Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Слабкі місця і недоліки Volkswagen Golf 6 / Фольксваген Гольф /

  1. Силові агрегати Volkswagen Golf 6 і їх слабкі місця
  2. Трансмісія
  3. Слабкі місця підвіски Volkswagen Golf 6
  4. недоліки салону
  5. висновок:

Наша сеть партнеров Banwar

Volkswagen Golf це не просто засіб пересування на чотирьох колеса, а автомобіль, який увібрав в себе цілу епоху. Знаменитий хетчбек за обсягами продажів займає другий рядок у світі - за 40 років було продано більше 40 000 000 примірників. Шосте покоління "Гольфа" західні експерти хвалять, кажучи про те, що німці в черговий раз потрапили в ціль і нібито, слабких місць у автомобіля практично немає. А ось як насправді йдуть справи з надійністю даної моделі, зараз і спробуємо розібратися.

Технічні характеристики

Марка і тип кузова - C, хетчбек;

Габарити кузова (Д x Ш x В), мм - 4204 x +1759 x 1621 (3-х дверний - 4199 x 1779 x 1480);

Колісна база, мм - 2578;

Дорожній просвіт, мм - 143 (131);

Розмір шин - 195/65 R15;

Обсяг паливного бака, л - 55;

Споряджена маса, кг - 1414;

Повна маса, кг - 1940;

Місткість багажника, л - 395 (1450), трехдврная версія 350 (1305);

Комплектації - Trendline, Match, Highline, Style, Comfortline, GTI, GTI Edition.

Лакофарбове покриття - на сьогоднішній день, з метою економії багато виробників використовують акрилову фарбу на водній основі і Volkswagen - не виняток. Фарба, зроблена за такою технологією, досить м'яка, в зв'язку з цим на ній дуже швидко з'являються подряпини і відколи. Найбільш уразливими місцями на Volkswagen Golf 6 є бампер, капот, передні арки і пороги.

Дверні прорізи - фарба в місцях зіткнення з гумовими ущільнювачами дверей стирається до металу. Щоб надовго вирішити проблему необхідно поклеїти захисну плівку.

Кузовне залізо - в цілому корозійне покриття кузова на хорошому рівні, незважаючи на це, залишати відколи фарби надовго без уваги не варто, так як «жучки» не змусять себе довго чекати. У машин, часто ночують на вулиці, на крайках дверей і лонжеронах статі (найчастіше в районі задньої осі) з часом можуть з'явитися вогнища іржі. Виявити, чи брав участь автомобіль в ДТП, часом буває досить проблематично, справа в тому, що заміна окремих пошкоджених кузовних елементів обходиться дешевше, ніж відновлення. Тому, при підборі перевіряйте симетричність зазорів і стан кріпильних болтів.

Лобове скло досить слабке, через це з роками воно покривається великою кількістю подряпин і відколів. Для того, щоб продовжити термін служби скла рекомендується використовувати м'які щітки двірників.

Центральний замок - взимку може функціонувати належним чином (відкриваються не всі двері). Ремонт - заміна електроприводу замку непрацюючої двері.

Лючок бензобака - в зв'язку з тим, що його кріплення досить крихке, зламати люк не складе особливих труднощів.

Запотівання задньої оптики - причина: розтріскується шланг подає рідину до омивача заднього скла.

Передній бампер - кріплення бампера і грати радіатора виконані з крихкого пластика.

Герметик з часом пересихає і тріскається, якщо своєчасно його не замінити, на зварювальних швах з'являються осередки корозії (найпроблемнішим місцем є передні стакани автомобіля).

Силові агрегати Volkswagen Golf 6 і їх слабкі місця

Volkswagen Golf 6 має значну лінійку силових агрегатів. Мотори німецького виробника завжди славилися непоганим ресурсом, але назвати їх безпроблемними не повертається язик, однак, давайте про все по порядку.

Особливості всіх силових агрегатів:

Витік охолоджуючої рідини - в холодну пору року в системі охолодження двигуна на з'єднаннях патрубків з'являються течі антифризу (найчастіше в районі датчика рівня палива). Як правило, після прогріву двигуна проблема усувається сама по собі.

Прогрівання двигуна - в рамках боротьби «за екологічність» всі силові агрегати позбавлені звичного прогріву на холостих обертах. Навіть після години роботи на «холостих» двигун навряд чи прогріється до робочої температури.

Стук і скрегіт після запуску двигуна - як правило, неприємні звуки долинають з боку ніг переднього пасажира. Причина - особливість кріплення паливної магістралі в передній частині автомобіля. Проблема була настільки поширеною, що виробникові довелося випускати спеціальні ущільнювачі. Установка ущільнювачів вирішує проблему на довгі роки.

Недоліки моторів серії MPI

Даний тип силових агрегатів добре відомий шанувальникам концерну VAG і є самим надійним. Основні проблеми: закоксовиваніє поршневих кілець, з часом руйнуються пластикові патрубки, після 150000 км істотно збільшується витрата масла (проблема вирішується заміною сальників клапанів), текти сальників коленвала. При належному обслуговуванні їх ресурс становить 350-450 тис. Км.

До недоліків мотора 1.4 можна віднести тільки його слабку потужність і, якщо не намагатися видавлювати з нього всі соки, даний двигун без проблем прослужить 250-300 тис. Км.

Двигун об'ємом 1.6 літра більш динамічний, але має примхливу паливну апаратуру - використання «бадяжного» бензину збільшує ймовірність появи проблем з запуском і стійкістю роботи мотора. Часто, для усунення недуги доводиться міняти елементи уприскування (зношуються посадкові місця голок форсунок). Дросельної заслінки періодично потрібно чистка. Симптоми - під навантаженням з'являється таке відчуття, ніби машина «захлебивется», не тягне, двигун запускається, а потім відразу глухне. При перегрів двигуна висока ймовірність розтріскування головки блоку.

Силові агрегати серії TSI

Даний тип двигунів має гарні динамічними показниками при помірній витраті палива. До поширених недоліків можна віднести: невеликий ресурс ланцюга ГРМ (у 2011 році у продажу з'явилася модернізована ланцюг, що володіє великим ресурсом), «масложор», ненадійність паливної апаратури (проблеми на ранніх стадіях практично не піддаються діагностиці) і ТНВД (виходять з ладу штовхач і ролики), передчасний знос кулачка распредвала, плюс, до всього можна додати ще складність діагностики і ремонту.

Мотор 1.2 назвати «овочем» не повертається язик: має непогані динамічними показниками, притому, що витрата палива становить не більше 8 літрів в місті. Крім всіх перерахованих вище можливих неприємностей у даного силового агрегату може достроково відмовити електромагнітний виконавчий механізм турбіни.

У двигуна об'ємом 1.4, крім проблем з ГРМ і паливною апаратурою, не славиться своєю надійністю турбіна. Топова версія мотора (160 к.с.) оснащувалася подвійним наддувом (компресор + турбонагнетатель) - ремонт даного вузла обходиться в кілька разів дорожче звичайного. Досить часто проблемну деталь міняли по гарантії.

  • Фазорегулятор - ще одне вразливе місце, якщо він несправний при запуску холодного двигуна з'являється сильний тріск. Ремонт не дає гарантій, що проблема не повториться після 3-5 тис. Км пробігу.
  • Поршнева група - найсерйозніша проблема, з якою можуть зіткнутися власники авто з даними силовим агрегатом - закоксовиваніє канавок поршневих кілець і руйнування поршнів. Вельми часто проблему посилює забруднення теплообмінника у впускному колекторі масляністним шлаком з системи вентиляції. Також, причиною руйнування поршнів може послужити вийшла з ладу помпа (про несправності помпи повідають металеві клацання, що нагадують перескок ланцюга) і сильне забруднення радіатора охолодження двигуна.
  • ЕБУ - може піднести сюрприз у вигляді збоїв програмного забезпечення. Як правило, дана неприємність осягає любителів чіп-тюнінгу.

Volkswagen Golf 6 з мотором 1.8 не частий гість на вторинному ринку, справа в тому, що авто з таким мотором випускалися трохи більше 2-х років (з 2009 по 2011 роки). З поширених недуг можна відзначити тільки «масложор» і розтягнення ланцюга ГРМ, на відміну від інших силових агрегатів, тут ланцюг може перескочити під час вимикання двигуна.

Дволітровий мотор представлений двома версіями: стара - EA113 і нова - EA888. Стара версія двигуна, на відміну від нової, оснащувалася ремінним приводом ГРМ і вважається досить надійною (відсутні проблеми з ГРМ і «масложор»). Двигун серії EA888 є найпроблемнішим - залягають компресійні кільця, через це можуть прогоріти поршні (для відновлення мотора доведеться точити блок, благо, він чавунний), нерідко виникають проблеми з помпою і термостатом. Також, до недоліків можна віднести невдалу конструкцію системи вентиляції картера, маслонасоса і балансирних валів, обмежений ресурс ТНВД (руйнуються приводу), примхливу паливну систему і особливості зашлаковиваніе клапанів.

Недоліки дизельних моторів:

Дизельні силові агрегати надійні, єдине, що може похитнути їх «здоров'я», це неякісна солярка: достроково здаються форсунки, клапан EGR, ТНВД, фільтр сажі. Даний тип двигуна має ремінний привід ГРМ, інтервал заміни ременя і натяжителей раз в 160-170 тис. Км, але "бувалі" автолюбителі не вірять в такий ресурс ременя і закликають міняти його після 120-140 тис. Км. Не слід затягувати з заміною та поліклинові ременя, справа в тому, що при обриві він може потрапити під ремінь ГРМ з усіма витікаючими наслідками.

Трансмісія

Механічна коробка передач - не дивлячись на те, що в плані надійності краще виглядає механіка, вона має пару слабких місць:

  • Передчасний знос підшипників - проблема не носила масового характеру і, як правило, усувалася по гарантії.
  • Муфта синхронізатора 1-й і 2-й передач - при наявності несправності на холостих обертах з'являються сторонні шуми, які при натисканні на зчеплення зникають (схожі симптоми спостерігаються при наявності проблем з вижимним підшипником). Ремонт - потрібна заміна муфти.
  • Зчеплення фірми SACHS - після 50-70 тис. Км може почати «вити» (гуркотіти) на першій передачі. Лікується тільки заміною зчеплення (краще віддати перевагу іншому бренду).

Роботизована коробка передач DSG - про надійність даної трансмісії сказано досить багато, на жаль, більшість відгуків негативні.

  • Найпоширенішою несправністю є відмова зчеплення і мехатроніка, при експлуатації автомобіля в мегаполісі можуть вийти з ладу після 60000 тис. Км, на авто експлуатуються за межами великих міст ресурс коробки, при своєчасному обслуговуванні, може скласти 150-170 тис. Км. Симптоми несправності трансмісії - ривки, сіпання при перемиканні передач.
  • Диференціал - також може стати причиною серйозної поломки. В результаті його несправності відбувається руйнування АКПП.
  • Сателіти і їх шестерні - при несвоєчасному обслуговуванні коробки передач прискорюється знос їх осі.

Слабкі місця підвіски Volkswagen Golf 6

Для Volkswagen Golf 6 доступні чотири типи підвіски - стандартна, спортивна, посилена і адаптивна. Як правило, на вторинному ринку представлені автомобілі зі стандартною підвіскою.

Середній ресурс витратних матеріалів підвіски:

  • Стійки стабілізатора - 50-70 тис. Км.
  • Ступичні підшипники - передні до 120000 км, задні можуть почати гудіти після 30 тис. Км.
  • Амортизатори - 120-150 тис. Км.
  • Сайлент-блоки - 140-160 тис. Км.
  • Важелі задньої підвіски - 100-150 тис. Км, особливість задньої підвіски в тому, що вона не гримить навіть в «убитому» стані, але швидко добиває справні деталі, тому рекомендується періодично проводити діагностику і робити сход-розвал.

Рульове управління - до надійності рульового серйозних нарікань немає, іноді власники скаржаться на незначні збої в електроніці. Ресурс наконечників і тяг залежить від діаметра встановлених коліс: на стокових «ковзанках» - 100-150 тис. Км, при використанні дисків великого діаметру - 50-80 тис. Км.

Гальма - немає претензій і до гальмівної системи. Колодки ходять 50-70 тис. Км, диски зношуються після 2-3 комплектів колодок.

недоліки салону

Варто відзначити хорошу якість оздоблювальних матеріалів салону і шумоізоляції (найкраща в цьому класі), але пара косяків тут все ж є - після 3-5 років експлуатації з'являються цвіркуни, під габаритними водіями (більше 90 кг) за пару років продавлюється поролон сидінь, швидко зношується тканинна оббивка. На машинах в бідній комплектації з часом виходять з ладу механізми регулювань передніх крісел.

Електрообладнання:

Конденсатор кондиціонера - досить рано «вмирає» через появу в ньому корозії. Щоб уникнути непередбачених витрат, конденсатор необхідно промивати 1-2 рази на рік.

Моторчик вентилятора пічки - слабким місцем тут є резистор, при його несправності вентилятор включається тільки на максимальній швидкості. Лікування - заміна резистора. Також, моторчик вентилятора може вийти з ладу через потрапляння в нього вологи від снігу, що розтанув між склом і капотом.

«Глюки» - час від часу в електроніці спостерігаються незначні збої, як правило, усуваються перезапуском автомобіля.

висновок:

Завдяки тому, що Volkswagen Golf 6 досить сильно випереджає своїх конкурентів за всіма характеристиками, дана модель є однією з найбільш затребуваних в своєму класі. Але, як показав досвід експлуатації, такий прискорений «прогрес» негативно позначився на надійності і ресурсі багатьох вузлів. Не можна сказати, що машина вже зовсім ненадійна і постійно потребує ремонту, так як перераховані вище неприємності - вірогідні і навряд чи скопом осягнуть одну і ту ж машину. Якщо Ви шукайте надійний Volkswagen Golf 6, то оптимальним варіантом для покупки буде авто з атмосферним мотором 1,6 в парі механікою.

Якщо у Вас є досвід експлуатації даної моделі автомобіля, будь ласка, розкажіть з якими проблемами і труднощами Вам довелося зіткнутися. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція autoexperte.ru

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов