Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Skoda Superb проти Passat і Mondeo - зміна авторитетів?

Наша сеть партнеров Banwar

"Src =

Нова Skoda Superb з'явилася в Росії в кінці літа з чітким завданням - самоствердитися на ринку. Долю минулого "Суперб" ми пам'ятаємо добре: подовжений VW Passat, спроектований під запити китайської бізнес-еліти, здався росіянам дуже незвичайним, щоб скласти хоч якусь серйозну конкуренцію лідерам ринку на кшталт Toyota Camry.

А в останні роки конкурентів прибуло, та найбільш очевидний з них - «переросток» Ford Mondeo, який крім значних габаритів має найширший набір комплектацій, що ваблять покупців аномально низькою ціною. Чи жарт, іноземний автомобіль розміром з стару добру «Волгу» має початкову вартість на рівні «Волги» нової (Siber) - від 546 тисяч рублів.

Skoda має і внутрішніх конкурентів по концерну Volkswagen, наприклад, Passat. Так, він компактніше, однак для покупців, які не зациклених на довжині «тулуба», може стати альтернативою в якості універсального автомобіля для бізнесу та сім'ї.

На жаль, нам не вдалося роздобути на тест Toyota Camry - з якихось причин дилер відмовився надати її для дуелі з «Суперб». Зате Passat і Mondeo наважилися прийняти виклик.

внутрішній космос

"Hspace = Вгадайте, який автомобіль має саму м'яку панель приладів? А салон якого виробляє найбільш дороге враження? Відповіді - Ford Mondeo і Skoda Superb відповідно.

Mondeo має обробку приємним пухким пластиком, хоча сам дизайн панелі в версії Ghia важко назвати зразком витонченого стилю: в достатку вставок під дерево відчувається наліт провінційності. На щастя, для Mondeo пропонується більш стильна версія Titanium, де основним оздоблювальним матеріалом є вставки під алюміній, які краще гармоніюють з експресивним зовнішнім дизайном.

Посадка за кермом досить зручна, але позбавлена ​​почуття щільності, яким можуть похвалитися автомобілі концерну VAG. Mondeo всередині відчувається найбільш великим автомобілем, і широкі сидіння оцінять люди в зимовому одязі або просто великі сідоки.

Passat відразу ж вбиває наповал своїм салоном: геніальне - просто. Тут немає дизайнерських вишукувань, але лаконічність кожної лінії надають салону блиск дорогої речі. Шкода тільки, передня панель виявилася гучній, а зручні в цілому «кругляши» регулювання клімат-контролю оберталися з шорстким звуком. Завдяки гарному профілю крісел і широким можливостям по регулюванню, посадка в машині еталонна: в міру щільна, в міру комфортна. «Пассат» тісніше Mondeo на другому ряду, зате має колосальний багажник.

Відчувається, що в розробку Superb вклали чимало грошей, тому що салон тут самий вражаючий. Може бути, дизайн місцями спірний - взяти хоча б кермо з «нахохлившись» маточиною, зате якість «вичинки» першокласне. За що не візьмись - відчуття «преміум». Сидячи в таких машинах, розумієш, за що отримують гроші фахівці з хаптіке - науці про тактильні відчуття. Повертаєш рукоятку регулювання температури - вона безшумно, з чіткими клацаннями додає градус, а по кільцю навколо біжать цифри: 24, 25, 27 ... Показання температури дублюються на кольоровому сенсорному екрані, який може також управляти магнітолою або виводити дані з зручного парктроника в стилі Audi. Висловлю припущення, що власник Audi A4, пересівши на Superb, не відчує себе ні на йоту обмеженим.

За місткості на задньому ряду Superb просто чемпіон. Сідаєш в зручне крісло, відкидаєш підлокітник, і відчуваєш себе точно в длиннобазной версії бізнес-класника.

"Hspace = Skoda Superb - ідеальний автомобіль для депутатів. З одного боку, на другому ряду набагато просторіше, ніж в однокласниках, з іншого - невибагливий імідж Skoda вбереже від нападок з боку виборців: завжди можна обґрунтувати, що машина вибиралася виходячи з оптимального відносини ефективності і витрат.

Хоча на роль приватного лімузина Superb не тягне: наприклад, задній ряд не має свого блоку клімат-контролю (є тільки дисплей). Однак в якості корпоративного автомобіля він зручний, а якщо брати «чеха» в особисте користування, надлишок місця на другому ряду стане приємним бонусом для ваших домочадців, особливо рослих людей у ​​віці. Повірте, покатавшись на задньому ряду "Суперб", вони вже ніколи не дозволять вам придбати автомобіль меншого розміру.

А ще Superb - рекордсмен по зручності користування багажником. Його форма і розміри дуже нагадують «пассатовского», але завдяки подвійній кришці, використовувати обсяг зручніше. Адже Superb - це седан і ліфтбек в одному флаконі. Якщо потрібно кинути дріб'язок - відкриваємо половину кришки, в точності як у седана. Якщо ж треба завантажити багажник під зав'язку, та ще при складених задніх сидіннях, відкриваємо задню кришку цілком (разом зі склом), і в утворився отвір вантажимо хоч телевізор. Справедливості заради зазначимо: Passat і Mondeo мають кузова універсал, а останній може бути ще і хетч.

Динамомашини?

"Hspace = Mondeo м'якше інших на ходу, і завдяки довгій колісній базі впевнено стоїть на прямій. При повільному маневруванні його кермо здається перетяжеленной на тлі легких бубликів" Суперб "і" пасату », зате на швидкості« Мондео »дає кращу зворотний зв'язок. Автомобіль взагалі порадував чіткими реакціями на повороти керма і досить азартної керованістю: він легше інших зривався в занос, який гасила система стабілізації. Втім, ніякого екстриму: спровокувати його на хуліганство можна лише навмисними діями, тоді як в звичайних ре ІМАХ він добре липне до дорожнього полотна будь-якої якості. Для автомобіля настільки солідних розмірів Mondeo є зразком поєднання комфорту і керованості. Правда, він трохи гучніше конкурентів на великій швидкості, ймовірно, через недостатню шумоізоляції колісних арок.

2,3-літровий «маздівський» мотор і шестиступеневий «автомат» не роблять Mondeo міської «катапультою», проте нам сподобався передбачуваний характер силового агрегату: прискорення завжди своєчасні і плавні. У цьому сенсі мотор навіть краще 2,5-літрового турбодвигуна Volvo, яким оснащується топовий «мондео»: нехай з ним машина динамічніше, однак турбіна не відрізняється миттєвістю реакцій. Тому в режимах швидкої зміни прискорень і гальмувань безнаддувний мотор здається більш безпосереднім в управлінні.

Сідаєш в «Пассат» і забуваєшся в солодкому «байдикування». Легкий, але точний кермо і зібране поведінку при будь-яких маневрах перетворюють «Пассат» в ідеальний автомобіль для тих, хто не звик витрачати на водіння занадто багато фізичних або емоційних сил. Він не дратує повільністю і не лякає різкістю, надаючи на нервову систему седативну дію.

Мотор 1,8 TSI (160 л. С.) В поєднанні з шестиступінчастою «автоматом» спочатку здавався задумливим: рушаючи з місця, «пасат» набирав швидкість зі статечністю міжміського автобуса. Вилікувати недугу вдалося перекладом селектора «автомата» в спортивний режим - інша справа! Педаль газу стала більш «гострою», а мотор розкручувався до високих обертів легше і азартніше.

Passat - автомобіль-конформіст, який підлаштовується під водія. Хочеш - їдь повільно і благородно, довіряючи машині більшу частину роботи. А хочеш - накрутили темп і лавірує між машинами, перевіряючи якість роботи «фольксвагеновской» підвіски. Вона трохи жорсткіше на нерівностях, ніж у Mondeo, зате забезпечує більш «плоску» їзду.

Вона трохи жорсткіше на нерівностях, ніж у Mondeo, зате забезпечує більш «плоску» їзду

"Hspace = У Skoda Superb той же мотор, що і у Passat, але чех єдиний серед дуелянтів оснащений шестиступінчастою" механікою ". Виникає питання, чи захоче хтось із покупців такої значної машини смикати в« ручку »і вичавлювати зчеплення? Тим більше в якості альтернативи пропонується семиступінчаста преселективна коробка DSG, яка забезпечує кращу динаміку і кращу економічність. до речі, такої опції немає ні у Mondeo, ні у Camry, а Passat комплектується коробками DSG в версіях з моторами 1.4 TSI, 2.0 TDI, 3.2 V6.

Зате Skoda на «ручці» виявилася найбільш динамічним автомобілем, дозволивши в повній мірі розкрити характер мотора 1.8 TSI, який у випадку з «пасат» нівелювався роботою автоматичної коробки. А мотор, треба зауважити, класний: після 3000 об / хв накочує хвиля непереборної сили тяги, і Skoda ніби скидає півтонни, перетворюючись з п'ятиметрової лімузина в гольф-класник. Коли пересідаєш на місце пасажира, динаміка здається надмірною, бо не так вже приємно чинити опір джгута сил інерції, який намагається відтягнути голову назад. Коробка передач відрізняється хорошою вибірковістю і чіткістю перемикань, хоча іноді друга і треті передачі упиралися при включених: можливо, автомобіль ще не до кінця обкатали. У будь-якому випадку, DGS повинен бути більш логічним вибором. За нього просять доплату в 50 тисяч рублів, при цьому машина стає не тільки комфортніше, але і динамічніше: з коробкою DSG «Шкода», швидше за все, тільки зміцнила б лідерство в дрег-рейсинговим дисциплінах.

Керованість Superb схожа на «пассатовского». Чеська машина краще за інших конкурентів приховує свої справжні габарити, і коли дивишся на неї з боку, важко уявити, що вона здатна поглинати повороти зі скрипом шин. Але зсередини все сприймається по-іншому: машина групується навколо водія, бадьоро реагує на кермо, прекрасно гальмує і відмінно стоїть на дузі. Superb не розчаровує і за рівнем комфорту, прекрасно справляючись з різнокаліберними нерівностями, хоча в настоянці підвіски відчувається властива «Фольксвагені» зібраність. На відміну від Mondeo, автомобілі концерну VAG не схильні до надмірної обертальності, що робить їх не настільки азартними на вході в поворот. В цілому їх шасі заряджені швидше на безпеку, а задоволення від водіння вони доставляють в режимі 90% своїх можливостей - не більше.

Порівняння цін

"Hspace = Skoda Superb не має бідних комплектацій. Ціна починається від 790 тисяч рублів за автомобіль з 1,4-літровим мотором (125 л. С.), Який, очевидно, не стане хітом у приватних клієнтів.

Ціна на автомобіль з мотором 1,8 літра (160 л. С.) Стартує від 840 тисяч рублів, а комплектація Ambition включає безліч недешевого обладнання: чотири подушки безпеки, ABS і ESP (версія DSG або 4x4), двозонний клімат-контроль, аудіосистему з 8 динаміками, кольоровий сенсорний дисплей Maxi Dot, легкосплавні 16-дюймові диски. Коробка передач DSG підніме ціну на 50 тисяч - до 890 тисяч рублів.

Ford Mondeo коштує від 546 тисяч рублів, а кондиціонер, сім подушок безпеки і ABS є) вже в базі - непогано! Правда, базова версія має 125-сильний мотор об'ємом 1,6 літра.

Прямим конкурентом Skoda 1.8 TSI DSG Ambition є Mondeo 2.3 (161 к.с.), який поставляється тільки з шестиступінчастою автоматом і в близькій до «Суперб» комплектації коштує 822 тисяч рублів - на 68 тисяч рублів дешевше конкурента.

Ціна VW Passat починається від привабливою суми в 650 тисяч рублів, але в початковій комплектації і з мотором 1,6 літра (102 л. С.). Passat 1.8 TSI Comfortline з 6-ступінчастим автоматом Tiptronic коштує 865 тисяч рублів, однак його комплектація слабший, ніж у більш дешевого «Форда»: сталеві диски замість «лиття», кондиціонер замість «клімату», відсутня коленная подушка безпеки ...

8 TSI Comfortline з 6-ступінчастим автоматом Tiptronic коштує 865 тисяч рублів, однак його комплектація слабший, ніж у більш дешевого «Форда»: сталеві диски замість «лиття», кондиціонер замість «клімату», відсутня коленная подушка безпеки

"Hspace = В цілому, по співвідношенню оснащеність-ціна традиційно лідирує Ford, тому якщо ви шукайте максимально упакований автомобіль за розумні гроші, ваш вибір - Mondeo. Автомобіль пропонується в кузові седан, універсал або п'ятидверний хетчбек, має шість варіантів бензинових і дизельних моторів потужністю 125-220 к. с. Вибрати оптимальну комплектацію ви можете за допомогою зручного «Фордовского» конфігуратора .

Passat при інших рівних дорожче Mondeo. На вибір пропонується три комплектації, два типи кузовів і вісім варіантів бензинових і дизельних моторів потужністю 102-250 к.с., а також версії з коробками DSG або автоматами Tiptronic. На руку «пасат» грає наявність доступних комплектацій, які дозволяють долучитися до німецькій якості за порівняно невисокою ціною. В даний час в автоцентрі « Гольфстрім »Діють спеціальні умови продажу.

Skoda Superb має високу початкову ціну, проте в порівнянних комплектаціях дорожче Mondeo, хоча різниця не критична. Автомобіль має дві фіксовані комплектації і пропонується на вибір з чотирма типами бензинових і дизельних моторів потужністю 125-260 л. с. Skoda має версію з преселективной коробкою DSG і повним приводом (ціна починається від 1020 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). Буквально на днях почалися продажі Superb 3.6 V6 4x4 з 260-сильним мотором, повним приводом і шестиступінчастою коробкою DSG - від 1,39 мільйонів рублів. Для вибору комплектації скористайтеся конфігуратором .

підсумки

"Hspace = Skoda Superb - автомобіль зубастий, і конкуренти повинні його побоюватися. Він лідирує по місткості салону і зручності користування багажником, за якістю обробки і динаміці прискорення. Він пропонує чудову суміш керованості, комфорту і практичності. Але чи допоможе це в боротьбі за серця покупців? Головний суперник «Шкоди» - не перераховані моделі, а упередження. Люди ставляться до чеських машин з підозрою і поспішають витратити кровний мільйон на «Камрі» або паркетник, думаючи про «Шкоді» швидше гіпотетично. а даремно.

Skoda необхідно якомога швидше зайнятися іміджмейкінгом і надати своєму імені трохи злободенною актуальності. Адже Skoda - це марка з багатою історією. Це компанія, яка в повній мірі використала технічну міць концерну Volkswagen, але не втратила рішучості мислити нестандартно: чого варто двоколійний Roomster або подвійна п'яті двері того ж «Суперба»? Нарешті, Skoda - це автомобілі, які беруть не стільки зовнішнім кітчем, скільки внутрішньої самодостатністю, а оскільки російський покупець поступово «дорослішає», цінності Skoda стають більш зрозумілими. Залишилося тільки переконати в цьому тисячі людей, які в майбутньому році мають намір купити Passat, Mondeo, Teana, Galant або Camry ...

Коли мене запитали, який би з трьох автомобілів я вибрав для себе особисто, то я без вагань назвав Volkswagen Passat: він оптимальніше для мене за розмірами. І він настільки продуманий і прецизійних у всіх аспектах, що за ці гроші важко знайти щось краще для людини, яка не женеться за прохідністю або об'ємом салону. Passat не має слабких сторін, і якщо і поступається автомобілям преміум-сегмента, то швидше за по іміджу і силі бренду, ніж за реальними характеристиками.

Mondeo - автомобіль не менш харизматичний, хоча і трохи інший. У нього найефектніший дизайн, а ще котячий характер: більшу частину часу Mondeo м'який і поступливий, але варто його подражнити, стає моторним і зухвалим. Так, це кішка, але кішка досить велика - не менше ніж лева. Тому навряд чи хтось буде скаржитися на брак місця в салоні або багажнику. Ну, хіба що в порівнянні з «Суперб» ...

Дякуємо компанії « Каскад-Моторс »,« Гольфстрім »І« Планета Авто »За допомогу в підготовці матеріалу.

А салон якого виробляє найбільш дороге враження?
Динамомашини?
Виникає питання, чи захоче хтось із покупців такої значної машини смикати в« ручку »і вичавлювати зчеплення?
Але чи допоможе це в боротьбі за серця покупців?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов