Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке драгрейсинг?

Наша сеть партнеров Banwar

Що таке драгрейсинг? Це автомотошоу - парні заїзди дрегстеров на максимальне прискорення по прямій на дистанції 402 метри. На жаль, наші «гонки і« змагання »поки що мало схожі на найвідоміше і популярне на Заході суперавтомотошоу - дрег рейсинг (у перекладі з англійської« гонки на дрегстера »), вже в назві якого гуркочуть і гуркочуть надпотужні мотори найшвидших у світі машин і мотоциклів - дрегстеров. Що ж таке дрегстери і дрег-рейсинг на Заході?

Почнемо з історії. Американці стверджують, що історія дрегрейсинга - чисто американського винаходу - почалася в 1948 році на спеціально побудованому для дрегрейсинга треку в каліфорнійському місті Голета. У той час молодь Америки активно займалася автомототворчеством, використовуючи довоєнні машини, мотоцикли і потужні форсовані двигуни для конструювання гоночної техніки, метою яких було розвинути максимальну швидкість на певній дистанції в одну чверть милі (402 метри). Мабуть, 402 метри - оптимальна дистанція для максимального прискорення, на якій можна було спостерігати і старт і фініш цих американських «бомб на колесах. Інший раз вони не витримували і цієї дистанції і вибухали ... Але гарячих американських хлопців вже не можна було зупинити нічим. І незабаром вся Америка побачила і почула результати - хот пологи ( «гарячі тачки»). Спочатку на заміських нічних дорогах, а потім і на спеціально побудованих треках. Практичні американці за сприяння своїх не менш практичних влади і дорожньої поліції перетворили молодіжну самодіяльність з будівництва хід пологів і змагання на них в швидкості в новий вид масового автомотоспорту і видовищного шоу, який з часом перевершив за популярністю всі інші види автомотоспорту. Організований дрег-рейсинг не тільки переніс з'ясування стосунків (хто перший) між молодими автомотоковбоямі з нічних автодоріг на спеціально відведені для гонок ділянки трас і треки, а й різко підвищив автомобільну культуру в США, як технічну, так і водійську. Зараз в США тільки в національній асоціації хотродеров близько 100 тисяч активних членів, міжнародні асоціації дрег рейсингу об'єднують вже мільйони пілотів-гонщиків. Щорічно в США в 24 етапу проходить Чемпіонат Світу з дрегрейсингу, а також близько 5 тисяч і мотор-шоу хотродеров, яких тільки в Америці близько 5 мільйонів чоловік. За останні 30 років дрег рейсинг популярний і в Європі, щорічно в 5 етапів проводиться Чемпіонат Європи, а національні європейські асоціації дрегрейсинга щотижня, з травня по жовтень, влаштовують гонки на дрегстера.

Розглянемо конструкційні особливості дрегстера.

Все в дрегстера підпорядковано одній меті - досягненню максимального прискорення на дистанції 402 метри. Найпотужніший дрегстер вищого класу «top fuel виглядає так: стрілоподібний, ракетоподібні корпус 8 - 9 метрів завдовжки. Вузькі передні колеса, далеко віддалені від кабіни пілота-гонщика, захищеної дугами безпеки. Центр ваги зміщений до задньої осі, на якій стоять широченні «сліки» - колеса з м'якої гуми, яка в розігрітому стані липне до траси, забезпечуючи необхідне зчеплення з трасою на величезних швидкостях. При старті дрегстера видно, як гума скручується і, немов пружина, штовхає машину вперед, потім, під дією відцентрових сил вона змінює свій розмір, стаючи вже і вище. За кабіною пілота варто найпотужніший восьмициліндровий двигун, з боків - ряди вихлопних труб. Ззаду і спереду дрегстера поставлені антикрила, щоб він не відірвався від землі і не перетворився на ракету в польоті.

Другий клас дрегстеров називається «funny car (по-англійськи -« смішна машина »). Ця «смішна машина» потужністю до 6 тисяч кінських сил зовні вже схожа на кузовний автомобіль. Кузов дрегстера цього класу не має дверей і зроблений з легких композитних матеріалів. Він накриває пілота і двигун зверху, як ліхтар у винищувача. У цього дрегстера з обрисами автомобіля теж широченні задні сліки і більш вузькі передні колеса. Ззаду у «смішний машини« прикріплені невеликі ролики, щоб при старті дрегстер не перевернувся, піднявшись на два задніх колеса.

Наступний клас - «pro stock. Це серійні двохдверні купе або седани, тюнінговані під хід пологи з форсованими двигунами. Pro stock bike - це двоколісні дрегстери, зроблені на базі форсованих мотоциклів, наприклад Suzuki. Як і «смішні машини», вони мають композитний кузов, що прикриває мотокорпус і задні ролики, мета яких - не перекинутися на старті. Модернізовані дво- або чотирициліндрові двигуни дозволяють двоколісним дрегстера проходити 402-х метрову дистанцію менш, ніж за 7,4 секунди. Pro stock truck - це клас дрегстеров-вантажівок. У цих професійних класах дрег рейсингу призовий фонд становить понад мільйон доларів щорічно.

Всього в дрегрейсинга - найдемократичніших гонках - представлено понад 200 класів, в основному - аматорських (наприклад, pro street, super street, super stock, з потужністю двигуна понад 600 кінських сил), в яких змагаються власники своїх «гарячих тачок, тюнінгованих як власноруч, так і за допомогою численних тюнінгових автоательє.

Бути саме пілотом дрегстера - це вже інша водійська культура, інше ставлення до техніки і безпеки. До речі про безпеку пілота дрегстера. Дрегрейсинга, незважаючи на максимальні швидкості машин, вважається одним з найбезпечніших видів автомотогонок. Тут немає поворотів і контактної боротьби, дрегстери йдуть паралельно по треку, спочатку відокремлені один від одного відбійниками. При зіткненні з відбійниками, вибуху або загоряння двигуна, конструкція сидіння пілота і захисні дуги, що утворюють «клітку безпеки, гарантують гонщику життя. Жароміцний комбінезон, шолом і бортові засоби пожежогасіння захищають пілота навіть в тому випадку, якщо він цілком охоплений полум'ям. Що стосується глядачів, то їх безпеку теж продумана до дрібниць і гарантована всілякими огорожами.

Тепер, коли ми зрозуміли, що таке дрегстери, добре б уявити, що таке дрегрейсинга в цілому, тобто де і як проходять гонки на дрегстера. Подивитися дрег рейсинг по телевізору недостатньо для того, щоб зрозуміти що ж це таке. Щоб зрозуміти і відчути це потрібно самому відправитися туди, де проходять гонки дрегстеров. Тільки тоді починаєш розуміти, що це не просто гонки - це супер видовищне шоу, театр позамежних можливостей людини і машини, неймовірних швидкостей, ефектів і звуків, який важко порівняти з іншими автомотогонкамі.

Отже, відвідаємо один з типових дрег-треків, або гоночних парків, як кажуть американці. Спочатку проходимо через величезний автопарк машин, більше схожий на виставку найдивовижніших авто - ретро, ​​супер-сучасних, нарешті, різнобарвних хід пологів, тюнінгованих в усіх відношеннях і беруть участь в аматорських заїздах. Далі потрапляємо у відкритий супермаркет, де є все для пілотів і любителів дрегрейсинга: сувеніри, моделі, іграшки, преса, література, відео, аудіо, фото, одяг, аксесуари для пілотів і, звичайно, їжа і напої. Нарешті, потрапляємо на високі, огороджені від треку трибуни, розташовані по обидва боки гоночної траси, обвішаної рекламними транспорантами. Займаємо місця відповідно до придбаних квитків, звичайно в середині, хоча трасу добре видно звідусіль. Безумовно, кращі місця в ложах для VIP, але туди квитки треба бронювати заздалегідь, і їх ціна в кілька разів дорожче.

Після процедури подання команд пілотів і їх машин починається шоу. Грохоча тисячесільнимі моторами, дрегстери немов пробуючи свою міць, роблять ривки перед стартом, прокручуючи на місці широченні задні колеса до тих пір, поки гума не починають плавитися, випускаючи клуби густого білого диму. Так пілоти дрегстеров розігрівають не тільки гуму для кращого зчеплення з трасою, а й численних глядачів, присутніх на гонках і захоплено підбадьорюючих своїх кумирів всілякими способами: жестами, вигуками, свистками, трубами, прапорами ... І ось настає кульмінаційний момент гонки - пара грізно гарчали дрегстеров встає на лінії старту перед дворядним світлофором. Трибуни завмирають, тисячі поглядів, як один, впиваються в червоне око світлофора, і він не витримує, гасне. Запалюється жовтий, наростає, пульсуючи, залізний рик надпотужних машин. І коли гасне жовтий, і спалахує зелений, дрегстери немов вибухають, трясучи землю жахливим ревом. Тремтить повітря. Здається, ніби відбувається землятрясение. Дрегстери зриваються з місця, здіймаючи свої хижі носи і вивергаючи ревучі смолоскипи полум'я і диму, як ракети, несуться по чорним смугам до фінішу, розриваючи вібруючий повітря. Секунда - швидкість дрегстера близько 160 кілометрів на годину, дві секунди - близько 300 кілометрів, п'ять секунд - більше 500. На фініші пілоти вистрілюють гальмівні парашути, гасячи швидкість машин, замовкає гуркітливий рев моторів, що нагадує зліт реактивного винищувача на форсажі. На табло з'являються результати парних заїздів - швидкість і час проходження траси. І енергійний голос коментатора з радіорубки потопає в багатоголосся захоплення і розчарування уболівальників. І ось уже знову пара нових залізних драконів, приборканих людиною, оскалом рядами іклів - вихлопних труб, гуркоче своєю жахливою силою, викидаючи з-під себе на старті і дим, і полум'я, легко запалюючи серця - мотори всіх тих, хто бере участь у цьому феєричному святі максимальної швидкості і динаміки, що розривають час і простір.

Причому це свято сімейне. Саме тому на трибунах ми бачимо цілі родини любителів дрег рейсингу разом зі своїми дітьми. На завершення або на початку шоу на трек традиційно викочуються мінідрегстери - як би зменшені наполовину, але справжнісінькі гоночні машини класу «юніор. Звичайно, у них інші мотори (в основному, це пятісільние Briggs & Stratton) і інші вимоги та правила безпеки. Але для юних пілотів дрегстеров, розділених на вікові групи від восьми до сімнадцяти років і швидкість під сто кілометрів на годину дозволяє долучитися до цього захоплюючого світу дрег рейсингу - світу сильних людей і сильних машин.

Піонером юнацького дрегрейсинга є, безумовно, Юніорська Ліга дрегрейсинга США, заснована в 1992 році. З'явилися юніорські ліги дрегрейсинга і в Європі, наприклад, у Фінляндії. Як показує досвід, вони, як магніт, притягують до себе підлітків, стаючи не тільки школами для майбутніх професійних пілотів, конструкторів, механіків дрегстеров, а й одним з ефективних способів відвернути молодь від згубного впливу вулиці і залучити до захоплюючого справі - дрегрейсингу.

Але повернемося до нас, на наші вулиці. Подивимося на наші авто, на яких їздимо ми. Подивилися ми і вирішили запропонувати вам змагання максимально наближені до їх, буржуазним, але з урахуванням наших з вами можливостей. Дивись регламент тут.

Не пропусти блискавку! Підписуйся на нас в Telegram

Що таке драгрейсинг?
Що ж таке дрегстери і дрег-рейсинг на Заході?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов