Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Система охолодження двигуна.

  1. Вимоги до системи охолодження
  2. Способи охолодження двигуна
  3. Переваги та недоліки систем охолодження


Наша сеть партнеров Banwar

Система охолодження призначена для підтримання оптимального теплового режиму двигуна, щоб він не перегрівався і не переохолоджувався під час роботи, оскільки і перегрів і переохолодження шкідливі двигуну.

Від згоряння паливоповітряної суміші в циліндрах двигуна супроводжується виділенням значної кількості теплоти. Якщо двигун не охолоджувати, або охолоджувати недостатньо, то його деталі можуть нагрітися до високої температури, а це зменшує їх міцність, викликає значні теплові деформації і зміна розмірів, погіршує властивості і знижує в'язкість масла мастильної системи, негативно позначається на наповненні циліндрів горючою сумішшю, викликає інтенсивне відкладення нагару на деталях.
Все це може привести до зниження ефективності роботи двигуна і навіть його відмови через втрату працездатності окремих деталей, агрегатів і вузлів.

Переохолодження двигуна теж вкрай небажано. Воно супроводжується зростанням механічних втрат через підвищення в'язкості масла, погіршенням процесів сумішоутворення і згоряння (особливо в дизелях), наслідком чого є підвищена витрата палива, зниження ефективності роботи двигуна, інтенсивний корозійний знос деталей через відкладення конденсату, і збільшення викиду в атмосферу токсичних продуктів неповного згоряння палива.

Оптимальним для роботи двигуна внутрішнього згоряння є вузький температурний діапазон, який, наприклад, у двигунів з рідинною системою охолодження, характеризується температурою охолоджуючої рідини 85 ... 95 ˚С.

***

Вимоги до системи охолодження

У зв'язку з основним призначенням, до системи охолодження двигуна ставляться такі вимоги:

  • автоматична підтримка оптимального теплового режиму в двигуні, незалежно від режиму його роботи і зовнішніх умов;
  • надійна робота в умовах підвищених вібрацій;
  • малі габарити, маса і металоємність;
  • технологічність і зручність в технічному обслуговуванні;
  • швидкий прогрів двигуна до робочої температури;
  • тривале збереження теплоти після зупинки двигуна;
  • малі енергетичні витрати на функціонування (витрати енергії двигуна, пов'язані з приводом агрегатів системи охолодження);
  • екологічна безпека та мінімальне корозійне вплив застосовуваних теплообмінних матеріалів на деталі двигуна.

***

Способи охолодження двигуна

Відведення теплоти від деталей двигуна здійснюється за допомогою різних способів - застосуванням примусової системи охолодження, охолодженням маслом мастильної системи, теплообміном з більш масивними сполучаються деталями, що працюють в сприятливому температурному режимі, розсіюванням теплоти з робочих поверхонь перегрітих деталей і т. П.

Очевидно, що природного теплообміну з перегрітими деталями двигуна недостатньо, щоб підтримувати їх оптимальну температуру в робочому режимі, тому в сучасних двигунах застосовується примусове відведення теплоти від деталей, незважаючи на те, що це пов'язано зі збільшенням енергетичних витрат і теплових втрат робочого циклу двигуна.
Примусове охолодження здійснюється за допомогою рідини або повітря, тому розрізняють двигуни рідинного і повітряного охолодження.

***



Переваги та недоліки систем охолодження

Кожен із способів примусового охолодження має свої переваги і недоліки.
Повітряна система охолодження проста в експлуатації, проте не може повністю забезпечити нормального теплового стану деталей двигуна через нерівномірність їх охолодження. Виникає необхідність використання примусового направлення руху повітря в поєднанні з ребрами двигунів, що призводить до збільшення рівня шуму при роботі двигуна, зниження його потужності, а також подорожчання деталей.

Теплопровідність рідких теплоносіїв в 20 ... 25 разів вище, ніж у повітря, тому рідинна система охолодження забезпечує більш ефективний тепловідвід і створює рівномірний температурний поле охолодження. Така система охолодження більш інерційна - двигун повільно прогрівається, але і повільніше охолоджується.
Однак рідинна система складніше влаштована, містить у своїй конструкції дорогі вузли і деталі для забезпечення циркуляції охолоджуючої рідини і теплообміну з зовнішнім середовищем (радіатор).
Крім того рідинна система включає різні трубопроводи (патрубки, трубки), канали і порожнини в охолоджуваних деталях для підведення і циркуляції рідини, які можуть давати текти, знижуючи надійність і підвищуючи вартість двигуна в цілому.

При експлуатації автомобілів в умовах низьких температур в рідинної системі охолодження доводиться застосовувати спеціальні низкозамерзающие рідини, що мають досить високу вартість, що теж негативно позначається на економічних показниках.
Крім того, застосовуються в сучасних двигунах низкозамерзающие рідини мають більш низьку теплопровідність, в порівнянні зі звичайною водою, зменшуючи тим самим основна перевага рідинної системи охолодження перед повітряної.

Проте, не дивлячись на перераховані недоліки, в двигунах сучасних автомобілів найбільшого поширення набуло рідинне охолодження, як більш повно задовольняє вимогам, перерахованим вище. Незважаючи на складність конструкції і пов'язані з цим подорожчання і зниження надійності, рідинна система охолодження забезпечує надійне підтримання робочої температури двигуна в заданих інтервалах, і здатна автоматично підтримувати її в широкому діапазоні навантажувальних режимів.

***

Рідинна система охолодження


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов