Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Шкода Октавія: бензин або дизель?

  1. Чистий математика
  2. Так в чому ж дизель точно перевершує бензин?
  3. У чому мінуси дизеля?
  4. І все ж дизель безумовно хороший

Наша сеть партнеров Banwar

У світі немає нічого ідеального. Ця теза підтверджується всюди, в тому числі і в автомобільній сфері. Наочним прикладом можна вважати дизельні двигуни, характеристики яких іноді здаються близькими до ідеальних. Але при думках про ціною машини , Перші враження від приголомшливої економічності і потужності тут же сходять нанівець. У світі немає нічого ідеального

Вартість дизеля в Росії трохи менше 95-го бензину

Чистий математика

Поглянувши на інформаційний дисплей заправної станції, майже завжди побачиш, що дизельне паливо дешевше найпопулярнішого бензину АІ-95. Різниця в ціні не дуже велика, але вона має місце бути. До того ж, сам по собі дизельний мотор приблизно на 30% менше ненажерливий , Ніж його бензиновий побратим. Кожен раз, подаючи гроші касирові на АЗС, власник машини з дизелем економить пристойну суму.

Здавалося б, чого ще бажати? Але тут виникає та сама «зворотна сторона медалі» у вигляді ціни автомобіля. Комплектація, що має серед іншого дизельний двигун, набагато дорожче версії з бензинової установкою.

Седан Октавія 2014

Щоб не бути голослівними в заявах, можна як приклад взяти популярний седан Шкода Октавія . Різниця однакових комплектацій, що мають відмінність лише по мотору, складе не менше 100 000 рублів! Не варто вдаватися в довгі обчислення, щоб зрозуміти - компенсувати цю суму економічністю буде складно і потрібно багато часу. Цифри «говорять», що не потрібно гнатися за такої сумнівної економією, але людині властиво приймати імпульсивні рішення.

Тут варто згадати про консервативних європейців, які як ніхто інший вміють рахувати можливу вигоду. У багатьох країнах Старого Світу бензин коштує набагато дорожче дизеля, і саме цей фактор є вирішальним при виборі типу двигуна автомобіля. Наприклад, у Франції дизельні машини займають до 90% від загального числа транспортних засобів.

Наприклад, у Франції дизельні машини займають до 90% від загального числа транспортних засобів

Заправка в Бразилії

Існують зворотні ситуації. У тій же Швейцарії бензин дешевше «соляри», звідси така низька популярність машин з дизельними моторами. Аналогічна ситуація спостерігається і в США, де навіть дуже важкі машини оснащуються бензиновими агрегатами.

Такі логічні викладки часом розбиваються об особливості менталітету і конкретні вимоги до автомобілів. Наочний приклад - Японія, де дизельне паливо дешевше, але більшість людей вважають за краще їздити на бензині. І лише вантажний транспорт там дизельний, так як заповзятливі японці підрахували, що неможливо домогтися від бензинового агрегату хорошого крутного моменту при скромному «апетиті».

І лише вантажний транспорт там дизельний, так як заповзятливі японці підрахували, що неможливо домогтися від бензинового агрегату хорошого крутного моменту при скромному «апетиті»

Турбіна - запорука серйозного крутного моменту

Так в чому ж дизель точно перевершує бензин?

Шанувальники дизеля завжди виділяють у нього показники крутного моменту. Якщо хтось не до кінця розуміє суть цього терміна, варто зробити пояснення.

Наприклад, дуже швидкий підйом по сходах характеризується саме потужністю. У свою чергу, момент показує силу кожного відштовхування ногами. Вибігти вгору можна різними способами: від коротких переступити, до величезних стрибків через кілька ступенів. Потужність в будь-якому випадку буде постійною, а ось момент може змінюватися.

2-літровий турбодизель під капотом Skoda Octavia 2014

Повернемося до згаданої Skoda Octavia . Машина комплектується рівними по потужності, але відмінними за типом палива агрегатами. Бензинова версія розвине не більше 250 Нм моменту, тоді як дизель здатний видати показник в 320 Нм.

Значення моменту проявляється там, де автомобілю потрібно тягнути за собою (або на собі) вантаж. Уявіть болід «Формули 1», в надрах якого захований божевільний агрегат на 750 к.с. , А також звичайний дорожній тягач, що має в активі всього 500 «коней». Більш потужний гоночний автомобіль навіть з місця не зрушить перевозиться тягачем вантаж! Дизелі особливо цінують при проходженні складних ділянок доріг, де швидкості мінімальні, і машину потрібно рухати буквально з місця.

Дизелі особливо цінують при проходженні складних ділянок доріг, де швидкості мінімальні, і машину потрібно рухати буквально з місця

На северах дизель не глушать по 5 місяців

Крім усього іншого, дизельний двигун не боїться довгого холостого ходу, коли автомобіль не відчуває навантажень. В умовах суворого клімату Якутії або інших північних регіонів подібне якість є пріоритетним. Працюючи в складних кліматичних реаліях, водії вважають за краще якомога рідше глушити мотор машини, адже навіть мінімальний простій може привести до замерзання всіх систем. Іноді двигуни працюють по кілька місяців без перерви, і це ніяк не позначається на їх ресурсі.

Бензинові мотори холостий хід не люблять. Тривала «порожня» робота призводить до підвищеного зносу елементів двигуна, а також до утворення нагару.

Виходить, що дизель краще за всіма параметрами ?! В цілому це твердження вірне, але з певними застереженнями. Компенсувати нестачу моменту можна, але для цього буде потрібно збільшити обсяг двигуна. При цьому неминуче підвищення витрати і, відповідно, грошових витрат.

Наслідки використання неякісного дизельного палива

У чому мінуси дизеля?

Звичайно, найголовнішим недоліком дизельного мотора є його дорожнеча. Чи не кожен захоче переплачувати, орієнтуючись на довгострокову перспективу. Другий мінус - це вага. Складна конструкція агрегату тягне за собою підвищення в масі.

Далі йде такий важливий аспект, як невибагливість. Багато автомобілістів хоч раз в житті заливали «палений» бензин в свої авто, і це не мало ніяких серйозних наслідків для техніки.

Раніше те ж саме можна було зробити і з дизельним мотором. Перші покоління агрегатів мали низький тиск уприскування і допускали застосування неякісного палива. Можна було заправити свого «залізного» одного самим підозрілим дизелем і не побоюватися за його справність. Зараз все змінилося, мотори стали вередливими і хочуть «харчуватися» виключно високоякісними «продуктами». Ідеальний рецепт дизеля не допускає наявності води, сірки і будь-яких інших домішок. Там повинні бути змащувальні речовини, а цетанове число повинне бути строго 50%. Знайти таке паливо досить проблематично, особливо в районах Крайньої Півночі або в глибинці.

Знайти таке паливо досить проблематично, особливо в районах Крайньої Півночі або в глибинці

Заправка автомобіля паливом

Наступний недолік виникає з особливостей клімату в нашій країні. Низькі температури змушують власників дизельних машин переходити на зимовий вид палива. У чому проблема: перейшли і всі справи? В реальності період перших морозів супроводжується постійними проблемами, так як заправки реалізують залишки літнього палива. Несумлінність АЗС призводить до того, що дизель просто замерзає в системі автомобіля, приводячи до пошкодження приладу.

Що стосується «зимової» «соляри», то вона дорожча річної, що теж ніяк не можна віднести до числа переваг.

Що стосується «зимової» «соляри», то вона дорожча річної, що теж ніяк не можна віднести до числа переваг

Надпотужний дизель з 12-ю циліндрами

Хороші характеристики в певних ситуаціях можуть мати неприємні наслідки. Те, що дизельний двигун має високий ККД, призводить до того, що він не справляється з обігрівом салону автомобіля. При роботі на низьких оборотах, в систему йде холодне повітря і ніяк не нагріває внутрішній простір машини. Багато вже навчилися вирішувати таку проблему шляхом установки електричного нагрівача, а деякі виробники машин пропонують такий прилад в якості опції. Звичайно, це зажадає грошових витрат, але інакше можна просто замерзнути.

Також серйозним мінусом можна вважати нетривалу роботу форсунок. Система подачі палива common rail виходить з ладу після 150 000 км пробігу, що тягне неминучість дорогого ремонту. Вкладаючи гроші в усунення несправності, мимоволі задумаєшся про доцільність покупки такого примхливого мотора.

Вкладаючи гроші в усунення несправності, мимоволі задумаєшся про доцільність покупки такого примхливого мотора

Дизель дає відчутну економію після 60 000 км

І все ж дизель безумовно хороший

Якщо купувати новий автомобіль і проїжджати на ньому не більше 130 000 км, то придбання в кінцевому рахунку стане вигідним. Перші кілька десятків тисяч кілометрів машина буде окупати свій мотор, а потім піде суцільна економія. Виробники знають всі особливості експлуатації автомобілів в нашій країні, тому відправляють сюди переважно бензинові варіанти. Якщо це порочне коло буде розірване, то популярність дизелів серйозно зросте.

Огляд дизельної Октавії:

У чому мінуси дизеля?
Здавалося б, чого ще бажати?
У чому проблема: перейшли і всі справи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов