- Коли необхідне шліфування ГБЦ?
- Шліфування ГБЦ - особливості виконання
- Більш наочно побачити, що таке шліфування ГБЦ, ви можете побачити в цьому відео:
Наша сеть партнеров Banwar
Головка блоку циліндрів (ГБЦ) потребує періодичного обробці. Як правило це шліфування ГБО, яка виконується практично кожен раз, коли проводиться повний демонтаж головки. За допомогою шліфування з поверхні головки видаляються будь-які нерівності, які перешкоджають нормальному прилягання ГБЦ до блоку.
Будь-яка нерівність або викривлення може звести нанівець будь-які старання і привести до прогару прокладки і проникненню вихлопних газів всередину блоку або назовні. Для ідеального прилягання поверхню ГБЦ повинна бути ідеальною.
Як правило деформація викликана перегрівами або недотриманням правил затягування головки блоку циліндрів. Максимально допустима деформація становить 0,05 мм, при такій шліфування ГБЦ не потрібна, т. К. Таке викривлення зустрічається часто навіть на нових автомобілях. Перевірка ступеня деформації проводиться за допомогою спеціальних лекал і щупів. Головка кріпиться на рівній поверхні, потім на її поверхню встановлюється лекало, яке повинно максимально щільно прилягати до поверхні ГБЦ. Якщо між лекалом і поверхнею є щілина, в неї встановлюють щуп для того, щоб виміряти ступінь викривлення, після чого оголошується вердикт щодо шліфування.
Коли необхідне шліфування ГБЦ?
- У разі порушення геометрії. Якщо головка з якихось причин має викривлення і не пройшла тест з лекалом і щупом, необхідно проводити шліфування. Як я вже говорив, відбувається це з різних причин, наприклад, в результаті локальних перегрівів, які за великим рахунком ніяк не проявляються під час роботи двигуна. Однак після ослаблення болтів і демонтажу головка часто буває деформована, що не можна так просто залишити.
- Після зварювальних робіт. Якщо в голівці були дефекти типу тріщин або інші неприпустимі пошкодження, які усувалися за допомогою зварювальних робіт, то швидше за все головка була схильна до локального перегріву, який спричинив за собою відповідні деформації. До того ж нерідко тріщини утворюються якраз на стику ГБЦ і блоку, тому після зварювання на поверхні залишаються зварювальні шви, які не прибрати без шліфування, в іншому випадку збірка буде неможлива.
Актуально: Як зняти ГБЦ на ВАЗ 2109. Заміна прокладки головки блоку циліндрів своїми руками
Шліфування ГБЦ - особливості виконання
Перед тим як почати шліфувати ГБЦ, виконується дефектовка з метою вимірювання ступеня деформації, це дозволяє зрозуміти скільки шліфувати і де. За допомогою лекальної лінійки, вимірюється вся головка в різних площинах (хрест на хрест, поздовжньо, уздовж отворів кріплень і т. Д.). Якщо головка вже піддавалася шліфуванню, і з її поверхні досить багато зняли, таку головку не рекомендується шліфувати, її краще замінити повністю.
Після підготовки і всіх змін, головка встановлюється на стіл для шліфування, надійно фіксується і обробляється за допомогою фрези. З поверхні в декілька заходів зрізається зайвий метал, а в проміжках проводять виміри.
Більш наочно побачити, що таке шліфування ГБЦ, ви можете побачити в цьому відео:
Після шліфування головки блоку циліндрів, вона може прослужити ще довгі роки, за умови, що мотор буде експлуатуватися належним чином.
текст: vaz-remont.ru
& nbsp
Коли необхідне шліфування ГБЦ?Коли необхідне шліфування ГБЦ?