Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система повного приводу 4WD проти AWD: в чому різниця

  1. У чому відмінності двох схожих систем повного приводу AWD і 4WD? Так в чому різниця приводу на чотири...
  2. 4WD
  3. AWD
  4. Чи можуть системи повного приводу 4WD і AWD співіснувати в сучасних умовах?

У чому відмінності двох схожих систем повного приводу AWD і 4WD?

Наша сеть партнеров Banwar

У чому відмінності двох схожих систем повного приводу AWD і 4WD

Так в чому різниця приводу на чотири колеса і приводу на всі колеса? Чи є вона взагалі і якою системою повного приводу краще віддати перевагу? Відповідь на це питання виявиться набагато складніше, ніж можна було б очікувати. Чи є системи підключаються, постійно працюють або вони включаються примусово при необхідності? Підключаються за фактом вчинення певних факторів або включаються попередньо в автоматичному режимі? Чи використовується в них гідравлічне зчеплення, електромагнітне зчеплення або зовсім інша система? Чи включаються вони за допомогою важелів, поворотом диска, натисканням кнопки або ж просто чарівним чином починають працювати, коли це необхідно? Щоб відповісти на ці питання, зануримося в історію появи, і нюанси роботи кожної системи окремо на прикладі зарубіжного досвіду створення подібних приводів.

В кінці 80-х років, повнопривідні автомобілі відрізнялися простотою механізмів, високою надійністю і були суто утилітарними засобами пересування. Часто на них їздили мисливці, фермери і погоничі худоби. Ці люди не були білоручками і могли в будь-яких умовах і в будь-який непрохідною бруду невигадливо підключити хаби, щоб активувати передній міст. Однак з часом і завдяки популяризації позашляховиків серед міського населення, яке вже не бажало купатися по коліно в багнюці і бруднитися як попало, повнопривідна братія почала свій еволюційний розвиток в напрямку демократизації та доступності систем повного приводу, давши можливість простим непідготовленим людям користуватися усіма перевагами повнопривідних систем.

Забавно це чути, особливо з огляду на споконвічне призначення подібних систем і автомобілів, комплектовавшихся ними.

Історія

Історія

Системи повного приводу на автомобілях були придумані не вчора. Їх витоки сягають корінням в позаминуле століття.

У 1893 році англійський інженер-винахідник Брама Джозеф Диплок сконструював і застосував систему повного приводу для трактора. Конструкція навіть за сучасними мірками викликає повагу, в ті роки була верхом інженерного мистецтва. Бездоріжжя трактор-всюдихід підкорював, використовуючи три диференціала і повнопривідну систему з чотирма (!) керованими колесами .

Технології для новачків: У чому різниця між повним приводом, заднім приводом і переднім приводом

Першим повнопривідним автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння став Spyker 60 HP, який створили брати з Голландії-Якобус і Хендрік-Ян Спайкер, як двомісного спортивного автомобіля для гонок вгору по горах (для хілл-клаймбінг). Ця важлива віха у розвитку систем повного приводу відбулася в 1903 році.

Потім був німецький, непоказний на вигляд Dernburg-Wagen, побудований Daimler-Motoren -Gesellschaft. За ним пішла ціла плеяда різних прототипів і пошуків надійною, невибагливою і оптимальної конструкції.

За ним пішла ціла плеяда різних прототипів і пошуків надійною, невибагливою і оптимальної конструкції

У передвоєнні роки, перед Другою світовою війною, Mercedes-Benz, в співпраці з BMW , Працювали над військової серією «G» . Спроби винагороджувалися створенням незвичайних і унікальних автомобілів. Але справжню, заслужену славу отримав інший легендарний автомобіль військових років, що прийшов з іншого континенту, який пліч-о-пліч пройшов військовими шляхами з нашими дідами по непролазних розбомблений дорогах Брянщини, Підмосков'я, Білорусі, Польщі та нарешті самій Німеччині, - Jeep Willys .

Система управління повним приводом була проста і ефективна. Одним важелем джипа включався привід на чотири колеса, іншим селектором можна було вибрати підвищені передачі, нейтраль або низькі передачі.

30 років повнопривідних БМВ: від механічних до гібридних систем AWD

Система повного приводу розвивалася протягом 1950-х і 1960-х років. З'явилися зовнішні блокування передніх маточин, що дали можливість відключення передньої осі для поліпшення паливної економічності і швидкісних показників. У 1963 році сімейний повнопривідний Jeep Wagoneer обзавівся автоматичною коробкою передач. Десять років по тому на оновлену модель була встановлена ​​система Quadra-Trac, перша в галузі автоматична система постійного приводу на чотири колеса.

Повний привід переходить на легкові автомобілі. Приблизно в той же час, коли американські інженери розвивали «важку артилерію», японці намагалися прищепити повнопривідну систему на легкові моделі. Симбіоз позашляхового приводу і легкового кузова був втілений в Subaru Leone. Модель з'явилася в 1972 році. Її відмітними особливостями була система з повним приводом, непогано допомагали власникам в поганих погодних або дорожніх умовах.

У 1980 році АМС випускає модель Eagle встановив еталон серед повнопривідних пасажирських автомобілів тих років. Модель була обладнана постійним автоматичним приводом на всі колеса. У той же час з'являється справжня легенда, первісток Audi Quattro з постійним приводом на всі колеса вперше використовувалися не для поліпшення позашляхових якостей, а для поліпшення зчеплення на дорозі, керованості і продуктивності в спорті.

У той же час з'являється справжня легенда, первісток   Audi Quattro   з постійним приводом на всі колеса вперше використовувалися не для поліпшення позашляхових якостей, а для поліпшення зчеплення на дорозі, керованості і продуктивності в спорті

1983 рік. На Jeep з'являється нова система Select-Trac. З цих пір Джипи могли їздити в повноприводному варіанті на великій швидкості по звичайних дорогах без руйнівних наслідків для раздатки. У наступному році, на новому Jeep Cherokee була представлена ​​більш досконала система повного приводу Command-Trac, яка дозволила підключати передній міст на ходу.

Починаючи з середини 90-х років, майже кожен автовиробник в США почав створювати SUV (Спортивні утилітарні автомобілі). Робилися вони невигадливо, бралася рамна основа пікапа і механічний привід 4WD. Технічно нутрощі залишалися архаїчними, але працювали вони в новому модному кузові.

Сенсаційна популярність позашляховиків змусила багатьох автовиробників піти на поводу у маркетологів і споживачів. Кузови стали робити несучими, від рамної конструкції поступово почали відмовлятися. з'явився клас кросоверів , Швидко розвивається і завойовував все нові сегменти ринку. У їхньому середовищі починають превалювати AWD системи *.

Це цікаво: Короткий гід по системам повного приводу Mercedes-Benz 4Matic

* Привід на всі колеса (All-wheel drive, AWD) здатний передавати потужність між обох осей, а також від колеса до колеса. Набагато більш зручна автоматизована система повного приводу, що дає майже всі ті ж переваги, що і класична 4WD, але з меншою кількістю незручностей для повсякденного використання. Втім, за зручності доводиться платити меншою надійністю приводу.

4WD

4WD

Системи 4WD приводу, як правило, призначені для використання на помірному або важкому бездоріжжі . На автомобілях з даною системою присутній набір низького діапазону передач, а також ручна або автоматична роздавальна коробка.

Автомобілі з 4WD часто можна відрізнити за спеціальними атрибутам: більш високому дорожньому просвіту (на дорогих варіантах позашляховиків мова може йти про регульовану по висоті підвісці), хороші кути прохідності, вони ж кути в'їзду спереду і с'езда- ззаду, що дає можливість підніматися і спускатися з ухилів і переїжджати через перешкоди.

Автомобілі з 4WD часто можна відрізнити за спеціальними атрибутам: більш високому дорожньому просвіту (на дорогих варіантах позашляховиків мова може йти про регульовану по висоті підвісці), хороші кути прохідності, вони ж кути в'їзду спереду і с'езда- ззаду, що дає можливість підніматися і спускатися з ухилів і переїжджати через перешкоди

На всюдиходах встановлюються посилені системи підвіски і позашляхові шини, додаткові системи збільшення тяги, такі як блокування диференціала, системи допомоги при їзді по бездоріжжю (у сучасних позашляховиків Toyota) і зворушення в гору з місця, а також відключаються стабілізатори поперечної стійкості.

Дивіться також: Тест-драйв Toyota Land Cruiser 200 на реальному бездоріжжі

У деяких систем 4WD, наприклад, як на Gelandwagen, додатково блокується ще й центральний диференціал , Що значно збільшує шанси подолання серйозного бездоріжжя.

У деяких систем 4WD, наприклад, як на Gelandwagen, додатково блокується ще й центральний   диференціал   , Що значно збільшує шанси подолання серйозного бездоріжжя

Диференціалами можна управляти через електроніку, механічно або за допомогою гідравліки.

4WD повнопривідні системи можна було виявити майже на всіх позашляховиках минулого. До сих пір багато виробників пікапів ще використовують моделі 4WD, однак тенденція така, що вони стають все більш і більш рідкісними. Навіть колись брутальні військові моделі переходять на мейнстрімовим AWD! Тому прародительку сучасних повнопривідних систем можна вважати вимираючим видом.

AWD

AWD

All-wheel drive є тип повного приводу, при якому потужність і крутний момент надсилаються на обидві осі, перерозподіляючи крутний момент від осі або колеса з меншою тягою до колеса з більшою. AWD системи розроблені для підвищення зчеплення на дорозі / грунті і зростання продуктивності у всепогодних умовах, а також зростанню можливостей автомбіля на легкому або середньому бездоріжжі.

Одна з найбільш поширених AWD установок включає в себе диференціал між передніми і задніми привідними валами, на зразок деяких систем 4WD минулих років. На деяких автомобілях використовується постійний повний привід, який безперервно передає потужність на всі чотири колеса, в той час як на інших авто, одна з осей підключається при необхідності. У таких випадках кросовер або легковий автомобіль підвищеної прохідності (типу E-Class All Terrain ) Їздить на моноприводе.

Смотртіе також: Десять найздібніших позашляховиків, які ви можете купити

Потрібний крутний момент на осі часто досягається за рахунок використання електронно керованих контролем тяги гальм, коли система повного приводу виявляє прослизання коліс або бачить різницю в швидкості їх обертання коліс, спрацьовують гальма і відбувається контрольований розподіл крутного моменту. Майже всі сучасні системи повного приводу працюють без втручання водія, вони контролюється нескінченним ланцюгом комп'ютерних кодів, використовуючи дуже складні алгоритми, які стежать за рульовим управління, дросельної заслінкою і гальмівними механізмами. Мета все цього технологічного награможденія, едінственная- поліпшити зчеплення з дорогою.

Мета все цього технологічного награможденія, едінственная- поліпшити зчеплення з дорогою

Система повного приводу DYNAMAX на новому Kia Sportage має все це і навіть більше, наприклад, у неї встановлені датчики, які зчитують дорогу попереду автомобіля, превентивно визначаючи ділянки з льодом, ямами або водою.

Чи можуть системи повного приводу 4WD і AWD співіснувати в сучасних умовах?

Чи можуть системи повного приводу 4WD і AWD співіснувати в сучасних умовах

Автомобілі з повним приводом продовжують ставати популярнішими; головний аргумент апологетів переднього або заднього приводів, паливна економічність, з часом йде на другий план, меркне на фоні відкриваються переваг в керованості і безпеки.

Деяким покупцям як і раніше необхідні переваги, які забезпечує тип приводу 4WD, такі як більш широкий спектр можливостей для буксирування та перевезення важких вантажів, використання автомобіля на крутих ухилах або на пересіченій місцевості, але для більшості споживачів саме AWD система забезпечує найбільшу вигоду і низьку вартість .

Як буде виглядати система AWD в майбутньому? Можливо, це будуть окремі електродвигуни в кожному колесі , Створені за типом і подобою автомобіля, створеного геніальним Фердинандом Порше ще в 1899 році? Можливо коли-небудь, але не зараз.

Дивіться також: Електричні автомобілі були популярними 100 років тому. Історія повторюється

Системи AWD наступних поколінь будуть еволюційним, але не революційним. Науково-дослідний проект, ініційований Jaguar Land Rover , Розглядає систему повного приводу, яка дозволить транспортним засобам самостійно ретельно визначати місце розташування і тяжкість дорожніх перешкод, таких як вибоїни і відкриті кришки люків, щоб попередити водіїв і налаштувати ваш автомобіль для більш безпечної, більш плавною їзди.

AWD системи завтрашнього дня буде спиратися на сучасні технології, які допоможуть автомобілів поліпшити позашляхові можливості і трохи наблизитися до того, на що були здатні їх відомі повнопривідні предки 4WD.

У чому відмінності двох схожих систем повного приводу AWD і 4WD?
У чому відмінності двох схожих систем повного приводу AWD і 4WD?
Так в чому різниця приводу на чотири колеса і приводу на всі колеса?
Чи є вона взагалі і якою системою повного приводу краще віддати перевагу?
Чи є системи підключаються, постійно працюють або вони включаються примусово при необхідності?
Підключаються за фактом вчинення певних факторів або включаються попередньо в автоматичному режимі?
Чи використовується в них гідравлічне зчеплення, електромагнітне зчеплення або зовсім інша система?
Чи включаються вони за допомогою важелів, поворотом диска, натисканням кнопки або ж просто чарівним чином починають працювати, коли це необхідно?
Чи можуть системи повного приводу 4WD і AWD співіснувати в сучасних умовах?
Як буде виглядати система AWD в майбутньому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов