають шайби. Знімачем спресовують крильчатку з вала помпи.
Перед зняттям крильчатки, щоб не пошкодити різьблення в валику водяного насоса, між торцем валика і болтом знімача необхідно поставити шайбу. Знімають запірний кільце і виймають ущільнюючу шайбу, манжету сальника, обойми манжети і пружину сальника. Промивають і очищають деталі водяного насоса.
Збирають крильчатку з сальником, для чого в заднє поглиблення на крильчатці укладають послідовно пружину сальника, обойми сальника, гумову манжету, ущільнюючу шайбу, і всі ці деталі закріплюють запірним кільцем.
Якщо абсолютна величина зношування ущільнюючої шайби невелика, то її можна встановити знову, повернувши незношених стороною до корпусу водяного насоса.
Торець корпусу помпи ГАЗ-53, за яким працює ущільнююча шайба, змащують тонким шаром графітового мастильного матеріалу перед напресування крильчатки на валик насоса. Це покращує якість підробітки робочих поверхонь ущільнюючої шайби і торця корпусу помпи.
Напресовують крильчатку на валик. Напресування виробляють до упора маточини крильчатки в торець лиски валика. На болт кріплення крильчатки надягають пружинну шайбу, плоску шайбу і вкручують болт в задній торець валика до упору; прикручують помпу до кришки розподільних шестерень, замінивши його прокладку нової.

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Каталоги запасних частин і складальних деталей

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов