Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система охолодження ВАЗ 2106: схема і несправності

  1. призначення
  2. Пристрій
  3. несправності
  4. ремонт
  5. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

В процесі їзди, будь-який двигун має властивість нагріватися. Не виняток і мотор ВАЗ 2106. При нормальній роботі всіх систем, робоча температура двигуна повинна бути не більше 85 - 90%. Дізнатися температуру можна за допомогою спеціального датчика, розташованого на щитку приладів.

Для того, щоб двигун не перегрівався, передбачається система охолодження. Вона заповнюється тосолом або антифризом, який циркулює всередині блоку циліндрів, остужівая його. Більш детально розглянути систему охолодження можна в даній статті.

призначення

Охолодження двигуна служить для того, щоб примусово відбирати температуру від нагрітих деталей. Під час робочого ходу, в циліндрі створюється температура в 700 - 800 градусів. Якщо її примусово не знизиться, то труться деталі можуть сильно розширитися, і колінчастий вал заклинить.

Якщо її примусово не знизиться, то труться деталі можуть сильно розширитися, і колінчастий вал заклинить

Схема роботи

Крім того, що рідина циркулює всередині блоку циліндрів, вона також додатково охолоджується, потрапляючи в радіатор. Таким чином, робота двигуна може бути безперервної.

Пристрій

Перше, звідки рідина починає свій хід - радіатор. На моделях ВАЗ 2106, встановлювалися радіатори двох типів - мідні і алюмінієві. Перший - більш якісний, і при появі тріщин на його поверхні, їх запросто можна заварити. На відміну нього, будь-яка тріщина на алюмінієвій деталі - вірна її смерть.

Радіатор образно складається з трьох частин: верхній бочок, охолоджувальні стільники і нижній бік. У верхньому бачку є заливна горловина, для добавки охолоджуючої рідини. В процесі роботи, в даному бачку збирається гаряча рідина, що пройшла один цикл. Далі, вона спускається в нижній бік, через стільники, попутно охолоджуючись вентилятором. І в нижньому бачку, рідина вже повністю охолоджена, і готова до експлуатації.

пристрій радіатора

Зверху і знизу, до радіатора підводяться трубки: дві широкі і одна вузька. Вузька трубка, з'єднує радіатор з розширювальним бочком, призначеним для потрапляння в нього зайвої рідини при нагріванні і розширенні. Верхня широка трубка, з'єднує деталь з термостатом, який, в свою чергу, за допомогою клапана регулює потік охолоджуючої рідини. Від термостата рідина може йти, як назад в блок циліндрів двигуна, так і в радіатор.

Для примусового циркулювання, в системі передбачається насос, який качає антифриз, створюючи тиск всередині блоку. Між циліндрами, передбачається спеціально виготовлена ​​порожнеча, куди і потрапляє дана рідина.

несправності

Досить часто, на автомобілях ВАЗ 2106, система охолодження двигуна виходить з ладу, і вимагає ремонту. Головні елементи, які найбільш піддаються зносу - радіатор і термостат. Більш рідко, причина поломки в патрубках. Для того, щоб визначити, що несправність саме в даній системі, досить знати її характерні симптоми.

Перше, що відразу стає помітним - перегрів двигуна. При цьому, в області ніг пасажира і водія, буде відчуватися висока температура, і потоки гарячого повітря. Причиною даної несправності, може бути, як вихід з ладу термостата або радіатора, так і знос патрубків.

Різниця в тому, при появі тріщин на патрубках, візуально буде помітна витік тосола або антифризу. Він буде сочитися, або з тріщин, або в місцях з'єднань. При відкритті капота, на деталях двигуна будуть помітні місця, які значно відрізняються від основного стану, особливо своїм блиском. Такий ефект досягається за рахунок постійного впливу охолоджуючої рідини на одну і ту ж частину покриття.

Якщо ж зламаний радіатор або термостат, патьоків може і не бути, а в такому разі, антифриз просто не надходить в радіатор, а постійно циркулює в системі, не встигаючи охолоджуватися, і як наслідок - википить.

Найбільш частою причиною витоку тосола з двигуна ВАЗ 2106, є знос клапана кришки радіатора Найбільш частою причиною витоку тосола з двигуна ВАЗ 2106, є знос клапана кришки радіатора. Визначити його поломку можна не відразу. Якщо після кожної поїздки, рівень антифризу стає менше, то проведіть наступну процедуру. Відразу після прогрівання двигуна, відкрийте капот, і витягніть підсмоктування на сантиметр, щоб обороти колінчастого валу досягли 2000 - 2500 об / хв. Уважно стежте за кришкою. Якщо з-під неї, з часом, починає виступати рідина, то причина явно в ній.

ремонт

При виявленні несправності в системі охолодження двигуна, її потрібно негайно усунути. Інакше, це може згубно позначитися на роботі мотора, і зовсім привести до його заклинювання.

Якщо причина поломки в термостаті, то його, швидше за все, потрібно замінити. Або ж, якщо у вас є певний досвід в ремонті подібних деталей, ви можете придбати рем-комплект, що складається з нового поршня, прокладок ущільнювачів, і заслінок.

З радіатором все набагато складніше. При появі тріщин на його поверхні, деталь необхідно повністю демонтувати, і проводити зварювальні роботи. Але, цей метод діє тільки на мідному зразку. Якщо ж алюмінієвий радіатор прийде в непридатність, то йому допоможе тільки заміна на новий.

Найпростіше, що можна без проблем і втрат поміняти - патрубки. При їх знос, досить просто поставити нову деталь. Але, при заміні, слід обов'язково злити рідину з системи. Також, придбайте нові хомути кріплення, так як старі можуть не забезпечити належної тиску на патрубки.

Також, дуже проста деталь при заміні - кришка радіатора. Змінюється вона дуже просто, і коштує відносно не дорого. Більш серйозна поломка - коли тосол підтікає з самого блоку двигуна. Це свідчить про появу тріщин в блоці, і ремонт його буде дуже важкий.

висновок

Система охолодження ВАЗ 2106 досить проста. Вона практично не має ніяких механізмів, які можуть серйозно зноситися. Тому, велика частина ремонтних робіт, запросто проводиться своїми руками, і за невеликі гроші.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов