Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Склопластикові човен своїми руками

  1. Човен зі склопластику
  2. Переваги та недоліки склопластикових човнів
  3. Вимоги до конструкції
  4. проектування
  5. виготовлення матриці
  6. виготовлення човни

Наша сеть партнеров Banwar

Риболовлею люди захоплюються здавна. Завжди добре посидіти біля річки з вудкою в руках, відпочити на природі і подихати свіжим повітрям. Але безліч риби водиться на глибині вод, далеко від берега, тому бажання мати гарну човен природно, тим більше, що варіантів для її власного виготовлення сьогодні відомо чимало.

Але безліч риби водиться на глибині вод, далеко від берега, тому бажання мати гарну човен природно, тим більше, що варіантів для її власного виготовлення сьогодні відомо чимало

Човни бувають різними: дерев'яними, гумовими, їх ПВХ, склопластику. Чим гарний новий склопластик, які його переваги і недоліки, як з нього зробити човен самостійно, з'ясуємо докладніше в даній статті.

Човен зі склопластику

Склопластик вважається найдешевшим і надійним матеріалом для виробництва човнів. На нього не діє вогкість, цвіль, зараження грибком. Матеріалом не харчуються гризуни, тому човни добре зберігаються в гаражах, будь-яких складських приміщеннях. Головне, при виробництві правильно склеїти волокно, щоб не було щілин і проникнення вологи всередину корпусу.

Переваги та недоліки склопластикових човнів

До основних переваг матеріалу можна віднести:

  • респектабельний зовнішній вигляд;
  • надійність;
  • довговічність;
  • водонепроникність;
  • доступний за ціною.

Човни мають безліч плюсів конструктивного характеру:

  • Можливість робити заміну масла в двигуні в повному обсязі. Мало, залите нижче максимального рівня, починає пінитися, мотор перегрівається.
  • Виготовити човен можна як з кілем, так і з плоским дном, що дуже зручно для застосування на мілководді.
  • Можна виготовити більш складний обвід для корпусу, що значно підвищить ходовки судна, їм легше буде управляти. При переході на гліссірующій режим велика потужність мотору не знадобиться, витрата горючої суміші істотно знизиться.
  • Склопластик не боїться різких перепадів температури, не стирається при зіткненні з дном річки, не пошкоджується при ударах.
  • Пробоїни не складно ремонтувати самостійно за допомогою епоксидної смоли і склотканини.
  • Дані човна не потрібно накачувати, їм не страшні проколи, тріщини. При наявності пенополаста в конструкції, а також герметичних порожнин в човні, заповнених повітрям, потопити човен просто неможливо.
  • Виготовлення човни, а також обводи корпусу можуть бути практично будь-якої конфігурації.

Головним недоліком човна вважається порівняно великі її розміри, транспортування не можлива без причепа .

Вимоги до конструкції

Склопластик є унікальним матеріалом і прекрасноподходіт для саморобного виробництва човнів. Зручність, легкість і довговічність - основні якості даного матеріалу. То - ж саме відноситься і до конструкції. Будувати склопластикові човни легко, головне, правильно склеїти волокно для водонепроникності човна на воді.

До конструкції висувають такі вимоги:

  • Максимальна жорсткість бортів човна. Товщина фанери використовується не менше 1,2 см., Накладається подвійним шаром.
  • Краї бортів повинні бути ідеально рівними, інакше човен буде нестійка на воді. Для цього борта шпатлюются.
  • Укладене в формочки скловолокно обов'язково потрібно змащувати воском.
  • У матеріалі не повинен накопичуватися повітря, тому склопластик наноситься на матрицю пошарово, в 5 6 шарів.

Склопластикові човен потребує шпатлювання фарбування, щоб вона добре зберігалася в подальшому, не піддавалася зараженню цвіллю і грибком.

проектування

Виготовлення саморобної човна починається з креслення. Подивитися креслення можна в інтернеті, або розробити самостійно за допомогою програми AutoCAD. Також згідно з кресленням виготовляється матриця. Для її виробництва потрібно болванка, або формочка. При проектуванні враховується жорсткість матеріалу, вирівнювання бортів до ідеальної рівності, щоб не було крену на воді.

виготовлення матриці

Матриця вважається найскладнішим етапом при виготовленні човни своїми руками . Для її виробництва потрібно обзавестися скломат, валиками, пензлями, наждачним папером, поліефірної смолою, шліфувальної машинкою, пилососом, дрилем, ножицями.

процес:

  • прикріпити до каркасу шпангоути;
  • після установки шпангоутів кріпляться бортики з фанери. Ніс матриці повинен грунтовно кріпитися в борту;
  • матриця повинна бути жорсткою, тому для країв бортиків потрібно підібрати двошарову фанеру, товщиною в 12 мм;
  • для рівності бортики вирівнюються і ошкурівать;
  • на матрицю наноситься поліефірна шпаклівка;
  • човен повинна мати рівні борта, тому розумно скористатися шаблонним шпателем;
  • важливо правильно зробити розмітки на човні, її форма повинна бути ідеальною;
  • далі переходимо до дерев'яного кіля, його наявність зробить хід як веслового, так і моторного човна плавним, легким, штормити в сторони її не буде;
  • виготовлений з дерева кіль зверху покривається поліефірної смолою;
  • щоб поверхня бортів матриці була ідеальною, кіль потрібно зняти;
  • довести борту до досконалості і ідеальної форми матриці;
  • стекломата до бортів потрібно прикатать, для цього він укладається спочатку на один борт, потім на другий;
  • для видавлювання човни з матриці вбудовуються ніпеля;
  • при наявності склопластикових седушек, їх матрицю також потрібно підігнати за місцем свого призначення.

виготовлення човни

Виготовлення човна є ключовим моментом при її виробництві. Потрібно запастися гелькоутом, поліефірної смолою, скломат, ножицями, розділовим воском, валиками, закріплювача, веслами, наждачним папером, подуключінамі і кочетами.

  • згідно з технологією матриця обмазується повністю розділовим воском в 4 шари, після чого наноситься гелькоут для зовнішнього шару човна;
  • паралельно бортах човна встановлюються седушкі зі склопластику;
  • для жорсткості і міцності конструкції стекломата накочується в 5 шарів;
  • зрізається зайва бахрома, седушкі вклеюються за допомогою клею;
  • прикручуються кочета;
  • борту човна грунтовно зашкуріваются наждачним папером;
  • готовий човен занурюється на багажник;
  • зовні і всередині човен можна пофарбувати гелькоутом, але це зовсім не обов'язково.

Використовуючи дану послідовність при виготовленні човна, конструкція вийде легкою, міцною, стійкою на воді, довговічною і вельми привабливою. Задню банку не потрібно робити занадто вузькою. Седушки залишаться плавучими навіть, якщо човен повністю перевернеться на воді.

Склопластиковий корпус човна схожий за структурою з залізобетонною конструкцією. Склотканина є еластичним матеріалом, його можна згинати, надавати будь-яку геометричну форму.

Матеріал міцний, легкий, непотоплюваний. Саме тому склопластик прийшов на зміну дереву і широко використовується в будівництві човнів різних модифікацій і конструкції.

Слідуючи чітким інструкціям, нескладно човен виготовити своїми руками, і досить легке і зручне в експлуатації судно буде сприяти протягом багатьох років гарному відпочинку і вдалою риболовлі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов