- Шкода Кодіак і Шкода Карок
- Оснащення сучасними системами
- Дизайн
- Порівняння Шкода Карок і Шкода Кодіак на фото
Наша сеть партнеров Banwar
Автор статті: SkodaKodiaq.club
Шкода Кодіак і Шкода Карок
У 2017 році влітку почав збиратися новий витончений кросовер Карок від виробника Skoda. Агрегат був зібраний в Чехії. Журналісти, що спеціалізувалися в автомобільній тематики з видання idnes.cz, змогли першими дізнатися і оглянути всі деталі і особливості SUV в Млада-Болеславі. Були детально вивчені всі деталі. Автомобіль був порівняний з попередником Кодіак. Це два потужних агрегату зі своїми особливостями. Що в них особливого?
Оснащення сучасними системами
У квітні відбулося знайомство з гідним прототипом Karoq на тест драйвах що проходять в Естонії. У травні автомобіль був офіційно презентований на виставці автолюбителям. А тепер ми маємо можливість досконально вивчити новий кросовер з серійної версії. Він недавно був доставлений сюди з заводу зі складання знаходиться в Квасинах. Провести тест драйв нового кросовера поки не можна, він тільки прибув і не має номерів і реєстрації. Машину не можна випробувати, але можна порівняти з Кодіак візуально і тактильно. Багато автолюбителів стверджують, що ці машини ідентичні один одному одне лише вагоме відмінність в габаритах. Дійсно, це так?
Дизайн
Для порівняння був взяти Kodiaq з серійного випуску. На ньому був замінений номер на назву машини, щоб два автомобіля виглядали однаково. Колір «звіра» відрізняється, але це невагома різниця, тому відтінок не беремо до уваги.
Дивлячись на зовнішній вигляд, витончений Карок виглядає ефектніше опонента. Всі лінії мають плавний, легкий перехід. Машина має невеликі габарити в порівнянні з Кодіак, так як у опонента масивна задня частина і габаритна корми. Хоч і габарити маленькі масивна карма подарувала автомобілю місткий задній відсік та додаткові місця, що є великим плюсом.
Порівняння Шкода Карок і Шкода Кодіак на фото
Якщо дивитися на фото, то при порівнянні Шкода Кодіак і Карок, то здається, що це брати, але різних розмірів. Але це далеко не так, якщо придивитися краще, то видно що передній бампер Шкоди відрізняється зовнішнім виглядом від опонента. Дизайнери Skoda поміняли в новому автомобілі перед і зад. Чеський кросовер SUV більше схожий на Seat Ateca, ніж на даний автомобіль Шкода.
Інтер'єру Karoq і Kodiaq схожі стриманістю і незвичністю. Звертаючи увагу на вбудовані системи видно, що гаджети в панелі управління добре сприймаються і вписуються в інтер'єр. Салони машин мають загальні риси, простежується однакова роботи. В панелі управління вбудований монітор 9,2 дюйма. Великі повітроводи не залишаться без уваги, консоль і важіль передач в двох машинах ідентичні, різницю складно знайти. Звичайний механічний важіль гальма замінений автоматичної клавішею. Загалом, зовнішність автомобілів схожа, якщо не вдивлятися, то складно відшукати відмінності. Панель управління, дизайн, місткість все ідентично. Але одна значуща відмінність ми відшукали, це якість і матюкав обробки SUV. Тактильно і візуально вона зроблена краще, ніж у « Медведя », Хоча вартість двох агрегатів схожа. Що краще Шкода Кодіак або Карок важко сказати.
Порівняння габаритів автомобілів
Довжина (мм): Karoq 4 382 x Kodiaq 4 697.
Колеса (мм): 2,638 x 2,791.
Ширина (мм) 1 841 x 1 882.
Кліренс (мм): 183 x 189.
Ширина на рівні грудей ззаду (мм): 1,510 x 1,535.
Ширина на рівні грудей спереду (мм) 1 450 x 1 490.
Відстань від пасажира до водійського крісла * (мм): 155 x 185.
Об'єм багажного відсіку (л): 521 х 650 **.
Параметри багажного відсіку (довжина і ширина в мм): 860 і 1,010 x 1080 1,010.
* Пасажирське місце за водієм 170 см.
** Включає в себе 5 місць, враховуючи водія.
Габарити
Головна відмінність кросоверів - це їх габарити. Карок за розмірами більше ставитися до Volkswagen Tiguan. Довжина Шкода Кодіак 4,8 метрів, а довжина Карока 4,3 метра, тобто друга модель на 31 см менше першого. Відмінності в довжині великі, але колісна база автомобілів істотно не відрізняється, вона на 13 см менше. У салоні Карок відсутніх сантиметрів зовсім не відчувається, сідаючи в машину не відчуваєш скутості і незручностей. У ньому комфортно і зручно перебувати на водійському і на пасажирському сидінні. Тут місця точно вистачить усім.
Для експерименту на водійське сидіння був посаджений людина ростом 190 см і порівняли відстань від водійського крісла до заднього пасажира. У підсумку вийшло 14 см, а у Кадіак на 4 см вільніше.
Вимірявши ширину всередині, на рівні ліктів вийшло: 150 см в Кароке і 147 см в КОДІАК. Всього лише 3 см, маленька різниця, хоч і габарити агрегату менше. Ззаду різниця вийшла в 5 сантиметрів. Робимо висновок, що Шкода Карок і Кодіак відмінності мають незначні.
Якщо говорити про мінуси КОДІАК, то були знайдені тільки 2:
- Невеликий багажний відсік.
- Відсутність установки додаткових 3 місць.
сидіння
У Karoq були представлені стильні сидіння, обтягнуті якісною оббивкою сіруватого відтінку. На фото, видно, що робота виконана добре. Переднє водійське і пасажирське сидіння мають зручний розмір, що надає додаткового комфорту при сидінні в кріслах. Відмінностей від КОДІАК майже немає.
Поговоримо про задньому сидінні Карока, там стандартний диван розміром 40:60. Це є головною відмінністю, так як більшість моделей мають систему Varioflex де розташовано 3 окремих сидіння для кожного пасажира. Система більше підходить для дітей, так як сидіння вужчі. На практиці у нас не вийшло протестувати систему Varioflex в кросовері Шкода Карок, лише змогли вивчити найменші деталі знаходилися всередині багажника (відсіки для сумок, ремені, підставки, все що необхідно для комфортної поїздки).
Двигуни і поведінку на дорозі
Повний тест драйв машини провести нам не дозволили, але покататися на Кароке нам вдалося. Прокотившись на агрегаті залишилися тільки позитивні враження. Обсяг двигуна 2 літри, дизель. Працює агрегат тихо і спокійно, мотора нечутно. Відмінна звукоізоляція, що є великою перевагою автомобіля. Karoq виявився дуже комфортним і приємним кросовером. Під час їзди купини і нерівності на трасі не відчувалися, він йшов плавно і впевнено вперед. За їзді він ідентичний кросоверу Кодіак, плавна м'яка їзда і тиха робота.
У чеських братів вбудований 2 л. мотор чотирициліндровий TDI, агрегат здатний вичавлювати 160-200 л. с. Помічено одна відмінність в КОДІАК обсяг 1,4 TSIACT, сила 120 кВт. У компактному вдосконаленому Кароке обсяг двигуна 1,5 аналогічної потужності.
вартість кросоверів
Якщо говорити про вартість агрегатів в Чехії, то ціна КОДІАК варіюється від 694 800 до 1 023 700 крон (сума залежить від наповнення і вбудованого мотора). Ціна Карока варіюється від 531 000 до 758 900 крон. Якщо ж порівнювати в однаковій комплектації і з двигуном 2.0, то один продається по 853 800 крон, а інший по 658 700 крон.
Ціни на кросовери в Росії будуть залежати від начинки і чия збірка. Вартість може значно відрізнятися, так як з 2018 року Кодіак планують збирати в Нижньому Новгороді.
Сучасна комплектація Skoda Karoq
На сьогодні в кросовер оснащений такими видами систем:
- Автоматична вбудована сенсорна панель управління.
- Мультимедійна система з вбудованим монітором на 9,2 дюйма і з функцією управління жестами.
- Світлодіодні лінзи.
- Розетка на 220 В.
- Підігрів керма і сидінь.
- Бездротовий зв'язок смартфона і автомобіля.
- Круїз контроль.
- Контроль мертвих зон.
- Аварійне гальмування.
- Камери для розпізнавання дорожніх позначень.
Переглядів: 6 337
Що в них особливого?Дійсно, це так?