Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Слабкі місця і недоліки Рено Сценик 2 з пробігом (Renault Scenic II)

  1. силові агрегати
  2. дизельні мотори
  3. Трансмісія
  4. Ходові якості Рено Сценик 2 з пробігом
  5. салон
  6. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Рено Сценик 2 - компактвен класу C французької компанії «Renault». Вперше Сценик з'явився 13 років тому, і, з тих пір, він по праву зветься одним з найбільш футуристичних компактвенів на ринку. Цей автомобіль навряд чи підійде любителям палити гуму в світлофорних гонках і розсікати по нічному місту на максимальних обертах. Ця машина буде цікава тим, хто звик їздити по вихідним за місто, причому не один, а більшою сім'єю, а також для тих, хто більше цінує в машинах практичність і комфорт, а не зовнішній вигляд і великий обсяг двигуна.

Трішки історії:

Концепт-кар Рено Сценик вперше представили на автошоу у Франкфурті в 1991 році. Розробкою серійної моделі Сценик почали займатися в 1995 році, після прем'єри хетчбека Рено Меган, на основі якого він і був побудований. Офіційна прем'єра Рено Сценик відбулася в 1996 році. Незважаючи на свою досить високу вартість, Сценик був дуже популярною машиною на європейському ринку (за час виробництва було випущено близько трьох мільйонів екземплярів), підтвердженням тому став присвоєний йому в 1997 році титул «Європейський автомобіль року». У 1999 році виробник провів невелику модернізацію, в ході якої були змінені передня частина автомобіля і панель приладів. Також, змін торкнулися і лінійки силових агрегатів - були доопрацьовані 16-клапанні 1,4 л, (98 к.с.) і 1,6 л (105 к.с.). У 2000 році з конвеєра зійшов перший Сценик «RX4», новинка відрізнялася від стандартної версії автомобіля наявністю повного приводу, збільшеним кліренсом до 210 мм і злегка зміненим дизайном екстер'єру. Був знятий з виробництва в 2003 році.

Прем'єра Рено Сценик 2 відбулася в березні 2003 року на Женевському автосалоні. На відміну від попередника, новинка має не тільки загальну платформу з Рено Меган , Але і зовнішню схожість. Обидва автомобілі були побудовані на новій платформі альянсу «Renault-Nissan» - Nissan C. Крім звичайної версії, на ринку була представлена ​​і семимісна модифікація, яка носила назву «Гранд Сценик». У 2006 році на Паризькому автошоу дебютувала рестайлинговая версія автомобіля. Основні зміни: решітка радіатора отримала новий стиль, бампери почали фарбувати в колір кузова, змінився дизайн колісних дисків і інтер'єру. Гранд Сценик став доступний в двох модифікаціях - п'яти- і семимісний, з'явилися «розумні» парктроніки, пищать не тільки при парковці, але і при ризику зіткнення з іншим транспортним засобом. У 2007 році на ринку з'явилася повнопривідна версія Сценик, що отримала назву «Scénic Conquest» - наступник RX4.

Рено Сценик 3 був представлений в березні 2009 року на автошоу Женеві. Автомобіль традиційно успадкував платформу і дизайн нового Рено Меган 3 . В кінці 2011 року Рено Сценик третього покоління піддався рестайлінгу. В ході поновлення кардинально змінилося оформлення передньої частини, з'явилися нові силові агрегати сімейства «Energy», розширився список обладнання. У 2013 році в Женеві представили чергову рестайлінгову версію моделі, якій надали сучасний вигляд, також, був доповнений список доступного обладнання. Одночасно з оновленим Сценик, компанія Рено представила внедорожную модифікацію компактвена, що отримала назву «Рено Сценик Іксмод» (Renault Scenic XMOD).

Лакофарбове покриття, як у більшості сучасних автомобілів, досить слабке, через це подряпини і відколи з'являються навіть від незначного механічного впливу. Кузовне залізо добре оцинковано, завдяки чому не схильне до корозії, навіть в місцях сколів іржа не виникає дуже довго. Однією з найбільш поширеною проблемою є відмова замку капота (перестає закриватися). Тимчасове рішення: перед закриттям капота необхідно відтягнути язичок замку. Нерідко для усунення проблеми достатньо змастити замок. Якщо склоочисники перестають справлятися зі своїми обов'язками (найчастіше з боку пасажира), необхідно провести заміну підшипника повідця трапеції (5-10 у.о.). Згодом через раз починає працювати омивач заднього скла, причина - підклинює клапан перемикача потоків омиває рідини. Перед покупкою авто обов'язково перевірте працездатність підігріву дзеркал заднього виду, вихід з ладу нагрівального елементу - досить поширене явище. Також, особливу увагу слід приділити: замкам дверей - перестає працювати бесьключевой доступ і заднього скла - при різких перепадах температур лопається. В ході експлуатації потрібно ретельно стежити за дренажною системою і при необхідності прочищати її, в іншому випадку, вона заб'ється і вода почне потрапляти в салон через повітрозабірник. Нерідко волога потрапляє на електронний блок, який відповідає за управління вентилятором кліматичної системи і виводить його з ладу. Лакофарбове покриття, як у більшості сучасних автомобілів, досить слабке, через це подряпини і відколи з'являються навіть від незначного механічного впливу

силові агрегати

У лінійку силових агрегатів Рено Сценик 2 увійшли не тільки бензинові, а й дизельні двигуни: бензинові - 1.4 (98л.с.), 1.6 (105, 111 і 113 к.с.), 2.0 (136 і 165 к.с.) ; дизельні - 1.5 (80, 86, 100, 106), 1.9 (115, 120 і 130 к.с.), 2.0 (110, 150 і 160 к.с.). Всі силові агрегати оснащені ремінним приводом ГРМ, заміну ременя з направляючими і натяжними роликами рекомендують проводити кожні 60000 км пробігу. Для заміни елементів ГРМ бажано звернеться до досвідчених фахівців, справа в тому, що шків має бесшпоночную посадку, і, якщо не дотягнути кріпильний болт, шків може провернутися, тим самим спровокувавши фатальну зустріч клапанів з поршнями. Демпферний шків коленвала служить 150-200 тис. Км. Про проблеми з демпфером підкаже торохтіння, скрегіт в районі двигуна, який зникає при натисканні на педаль зчеплення. Одночасно з ременем ГРМ рекомендується міняти і помпу, так як дуже часто її ресурс не перевищує 80000 км. Ще один недуга, який властивий всім моторам - вихід з ладу резистора вентилятора системи охолодження. Симптоми - вентилятор постійно працює на середніх оборотах.

Найпоширенішим вважається бензиновий мотор 1.6, його слабким місцем є ненадійність фазорегулятора (з'являється тріск під час запуску холодного двигуна і дізеленіе на холостих обертах, також, двигун може запускатися не з першого разу) і відмова датчика положення распредвала. Мотор об'ємом 2.0, як і слабший агрегат, не позбавлений проблем з фазорегулятор, крім цього власники відзначають неприємний писк під час роботи двигуна. Причина - особливість роботи мембрани системи вентиляції картерних газів. На обох силових агрегату не славляться своєю надійністю котушки запалювання, більше всіх поганої слави нажили котушки фірми «Sagem». Якщо двигун перестав запускатися, причина, швидше за все, криється в окислилися контактах датчика коленвала або тиску фреону в системі кондиціонування (він зав'язаний в загальний ланцюг харчування з іншими датчиками силового агрегату). Обидва двигуни не люблять економного режиму їзди (їзда накатом і т.д.), в результаті такої експлуатації виникають неполадки в системі запалювання - з'являється нагар на свічках. Також, такий режим може спровокувати закоксовку кілець. Термін служби бензонасоса рідко перевищує 100000 км.

дизельні мотори

Рено Сценик 2 з дизельними силовими агрегатами до нас офіційно не поставлялися. Більшість таких екземплярів були завезені за допомогою перекупок. Як правило, в Європі такі машини купують з пробігом від 150000 км і вище, а у нас на вторинному ринку більшу частину таких авто продають з пробігом 100-120 тис. Км. В Європі інтервал обслуговування автомобіля в середньому становить 20-25 тис. Км, що негативно позначається на ресурсі двигуна. У силового агрегату об'ємом 1.5 літра після 150-200 тис. Км пробігу провертає шатунні вкладиші. Симптоми - з'являється стукіт вчасно запуску холодного двигуна, а, також, при збільшенні оборотів. Щоб уникнути дорогого ремонту вкладиші рекомендується замінити після 150000 км пробігу. Заміна вкладишів обходиться в 120-150 у.о. Якщо вкладиші своєчасно не замінити доведеться міняти колінвал - 600-800 у.о. Не оминув стороною дана недуга і турбомотор 1,9 DCI. На відміну від більш слабкого мотора, тут дана недуга проявляється на пробігу понад 250000 км. Турбонагнетатель надійний і при правильній експлуатації здатний прослужити понад 200000 км, заміна турбіни обійдеться в 300-400 у.о. Залежно від року випуску і об'єму двигуна, на автомобіль встановлювали паливні системи різних виробників: Delphi (найкапризніша) - встановлювалася на авто до 2006 року, Siemens - з 2006, Bosch (найнадійніша) - встановлювалася тільки на моторах 1,9 DCI. Рено Сценик 2 з дизельними силовими агрегатами до нас офіційно не поставлялися

Трансмісія

Рено Сценик 2 комплектувався двома типами коробок передач - 5-ти і 6-ти ступінчастою механікою і чотирьох діапазонною АКПП DP0 (встановлювався в парі з бензиновими силовими агрегатами). Механіка надійна і не часто докучає своїм власникам. Найпоширенішим недугою МКПП є текти масла на стику картера зчеплення і КП, проблема не носить масового характеру. Також, деякі власники відзначають неприємні посмикування на початку руху - проблема лікується тільки заміною комплекту зчеплення. Середній ресурс зчеплення становить 120-150 тис. Км. А ось, АКПП на авто перших років випуску виявився досить проблемним агрегатом. Проблеми з автоматичною трансмісією можуть початися після 70-90 тис. Км пробігу, першими симптомами про майбутній ремонт коробки послужить сіпання. Якщо не звертатися в сервіс, з часом, коробка перейде в аварійний режим роботи. Причини - вийшли з ладу сальники, гідроблок, електромагнітні клапана, гідротрансформатор і ін. На автомобілях, випущених після 2006 року, перші проблеми з автоматичною коробкою передач починаються після 120000 км. Вартість ремонту АКПП коливається від 200 до 400 у.о.

Ходові якості Рено Сценик 2 з пробігом

Спереду встановлена ​​незалежна підвіска Макферсон, ззаду - напівзалежна балка. У справному стані підвіска Рено Сценик 2 здатна забезпечити досить комфортну їзду. Ходова є ахіллесовою п'ятою цієї моделі, особливо на автомобілях перших років випуску. Слабким місцем передньої підвіски є ступичні підшипники, на дорестайлінгових версіях могли вийти з ладу після 15-30 тис. Км пробігу, на рестайлінгових авто ситуація суттєво покращилася і термін служби підшипника збільшився до 70-90 тис. Км. Також, до расходникам тут можна віднести і кульові опори, в середньому ходять 60-70 тис. Км. Стійки стабілізатора виходжують до 80000 км, втулки до 120000 (згодом втулки «з'їдають» стабілізатор, через це при заміні доводиться ущільнювати їх посадочні місця). Амортизатори і опорні підшипники (можу заскріпеть після 50000 км), при дбайливої ​​експлуатації прослужать 100-120 тис. Км. Сайлент-блоки і важелі виходжують до 150000 км. Задня підвіска вважається не вбиває, не дивлячись на це на деяких екземплярах після 100000 км пробігу доводилося міняти сайлент-блоки (змінюються в зборі з балкою). Ближче до 200000 км потрібна заміна пружин амортизатора - відламується виток пружини.

В системі рульового управління слабким місцем є права втулка рейки - швидко розбивається. Симптоми - стук з передньої частини машини під час руху по нерівній дорозі. Також, що не славляться витривалістю фірмові кермові наконечники - середній термін служби 40-50 тис. Км (при заміні краще віддати переваги хорошого аналогу). Кермові тяги при цьому здатні прослужити до 130000 км. У гальмівній системі часом виникають проблеми з коректною роботою автоматичного гальма стоянки (електроручнік) - колодки повністю не відходять від диска. Причина - закисает трос (потрібна заміна), також, недуга може бути викликаний виходом з ладу здвоєного реле на платі управління, в такому випадку ремонт обійдеться в 300-500 у.о.

салон

Якість оздоблювальних матеріалів відповідає класу машини, з недоліків можна відзначити незручні передні крісла і скрипучий пластик. Куди гірше йдуть справи з надійністю електроустаткування салону. Найчастіше власники стикаються з несправністю склопідйомників і системи рециркуляції повітря. Також, поширеним недугою є відмова приладової панелі і обрив шлейфу підключення водійської подушки безпеки. При попаданні вологи в салон, через забитої дренажної системи, з часом починає гнити електропроводка, в результаті чого виходить з ладу електрообладнання задньої частини авто (двірник, стопи, підсвічування номера і т.д.). На авто, з пробігом 100-150 тис. Км, можуть бути проблеми з кондиціонером. Найпоширенішою є заклинювання компресора кондиціонера. Нерідко кондиціонер перестає працювати через відмову електромагнітної муфти і датчиків тиску. Також, до несправності кондиціонера може привести знос трубопроводу системи і ущільнювачів в місцях з'єднання. Якість оздоблювальних матеріалів відповідає класу машини, з недоліків можна відзначити незручні передні крісла і скрипучий пластик

підсумок:

Рено Сценик 2 підійде для тих людей, які в автомобілях цінують комфорт і практичність. Якщо говорити про надійність даної моделі, то назвати цю машину безпроблемною складно через численні дрібні неполадки, у багатьох власників після багатьох років експлуатації залишається неоднозначне враження про автомобіль. Оптимальним варіантом для придбання вважається авто останніх років випуску, перед покупкою рекомендується провести повну діагностику в спеціалізованому сервісі.

переваги:

  • Місткість.
  • Багато варіантів трансформації салону.
  • Комфортна підвіска.
  • Оцинкований кузов.

недоліки:

  • Невеликий ресурс витратних матеріалів підвіски.
  • Частенько дає збої електроніка.
  • Чи не найдешевші запчастини.
  • Мазкий салон.

Якщо Ви є власником даної моделі автомобіля, будь ласка, опишіть проблеми, з якими Вам довелося зіткнутися за час експлуатації авто. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов