Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Слабкі місця і недоліки Хендай ix35 з пробігом / Hyundai ix35 /

  1. Недоліки силових агрегатів
  2. дизельні мотори
  3. Трансмісія
  4. Повний привід
  5. Недоліки ходової Хендай ix35 (Туссан) з пробігом
  6. Салон і електроніка
  7. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Хендай ix35 (Туссан / Туксон) - компактний кросовер корейської компанії Hyundai. Популярність кросоверів в сучасному світі просто зашкалює, а дана модель не тільки є одним з найяскравіших представників цього класу, але і тривалий час входила до трійки найпопулярніших кросоверів СНД, Європи та Азії. На сьогоднішній день, як і 7 років тому, бажаючих придбати Хендай ix35 чимало, однак, купити цей автомобіль новим - навряд чи вийде (знятий з виробництва), а ось на вторинному ринку від пропозицій голова йде обертом. Тому, сьогодні я вирішив розповісти про найпоширеніші болячки цієї популярної моделі і про те, на що слід звернути увагу при виборі уживаного Хендай ix35 (Туссан).

Трішки історії:

Хендай ix35 дебютував в 2009 році на автошоу у Франкфурті, серійне виробництво моделі було налагоджено в 2010 році на заводах Південної Кореї, Словаччини, Чехії та Китаю. За великим рахунком це була не нова модель, а в другому поколінні популярного в СНД кросовера Хендай Туссан, прем'єра якого відбулася в 2004 році. Підтвердженням цьому став той факт, що на Американському і Корейському ринках новинка зберегла колишню назву (Туссан). У порівнянні з попередником, ix35 оснащується більш потужними і економічними двигунами, також була покращена система безпеки, а ось за габаритами новинка мало чим відрізнялася від першого покоління. Як і Туссан, ix35 був спроектований на загальній платформі з моделлю Кіа Спортедж. На базі Хендай ix35 китайською компанією JAC Motors була створена модель JAC S5.

У 2013 році автомобіль пережив перший рестайлінг, результатом якого стали видозмінений дизайн колісних дисків і оптики - попереду встановлений біксенон з діодами денних ходових вогнів, з'явився новий дволітровий бензиновий двигун з безпосереднім уприскуванням палива (для багатьох країн СНД-розподілене уприскування). Також зміни торкнулися і салону, з'явилися: система дозволяє змінювати ступінь зусилля на кермі Flex Steer, підігрів керма і електронна панель приладів з діагоналлю 4,2 дюйма. Виробництво кросовера Хендай ix35 завершилося в 2015 році. У березні цього ж року на автошоу в Женеві було представлено третє покоління автомобіля, якому повернули колишню назву - Хендай Туссан. Продажі нового автомобіля в СНД стартували в листопаді 2015 року

Лакофарбове покриття кузова виявилося не надто стійким до зовнішнього впливу і вважається відверто слабким місцем даної моделі. Невеликі відколи й подряпини виникають навіть від слабкого механічного впливу, тому відшукати привід для мінімального торгу не складе особливих труднощів. Втім, з подібними проблемами стикаються власники практично всіх сучасних автомобілів. На примірниках, що експлуатуються в мегаполісах - на капоті, даху, задніх колісних арках, двері багажника і стійках вітрового скла може почати спучуватися фарба. На щастя дилери визнають даний дефект заводським шлюбом (неохоче) і усувають його по гарантії. Що стосується корозійної стійкості кузова, то поки будь-яких зауважень немає, а це означає, що у автомобіля є захист від рудої хвороби.

До недоліків можна віднести і невдале розташування бачка омиваючої рідини скла. Справа в тому, що він розташований дуже близько до переднього бамперу (в правій частині) і при незначному ДТП або наїзді на великий замет, крім відновлення бампера, доведеться міняти і бачок (тріскається). Деякі власники нарікають на те, що для закриття дверей необхідно прикладати значне зусилля. Даний недолік - заслуга людей, які займаються складанням корейського кроссовера. У більшості випадків проблема вирішується регулюванням замків. До недоліків можна віднести і невдале розташування бачка омиваючої рідини скла

Недоліки силових агрегатів

Хендай ix35 на вітчизняному ринку представлений з бензиновими моторами - 2.0 (150 к.с. з 2003 року 164 к.с.) і 2.4 (177 к.с.) - встановлювався в Європі і на топову версію Limited Edition, а також дизельними CRDi 2,0 (136 і 184 к.с.). На європейському ринку також були доступні бензиновий 1.6 (138 к.с.) і дизельний CRDi - 1.7 (116 к.с.). Дволітровий бензиновий двигун G4KD досить надійний, до того ж він без проблем може працювати і на 92-му бензині. Але в такому випадку доводиться частіше регулювати зазори клапанів (раз в 90 тис. Км), так як гидрокомпенсаторов у нього немає (тільки на дорестайлінгових версіях авто). Про необхідність проведення даної процедури підкаже наявність характерних шумів. До поширених недоліків даного мотора можна віднести збої в роботі гидронатяжителя ланцюга, муфти CVVT і гидрокомпенсаторов (на авто з 2013 року). Неприємності з ними можуть початися досить рано (після 50000 км пробігу), симптоми - підвищена галасливість.

Найсерйознішою проблемою є поява задирів в циліндрах (можуть з'явитися після 70-80 тис. Км), через це доводиться міняти поршневу. Сигналом про необхідність відвідати сервіс буде з'явився сторонній стукіт під час роботи двигуна. Якщо гарантія закінчилася, то блок циліндрів доведеться гільзованний - 1000-1500 у.о. Тому перед покупкою слухайте уважно. У холодну пору року мотор «дизель» поки хоч трохи не прогріється, це звичайна справа для даного мотора, яке дилери називають його особливістю. Також, нормальним явищем вважається і «стрекотіння» - особливість роботи паливних форсунок. При появі свисту зверніть увагу на стан підшипника компресора кондиціонера, скоріше за все він порядком зносився і потребує заміни. При несправності свічок запалювання, на низьких оборотах двигуна (1000-1200) відчувається посилення вібрацій. Хоч сам по собі мотор і не самий тихий, потрібно бути готовим до появи різних звуків, наприклад, бензонасос згодом може почати видавати різні шиплячі звуки.

На машинах з пробігом 100000+ км необхідно стежити за станом каталізатора, справа в тому, що при руйнуванні його частинки потрапляють в циліндри і утворюють там задираки. Ресурс каталізаторів 100-150 тис. Км. У газорозподільному механізмі єдиним слабким місцем виявився фазообертач на впускному валу. Проблема рідкісна, але неприємна, так як заміна муфти зміни фаз обійдеться недешево. На цьому ж пробігу висока ймовірність відмови балансирних валів ГРМ. Недуга супроводжується підвищеною вібрацією при роботі двигуна. При належному обслуговуванні мотор без проблем прослужить 250-300 тис. Км. Більш потужний силовий агрегат G4KE / 4B12 - обсяг 2.4 літра. Конструктивно схожий з мотором G4KD - в ньому застосована все та ж система зміни фаз газорозподілу на обох валах, немає гидрокомпенсаторов, і володіє ідентичними недоліками.

дизельні мотори

Солярового движки привертають покупців своєї паливною економічністю, наприклад, найслабший агрегат в парі з «механікою» в середньому витрачає трохи менше 7 літрів на 100 км і має кращу тяговитість. У дизельних силових агрегатах слабким місцем є амортизаційний шків коленвала, як правило, приходить в непридатність на пробігу 50-100 тис. Км (з'являється «стрекотіння»). Заміна обійдеться відносно недорого - близько 100 доларів. Також проблемними вважаються реле свічок напруження - в разі його відмови двигун перестає запускатися і датчик тиску наддуву турбіни - в разі його несправності на панелі приладів з'являється помилка «check engine» і втрачається потужність.

Проблемний запуск мотора в холодну пору року може бути обумовлений поганим контактом, через окислення проводки на планці свічок накалу в місці обтиску. При використанні неякісної солярки швидко забивається фільтр попереднього очищення розташований в паливному баку (через 30-50 тис. Км). Проблема супроводжується погіршенням динаміки і сіпанням під час розгону. Після 150-200 тис. Км потрібно бути готовим до заміни турбокомпресора, паливних форсунок і двомасових маховика. Будь-яка з цих опцій дешевою не буде. З незначних недуг можна відзначити втрату герметичності прокладки піддону картера. Інші можливі неприємності можна віднести до експлуатаційних особливостей всіх дизелів - довгий прогрів, чутливість до якості солярки і т.д.

Трансмісія

Хендай ix35 (Туссан) оснащувався одним з двох типів коробок передач власного виробництва - 5-ти і 6-ти ступінчастою механікою, а також 6-ти швидкісним автоматом. Будь-яка з трансмісій, при належному обслуговуванні (заміна масла кожні 60000 км), порадує значним пробігом і невеликою кількістю проблем. Однією з таких є шум механічної коробки передач, яку в більшості випадків вдається усунути заміною масла. В АКПП можуть докучати незначні ривки при зміні передач. Проблема лікується перепрошивкой блоку управління трансмісією. Рідко, але все ж, зустрічаються випадки відмови датчика положення перемикача КПП. При даній несправності немає можливості змінити положення перемикача коробки. На авто перших років випуску може погано тримаються патрубок подачі масла до маслоохолоджувачі - може злетіти (загрожує витоком масла). Хендай ix35 (Туссан) оснащувався одним з двох типів коробок передач власного виробництва - 5-ти і 6-ти ступінчастою механікою, а також 6-ти швидкісним автоматом

Повний привід

У повнопривідних версій автомобіля при пробуксовці задні колеса підключаються за допомогою електронної міжосьовий муфти. Також передбачено примусове блокування муфти за допомогою кнопки «Lock» розташованої на передній панелі - при включенні блокування момент буде розподілятися між осями 50:50. Якщо рухатися зі швидкістю понад 30 км на годину примусове блокування відключається і муфта працює в автоматичному режимі. Що стосується надійності даної системи, то тут власників може чекати пара неприємних сюрпризів. Згодом на шліцьових з'єднаннях з'являються осередки корозії, які істотно прискорюють знос - найбільше страждає сполучення правого складеного приводного вала. В результаті чого злизуються шліци - виникають люфт і гул. Для усунення проблеми доведеться замінити проміжний вал і внутрішній ШРУС (200-250 у.о.). Якщо своєчасно не усунути недуга, може відламана кріплення підшипника проміжного вала.

Після 100-150 тис. Км пробігу корозія може почати вражати шліци приводного вала в роздавальної коробці і чашці диференціала. В такому випадку ремонт обійдеться в 1000 у.о. Щоб уникнути вищевикладених неприємностей з повнопривідною трансмісією рекомендується раз в 30-40 тис. Км проводити профілактику - мастило шліцьових з'єднань. У авто з дизельними моторами, через більшого крутного моменту, при сильних навантаженнях може почати зруйнуються кошик диференціала по зварному шву. На автомобілі застосовувалося два види муфт - JTEKT (Японія) встановлювалася на авто до 2011 року, після Magna Steyr (Австрія). До 100000 км серйозних нарікань на їх працездатність немає, пізніше можуть з'являтися збої, через пошкодження ізоляції проводки і зносу щіток електромотора.

Також з часом починає текти сальник муфти, якщо тривалий час ігнорувати проблему доведеться ремонтувати муфту. У машин, випущених до 2011 року, вразливим місцем вважається підвісний підшипник карданного валу (може знадобитися заміна після 50000 км), у більш пізніх примірників ходить 120-150 тис. Км. Проблема проявляється гулом під час руху.

Недоліки ходової Хендай ix35 (Туссан) з пробігом

Хендай ix35 має в міру жорстку і збиту підвіску, яка забезпечує кросовер хорошим рівнем керованості на високих швидкостях. А ось за межами рівних доріг, через коротких ходів підвіски, в салоні відчутно трусить, що знижує комфорт від їзди. Але такий недолік можна пробачити, так як автомобіль є типовим «паркетником» і більше розрахований на рух по трасі, а не за її межами. На обох осях застосована незалежна підвіска зі стабілізаторами поперечної стійкості: попереду - Макферсон, ззаду - багаторичажка. Сторонні шуми при проїзді нерівностей є особливістю підвіски і загострюються з приходом холодів. Нерідко шум викликаний розбовталося пластиком всередині колісних арок і інших елементів. Ще одним джерелом стуку можуть бути пильовики і відбійники амортизаторів - злітають з посадкового місця (актуально для машин, випущених до 2012 року).

Що стосується недоліків підвіски, то, в першу чергу хочеться відзначити невеликий ресурс плаваючих сайлент-блоків поперечних важелів задньої підвіски, нерідко доводиться міняти на пробігу 60-70 тис. Км. Трохи менше ходять стійки стабілізатора - 40-50 тис. Км. Також не славляться великою ресурсом задні пружини - просідають, і амортизатори - ходять до 80-100 тис. Км. Інші елементи задньої підвіски здатні прослужити до 150000 км. У передній підвісці раніше 100000 км потребують заміни тільки стійки і втулки стабілізатора - ходять до 60000 км. Кульові опори і ступичні підшипники в середньому служать 100-120 км, амортизатори, опорні підшипники і сайлент-блоки виходжують до 150000 км. У машин з повним приводом до 100000 км може почати зруйнуються кронштейн заднього важеля, до якого кріпиться стійка стабілізатора.

На авто оснащених датчиком тиску повітря в шинах, проводити заміну шин або ремонт потрібно дуже акуратно, так як часто недосвідчені майстри обламують золотник (в ньому встановлений датчик тиску), через що доводилося купувати нову деталь, а вона коштує недешево. Є нарікання і до надійності рульового, оснащеного електропідсилювачем. Як правило, до 80-100 тис. Км зношуються втулки - при наявності проблеми з'являється стукіт під час руху по нерівній дорозі. На деяких екземплярах на цьому ж пробігу зношувалися шестерні рейки. Кермові наконечники ходять 70-100 тис. Км, тяги до 150000 км. Можливі проблеми і з гальмівною системою, деякі власники скаржаться на передчасний відмова концевика педалі гальма. Якщо авто оснащене системою безключового запуску, при наявності такої проблеми запустити мотор не вийде, також не працюватиме і автоматична коробка передач.

Салон і електроніка

Якість оздоблювальних матеріалів салону досить бюджетне, через це не варто розраховувати на хорошу зносостійкість - пластикові елементи панелі легко дряпаються, дефлектори воздуховодов, часом, ламаються лише від нешкідливою спроби змінити потік в непрогрітій машині. Не варто розраховувати і на хороший акустичний комфорт - спершу починає турбувати свист вентилятора пічки (чистка і додаткове мастило моторчика вирішує проблему). Потім до симфонії підключаються «цвіркуни» з підлокітника, а потім центральної консолі з бардачком і обшивки кришки багажника. Проблема вирішується проклеюванням шумки, але при цьому не застосовуйте зайвих зусиль, щоб не зламати кріплення пластику.

Не можна залишити без уваги і передні крісла, які до 100000 км пробігу, крім того що мають безліч дефектів по оббивці (тріскається кожзам), ще й втрачають форму (кришиться наповнювач подушки водійського сидіння). Що стосується надійності електроніки, то і тут не все так гладко. Після кількох зим, виходить з ладу камера заднього виду. Причина - окислюються контакти (роз'єми) на мікросхемі. З цієї ж причини виходять з ладу і штатні парктроніки. Рідко, але все ж, трапляються збої в роботі штатної магнітоли. У деяких екземплярів на перших роках життя відбувалося мимовільне загоряння контрольних ламп з подальшим короткочасним відключенням панелі приладів. При зверненні до дилера «приборку» міняли по гарантії. Не можна залишити без уваги і передні крісла, які до 100000 км пробігу, крім того що мають безліч дефектів по оббивці (тріскається кожзам), ще й втрачають форму (кришиться наповнювач подушки водійського сидіння)

підсумок:

Незважаючи на значний список можливих проблем назвати Хендай ix35 (Туссан) ненадійним не можна, так як всі ці проблеми навряд чи скопом осягнуть один і той же автомобіль. А от чи варто купувати це авто на вторинному ринку, вирішувати Вам. Але не забивайте, що при підборі даної моделі потрібно враховувати багато факторів, особливо, якщо хочете придбати повнопривідний варіант, адже, наприклад, несправна муфта може вилитися в досить дорогий ремонт.

переваги:

  • Наявність повного приводу.
  • Оригінальний дизайн.
  • Досить зручна посадка.

недоліки:

  • Низька якість оздоблювальних матеріалів.
  • Слабке лакофарбове покриття.
  • Деякі елементи повного приводу схильні до корозії.

Якщо Ви є власником даної моделі автомобіля, будь ласка, опишіть проблеми, з якими Вам довелося зіткнутися за час експлуатації авто. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов