Наша сеть партнеров Banwar
«Polaris Widetrak LX» по праву вважається найпопулярнішим серед утилітарних снігоходів в серії. Така популярність викликана особливою надійністю конструкції і високою якістю збірки. Крім цього варто відзначити надійний запуск двигуна, який стабільно працює навіть при критично низьких температурах. Двотактний агрегат забезпечує необхідну тягу, яка так важлива в суворих зимових умовах. Також продуктивний елемент снігохода «Поларіс» важко перевантажити на високих оборотах, адже необхідне охолодження здійснюється за рахунок рідинної системи. Істотним достоїнством прийнято вважати простоту експлуатації і ремонту двигуна, а також інших вузлів в цілому.
Снігохід «Поларіс Вайдтрак»
Багаторічний досвід компанії «Поларіс» дозволив розробити і випустити в продаж прогресивний снігохід «Polaris Widetrak LX». Снігохід відрізняється простотою своєї конструкції, високою технологічністю і доступною ціною. Даний агрегат підходить не тільки для повсякденних поїздок, але і для практичного призначення. Тобто до снігоходи можна сміливо чіпляти сани і перевозити різний вантаж. У своєму класі «Widetrak» випереджає за потужністю силового агрегату своїх найближчих конкурентів « Yamaha Viking »І« Artic Cat ».
Випуск моделі почався ще в 1996 році. З початку випуску і до теперішнього часу на снігоході особливих технічних доробок не проводилося. Таким чином, зовнішній вигляд і дизайн снігохода можна сміливо вважати застарілим. Але, все прекрасно знають, що на такій техніці зовнішній вигляд не головне. Увагу слід звертати на технічний аспект. Під капотом розташовується двотактний двигун «Fuji», потужність якого становить 85 к.с. Встановлено два циліндра, для кожного передбачений свій карбюратор. Для зручності експлуатації застосована роздільна система мастила, щоб не змішувати бензин і масло перед заправкою снігохода.
Стандартним паливному для «Вайдтрака» прийнято вважати бензин АІ-95. Охолодження відбувається за рахунок рідинної системи. Радіатор розташований знизу. Таке розміщення має свої плюси і мінуси. Коли снігохід занурюється в сніг, радіатор відповідно отримує охолодження. Але, при їзді по льоду протягом тривалого часу двигун нагрівається. Гальмування на снігоході гідравлічне, встановлений диск. В якості трансмісії використовується варіатор. У разі заміни варіатора снігохода «Поларіс», буде досить відкинути кришку і зробити заміну.
Кілька слів про підвіску. У передній частині снігохода впроваджена підвіска важеля, яка дуже добре управляється. Якість управління дуже важливо, адже на максимальній швидкості понад 100 км / год, цей фактор є одним з ключових. Ззаду снігохода амортизаційної системою є торсіонна підвіска. В цілому цю модель не можна назвати «м'якої». Що в свою чергу не дивує, адже снігохід не туристичну, а утилітарний.
Запуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, а також можливий ручний пуск. На органі управління розміщені рукоять газу і гальма. Там же розташовані перемикачі далекого / ближнього світла, покажчики поворотів. На центральній приладовій панелі розташовані спідометр, добовий пропуск, датчик рівня масла і включення гальма стоянки. Крім цього приладова панель складається з датчика температури, заднього ходу. Важіль перемикання швидкостей має наступне позначення:
- H-підвищена передача;
- N-нейтраль;
- R-задня передача;
- L-знижена передача.
Датчик палива поплавкового типу. Щоб полегшити управління снегоходом, на кермі встановлена гірська стропа. З її допомогою контроль над снегоходом і маневрування збільшується в рази. Сидіння дуже м'яке і комфортне, воно дозволяє снегоходчіку приємно розташовуватися на ньому під час всього шляху. Задня спинка для пасажира має функцію регулювання. При її пересуванні вперед, вона відмінно підтримує спину водія. При відкиданні сидіння відкривається доступ до багажного відділення, куди можна покласти необхідний інструмент. Для монтажу кофра, ззаду передбачена багажна майданчик. На цьому ж майданчику є спеціальне зчіпний пристрій, що дозволяє виробляти перевезення різних причепів і саней.
Детально про двигун снігохода «Поларіс»
Основним силовим агрегатом є двотактний двигун з двома циліндрами. Продуктивний елемент найкращим чином забезпечує динамічну їзду і прекрасну тягу. Робочий об'єм складає 488 куб.см. Охолодження двигуна рідинне. Двигун виробляє 85 «конячок». Діаметр і хід поршня 72 х 60 (мм).
Відгуки про Polaris Widetrak LX
- «Дуже надійний снігохід. В експлуатації дана модель у мене є близько 5 років. В основному використовую для поїздок на зимову риболовлю. Так до місця лову більше 15 км, система охолодження відіграє для мене важливу роль. На щастя, на «Поларіс» впроваджено рідинне охолодження. При пересуванні по степовій місцевості, де снігу повно, техніка взагалі не гріється. Навіть і не думаю про те, щоб дати снігоходи охолонути пару хвилин. Досить містке сидіння дозволяє брати з собою на риболовлю сина, який просто в захваті від «Widetrak LX». Навіть він, 10-ти річний хлопчик в змозі управляти цим агрегатом без будь-яких проблем. Двигун потужний, тяга просто відмінна. Пробував приєднувати сани, легко! Рама міцна і витримує випадкові наскоки на камені або круті гірки ».
- «Хотів би відзначити хорошу прохідність, а також непогану маневреність. Снігохід, правда кажучи не маленький, але по густому лісі пересуватися можна. Простежується пристойний швидкісний режим, 105-110 км / год йде точно. Крейсерська швидкість десь 70-85 км / год. Задній кофр відмінно поміщає необхідні речі в дорозі. Радує непогана приладова панель, вартість на снігохід невелика. Рекомендую! ».
- «Снігохід начебто непоганий, але після 3-х місяців експлуатації купувати б його не радив. У одного «Yamaha Viking», ось там де дійсно крутий «сніжник». Велика різниця (в погану сторону) відчувається на управлінні. Причіпний пристрій не сильно надійне, потрібно переробляти. Дизайн застарілий, родом з 90-х ».