- У ПАР створили глибоко модифікований тягач «Scania R900 Kivara»
- «Mercedes» випустить електричну модель популярного фургона «Sprinter»
- У цьому році на дорогах Швеції з'являться безпілотні вантажівки
- «Scania» здійснює прорив
- У Китаї спущено на воду перший в світі вантажний електросудно
Наша сеть партнеров Banwar
Неріюс Мачюліс, головний економіст банку «Swedbank», кілька днів тому на своєму профілі в Facebook поділився розрахунками про те, скільки в Литві могло б коштувати паливо, якби барель нафти коштував 60, 30 або 1 долар США. Згідно приведеним розрахунками, навіть в тому випадку, якщо припустити, що барель нафти міг би коштувати 1 долар, на автозаправних станціях за літр палива довелося б платити приблизно 0,80 євро, тому що роздрібну ціну «роздувають» різні податки.
Але на цей раз наша публікація буде про кілька інших речах, на які вартість «чорного золота» практично не впливає. Скільки б не коштував літр дизельного палива на АЗС, паливні баки вантажних автомобілів в усі часи були, є і будуть великою спокусою ділячи тих, хто не зважає на нормами цивілізованого суспільства і любить поживитися за чужий рахунок. Посудіть самі: по-перше, замки паливних баків ненабагато замисловатєє звичайних навісних замків, які ми ставимо, наприклад, на двері сараїв. По-друге, навіть після закінчення напруженого робочого дня в паливних баках вантажних автомобілів залишається близько 1500 літрів дизельного палива. По-третє, при наявності відповідного «обладнання» паливо з баків можна в лічені хвилини перекачати в інші ємності, причому так, що комар носа не підточить. Якщо «операція» пройде успішно, зловмисники на своїй видобутку можуть заробити приблизно дві середньомісячні литовські зарплати.
Справедливості заради слід зазначити, що нерідко до крадіжок палива причетні самі водії - любителі продавати «дрова» і складати зворушливі історії з циклу «задрімав на хвилину, і в той момент ....». У таких випадках від брухту і молота не врятують жодні додаткові запобіжні пристрої.
Оригінальну відповідь на питання «що робити?» Представив експерт з електроніки Кястас Сіманавічюс. Разом з колегою він заснував компанію «Du ponai», і приблизно півтора роки тому розробив оригінальну сигналізацію для паливних баків. На сьогоднішній день система охорони паливних баків вдосконалена до такого рівня, що кришку паливного бака можна без перебільшення назвати «смарт-кришкою».
«Перша версія нашого продукту була схожа на класичну сигналізацію - як тільки хтось доторкався до запобіжного замка, система починала створювати шум, в тягачі спалахували все фари, і таким чином система звертала увагу водія на можливе злодійське напад. Зараз ми пропонуємо ринку вдосконалений продукт. Всі датчики й проведення захищені від зовнішнього впливу або спроб від'єднати акумулятор. Основне технологічне оновлення полягає в тому, що система дозволяє керівництву компанії спостерігати за тим, в якому стані знаходиться паливний бак, як часто він буває відкритий в той момент, коли сигналізація відключена. Датчики можуть бути підключені до будь-якій системі зв'язку, інформація з датчиків в режимі реального часу автоматично передається на запрограмовані адреси. Це рішення виключає можливість "обробляти" паливні баки і оберігає не тільки від грабіжників, але також і від недобросовісних водіїв », - говорить К. Сіманавічюс.
Спеціаліст по електроніці зізнався, що він не дуже сильний в області реклами і маркетингу, тому інформація про оригінальну і ефективній системі охорони паливних баків передається з вуст в уста: ті перевізники, які вже встановили цю систему в свої машини, діляться досвідом з колегами, і так інформація розходиться далі. Тому на сьогоднішній день обсяг виробництва і монтажу цієї системи не дуже високий. З іншого боку, це хороша новина для потенційних клієнтів: систему, яка коштує приблизно 200 євро, можна встановити всього за кілька днів.
К. Сіманавічюс підкреслив, що інтелектуальну захисну систему паливних баків можна без особливих зусиль зняти з одного транспортного засобу і встановити на інше. Тільки це не означає, що в процесі перевстановлення систему можна нейтралізувати (відключити датчики або обрізати дроти) - система постійно стежить за рівнем сигналу, який виходить з датчиків. Якщо рівень сигналу зміниться навіть на дуже короткий час, сигналізація все одно спрацює.
У ПАР створили глибоко модифікований тягач «Scania R900 Kivara»
Фотографії глибоко модифікованого тягача «Scania», названого KIVARA, з'явилися на безлічі бразильських інформаційних порталів. Цей проект був створений південно-африканської компанією «Bayside Truck and Trailer Solutions», яка спеціалізується на ремонті і тюнінгу вантажівок.
2018-04-19 1 154
«Mercedes» випустить електричну модель популярного фургона «Sprinter»
«Mercedes-Benz» анонсував електричну модель фургона «Sprinter», який дуже популярний серед європейських комунальних підприємств і компаній, що займаються доставкою. Деталей про те, яким буде eSprinter, поки немає. Передбачається, що «Mercedes» буде пропонувати фургони в самих різних комплектаціях, в залежності від потреб кожної організації. Відомо, що це буде «міська модель», не розрахована на далекі переїзди.
2018-02-08 249
У цьому році на дорогах Швеції з'являться безпілотні вантажівки
Невеликі електрогрузовікі шведського стартапу «Einride» можуть почати безпілотне функціонування вже в цьому році. Всього півроку тому компанія представила прототип свого вантажного транспорту, тепер Gas2 повідомляє, що вже діючі зразки готові виїжджати на вулиці.
2018-02-07 862
«Scania» здійснює прорив
Для проведення тестування автономної вантажної техніки в Стокгольмі була використана злітно-посадкова смуга, на якій перевіряли ефективність гальмівної системи, а також здатність автономних машин реагувати на появу сторонніх автомобілів.
2018-02-06 723
У Китаї спущено на воду перший в світі вантажний електросудно
У Китаї, на верфі компанії «Guangzhou Shipyard International Company Ltd», спущено на воду перший в світі вантажний електросудно.
2017-11-20 279
Оригінальну відповідь на питання «що робити?