Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Слабкі місця і недоліки Renault Scenic II / Рено Сценик 2 /

  1. Слабкі місця силових агрегатів
  2. Слабкі місця трансмісії Renault Scenic II
  3. Недоліки ходової Renault Scenic II
  4. Салон і електрика
  5. Що в підсумку:

Наша сеть партнеров Banwar

Renault Scenic II - популярний компактвен фірми Renault, офіційні продажі якого стартували в 2003 році (автомобіль вироблявся до 2009 року). Scenic з роками стає одним з найбільш затребуваних автомобілів в цьому класі, відвойовуючи місце під сонцем у німецьких і японських виробників. Для цього є кілька причин. Перш за все, автомобілі компанії Renault мають оптимальне співвідношення ціна / якість. По-друге, французам вдалося створити невеликий, але при цьому місткий сімейний автомобіль з привабливою зовнішністю. А ось надійним чи виявилося таке авто, і з якими проблемами стикаються власники в ході експлуатації, зараз і спробуємо розібратися.

Технічні характеристики Renault Scenic II

Клас автомобіля - М;

Марка і тип кузова - JM, мінівен;

Габарити кузова (Д x Ш x В), мм - 4259 x 1810 x 1620;

Колісна база, мм - 2685;

Розмір шин - 195/65 R15;

Обсяг паливного бака, л - 60;

Маса, кг - 1315;

Місткість багажника, л - 430 (1840).

Слабкі місця кузова:

Лакофарбове покриття - досить м'яке, через це швидко покривається дрібними відколами і подряпинами.

Кузовне залізо - завдяки якісній оцинкування, метал автомобіля не схильний до утворення корозії (навіть в місцях сколів метал тривалий час не «цвіте»), винятком можуть стати машини, неякісно відновлені після ДТП.

Устаткування - найбільше нарікань викликає замок капота, з часом перестає закриватися. При наявності проблеми не поспішайте купувати новий замок, для початку спробуйте його змастити, нерідко дана операція допомагає відновити його працездатність. Для тимчасового вирішення проблеми, перш ніж закрити капот, потрібно відтягнути язичок замку. Ще одним проблемним місцем є підшипник повідця трапеції, при його несправності склоочисники не досить добре виконують свою роботу (найчастіше проблема спостерігається на двірнику з правого боку), благо ремонт обходиться недорого 5-10 доларів. У машин випущених до 2006 року нерідка ситуація коли омивач заднього скла перестає працювати. Причина - клинить клапан перемикача потоків омиває рідини. Також до слабких місць можна віднести ненадійність нагрівальних елементів обігріву дзеркал заднього виду і системи безключового доступу - з часом перестає працювати.

Заднє скло - може тріснути при різкому перепаді температур.

Волога в салоні - як правило, вода в салон потрапляє через повітрозабірник, причина - забивається дренажна система. Дана проблема небезпечна тим, що волога може потрапити в електронний блок, який відповідає за працездатність моторчика кліматичної системи і вивести його з ладу.

Слабкі місця силових агрегатів

У всіх двигунів Renault Scenic II (крім дволітрового дизеля) привід ГРМ оснащений ременем і в разі його обриву, як правило, гніт клапана. Тому, раз в 60000 км рекомендується міняти ролики і сам ремінь, щоб їздити зі спокійною душею. Виробляти роботу по заміні ременя краще в спеціалізованому сервісному центрі, або у кваліфікованого автомеханіка. Справа в тому, що шків має бесшпоночшую посадку, і якщо погано затягнути кріпильний болт, шків може провернутися і спровокувати зустріч клапанів з поршнями. Ресурс демпферного шківа коленвала становить 170-200 тис. Км - при його несправності в районі силового агрегату з'являються скрегіт, торохтіння, яке зникає після натискання на педаль зчеплення. Якщо не хочете зайвий раз відвідувати СТО, одночасно з ременем бажано замінити і помпу, так як вона рідко ходить більше 90000 км. В системі охолодження двигуна ненадовго вистачає резистора вентилятора - може прийти в непридатність і після 50000 км пробігу. При його несправності вентилятор безперебійно працює на середніх оборотах.

K4J - динаміка автомобіля з таким мотором влаштує тільки спокійних водіїв і новачків, не рекомендується до покупки водіїв з агресивним стилем водіння. Залежно від якості обслуговування і умов експлуатації, ресурс мотора складе 300-400 тис. Км. До найпоширеніших несправностей даного двигуна можна віднести:

Збої в роботі датчика положення коленвала - супроводжується нестійкою роботою силового агрегату (плавають обороти). Лікування - нерідко проблема вирішується чищенням датчика, якщо не допоможе несправний елемент доведеться замінити.

Оригінальні котушки запалювання - є ще одним слабким місцем даного мотора, при їх несправності двигун починає троіть. Рішення проблеми - при заміні рекомендується віддати перевагу якісному аналогу.

Стук і шум в двигуні - як правило, шумлять клапана вимагають регулювання зазорів, також можуть стукати корінні і шатунні підшипники, поршні і поршневі пальці - при появі сторонніх звуків потрібно якомога раніше доставити авто в сервіс.

Відхилення від норми - текти сальника коленвала, також власники частенько скаржаться на течі патрубків ГУР, і на втрату герметичності системи охолодження.

K4M - є найпопулярнішим двигуном в лінійці, і не тільки на цій моделі (встановлювався на Меган, Логан та інші). Ресурс мотора при правильному обслуговуванні становить 400+ тис. Км пробігу. Незважаючи на те, що сам по собі движок непоганий, пара суттєвих недоліків у нього є:

Троит двигун - причин може бути кілька: вийшли з ладу котушки запалювання, форсунки, свічки запалювання. Якщо після діагностики виявиться що вони в порядку, міряйте компресію.

Плавають обороти - про можливі причини плаваючих оборотів двигуна можна розповідати годинами, але найчастіше винуватцями цієї недуги будуть підсос повітря, брудна дросельна заслінка, регулятор холостого ходу або який-небудь інший датчик.

Фазорегулятор - незважаючи на заявлений виробником ресурс 100-150 тис. Км знаходиться в групі ризику і може вийти з ладу навіть при значно меншому пробігу. При його несправності під час холодного пуску двигуна з'являються тріск і дізеленіе на холостих обертах.

Датчик положення розподільного - нерідко є причиною появи підвищених вібрацій і нестійкої роботи двигуна.

Колінвал - як правило, з поломкою шківа коленвала стикаються власники авто іспанської збірки. Причина руйнування демпферної пружини.

F4R - даний движок, як і більш слабкий мотор не позбавлений проблем з фазорегулятор (виходить з ладу раз в 60-70 тис. Км), датчиком положення коленвала і невеликим ресурсом котушок запалювання (найбільш проблемними вважаються фірмові котушки Sagem). Крім цього власників авто з таким мотором можуть чекати і інші сюрпризи:

Підвищений витрата масла - за рівнем масла в двигуні потрібно уважно стежити, так як воно постійно кудись дівається. Як і у багатьох авто з пробігом частина масла йде на угар, і чим більше пробіг, тим вище витрата, решта ж випливає через всілякі прокладки. Самим проблемним місцем є задній сальник коленвала.

Поршнева група - неприємності з поршневий можуть сильно вдарити по кишені, найпоширенішою проблемою є прогар поршнів або клапанів. При наявності проблем істотно підвищується гучністю роботи двигуна (дізеленіе).

Нагар на свічах - з'являється в результаті тривалої їзди на низьких оборотах або накатом.

Чи не запускається двигун - найчастіше винуватцями виявляються окислилися контакти датчиків клонували і тиску фреону. Справа в тому, що вони зав'язані в загальний ланцюг харчування з іншими датчиками, через це мотор не може запуститися.

Бензонасос - часто виходить з ладу не прослуживши і 100000 км.

Дросельна заслінка - швидко засмічується (використання неякісного палива прискорює цей процес), після чого двигун запускається не кращим чином. Проблема вирішується чищенням.

Ресурс - при належному обслуговуванні ходить 300-350 тис. Км, після чого потрібно капремонт.

Км, після чого потрібно капремонт

Недоліки дизельних двигунів:

K9K - півтора літровий силовий агрегат має досить просту конструкцію, незважаючи на це проблеми з ним можуть бути досить серйозними.

Провертає вкладиші коленвала - з даною проблемою, як правило, стикаються власники авто з пробігом 150000 км і більше. Причина - зниження надходження мастила. Якщо довго затягувати із заміною вкладишів (100-120 у.о.) доведеться поміняти і колінвал (близько 600 доларів).

Паливна система Common Rail - дуже чутлива до якості палива. Найчастіше виходять з ладу - форсунки (починають стукати, якщо несправну форсунку не змінювати, можливий прогар поршнів), клапан EGR і фільтр сажа.

ТНВД системи Delphi - з часом починає гнати металеву стружку, яка забиває форсунки, паливоподаючі магістраль і бак. При його несправності мотор починає трясти. Лікування - потрібна заміна ТНВД, а в запущених випадках форсунок і магістралі.

Турбіна - на багатьох примірниках виходить з ладу до 100000 км пробігу. Причина - потрапляють продукти зносу вкладишів колінчастого вала, які сприяють руйнуванню підшипникових втулок ротора.

Електрика - нерідко дає збої датчик тиску наддуву і положення колінвал, можливі й інші глюки.

F9Q - як і півтора літровий мотор не позбавлений проблем з вкладишами клонували, але на відміну від нього проблема зустрічається на більш пізньому пробігу - 200-250 тис. Км. Також нерідко явищем вважається і відмова датчиків наддуву, положення коленвала і паливних форсунок.

Течі масла - найчастіше течуть заслінки зупинки двигуна, причина - знос ущільнювачів.

Клапан EGR - якщо часто їздити на низьких оборотах клапан бістро забивається сажею і заклинює.

Турбіна - нерідко виходить з ладу через масляного голодування. Виною тому забита шламом магістраль підведення мастила. Заміна турбіни обійдеться в 300-400 у.о.

M9R - не минула проблема з вкладишами і дволітровий двигун, благо зустрічається тут вона набагато рідше, ніж у попередніх двигунів. При економії на паливі потрібно бути готовим до дострокового відмови паливної апаратури, клапана EGR і DPF-фільтра (сажі). Крім цього можна відзначити ще одне слабке місце даного мотора - розтягнення ланцюга ГРМ, відбувається це на пробігу 120-150 тис. Км.

Слабкі місця трансмісії Renault Scenic II

Механіка - коробка надійна, її основним недоліком є поява течі масла на стику картера зчеплення і КП. Також на деяких примірниках можуть з'являтися смикання на початку руху. Для усунення даної неприємності доведеться замінити комплект зчеплення. При дбайливої ​​експлуатації зчеплення ходить 120-150 тис. Км.

АКПП - надійність цієї трансмісії можна поділити на два типи - до рестайлінгу і після. У першому випадку коробка виявилася проблемною (може вийти з ладу після 50 тис. Км пробігу), найчастіше винуватцем передчасного ремонту коробки стають - течі сальників, відмова гидроблока електромагнітних клапанів і гідротрансформатора. У авто випущених після 2006 року перші проблеми з трансмісією, як правило, виникають після 120000 км пробігу.

Недоліки ходової Renault Scenic II

Підвіска Renault Scenic II досить комфортна, але на перших примірниках не відрізнялася особливою живучістю. Так, наприклад, ступичні підшипники могли вийти з ладу після 15-20 тис. Км пробігу, а кульові опори рідко виходжували більше 50000 км. Після рестайлінгу ситуація значно покращилася.

Середній ресурс оригінальних елементів передньої підвіски:

  • Стійки стабілізатора - 50-70 тис. Км.
  • Втулки стабілізатора - 90-100 тис. Км, затягувати з їх заміною не варто, так як швидко «з'їдають» стабілізатор.
  • Кульові опори - 70-90 тис. Км.
  • Ступичні підшипники - 80-100 тис. Км.
  • Амортизатори і опорні підшипники - їх ресурс у багато залежить від стилю водіння і умов експлуатації, ходять від 60000 до 120000 км.
  • Сайлент-блоки - рідко вимагають заміни раніше 150000 км.

Задня підвіска:

  • Сайлент-блоки балки (змінюються в зборі з балкою) - служать 100-150 тис. Км.
  • Пружини задніх амортизаторів - можуть попросити заміни ближче до 200000 км. Причина - відламується виток пружини.

Рульове управління - тут проблемними вважаються кермові наконечники (служать 40-60 тис. Км, для заміни краще взяти аналог) і рульова рейка, а точніше її права втулка. Кермові тяги виходжують до 150000 км.

Гальмівна система - гальма Renault Scenic II надійні, єдине, що періодично може доставляти проблем це електроручнік, з часом в ньому закисает тросик, через це колодки не повністю відходять від диска. Також неприємний сюрприз у вигляді відмови може піднести здвоєне реле на платі управління ручником - ремонт обходиться в 300-400 у.о.

Салон і електрика

Якість матеріалів і складання досить непогана як для недорогого авто, єдине, що можна покритикувати це недостатньо зручні передні крісла (особиста думка автора). А ось електрика здатна піднести чимало неприємних сюрпризів:

Часто зустрічаються несправності - збої в роботі електро склопідйомники, системи рециркуляції повітря і приладової панелі, нерідко перетирається шлейф підключення водійської подушки безпеки.

Гниє проводка - причиною даної неприємності стає волога, яка потрапляє в салон, якщо не чистити дренажну систему під капотом. При наявності проблем з проводкою починає давати збої велика кількість електроустаткування і не тільки в салоні.

Кондиціонер - його слабке місце, є електромагнітна муфта і датчики тиску, також на працездатність кондиціонера може вплинути навіть незначний знос трубопроводу системи і ущільнювачів в місцях з'єднання.

Кондиціонер - його слабке місце, є електромагнітна муфта і датчики тиску, також на працездатність кондиціонера може вплинути навіть незначний знос трубопроводу системи і ущільнювачів в місцях з'єднання

Що в підсумку:

Renault Scenic II коштує своїх грошей. Це автомобіль здатний помістить в себе велику родину з численним багажем. Авто навряд чи сподобається автолюбителям, які не люблять приділяти багато уваги машині і виправляти незначні косяки (шумоізоляція, скрип пластика і т.д.). Незважаючи на можливі дрібні несправності, Renault Scenic II залишає приємні враження, завдяки досить високому рівню комфорту. Крім того, підкуповує функціональність даної моделі з її широкими можливостями трансформації.

Якщо у Вас є досвід експлуатації даної моделі автомобіля, будь ласка, розкажіть з якими проблемами і труднощами Вам довелося зіткнутися. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція autoexperte.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов