Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Скільки заливати бензину: полбака або повний?

  1. Чи можна заощадити гроші, заливаючи в бак тільки половину палива? Ціни на паливо в нашій країні...
  2. На скільки збільшиться витрата палива, якщо залити в машину повний бак?
  3. Чим більше бак палива, тим більше ви економите палива при заправці тільки половини його обсягу

Чи можна заощадити гроші, заливаючи в бак тільки половину палива?

Наша сеть партнеров Banwar

Чи можна заощадити гроші, заливаючи в бак тільки половину палива

Ціни на паливо в нашій країні знаходяться на історичному максимумі, що, звичайно, засмучує мільйони автолюбителів, для яких кожен зайвий рубль в ціні палива - це черговий удар по сімейному бюджету. Логічно, що після чергового різкого зростання вартості палива в нашій країні багато автовласників всерйоз задумалися, як можна заощадити гроші, зменшивши витрату палива. Є багато порад і пропозицій серед автолюбителів по економії грошей за рахунок зменшення витрат на паливо. Більшість з них стосується різних способів щодо зниження споживання палива автомобілем. Про багатьох ми вже не раз писали на сторінках нашого інтернет-видання.

Але є ще одна цікава теорія економії палива, пов'язана з неповною заправкою бака. Думка полягає в тому, що, відмовившись від заправки повного бака палива, ви знижуєте вагу автомобіля, а значить, і витрата палива. У підсумку виходить, що можна теоретично заощадити, менше витрачаючи грошей на бензин. Але чи так це? Давайте розбиратися.

Дивіться також: Ось як багато росіяни платять за паливо в порівнянні з іншими 60 країнами

У теорії завжди все красиво і ідеально. Але, на жаль, часто більшість теорій на практиці перетворюються на безглуздя. Щоб зрозуміти, чи реально заощадити паливо, заливаючи, наприклад, замість повного бака рівно половину, потрібно згадати не тільки шкільну математику.

Полбака бензину проти повного

Полбака бензину проти повного

З одного боку, все вірно. Формула економії палива в будь-якому автомобілі проста: чим менше важить автомобіль, тим менше потрібно сил і потужності двигуну для руху, що, відповідно, впливає на споживання палива. А тепер головні питання, які цікавлять мільйони автолюбителів: скільки таким чином можна заощадити палива, і чи варта гра свічок?

Щоб відповісти на ці питання, потрібно детально розрахувати економію палива. Отже, припустимо, ваш автомобіль витрачає в середньому 8 літрів на 100 кілометрів шляху (для більшості недорогих автомобілів з невеликим за обсягом мотором сьогодні це типовий середня витрата палива).

Звичайно, підсумкове споживання палива вашим автомобілем залежить від багатьох факторів. Саме тому кожен день воно може бути різним. Адже на підсумкове споживання бензину або дизпалива впливає стиль водіння, кількість пасажирів в салоні і кількість багажу, погодні умови (в тому числі вологість, швидкість вітру і навіть атмосферний тиск), якість палива, дорожня ситуація на дорозі, якість дорожнього покриття, якість використовуваних компонентів в автомобілі (особливо моторного масла, фільтрів і рідин), вага колісних дисків, знос гуми і багато інших чинників, що побічно впливають на економічність машини.

Але найбільше витрати палива в справному новому автомобілі залежить від його ваги. Саме тому багато автовиробників вже давно почали знижувати вагу своєї продукції, зменшивши товщину металу кузова, відмовившись від використання чавунних елементів підвіски і важких блоків двигуна і перейшовши на використання більш легкого алюмінію.

Саме тому багато автовиробників вже давно почали знижувати вагу своєї продукції, зменшивши товщину металу кузова, відмовившись від використання чавунних елементів підвіски і важких блоків двигуна і перейшовши на використання більш легкого алюмінію

В одному дослідженні компанії Ricardo Inc недавно було вивчено вплив ваги на економію палива. Так, було встановлено, що кожне збільшення ваги автомобіля на 43,5 кг збільшує витрату палива в середньому на 1-2%. Цей показник не враховує зайву вагу автомобіля, наприклад багажники на даху, причепи, велосипеди або коляски.

Припустимо, що наша машина стала важче на 43,5 кг. Відповідно, витрата палива, згідно з дослідженням, повинен збільшитися на 1-2%. Давайте для зручності підрахунку візьмемо максимальне збільшення витрат. Як приклад розглянемо автомобіль з 60-літровим паливним баком і витратою палива згідно заводської специфікації 8 л / 100 км (якщо враховувати вагу автомобіля без урахування ваги палива - як правило, багато автовиробників хитрують таким чином, вираховуючи вагу палива з мінімальною кількістю палива в баку ). Природно, заливаючи паливо в бак, ми збільшуємо вагу машини. Відповідно, при повному баку вага машини істотно збільшиться.

На скільки збільшиться витрата палива, якщо залити в машину повний бак?

На скільки збільшиться витрата палива, якщо залити в машину повний бак

бензин має щільність близько 720 г / л. Вага повного 60-літрового бака бензину становить близько 43,2 кг. Тепер давайте порахуємо, на скільки збільшиться витрата палива машини, якщо заправити повний бак.

У підсумку виходить, що витрата палива збільшиться з 8 л / 100 км до 8,16 л / 100 км (1 + 0,02 x 43,2 / 43,5).

Тобто коли ви їдете на автомобілі з майже порожнім баком , Витрата автомобіля згідно специфікації буде приблизно 8 л / 100 км (в нашому прикладі ми не беремо до уваги різні чинники, на які ми вказали вище, що впливають на підсумкове споживання палива). При заповненому наполовину баку витрата палива буде становити приблизно 8,08 л / 100 км. При повному баку витрата, як ми вже сказали, виросте до 8,16 л / 100 км, так як збільшиться вага машини.

На перший погляд, все гранично просто і ясно: заправляти автомобіль меншою кількістю палива вигідно, оскільки реально знижується витрата палива. Але, повторимо, це теорія, яку ще потрібно довести на практиці.

Є в цій теорії і підводні камені. Так, потрібно враховувати, що, заправляючи повний бак, ми рідше заїжджаємо на заправку. Особливо це важливо при русі по трасі на великі відстані. Відповідно, чим менше палива в бак ми будемо заправляти, тим частіше будемо втрачати час, заїжджаючи на АЗС.

Дивіться також: Ось чому ви не повинні їздити на автомобілі з порожнім баком

У нашому прикладі, коли ми заправили половину 60-літрового бака, при русі на велику відстань нам належить заїхати на додаткову заправку. А це зайвий час. Але зате ми заощаджуємо, заправляючи половину бака, приблизно 0,08 л / 100 км. Насправді ця економія видно при простому підрахунку значень, які ми отримали за допомогою звичайної шкільної математики. Але це не точне значення.

Справа в тому, що в міру зниження рівня палива в баку вага машини під час нашої подорожі зменшується. Відповідно, знижується і витрата палива.

Для того щоб підрахувати точну економію палива в міру зменшення ваги автомобіля через зниження рівня палива в баку, проста математика нам вже не підійде. Для вирішення цього завдання нам потрібно використовувати диференціальне рівняння, щоб обчислити точну вигоду від заправки половини бака замість повного бака палива. Для цього розрахунок наш повинен показати, яке зайву відстань проїде наша машина, якщо заливати полбака замість повного.

Отже, при заправці бензину в 60-літровий бак при щільності палива 720 г / л, якщо залити тільки 30 літрів палива, ви проїдете найбільше на 3,5 кілометра.

Але для кого-то і цей зайвий шлях виявиться істотним. Якщо перерахувати зайві кілометри за рік при нормальному щорічному пробігу, то економія палива може дійсно для деяких автовласників виявитися відчутною.

Це все добре, але є один очевидний недолік: при заправці половини від повного бака нам доведеться робити додатковий візит на заправну станцію. А це зайвий час.

Тому для справедливого порівняння ми також повинні дізнатися, скільки ми втрачаємо часу або, навпаки, економимо (адже для заливки половини бака потрібно в два рази менше часу на АЗС ) На додаткову заправку.

Припустимо, що ми їхали в середньому 40 км / год - це нижче, ніж середня максимально дозволена швидкість в містах та на заміських шосе. Але ми не просто так взяли саме цю цифру, так як на дорогах часто можуть утворюватися пробки, а також час від часу нам доводиться зупинятися з інших причин (світлофори, заїзди в магазин і т. П.). Тому за основу візьмемо саме 40 км / год.

Отже, скільки ж часу ми заощадимо, якщо будемо заправлятися всього один раз замість двох? Виявляється, заправляючи тільки половину бака, ми не тільки зможемо проїжджати на 3,5 кілометра більше, але і економити в середньому 5 хвилин часу. Тобто навіть при двох заправках ми за весь шлях заощадимо приблизно 5 хвилин (з урахуванням, що на АЗС швидко обслуговують і немає черг).

Як бачите, заправка тільки половини бака дає зайвих 3,5 кілометра і 5 хвилин зекономленого часу. Не густо.

З дизельними автомобілями ситуація дещо інша. Дизельне паливо важить більше, ніж бензин. Тому повний бак солярки, звичайно, важить більше, ніж той же повний бак бензину. Але на дизельних машинах вплив ваги на економічність менше виражено, ніж на бензинових авто.

Справа в тому, що дизельні мотори, як правило, більш ефективні в порівнянні з бензиновими. У дизелях паливо згорає ефективніше, що сприяє менших втрат енергії. У підсумку, як правило, навантажені дизельні машини споживають набагато більше палива, ніж порожні. Саме тому більшість вантажної техніки використовує дизельні мотори. Проте, заправляючи половину бака дизеля, ви економите свій час при заправці. Це також приблизно близько 5 хвилин.

Чим більше бак палива, тим більше ви економите палива при заправці тільки половини його обсягу

Чим більше бак палива, тим більше ви економите палива при заправці тільки половини його обсягу

Значна економія при заливці на АЗС тільки половини паливного бака спостерігається, як правило, на великих транспортних засобах. Візьмемо для прикладу дизельний позашляховик Toyota Land Cruiser 70 Troop Carrier GXL, який в місті споживає в середньому 14,3 л / 100 км.

Причому суттєва економія при цьому буде спостерігатися в часі. Так як це дизельна машина, економія палива буде незначною.

Отже, цей позашляховик зазвичай оснащується двома паливними баками: 90 л + 90 л.

Заправка цих двох баків вимагає значної втрати часу на АЗС. Заправляючи тільки половину бака, ви зможете заощадити 14 хвилин часу, незважаючи на те що будете заїжджати на АЗС частіше.

Дивіться також: 10 міфів про економію палива

Так що якщо вам важливо і цінно час, то ви можете заощадити його в межах від 5 до 14 хвилин в залежності від розміру вашого транспортного засобу, від його витрати палива і від обсягу паливного бака. Для цього ви повинні при кожній заправці заправляти тільки половину паливного бака від повного обсягу.

Якщо вам важлива саме економія палива, а втрата зайвого часу в 5-14 хвилин не принципова, то вам потрібно шукати іншу стратегію економії. Доброю полювання!

Чи можна заощадити гроші, заливаючи в бак тільки половину палива?
На скільки збільшиться витрата палива, якщо залити в машину повний бак?
Але чи так це?
А тепер головні питання, які цікавлять мільйони автолюбителів: скільки таким чином можна заощадити палива, і чи варта гра свічок?
На скільки збільшиться витрата палива, якщо залити в машину повний бак?
Отже, скільки ж часу ми заощадимо, якщо будемо заправлятися всього один раз замість двох?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов