Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Шліфування головки блоку циліндрів

  1. Коли потрібна шліфовка ГБЦ
  2. Підготовка головки блоку до шліфочним робіт
  3. Процес шліфування ГБЦ

Наша сеть партнеров Banwar

Більшість автовласників в курсі, що однією з найбільш специфічних частин автомобільного двигуна є головка блоків циліндра Більшість автовласників в курсі, що однією з найбільш специфічних частин автомобільного двигуна є головка блоків циліндра. Абсолютно всі елементи головки блоку циліндрів тісно взаємодіють один з одним, а якщо щось і зламається, що результатом буде серйозний дефект ГБЦ. Наприклад, якщо зносилася прокладка ГБЦ, від чого відбувається пропускання масла, то в якості ремонту доведеться не тільки замінити прокладку, але і з'ясувати причину, по якій цей елемент став непридатним.

Причина може бути вкрай банальною - навіть саме незначне перегрівання движка або ж вода, що випадково потрапила на нього, може привести до того, що ГБЦ деформується, від чого відбудеться прогорание прокладки. Якщо говорити простими словами, то доведеться проводити повну діагностику ГБЦ. А найбільш імовірною причиною того, що прокладку стало пробивати, є порушення сполучення блоку циліндрів і ГБЦ. Якщо це дійсно так, то швидше за все знадобиться шліфовка (фрезерування) ГБЦ.

Коли потрібна шліфовка ГБЦ

Необхідно розібратися в тому, навіщо ж потрібно шліфувати як головку блоку циліндрів, так і сам блок теж. ГБЦ потрібно шліфувати для того, щоб довести до запропонованих параметрів привалочную площину ГБЦ, яка сполучається з площиною блоку циліндрів.

Площина головки блоку циліндрів шліфують в 2х випадку. Перший варіант є не дуже-то актуальним і поширеним в колі середньостатистичних водіїв - це тюнінг движка. Щоб калічити ступінь стиснення, потрібно зменшити висоту головки блоку циліндрів. Але подібна проблема була характерна для того часу, коли якісне пальне було у великому дефіциті. Зараз же такий варіант підійде для тих, хто фанатично ганяється за зміною параметрів движка.

Обов'язково шліфувати головку двигуна потрібно і в разі проведення ремонтних робіт з ГБЦ - будь то звичайна заміна прокладки або ж заміна / ремонт розподільного вала. Не варто обмежуватися тільки тими ремонтними роботами, заради яких була проведена розбирання головки блоку циліндрів. Адже якщо вона відкрита, то можна виділити трохи більше часу, ніж зазвичай, щоб потім не повертатися до цього питання.

Підготовка головки блоку до шліфочним робіт

Перевірити площину головки можна самостійно, використовуючи лінійку і набір щупів. Лінійку потрібно почергово прикласти по діагоналях нижньої площині, після чого потрібно підібрати щуп, який би входив в інтервал між площиною головки і лінійкою. Високу точність вимірювань такий метод не дасть, але все ж у Вас буде загальне уявлення про те, на скільки деформувалася сполучається площину. Найбільше площину головки буде деформована в області циліндрів, прокладка яких прогоріла, а поршні покриті нагаром.

Запам'ятайте, що   шліфувати головку ГБЦ   можна тільки після повної перевірки корпусу на предмет наявності тріщин Запам'ятайте, що шліфувати головку ГБЦ можна тільки після повної перевірки корпусу на предмет наявності тріщин. Ніяких вад бути не повинно. Знайти ж тріщини можна використовуючи якусь фарбують рідина, правда перед перевіркою потрібно ретельно очистити поверхню головки. Після нанесення фарби потрібно буде почекати всього 5 хвилин, після чого її можна видаляти. Якщо поверхня рівна, то слідів від фарби не залишиться, а ось в тріщини вона заб'ється, показуючи вади. Але, на жаль, подібним способом не вдасться виявити мікротріщини або ж отвори, що утворилися вже всередині блоку.

Для діагностування доведеться використовувати спеціальне обладнання. Перевірити, наскільки герметичні внутрішні порожнини ГБЦ, можна тільки за допомогою спеціального пристрою, який нагріває корпус головки, після чого тріщини будуть виявлені через повітряні бульбашки і тиск, якщо помістити головку в воду. Якщо тріщини все ж є, то спочатку їх потрібно буде видалити, а після чого вже можна буде приступати безпосередньо до шліфувальних робіт.

Процес шліфування ГБЦ

Провести процес шліфування ГБЦ самостійно у Вас навряд чи вийде, тому що для проведення операції буде потрібно спеціальна фрезерно-шліфувальна машинка. Технологічна сторона процесу Вас навряд чи зацікавить, але все ж варто мати уявлення про деякі нюанси, які слід врахувати при складанні ГБЦ.

Товщина шліфування Товщина шліфування. В мануалі від заводу-виробника, який додається до моделі Вашої машини, повинна бути вказана максимальна (ремонтна) глибина шліфування площини. При дотриманні всіх параметрів двигун буде працювати нормально. Буде величезним плюсом, якщо Ви уточніть у майстри глибину фрезерування, яку він збирається зробити. Обов'язково скажіть про те, які цифри вказані в мануалі. Необхідно це для того, щоб майстер зміг підібрати прокладку з потрібною товщиною. У разі необхідності проведення укорочення клапана, потрібно знати допустиму норму для цього.

Проводити експерименти з двигуном фахівці вкрай не рекомендують. Якщо майстер переборщить, тобто перевищить максимально допустимий запас, описаний в мануалі, то доведеться повністю замінити ГБЦ. За часом шліфування - процедура досить швидка, а результатом буде герметична і відшліфована ГБЦ, яку можна зі спокійною душею ставити на місце. Бажаємо успіхів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов