Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система охолодження двигуна Д 240 - радіатор, помпа і термостат МТЗ-82 :: Трактор МТЗ-82

  1. » Двигун Д-240 »Система охолодження двигуна Д 240 - радіатор, помпа і термостат МТЗ-82

» Двигун Д-240 »Система охолодження двигуна Д 240 - радіатор, помпа і термостат МТЗ-82

Наша сеть партнеров Banwar

Система охолодження двигуна Д 240 трактора МТЗ 82 - закрита, з примусовою циркуляцією рідини. Система охолодження складається з наступних основних компонентів: водяний насос (помпа), термостат, радіатор водяного, вентилятор, шторка, термометр, а також включає водовідвідних і водопідвідний патрубки, сполучну арматуру, шланги, зливні краники та інше.

Схема системи охолодження: 1 - пробка радіатора; 2 радіатор; 3 - водопідвідний патрубок; 4 - термостат; 5 - термометр; 6 - водяний насос; 7 - водовідвідний патрубок; 8 - вентилятор; 9 - шторка; 10 - краник зливу воли з радіатора.

Радіатор трактора МТЗ-82

Водяний радіатор використовується для охолодження води, яка під час роботи дизеля нагрівається в водяній сорочці. Пройшовши через радіатор, вода охолоджується під впливом обдуває потоку повітря від вентилятора. Радіатор складається з серцевини, що представляє собою чотири ряди плоских вертикальних трубок, проведені крізь ряд припаяних до них горизонтальних пластин. Пластини і трубки серцевини, як правило, виготовляються з латуні. Кінці трубок припаяні до основних крайнім і набагато товстим пластин і трохи випирають над їх поверхнею. Для більш якісної тепловіддачі застосовано ступеневу розміщення трубок по глибині радіатора.

До основних пластин, за допомогою болтів, приєднані нижній і верхній бачки з латуні. Між бачками і пластинами знаходяться гумові прокладки. Для з'єднання бачків використовуються стійки проходять по обидва боки серцевини. На задній стінці верхнього бачка є водопідвідний патрубок. У верхній частині бачка розміщена горловина для затоки води, що закривається пробкою з пароповітряним клапаном. На задній стінці нижнього бачка знаходяться зливний краник і водовідвідних патрубок.

Радіатор встановлюється на еластичному кріпленні: до переднього бруса кріпиться на опорах з гумовими амортизаторами, а вгорі приєднується розтяжками до голівки блоку циліндрів. Купити радіатор на МТЗ 82 можна практично в будь-якому магазині і ціна на нього становить від 7 до 10 т. Р.

Для створення активного повітряного потоку застосовується вентилятор, що обдуває серцевини водяного і масляного радіатора, а також охолоджуючий зовнішню поверхню двигуна. Вентилятор розміщується в єдиному вузлі з водяною помпою і знаходиться на її валу. За допомогою шести болтів вентилятор кріпиться до шківа насоса, а весь комплекс (водяний насос-вентилятор) приєднаний болтами до верхньої частини передньої сторони блоку циліндрів. Кожух вентилятора кріпиться з заднього боку до стійок водяного радіатора і служить для захисту вентилятора від сторонніх предметів, а також для направлення потоку повітря до двигуна.

Радіатор і вентилятор: 1 - вентилятор; 2 - маточина; 3 - шпонка; 4 - вал насоса; 5 шків; 6 - стопорне кільце; 7 - маслянка; 8 - пружина; 9 - крильчатка; 10 - манжета; 11 - обойма; 12 - ущільнювальна шайба; 13 і 16 - сальники; 14 - корпус; 15 - ремінь вентилятора.

Насос двигуна Д 240

Водяна помпа трактора МТЗ 82, відцентрового типу, призначається для освіти інтенсивної циркуляції рідини в системі охолодження і, за допомогою цього, більш ефективного відводу тепла від нагрітих компонентів двигуна. Крильчатка водяного насоса змонтована на валик і закріплена від провертання за допомогою лиски. Крильчатка кріпиться на валу торцевих болтом. Два кулькових підшипника дають можливість обертатися валика разом з крильчаткою. Обсяг в корпусі між підшипниками наповнюється мастилом ін допомоги маслянки. Масляна і водяна порожнини помпи поділяються один від одного додатковим торцеве ущільнення, розміщеним в крильчатці. Ущільнення є текстолітову шайбу, яка контактує з добре обробленим торцем наполегливої ​​втулки, запресована в корпус помпи, а також гумову манжету, що оточує валик і підтискає пружини.

Крильчатка розміщується в профилированной порожнини корпусу водяного насоса. Під час обертання крильчатки на вході в дану порожнину утворюється розрідження, що передається в приймальну камеру, поєднана патрубком з нижнім бачком радіатора. За допомогою розрядження, рідина подається на лопаті крильчатки і під тиском подається в спіральний канал, званий равликом, що охоплює крильчатку в корпусі насоса. Далі рідина нагнітається в поздовжній канал системи охолодження двигуна.

Водяний насос дизеля Д 240 і вентилятор здійснюють обертання від шківа колінчастого вала двигуна використовуючи клиновидний ремінь, що обертає крім її ще й ротор генератора. При номінальних оборотах двигуна (2200 об / хв), вентилятор і помпа розвивають 2600 оборотів в хвилину.

Термостат трактора МТЗ 82

Термостат необхідний для автоматичної підтримки температури в заданому діапазоні і прискорює прогрівання двигуна після запуску. Пристрій термостата включає в себе корпус, нижнього допоміжного і верхнього основного клапанів, датчика термостата з твердим наповнювачем. Корпус термостата виготовлений з латуні, в бічній поверхні якого є два вікна. Верхня частина корпусу служить сідлом для головного клапана, а нижня - для фіксування корпуса в коробці термостата. До верхньої частини датчика приєднуються важіль допоміжного клапана і основний клапан.

Термостат знаходиться в корпусі і встановлюється на виходь з сорочки охолодження корпусу циліндрів. Термостат з твердим наповнювачем менш чутливий до зміни тиску в системі і великі перестановки зусилля в порівнянні з сильфонним.

При температурі охолоджуючої рідини менш 70º C, основний клапан закритий, а рідина крізь вікна подається по патрубку в насос і далі в водяну сорочку блоку циліндрів. Таким чином, рідина не проходить через радіатор і, отже, швидше нагрівається. При температурі рідини більш 70º C, зростає обсяг суміші церізіна з алюмінієвою пудрою, активізується поршень зі встановленим на ньому основним клапаном і відкривається доступ охолоджуючої рідини в радіатор. Одночасно з цим, допоміжний клапан блокує вікна для подачі рідини в водяну помпу в обхід радіатора.

Шторка, змонтована перед водяним радіатором, регулює обсяг проходить через радіатор повітря, тим самим регулюючи в деякому діапазоні температуру рідини. Шторкою керують з робочого місця тракториста за допомогою рукоятки, з'єднаної тросом з рухомим валиком шторки. Температура охолоджуючої рідини в системі візуально контролюється за показаннями електричного термометра, датчик якого змонтований в голівці циліндрів, а сам покажчик - в кабіні на панелі приладів.

Термостат: 1 - корпус; 2 - допоміжний клапан; 3 - вікно для проходу води; 4 - стрижень датчика; 5 - основний клапан; 6 - датчик.

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна Д-240

Перш за все необхідно оглядати всі з'єднання, стежити за справністю вузлів і агрегатів, якістю і рівнем заливається охолоджуючої рідини.

Систему охолодження необхідно заправляти тільки очищеною водою. Зверніть увагу на жорсткості води - жорстка вода створює на стінках сорочки накип, що є поганим провідником тепла і, отже, уповільнює віддачу тепла від головки і стінок блоку циліндрів. В якості охолоджуючої рідини рекомендується використовувати дощову або снігову воду, яка м'якша. Жорсткість води можна пом'якшити шляхом її кип'ятіння з додаванням 10-12 грам пральної соди на 10 літрів води. Злита вода із системи охолодження як близька до кип'яченою і її можна збирати для подальшої заправки. Вода зливається тільки при достатньо охолодженому двигуні після повної зупинки. Температура охолоджуючої рідини під час роботи двигуна не повинна перевищувати 95º C.

При критичному підвищенні температури перевірте рівень рідини в радіаторі і її течі з нього, а також ступінь натягу ременя вентилятора. Вода в перегрітий двигун заливається рівномірно і обов'язково при працюючому двигуні. При різкому охолодженні існує ймовірність появи тріщин в головці блоку циліндрів і водяної сорочки. Не можна доливати занадто гарячу воду взимку в холодний дизель.

Система охолодження очищається від накипу кожні 960 годин експлуатації двигуна. Для очищення необхідно використовувати водний розчин кальцинованої солі (50-60 грам на літр води). Для початку в систему заправляють 2 літри гасу, а потім додають готовий розчин. Далі заводять двигун і дають йому відпрацювати 10-12 годин. Після чого можна злити цю рідину і заправити воду.

30.07.2019
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов