Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке автомобільний телематичний комплекс?

  1. Архітектура системи «Елемент»
  2. протиугінні функції
  3. Заощаджуємо на КАСКО
  4. Робимо сигналізацію зі смартфона: експеримент з додатками для Android
  5. "Персональний тренер"
  6. діагностика двигуна
  7. Хочу все знати: що таке комп'ютерна діагностика, і як її проводять
  8. Варіант «вставив і працює»
  9. Чому гаджет, а не додаток?
  10. Активний антирадар - що це таке і як працює?

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобільні сигналізації в їх класичному розумінні поступилися місцем просунутим багатофункціональним системам, що об'єднує в собі потужний охоронний потенціал і «страхову телематику», що дають знижки на КАСКО до 50%, «персонального тренера» стилю водіння, можливість віддаленого управління і контролю і інтегровану діагностику - можливість прочитати помилки "Check Engine" при виникненні несправності!

Архітектура системи «Елемент»

Д Давайте подивимося, як влаштована і працює багатофункціональна охоронно-телематична система на прикладі пристрою «Елемент» від «Лабораторії Розумного Водіння».

«Елемент» - комплекс з головного блоку і декількох супутніх пристроїв його інфраструктури. Головний блок - це модуль, всередині якого знаходяться GPS / ГЛОНАСС-приймач, датчик руху - акселерометр, GSM-модем з SIM-картою, інтерфейс для зв'язку з CAN-шиною, по якій йдуть сигнали електронних систем машини, модуль для бездротового зв'язку із зовнішніми блоками розширення плюс акумулятор для автономної роботи. Монтується «Елемент» приховано і управляє супутніми компонентами - підкапотним бездротовим модулем блокування двигуна, модулем автозапуску і міткою-транспондером. Засоби управління системою - смартфон з мобільним додатком «Елемент», особистий кабінет на сайті smartdriving.io і ідентифікаційна мітка.

Спрощено архітектура системи «Елемент», встановлена ​​на машині, виглядає так:

протиугінні функції

Протиугінні функції - тільки частина умінь системи «Елемент». Але ми будемо міркувати з позиції власника нової або тільки що купленої старої машини, а найперший нагальне питання, який йому потрібно закрити відразу після оформлення страховки - це захистити авто від розкрадання. «Елемент» відмінно вирішує цю задачу.

Взявши в руки смартфон з додатком «Елемент», власник машини може з дому (точніше, звідки завгодно) з'ясувати місце розташування автомобіля на карті. Потім, підходячи до машини, він відкриває двері за допомогою смартфона або штатного ключа, а система розпізнає власника за допомогою ідентифікаційної мітки «Елемент» - можна їхати. Якщо ж автомобіль потривожили зловмисники, на смартфон тут же приходять повідомлення про те, що відбувається і дзвонить диспетчер оперативно-чергової служби. При необхідності на місце події виїжджає оперативна група МВС.

Іншими словами, стосовно захисту від угону пристрій виконує всі функції найпросунутішої охоронної системи, але не обмежується цим. Наприклад, система повідомляє власника про евакуацію його автомобіля, що дуже актуально при сьогоднішній ситуації з парковками, а також сповіщає в разі «пасивного» ДТП - наприклад, якщо автомобіль зачепили на парковці.

Заощаджуємо на КАСКО

З питаннями охорони розібралися. Тепер спробуємо за допомогою «Елементу» заощадити гроші!

Подивимося ще раз на схему архітектури вище. В системі «Елемент» закладена функція «страхового трекера». Це стрімко розвивається клас гаджетів - за домовленістю між страховою компанією і автовласником-клієнтом «страхові трекери» встановлюються в машину і ведуть статистику руху, відсилаючи на хмарний сервер телеметрію про дотримання швидкісного режиму і стилі їзди.

Гаджети

Робимо сигналізацію зі смартфона: експеримент з додатками для Android

Телефон і автосигналізація - що у них спільного? Мобільний додаток, що перетворює смартфон в «електронного сторожа», - ідея, в общем-то, що лежить на поверхні! Як відомо, в хорошій сучасної сигналізації, крім ...

30.01.2017

Маючи «страховий трекер» в автомобілі, водій укладає договір КАСКО з додатковими перевагами у вигляді знижки за обмеження пробігу або додаткових вигод з обслуговування. Протягом року страхова компанія спостерігає за звітами про якість їзди і в подальшому може надавати додаткову знижку на пролонгацію поліса за акуратне водіння. За підрахунками «Лабораторії Розумного Водіння», середня вартість КАСКО для користувачів «Елементу» становить 32 000 рублей, тоді як без неї - в середньому 50 000 рублів!

"Персональний тренер"

Інформація, відсилає «Елементом» на сервер для статистики, використовуваної при оформленні знижки на КАСКО, використовується і для повсякденної допомоги водієві. У наочному вигляді на екрані смартфона ви бачите свою статистику оцінки якості водіння і витрати палива. За підсумками поїздки, дня, тижня, місяця і т.п. можна задуматися і зробити висновки - де і як ви невиправдано ризикуєте штрафами і надлишково палите пальне.

Завдяки GPS-приймача і акселерометру «Елемент» визначає координати і швидкість - і, знаючи про швидкісні обмеження, порівнює з ними швидкість реальну. За перевищення знімаються бали, яких при бездоганному водінні рівно 100. Також система оцінює наявність небезпечних маневрів, різких прискорень і гальмувань. Спостерігаючи за своєю статистикою і її динамікою, вивчаючи деталізацію поїздок, водій може поліпшити показники безпеки і економічності.

Спостерігаючи за своєю статистикою і її динамікою, вивчаючи деталізацію поїздок, водій може поліпшити показники безпеки і економічності

Ось приклад: поїздка зайняла 24 хвилини, пройдено 16,6 кілометра. Спалено 1,4 літра 95-го бензину на суму 58 рублів. І витрата завеликий (8,4 літра), і 4 порушення ... При цьому, треба визнати, система не лютує. Вищезазначені порушення - це не «ой, все!», А 72 умовних бали і оцінка «добре» при максимальній шкалі в 100 балів, що нараховуються при ідеально проведеної поїздці.

діагностика двигуна

Статті / Практика

Хочу все знати: що таке комп'ютерна діагностика, і як її проводять

Що таке OBD? Почнемо з самого початку. Щоб підключити до машини діагностичне обладнання, потрібен спеціальний роз'єм, який зараз є у всіх автомобілів, і який іноді називають просто OBD-II. Насправді,...

16.01.2017

Творці «Елементу» реалізували в ньому те, чого давно чекали автовласники - вбудували в охоронно-телематическую систему OBDII-діагностику, і виникають помилки відображаються на екрані смартфона! Зручність найпростіших і недорогих сканерів для читання помилок, типу eml-327, оцінили вже сотні тисяч автовласників - настала пора інтегрувати його і в більш складні автогаджети!

Як тільки на приладовій панелі загоряється "Check Engine", система «Елемент» сканує помилку і повідомляє вам її номер на екрані смартфона. Це дозволяє своєчасно звернутися до дилера для усунення помилки або ремонту, щоб уникнути більш серйозних поломок. Тестуючи «Елемент», ми зняли роз'єм з датчика фази распредвала, і на екрані смартфона миттєво висвітилася помилка P0343 - помилка датчика фази распредвала.

Треба відзначити, що функції самостійного стирання помилок немає. Зроблено це навмисно, оскільки досить рідко «чек» виникає «помилково» - зазвичай стерта помилка загоряється знову і знову, оскільки не усунена причина. Власне, роль «Елементу» - інформаційна, для спокою власника машини. Щоб переконатися, наприклад, що виникла в далекій дорозі помилка не вимагає виклику евакуатора, і до сервісу можна доїхати своїм ходом.

Крім діагностики варто відзначити віддалене управління і контроль автомобіля за допомогою смартфона і мобільного застосування. Відкрити або закрити двері і багажник, запустити «Вебасто» на опалення або продування салону, налаштувати автозапуск, запустити двигун - все це можна зробити зі смартфона.

Варіант «вставив і працює»

Система «Елемент» має кілька цінових тарифів в залежності від реалізованої функціональності. Максимум - це захист від викрадення, що включає цілодобове реагування оперативно-диспетчерської служби, управління сервісними функціями машини (віддалене управління дверима, багажником, передпусковим підігрівачем), діагностика помилок "Check Engine", статистика водіння і, зрозуміло, економія на КАСКО. Але є і найпростіший, базовий варіант тарифу і гаджета - в ньому пристрій оформлено у вигляді «флешки», що вставляється в діагностичний роз'єм OBDII самостійно, без допомоги автоелектриків.

У цьому випадку «Елемент» не має ніякої зовнішньої периферії, крім смартфона з додатком, але все ж вміє чимало корисного:

  • Збір статистики про стилі їзди для економії на страховці КАСКО - основна функція;
  • Інформація для водія про стилі його їзди з розбором помилок по кожній поїздці і рекомендаціями, як їздити безпечніше - з наочною оцінкою у вигляді балів;
  • Статистика по витраті палива, часу в дорозі, вартості палива і пройденого кілометражу - у вигляді графіків на екрані смартфона;
  • Історія маршрутів за весь період використання пристрою.

Базовий варіант «Елементу» виконаний у вигляді штекера для діагностичного роз'єму OBDII, наявного в кожному автомобілі. На тесті «Коліс» побував прототип пристрою в новому корпусі, який з'явиться на ринку восени цього року, поки клієнти отримують чорні пристрої першого зразка.

Установка «Елементу» у версії «вставив і працює» займає кілька секунд - не складніше, ніж вставити вилку в розетку!

Чому гаджет, а не додаток?

Ринок «страховий телематики» активно розвивається, і на ньому з'явилися не тільки «страхові трекери» у вигляді фізичних пристроїв, а й те ж саме у вигляді мобільних додатків - адже у будь-якого смартфона є все той же, що і у фізичної «страхового трекера» : GPS і акселерометр. Ставимо додаток, кладемо телефон в кишеню, сідаємо за кермо і починаємо «накочувати знижку»! І оскільки одна з головних функцій «Елементу» - економія на страховці, багато хто може запитати: чому він в цьому сенсі краще, ніж спеціальне безкоштовне мобільний додаток?

Гаджети

Активний антирадар - що це таке і як працює?

У будь-якому тематично-технічному ком'юніті є свої «фірмові» заморочки. Любителі зброї заклюють неофіта, необережно називає спусковий гачок курком, а знавці радар-детекторів завжди троля тих, хто по-старому ...

23.03.2017

Відповідь на це питання є, і він нескладний. Так, безкоштовність і простота застосування, звичайно, приваблює. Однак смартфон в якості «страхового трекера» - це тупиковий шлях з точки зору страхових компаній, бо він вкрай непрозорий. Що варто відчайдушному гонщику-стрітрейсерів зареєструвати в мобільному додатку «лівий» телефонний номер, сунути сім-карту в старий смартфон з тріснув екраном і кинути його в бардачок автомобіля своєї старої бабусі, яка «їздить по вихідним до церкви» (с) з велосипедної швидкістю ? Запросто ... А ось «Елемент» при кожному включенні запалення зчитує по OBD VIN-номер машини, на який пристрій реєструється після покупки. І установка його в бабусин автомобіль не пройде непоміченою - сервер тут же отримає сигнал.

Ще один момент. Страхові компанії міркують так: чим більше їздиш, тим вище ймовірність ДТП. Добре це чи погано, чесно чи ні - питання не цієї статті. Але якщо ви реально їздите небагато, то страхова це оцінить і скине ще пару-трійку відсотків. І підтвердити пробіг можна тільки трекером типу «Елементу», який відправляє на сервер сигнал, якщо його виймають з гнізда OBDII. А ось «трекером» зі смартфона можна запросто обдурити систему, залишивши його будинку і накочуючи пробіги, як таксист ...

І ще: оскільки апарат може виявити дорожні події, такі як ДТП, це теж сприяє більш простому і швидкому врегулюванню збитків і знижує витрати.

Саме тому до власників реальних, «відчутних» приладів страхові компанії максимально лояльні. А для бажаючих доводити водійську благонадійність за допомогою смартфона з додатком знижки виявляються менше, та й сам такий спосіб контролю - явище тимчасове, в ході еволюції «страховки під контролем» він обов'язково зникне через його очевидною непрозорості.

Активний антирадар - що це таке і як працює?
Чому гаджет, а не додаток?
І оскільки одна з головних функцій «Елементу» - економія на страховці, багато хто може запитати: чому він в цьому сенсі краще, ніж спеціальне безкоштовне мобільний додаток?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов