Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Слабкі місця і недоліки Ніссан Мурано (Nissan Murano Z50)

  1. двигуни
  2. Трансмісія
  3. Ходові якості Ніссан Мурано з пробігом
  4. салон
  5. підсумок:

Наша сеть партнеров Banwar

Ніссан Мурано - середньорозмірний кросовер японської компанії Nissan. Ніссан Мурано - великий місткий «позашляховик», який відрізняється від інших машин незвичайною зовнішністю, завдяки чому, його складно переплутати з іншими машинами, і, якщо Ви хочете, щоб Ваш автомобіль виділявся в потоці, то це дуже хороший вибір. А, ось, як йдуть справи з надійністю у Ніссан Мурано з пробігом, і, на що слід звернути увагу перед покупкою даного авто на вторинному ринку, зараз і випробуємо розібратися.

Трішки історії:

Прем'єра Ніссан Мурано відбулася в кінці 2002 року на автошоу в Нью-Йорку. Розробкою автомобіля займалися фахівці американського центру Nissan Design America, розташованого в Каліфорнії. Свою назву «Murano» автомобіль отримав на честь островів в Італії - острів Мурано, розташований недалеко від Венеції. Ніссан Мурано першого покоління (Z 50) був побудований на посиленій платформі передньопривідною Nissan FF-L. Спочатку, Мурано був розрахований тільки на американський ринок, починаючи з 2004 року автомобіль став доступний і для європейського ринку. У 2005 Мурано зазнав невеликий рестайлінг, в результаті якого змінилися фари, GPS, також, відбулися невеликі зміни в екстер'єрі та комплектаціях. До 2007 року, Мурано, був єдиним кросовером, представленим компанією Ніссан на ринку США і Канади. У вересні 2007 Ніссан представив свою новинку Nissan Rogue, яка, з часом, потіснила Мурано на ринку.

Дебют Нісан Мурано другого покоління (Z51) відбувся восени 2007 року на автошоу в Лос-Анджелесі, новинку представили як Мурано 2009 модельного року. Автомобіль побудований на загальній платформі з седаном Ніссан Теана - Nissan D. Основними відмінностями від попередника стали: оригінальний зовнішній вигляд, більш якісна обробка інтер'єру, розширене оснащення, а, ще, модельний ряд поповнився оригінальною версією з кузовом кабріолет, який був представлений в 2010 році. Починаючи з 2011 року машини, для більшості ринків Східної Європи, збиралися в Санкт-Петербурзі на заводі компанії «Ніссан». В Японії випуск другого покоління моделі припинився в 2014 році, машини для більшості ринків СНД випускалися до 2016 року Дебют третього покоління Ніссан Мурано відбувся в кінці 2014 року на автошоу в Нью-Йорку. Зовні, новинка мало чим відрізнялася від концепт-кара Nissan Resonance, представленого в січні 2013 року на мотор-шоу в Детройті.

Лакофарбове покриття досить слабке, тому, на сьогоднішній день знайти Мурано з ідеальним косметичним станом кузова (без подряпин і відколів) - нереально, винятком можуть стати машини, які вже перефарбовувалися або практично не експлуатувалися. Що стосується корозійної стійкості, то тут потрібно розділити авто на дві категорії. Перша - авто ввезені з США, як правило, це автомобілі перших років випуску. У таких машин кузов не оцинкований і схильний до корозії, найчастіше корозія з'являється на склянках, колісних арках, крилах і порогах. Друга категорія машин призначена для європейського ринку і не має серйозних проблем з корозійну стійкість. А, ось, хромовані елементи, є слабким місцем обох категорій автомобіля (тьмяніє хром). В електриці поширених недуг немає, єдине, що можна відзначити раптову відмову блоку управління бортовим обладнанням (Body Control). Поширена причина - коротке замикання в системі освітлення. Виявити несправність досить просто - при відкритті дверей в салоні не включається освітлення, для усунення недуги доведеться витратити приблизно 150 у.о. (Потрібна заміна блоку). Лакофарбове покриття досить слабке, тому, на сьогоднішній день знайти Мурано з ідеальним косметичним станом кузова (без подряпин і відколів) - нереально, винятком можуть стати машини, які вже перефарбовувалися або практично не експлуатувалися

двигуни

На даний автомобіль встановлювався всього один мотор - бензиновий V6 об'ємом 3.5 л., Різної потужності 234 і 248 к.с. Даний силовий агрегат неодноразово удостоювався звання «Кращий мотор року», схожий агрегат встановлювали на Ніссан Z350 і Інфініті ФГ. Двигун для такого класу автомобіля має незвичайне перечное розташування, що зустрічається досить рідко. В цілому, даний силовий агрегат надійний, проте, у автомобілів ввезених з штатів, при використанні неякісного палива можуть бути серйозні проблеми. Справа в тому, що на таких машинах інші настройки блоку управління двигуном, і, в разі частого використання «бадяжного» бензину, передчасно руйнуються каталізатори. Складність цієї недуги полягає в тому, що його частинки потрапляють в циліндри і дряпають їх стінки - дана проблема призводить до підвищення витрати масла. Перевірити стан каталізаторів можна за допомогою ендоскопа, даний прилад опускається в отвір переднього кисневого датчика. Варто розуміти, що ідеальна структура каталізатора на автомобілі з пристойним пробігом є вірною ознакою того, що він був недавно замінений, тому, від покупки такого примірника краще відмовитися, так як є велика ймовірність того, що каталізатор зруйнувався, а його крихти потрапили в циліндри.

Ще одним слабким місцем вважається впускний колектор із змінною геометрією. Проблема полягає в тому, що кріпильний болт заслінки з часом може відкрутитися і потрапити в циліндри з усіма наслідками, що випливають з цього негативними наслідками. Симптоми - з'являються сторонні шуми під час роботи двигуна. При появі перших симптомів рекомендується негайно заглушити двигун і відтягнути автомобіль на СТО, інакше, наслідки можуть бути плачевними. З дрібних недоліків можна відзначити недовговічність генератора, течі масла і схильність мотора до перегріву (щоб уникнути неприємностей потрібно чистка радіатора охолодження кожні 30-50 тис. Км.). Фахівці сервісних центрів рекомендують промивати дросельну заслінку раз в 15-20 тис. Км, якщо цього не робити, з часом, двигун почне нестійкий працювати на холостих обертах. Після чистки заслінки потрібно адаптація електронного блоку управління - проводиться за допомогою спеціального обладнання. Ще одна процедура, яка вимагає додаткових капіталовкладень - регулювання клапанів, рекомендується проводити кожні 100 тис. Км, хоча, досвід показує, що зазори збиваються після значно більшого пробігу. Мотор оснащений ланцюговим приводом ГРМ, глобальних проблем з цим вузлом не виявлено, ресурс ланцюга становить 250-300 тис. Км. Паливний насос служить 100-150 тис. Км.

Трансмісія

Для Ніссан Мурано доступна лише одна коробка передач - безступінчатий варіатор CVT. Думки про надійність даного агрегату розходяться, але, все ж, частіше за все зустрічаються відгуки про ненадійність трансмісії. Основним винуватцем передчасного виходу трансмісії є перегрів коробки, частіше з цією проблемою стикаються власники «американських» Мурано, так як на відміну від європейських версій в них відсутня додатковий радіатор охолодження трансмісії. Також, термін служби коробки залежить від умов експлуатації (боїться частих пробуксували), інтервалу і якості обслуговування (необхідно заливати тільки фірмове масло Ніссан - 24 у.о. / літр).

Щоб продовжити життя варіатора рекомендується міняти в ньому масло раз в 40-60 тис. Км. Середній термін служби варіатора складає 150-170 тис. Км, на цьому пробігу ймовірні проблеми з електронною частиною CVT і ланцюговою передачею. При недотриманні правил експлуатації, ремонт трансмісії може знадобитися на пробігу менше 100000 км. Першими ознаками «вмираючого» варіатора є відсутність прискорення при підвищенні оборотів (діагностику потрібно проводити на різних швидкостях, буває так, що варіатор на малих швидкостях працює нормально, а на високих, при натисканні на педаль газу обороти підвищуються, але машина не прискорюється). Ремонт варіатора обходиться від 300 до 3 000 доларів. Чи не славиться зразковою надійністю і ЕБУ варіатора. Купівля нового блоку обійдеться в 400-500 у.о.

Більшість Ніссан Мурано на вторинному ринку повнопривідні, але, нерідко зустрічаються і передньопривідні екземпляри (більшість з них завезені з США). Часто нечесні продавці намагаються продати передньопривідний автомобіль, як повнопривідний, тому, перед покупкою авто обов'язково загляньте під днище і перевірте, чи на місці кардан. Повний привід підключається, реалізований за допомогою електромагнітної муфти Haldex 4-го покоління. В цілому, система надійна, єдине, потрібно стежити за рівнем масла в роздавальної коробці (після 70000 км починають текти сальники). Часто, у неуважних власників до 150000 км автомобіль стає суто передньопривідним. Також, раздатка може вийти з ладу через сильні пробуксували - ламаються зуби в шестернях. Більшість Ніссан Мурано на вторинному ринку повнопривідні, але, нерідко зустрічаються і передньопривідні екземпляри (більшість з них завезені з США)

Ходові якості Ніссан Мурано з пробігом

На обох осях Ніссан Мурано встановлена ​​незалежна підвіска: спереду - Макферсон, ззаду багаторичажка. Американська і європейська версії мають різні настройки ходової, в першому випадку, вона м'яка і комфортна (при входженні в поворот на високій швидкості присутні крен), у другому - помірно жорстка (сподобається любителям активної їзди). Що стосується надійності підвіски, можна сказати, що вона досить міцна і не часто потребує ремонту. В середньому ресурс стійок і втулок стабілізатора складає 40-50 тис. Км. Амортизатори доводиться міняти на пробігу 80-100 тис. Км, кульові опори, сайлент-блоки і важелі вимагають заміни раз в 100-130 тис. Км. Інші елементи ходять до 150000 км.

У «рульовому» особливу увагу потрібно трубці високого тиску ГУР - з часом з'являються витоку рідини. Складність цієї недуги полягає в тому, що виявить текти на ранній стадії вийти тільки на оглядовій ямі або на підйомнику. До 150000 км пробігу починає підтікати рейка. Кермові наконечники ходять 50-70 тис. Км, тяги до 120000 км. Гальмівна система надійна, але ось на гальмівні колодки і диски доведеться витрачатися часто (ресурс колодок 20-30 тис. Км, дисків - 60-70 тис. Км), особливо, якщо Ви любите «позажигать» - важка машина здатна швидко перетворити ці елементи в пил.

салон

Салон Ніссан Мурано виконаний з матеріалів середньої якості (в салон потрапив як м'який, так і твердий пластик), а, ось, шумоізоляція, відверто, слабка. Є нарікання і на зносостійкість шкіряної обробки сидінь - до 100000 км пробігу з'являються помітні сліди експлуатації. Ще одним слабким місцем сидінь є санчата, на деяких екземплярах вони переставали слухатися електроприводів. Також, критики заслуговує панель управління навігацією - розташована під великим кутом на верхній частині центральної консолі. Що стосується надійності електроніки, то, як правило, салонне обладнання працює без проблем. Салон Ніссан Мурано виконаний з матеріалів середньої якості (в салон потрапив як м'який, так і твердий пластик), а, ось, шумоізоляція, відверто, слабка

підсумок:

За роки експлуатації Ніссан Мурано зарекомендував себе як надійний і практичний автомобіль, який нечасто завдає клопоту своїм власникам. Ще однією перевагою даної моделі є невисока вартість на вторинному ринку (в середньому 8-10 тис. У.о.), але, знайти за ці гроші гідний екземпляр - завдання не з легких. Купуючи таку машину потрібно враховувати високу вартість обслуговування і оригінальних запчастин, а також велика витрата палива - до 17 літрів на сотню.

переваги:

  • просторий салон
  • Повний привід
  • Невисока вартість на вторинному ринку

недоліки:

  • Роздавальна коробка
  • Велика витрата палива
  • Для цього класу автомобіля маленький кліренс (в нижній точці 17 см)
  • слабка шумоізоляція

Якщо Ви є власником даної моделі автомобіля, будь ласка, опишіть проблеми, з якими Вам довелося зіткнутися за час експлуатації авто. Можливо, саме Ваш відгук допоможе читачам нашого сайту при виборі машини.

З повагою, редакція АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов