Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Школа SUV: Позашляховий гранд

Наша сеть партнеров Banwar

Разом з Сергієм Волощенко, ведучим «Першого автомобільного каналу», ми розповімо власникам SUV і позашляховиків, як дізнатися справжній потенціал їх машин

Разом з Сергієм Волощенко, ведучим «Першого автомобільного каналу», ми розповімо власникам SUV і позашляховиків, як дізнатися справжній потенціал їх машин. Розкривати козирі повнопривідної техніки будемо на прикладі оновленого Suzuki Grand Vitara з «чесним» повним приводом.

Сьогодні кожен четвертий проданий в Україні автомобіль - SUV або позашляховик. І популярність таких машин продовжує рости. Але збільшуючи кількість моделей з усіма провідними колесами, виробники найчастіше намагаються здешевити їх конструкцію за рахунок відмови від істинно позашляхових цінностей. В першу чергу спрощується повний привід. Класичним вже вважається 4х4, в якому за замовчуванням провідними є передні колеса, а задні підключаються через муфту по команді електроніки. У цій концепції чимало плюсів, але якщо снігу по коліна або під колесами розкиснула бруд, більше шансів виїхати на класичному повному приводі - з блокуваннями і і «поніжайкой».

Єдиним авто в сегменті, як і раніше озброєним такою технікою, залишається Suzuki Grand Vitara. Після поновлення «японець» оснащується тільки бензиновим мотором 2,4 л (165 л. С.) І може бути обладнаний як МКП, так і «автоматом». Причому прихильники позашляхових талантів моделі часто віддають перевагу саме "механіці", частка якої в загальному обсязі продажів цієї моделі доходить до 40%. Хоча навіть з АКП вона вміє значно більше, ніж «однокласники» з «ручкою» і «муфтою».

Наявність адекватного кліренсу в 200 мм і інтегрованої рами укупі з роздавальної коробкою і примусовим блокуванням міжосьового диференціала автоматично виводять авто з ряду кросоверів в справжні позашляховики. Хоча більшість власників Suzuki Grand Vitara, напевно, і не підозрюють про це.

Хоча більшість власників Suzuki Grand Vitara, напевно, і не підозрюють про це

Крутий підйом або спуск потрібно форсувати перпендикулярно. Інакше, рухаючись під кутом, можна перекинути машину.

Блокування і «поніжайкі"
На центральній консолі позашляховика є перемикач режимів приводу. У звичайних умовах «японець» розподіляє момент між передніми і задніми колесами в пропорції 47:53, тобто має постійний повний привід. Якщо ж перевести селектор в положення 4Н Lock, то заблокується центральний диференціал, а переклад в 4L Lock активує знижений ряд передач, який фактично ділить навпіл швидкість обертання коліс, так як його передавальне число дорівнює 1,97. Іншими словами, це означає, що на виході з роздавальної коробки кардан обертається вже вдвічі повільніше. Але навіщо такі складнощі, якщо можна просто включити першу передачу замість другої? А потім, щоб отримати, наприклад, половину першої передачі. Адже в такому разі будуть не тільки вдвічі менше обертів, а й удвічі більше тяги на колесах, що дозволяє впевнено їхати в важкопрохідних місцях. Саме завдяки такій тязі легше виключити буксування, т. Е. Втрати зчіпних властивостей шин з дорогою. А на крутих спусках вона ж допомагає сильно гальмувати двигуном, особливо там, де потрібен мінімальний темп. Можна скористатися і більш сучасним способом, адже Suzuki пропонує електронну систему допомоги спуску з гори.

Як це працює в Suzuki

Як це працює в Suzuki

Навіть після натискання кнопки система курсової стійкості повністю не вимикається. Деактивується вона тільки при включенні «поніжайкі» або при блокуванні міжосьового «Діффа».

Деактивується вона тільки при включенні «поніжайкі» або при блокуванні міжосьового «Діффа»

У режимі 4L Lock повністю вимикається система курсової стійкості, тому вона не душить мотор в самий невідповідний момент.

У режимі 4L Lock повністю вимикається система курсової стійкості, тому вона не душить мотор в самий невідповідний момент

Suzuki дозволяє блокувати міжосьовий диференціал навіть на зниженому ряді передач і на швидкості до 80 км / ч.

Щоб включити знижений ряд передач, необхідно перевести КП в нейтраль і утримувати педаль гальма. Підказка про це висвічується на панелі приладів.

5 «табу» для справжніх джипперов:

1. Знижений ряд передач необхідно включати перед форсуванням перепони, а не в той момент, коли автомобіль вже застряг.

2. Головне - не «грати» зі зчепленням. Намагайтеся включати передачі максимально точно і швидко, щоб не спалити накладки.

3. Не забувайте, що на заблокованому повному приводі по асфальту їздити не можна, та й радіус розвороту стає, як у суховантажу.

4. Знижений ряд передач сильно зменшує швидкість, так що перед перешкодою, яке потрібно пройти ходом, краще включити вищий щабель.

5. У піску не повертайте колеса на великий кут. Чи не тому, що із заблокованої трансмісією і на зниженому ряді збільшується радіус розвороту, а з тієї причини, що передні колеса в такій ситуації боковиной впираються в пісок, і підвищується ризик закопатися.

Фото Андрія Яцулюка

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сергій Волощенко

Ведучий «Першого Автомобільного телеканалу», Головний редактор журналу «Auto Bild Все Провідні» Уже в 6-річному віці знав, що головною пристрастю життя будуть машинки (тоді й гадки не мав, що бувають інші). У цьому ж віці вперше сів за кермо. Батько працював викладачем в ДОСААФ, так що вибирати на чому їздити я міг уже тоді. Спочатку ГАЗ-53, потім «копійка», ЗІЛ-130, навіть автобус ЛАЗ. Хто ж знав, що цього списку кінця і краю не буде. Спробував якось підрахувати скільки машин за 15 років роботи в журналістиці я вже об'їздив і збився на п'ятій сотні. А в Ікселі вже прописана чергу на кілька тижнів вперед.Начінал кар'єру в «Бліц-Інформ», потім в 1998 році був першим головним редактором журналу «Авто Мир», вивчав роботу автобізнесу зсередини, работав PR-менеджером на «Віннер Імпортс». Зараз проявляю чудеса еквілібристики сидячи навіть не на двох стільцях. Крім журналів «Auto Bild» і «Всі провідні» є ще й два проекти на «Першому Автомобільному телеканалі». А подробиці про це та багато іншого, сподіваюся знайдете в моєму блозі!

Інші матеріали автора:

Але навіщо такі складнощі, якщо можна просто включити першу передачу замість другої?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов