Наша сеть партнеров Banwar
24 грудня 2010, 10:05 Переглядів:
Для збереження працездатності машини стежте за технічні рідини і температурою мотора.
Зимовий сезон вимагає особливої уваги до автомобіля для його безвідмовної роботи. На жаль, це розуміють далеко не всі водії і роблять дрібні помилки, які, однак, призводять до поломки або серйозного скорочення терміну служби основних деталей і вузлів машини, при тому, що влітку автомобіль таке до себе ставлення переносив легко. Наведені нижче поради в нинішніх погодних умовах є вкрай шкідливими - користуватися ними можна лише в тому випадку, якщо ви поставили перед собою завдання зламати машину в короткий термін.
ХОЛОДНИЙ ДВИГУН
Важливо приділити увагу їзді на холодному двигуні. Навантаження на непрогрітий мотор впливають не менш згубно, ніж навантаження на перегрітий. Адже двигун складається з маси деталей, які знаходяться в постійному русі під час роботи, що призводить до виділення тепла.
А за законами фізики, як відомо, при підвищенні температури тіла розширюються. Деталей двигуна цей закон теж стосується. Тому інженери завжди проектують їх так, щоб оптимальні зазори між ними досягалися при нормальній робочій температурі. Коли двигун холодний, ці зазори занадто великі, а при перегріванні - навпаки.
З цієї причини, якщо морозним зимовим ранком сісти в машину, включити запалювання і відразу рвонути з місця в кар'єр, така поїздка може якийсь час проходити під акомпанемент невеликої ударної установки, що складається з декількох пар циліндрів і поршнів. Удари холодного поршня об поверхню циліндра призводять до зносу обох деталей куди швидше, ніж звичайне тертя. Але, самі розумієте, це все вимагає або чималих грошей, або часу (а час - теж гроші ), Так що забивати голову прогрівом двигуна, звичайно, ні до чого.
ДОРОЖНІ калюжі
Дуже дієвий спосіб перетворення нового мотора в купу непотрібного металу - гідроудар. Для його здійснення знадобиться глибока калюжа. Машину слід сильніше розігнати і в'їхати в калюжу на повній швидкості так, щоб вода потужним потоком хлинула в підкапотний простір. Вода як рідина практично не стискається, в той час як в циліндрах двигуна постійно з високою частотою відбуваються процеси стиснення паливної суміші. Невеликої кількості потрапила в циліндр води більш ніж достатньо, щоб поршень, не дійшовши до верхньої мертвої точки, різко зупинився. Ззаду поршень підбадьорює коленвал, спереду цього руху пручається вода - для мотора приємного мало. Знайти калюжу взимку легко - це можна зробити або під час відлиги, коли тане багато снігу, або її можна знайти на дорозі біля теплотраси або бойлерної, де сніг навіть не замерзає.
СТАН КОЛЕС
Хто придумав стежити за шинами? Наприклад, за тиском в них. Ну і що з того, що від неправильного тиску в колесах збільшується витрата палива, "убивається" ходова і погіршуються їздові якості? І те, що автомобіль з недоліком тиску в шинах - непередбачуваний під час руху, особливо на слизькій дорозі. Найкраще - якщо одне колесо полуспущено, наприклад, при нормальному тиску в 1,8-2 атмосфери, до 1,3 атмосфери. Їзда на такому автомобілі - безкоштовний атракціон під назвою "Стримай кермо". А якщо в цей момент ще й тримати однією рукою мобільний, а другий перемикати КПП - гострих відчуттів від цього додасться ще більше. А ймовірність вилетіти з дороги і врізатися, наприклад, в дерево наближається до 100%. Те ж саме може статися, якщо їздити взимку на високій швидкості з несправною ходовою, в тому числі і з неврегульованою "розвал-сходженням".
Догляд за кузовом
Хороші інструменти для знищення автомобіля - іржа з корозією. Краще середовище для утворення корозії - бруд. Так що не забивайте собі голову такими дрібницями, як регулярне миття автомашини. Однак, просто не моя авто, приходу корозії чекати надто довго. Для тих, у кого час на знищення машини - лише до весни, є більш ефективний спосіб. Якщо зверху на машину навалити снігу (сніг і сам нападає за один-два снігопаду в потрібній кількості, досить просто його не зчищати), і так залишити до весни - під заметом утворюється відмінне середовище для розмноження бактерій, завдяки життєдіяльності яких сніг буде підтавати, а утворилася від танення водичка швидко і ефективно забезпечить доставку іржі.
ВИСОКА ШВИДКІСТЬ
Відмінний спосіб позбутися від автомобіля - їздити взимку в режимі льотчика-випробувача. Різко стартуйте на світлофорі, гальмувати з вереском перед наступним, входите на швидкості в поворот - і ви обов'язково досягнете результату: або в'їдете в когось, або хтось в'їде в вас. Прискорити процес можна на трасі, якщо наплювати на правила руху і ганяти на швидкості вище 110 км на годину (оптимальна швидкість - 150-160 км на годину), обганяючи всіх по зустрічній і в закритих поворотах. Посилити ефект можна пізно вночі - правда крім автомобіля можна втратити і життя.
РОБОТА З АВТО ВЗИМКУ
Для збереження працездатності машини стежте за технічні рідини і температурою мотора
1. ДВИГУН. Прогрівається на холостих обертах або на невеликій швидкості, не доводячи обороти мотора вище 2 тис.
2. рідини. Перевірте здатність антифризу і гальмівної рідини не замерзати при низьких температурах - стару рідину потрібно замінити
3. Кузов.Якщо авто зберігається на вулиці, завжди очищайте сніг з кузова, а також регулярно заїжджайте на мийку, щоб змити дорожню сіль
4. шини. Слідкуйте за тиском в колесах - це впливає на керованість автомобіля, відповідно, безпеку
5. ЇЗДА. Не перевищуйте швидкість і намагайтеся об'їжджати потенційно небезпечні місця (там, де влітку були калюжі, - можливі прориви асфальту)
Джерело даних: експерти "Сегодня"
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Шкідливі поради: як" вбити "своє авто". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
Бовсуновський Владислав
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.