Наша сеть партнеров Banwar
Поки BMW і Mercedes міряються мускулами своїх «заряджених" седанів і купе, компанія Audi гне свою лінію і вже майже чверть століття випускає потужні універсали. Першою ще в 1994 році стала пятідверка Audi RS 2 Avant, розроблена у співпраці з Porsche. А у Франкфурті дебютував універсал Audi RS 4 Avant четвертого покоління - теж з технологіями Porsche!
На зміну атмосфернику V8 4.2 FSI, який ставили на «ерескі» минулого покоління, прийшов бітурбомотор V6 2.9, вже знайомий по сімейству Porsche Panamera . Потужність, в порівнянні з попередником, не змінилася (450 к.с.), але прибавка тяги більш ніж помітна: з 430 до 600 Нм, - причому максимум досягається вже при 1900 об / хв. Для порівняння: седан BMW M3 має максимум 450 к.с. і 550 Нм, а заряд моделей Mercedes-AMG C 63 S - 510 к.с. і 700 Нм, причому Mercedes теж може бути універсалом.
Новий Avant легше попередника на 80 кг (споряджена маса - 1790 кг), оснащується восьмиступінчастою «автоматом» і постійним повним приводом quattro. З місця до 100 км / год Audi RS 4 Avant вистрілює за 4,1 с, максимальна швидкість обмежена електронікою: 250 км / год в стандарті і 280 км / год з опціонним пакетом RS dynamic. Згадані вище седани конкуруючих марок хоч і мають тільки задній привід, але трохи динамічніше: і BMW, і Mercedes розмінюють першу "сотню" за 4,0 с.
«Гарячий» універсал має спортивну підвіску і зменшений дорожній просвіт (мінус 7 мм від величини звичайного Audi A4 з спортпакетом), а за доплату пропонуються адаптивні амортизатори і рульовий механізм, активний задній sport differential та вуглець-керамічні гальма. Колеса - діаметром 19 або 20 дюймів, колісні арки розширені на 30 мм, на кузові з'явилися характерні аеродинамічні елементи. А в салоні - усічений кермо, спортивні сидіння і доповнена бортова електроніка, яка може відображати графіки прискорень і крутного моменту. І не забудьте про повноцінний другий ряд сидінь і багажник об'ємом 505 літрів.
«Ерескі» - нішевий продукт. Наприклад, колишній універсал Audi RS 4 Avant за чотири роки виробництва розійшовся тиражем лише близько семи тисяч примірників. Тому і ціна нової моделі немаленька: від 79800 євро в Німеччині. За ці гроші можна купити, наприклад, кросовер Audi Q7 з потужним дизелем і непоганим набором опцій. А старт продажів «скажених сараїв» намічений на початок 2018 року.