Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке піскоструминна обробка і як її проводити

  1. «Піщинка набуває сили кулі ...»
  2. Пішов і накопав
  3. Як іржу перетворили на засіб тюнінгу
  4. На всі боки

Наша сеть партнеров Banwar

На жаль, більшість автомобілів мають один спільний недолік: майже всі вони неминуче іржавіють. Якісь швидше, якісь повільніше, але практично поголовно всі вони в один прекрасний день можуть стати решетом, друшляком, ситом. І автолюбителі, особливо власники янгтаймеров , Готові вивернутися навиворіт (або хоча б вивернути навиворіт кишені), аби їх ненаглядний автомобіль не розсипався на порох. І ось тут багато хто з них на певному етапі роботи над кузовом згадують про піскоструминну обробку. Хтось, звичайно ж, чув про цей метод очищення металевих виробів. Але ми пішли далі: озброїлися теоретичними знаннями, мішками піску, запасом нездорового оптимізму, старим Саабом і вирушили піскоструменем арки.

«Піщинка набуває сили кулі ...»

У чому принцип піскоструминної обробки? Якщо коротко, то зі спеціального апарату пісок видувається стисненим повітрям і, потрапляючи на поверхню, очищає її від фарби, іржі, шпаклівки і всього іншого, що може закривати чистий метал від нашого погляду. Тому для роботи просто необхідний піскоструминний апарат.

Взагалі, назва «піскоструминний» не зовсім коректне. Як абразивний матеріал не завжди використовується пісок. Але про це ми ще поговоримо, а зараз - пару слів про апарати.

Їх класифікують по-різному. Найчастіше «піскоструйки» ділять на ежекторні і пневматичні. Другі, як правило, використовують для виконання великого обсягу робіт - наприклад, зачистки корпусу корабля. Тому більш пильно вивчимо тільки перший тип, з яким нам і належить працювати.

Стиснене повітря виконує тут відразу два завдання. Перша цілком очевидна: з величезною швидкістю поливати піском оброблювану поверхню. Друге завдання - піднімати пісок з контейнера. За схожим принципом (він називається ефект Вентурі) працюють пульверизатори. До недоліків ежекторного апарату ставиться не надто велика потужність: за годину можна обробити не більше трьох квадратних метрів. Але для зачистки кузовних елементів її цілком вистачає, тим більше що у цих апаратів є і два безперечних переваги. По-перше, їм не потрібно багато стисненого повітря, він витрачається дуже економно. А по-друге, апарати ежекторного типу дозволяють працювати дуже точно, обробляючи лише ті ділянки, які цього вимагають. Зрозуміло, і абразивного матеріалу їм потрібно небагато - хоча тут все залежить від площі оброблюваної поверхні.

Ну, і останнє: порівняно легку установку набагато простіше тягати з собою в разі, якщо раптом у власника чудесного апарату з'являється «халтура на стороні». Тому найчастіше в гаражах зустрічаються саме такі ежекторні апарати - не надто потужні, але легкі і компактні. І при цьому все ж здатні розігнати частинки абразивного матеріалу до мінімальної швидкості в 300 км / ч.

До речі, прийшов час розбиратися в абразиві: чому справжнім піском майже ніхто не користується, але все одно називають його піском?

Пішов і накопав

Ще років 60 тому основним абразивом був звичайний кварцовий пісок. Найчастіше застосовували річковий або кар'єрний, який необхідно як мінімум просіяти, а краще - ще й промити. Втім, деякі любителі попескоструіть у себе в гаражі не сильно переймаються з пошуком і підготовкою піску. Деякі щасливчики, які живуть недалеко від піщаних кар'єрів або морських узбереж, просто тягнуть цей природний матеріал до себе відрами, після чого вживають його в справу. Правда, зазвичай все ж просівають. Деякі питання виникають саме до морського піску з пляжів: він містить сіль, що не дуже-то добре для кузова автомобіля. Але, як кажуть адепти безкоштовного пляжного піску, нічого поганого такий абразив не робить, і більше іржі на машинах від нього не з'являється.

Довгий час саме кварцовий пісок і залишався єдиним абразивом. Незважаючи на одну особливість - дуже низьку вартість - пісок має і серйозні недоліки. По-перше, він все-таки не дуже твердий. При зустрічі з металом на високій швидкості він просто розсипається в пил, а видалити тверді освіти просто не в змозі. А по-друге, пісок може стати причиною силікозу - смертельно небезпечної хвороби легенів. Саме з цієї причини в деяких країнах він заборонений для використання в якості абразивного матеріалу. На жаль, наші люди не бояться нічого, тому і до цього дня пісок використовують досить часто.

Матеріали значно дорожче піску, але набагато безпечніше і ефективніше - це нікельшлак і купершлак: відходи, що утворюються при виробництві нікелю і міді відповідно. На даний момент це найпоширеніший матеріал - ми сьогодні будемо працювати саме з купершлаком. Менш популярні матеріали - електрокорунд, сталевий та чавунний дробу.

Менш популярні матеріали - електрокорунд, сталевий та чавунний дробу

Досвідчені майстри знають, що неправильний вибір абразиву може або зіпсувати оброблювану поверхню, або не видалити з неї все, що було задумано.

Тому недосвідчені Пескоструйщики цілком можуть, наприклад, загубити литий диск занадто твердим або великим абразивом - таке, на жаль, буває. Деякі умільці для тонкого очищення використовують звичайну соду: витрата виходить більшим, але щось пошкодити їй складно.

У будь-якому випадку, одним з головних вимог до абразивного матеріалу залишається одне: він повинен бути сухим. Але, припустимо, що майстер зміг правильно підібрати і абразив, і швидкість, з якою він вилітає з сопла апарата. Що ще може піти не так?

Що ще може піти не так

Статті / Практика

Як іржу перетворили на засіб тюнінгу

Що таке rat look? Найбільш характерна риса автомобілів в стилі rat look - це, як ми вже сказали, іржа. Вона може покривати автомобіль цілком, а може поширюватися тільки на окремі частини. Деякі тюнери ...

17.08.2014

Буває, що клієнт після піскоструминної обробки висловлює претензії: віддавав я вам машину, а забрав решето. Тут ситуація зазвичай класична, описана фразеологізмом «пізно пити« Боржомі »»: швидше за все, деталь потрапила на Піскоструйки занадто пізно. Або її вже остаточно зжерла іржа, або іржа зжерла її ще раніше, але деталь покривала тонна шпаклівки і фарби.

Ми ж якраз і не хочемо чекати цієї «термінальній стадії», тому їдемо обробляти арки Сааба вчасно. У всякому разі, думаємо, що вчасно. Сподіваємося на це.

На всі боки

Отже, під'їжджаємо до місця проведення робіт. Дивимося на небо: сонечко - наш союзник, адже голий метал негоже залишати таким надовго, потрібно відразу ж закрити його хоча б ґрунтовкою, а в дощ це робити незручно.

Так як нам потрібно працювати в районі коліс, їх доведеться зняти: піскоструменем покришки ми не збираємося. Піднімаємо відразу всю сторону і закріплюємо її: надовго залишати машину на домкратах буде занадто безтурботно, для надійної фіксації потрібно використовувати підставки. Тому на них ми і влаштовуємо відпочивати наш Сааб. А ось тепер доведеться трохи відволіктися від основної теми оповідання в бік автомобіля.

А ось тепер доведеться трохи відволіктися від основної теми оповідання в бік автомобіля

Уважний читач уже помітив, що на арках немає іржі - замість неї ми бачимо ґрунтовку. Так, все так і є: над машиною вже попрацював не дуже рукатий фахівець. Тепер нам треба відкрити шви (в крилах є уварені фрагменти) і ті місця, які взагалі не були порушені попередніми майстрами, але в яких є дефекти. Для цього треба буде зняти шар фарби, шпаклівки, грунтовки - в загальному, все, що встигли нанести на метал. Доля цього Сааба занадто складна, щоб розповідати тут про безперервному процесі його відновлення, тому обмежуся лише тією інформацією, яку привів вище: чистимо те, що вже і варили, і намагалися чистити.

Спочатку беремо маркер і наносимо розмітку. Наш апарат дозволяє працювати акуратно, не видаляючи ЛКП там, де воно нам ще стане в нагоді.

Тепер можна ... відійти подалі в сторону. Працювати буде майстер, а ми станемо спостерігати.

Чому ми пішли подалі від машини? Просто тому, що наш купершлак летить на всі боки, а потрапляти під його очищають впливу бажання немає ніякого. Тому фахівець, що працює з апаратом, обов'язково користується захисним одягом. Але якою б вона не була, повністю закритися від піску не вийде, тому витрушувати його зі всіляких порожнин доводиться потім ще довго.

Сантиметр за сантиметром оголюється крило Сааба. Стають видно і метал, і зварювальні шви. Вилетів з пескоструя купершлак тим часом повільно покриває все, що не заховається. Але це не страшно - можна потім здути тим же компресором. Набагато уважніше варто стежити за тим, щоб абразив не надто щедро засипав салон: як і у випадку з одягом, вигрібати його з усіх складок оббивки і сидінь - дуже малорадостное і нудне заняття.

Нарешті, запланована зона очищена. Тепер справа за малим: покрити її грунтовкою. Тут кожен «охороняється від житі» по-своєму: хтось використовує звичайну грунтовку з аерозольного балончика, хтось вважає за краще епоксидну грунтовку, хтось робить цілі хімічні «бутерброди». Адже за великим рахунком, піскоструйка - лише перший крок на довгому тернистому шляху ремонту кузова, тому про те, що відбувається після цього процесу, потрібно говорити окремо. Ми ж поки обтрушувати від абразиву і радіємо, що цей перший крок зроблено.

Опитування

Чи доводилося вам вдаватися до допомоги піскоструминної обробки?

До речі, прийшов час розбиратися в абразиві: чому справжнім піском майже ніхто не користується, але все одно називають його піском?
Що ще може піти не так?
Чому ми пішли подалі від машини?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов