Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Скільки нафти потрібно електромобілів :: Суспільство :: Журнал РБК

Наша сеть партнеров Banwar

Що буде з енергетикою, якщо завтра весь світ відмовиться від бензину?

При нинішніх темпах зростання продажу електромобілів в світі будуть подвоюватися кожні три роки. Вони почнуть домінувати на ринку вже в 2025-м, а подальше посилення екологічних вимог і зниження собівартості виробництва повністю витіснять «брудний» автотранспорт до 2050 року.

У 2013-му продаж найпопулярніших електромобілів виросли удвічі, до 206 тис. Влада Євросоюзу поставили завдання до 2020 року збільшити кількість електромобілів на дорогах до 8-9 млн і для цієї мети субсидують їх покупку. Розвивається інфраструктура: в 2011-му електрозаправок було близько 12 тис., А до 2020-го їх число зросте до 800 тис. Виробник електромобілів Tesla Motors планує покрити мережею зарядних станцій основні магістралі США до кінця цього року, а до 2017-го побудувати завод з випуску акумуляторів потужністю 1 ГВт. Собівартість батарей знизиться на 30%.

Зміни в автомобільній індустрії спричинять за собою перебудову енергетичної галузі. Щоб зрозуміти, в якій мірі, можна уявити, що весь світ пересів на електромобілі вже сьогодні.

Скільки знадобиться енергії, щоб забезпечити всі електромобілі? У Росії легкові машини в середньому проїжджають 15,6 тис. Км на рік, вантажні - в 4 рази більше. У США - 18,3 і 40,5 тис. Км відповідно. Згідно з даними по 72 країнам, середній пробіг автомобіля становить 16,4 тис. Км. У 2012 році все 1,14 млрд автомобілів в світі проїхали 18,72 трлн км.

Загальний витрата палива автотранспорту в 2011-му досяг 1,89 гігатонн умовного палива, що еквівалентно 2,53 трлн л бензину або 22,3 трлн кВт · год енергії. Звичайний автомобіль витрачає 13,2 л бензину на 100 км, тобто приблизно 117 кВт · год. Популярний електромобіль Tesla Model S витрачає всього 23,6 кВт · год на 100 км. Таким чином, річні витрати електроенергії для всіх електромобілів можуть скласти 4,42 трлн кВт · год - приблизно на 20% більше того, що виробляється зараз.

Для виробництва такого обсягу на сучасних електростанціях з урахуванням їх ККД знадобиться спалювати близько 1,9 млрд тонн кам'яного вугілля або 850 млрд куб. м природного газу. Будівництво достатнього числа сонячних електростанцій потребує 20 млн тонн полікристалічного кремнію (ПКК). Якщо вірити фізикам, найзначніші, але поки умовні обсяги енергії виходять за допомогою анігіляції: при ККД 50% з 1 кг антиматерії виходить 25 млрд кВт · год енергії. На світовий автопарк піде 177 кг.

З огляду на ККД ТЕС в 30-42%, для забезпечення всіх електромобілів буде потрібно спалити не більше 950 млн тонн бензину. Це лише 40% від палива, зекономленого за рахунок витіснення двигунів внутрішнього згоряння. Велика частина нафти йде на виробництво дизельного палива і бензину, тому попит на неї впаде у декілька разів.

Більш того, сьогодні лише 4% електроенергії виробляється з нафти (41% - з вугілля, 22% - з природного газу, 16% - ГЕС, 12% - АЕС). З посиленням екологічних стандартів ця частка навряд чи збільшиться. Виходить, що зайва нафту може виявитися слабо затребуваною і в виробництві електроенергії. При різкому скороченні попиту і цін на нафту експлуатація значної частини родовищ вуглеводнів стане нерентабельною. Зате скоротяться викиди вуглекислого газу в атмосферу - з 5,7 млрд нинішнього автопарку до 2,4 млрд тонн, вироблених електростанціями.

Насправді турбуватися нафтовикам ще рано. Аналітики Goldman Sachs вважають, що продажі електромобілів в 2020 році не перевищать 1%, їх колеги з PwC і Navigant Research дотримуються більш оптимістичних оцінок (2,3 і 3% відповідно). Уряд США ставило завдання збільшити число електромобілів на дорогах до 1 млн до 2015-го, однак поки їх в 4 рази менше. Китай також не виконує поставлене два роки тому завдання підвищення частки електромобілів. В середині 2014 го на один електромобіль доводилося 200 звичайних машин.

Фахівці Міністерства енергетики США відзначають, що автовиробники віддадуть перевагу створення більш екологічних і ефективних двигунів внутрішнього згоряння, а не радикальні зміни в своєму модельному ряду. Топ-менеджери найбільших автомобільних корпорацій (Toyota, Volvo і Renault-Nissan) згодні, що велике майбутнє мають гібриди з двигуном внутрішнього згоряння. По крайней мере, їм це було б набагато вигідніше.

По крайней мере, їм це було б набагато вигідніше

Що буде з енергетикою, якщо завтра весь світ відмовиться від бензину?
Скільки знадобиться енергії, щоб забезпечити всі електромобілі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов