Наша сеть партнеров Banwar
26 червня 2016, 00:35 Переглядів:
Що буде, якщо замість бензину залити дизель. Фото: & nbsp; vodi.su.
Варто відзначити, що випадків, коли в бак автомобіля, що працює на бензині, заливають дизель - не так вже й мало, передає " АвтоПортал ".
У чому ж відмінність
І паливо, і двигуни, розраховані на роботу з певним видом палива - мають принципові відмінності.
При перегонці нафти при різних температурах отримують фракції, які після подальшої обробки перетворюються в:
- бензин;
- гас;
- дизель;
- мазут.
Таким чином, бензин і дизельне паливо відрізняються як за хімічним складом, так і за характеристиками горіння: вони мають різний зміст різних домішок, різну в'язкість, щільність і температуру займання.
Двигуни внутрішнього згоряння для обох типів палива теж різні: в бензиновому двигуні топливовоздушная суміш подається в циліндри, де підпалюється електричною іскрою. Принципова відмінність дизельного двигуна (поряд з масою інших відмінностей) в тому, що нагрівання і займання паливо-повітряної суміші відбувається від стиснення всередині циліндра.
Дизельне паливо замість бензину
У бензиновому двигуні тиск, при якому топливовоздушная суміш надходить в циліндри, набагато менша за необхідну для того, щоб сталося загоряння дизельного палива. Тому поки в паливній системі залишилося трохи бензину - різко зміниться сам процес згоряння: дизельне паливо буде згоряти не повністю, буде утворюватися велика кількість нагару.
Попадання дизельного палива в паливні магістралі бензинового авто призведе до їх закупорювання. Велика також ймовірність того, що дизельне паливо буде просочуватися в картер через циліндри - тобто моторне масло прийде в непридатність.
А коли залишки бензину будуть використані - двигун затихне.
В результаті:
- промивка та ремонт двигуна, як мінімум - циліндро-поршневої системи,
- промивка та ремонт паливної системи, інжекторів,
- заміна паливного фільтра,
- заміна масла.
До речі, варто відзначити, що карбюраторні двигуни кілька більш лояльні до солярці, ніж інжекторні.
Бензин замість дизельного палива
Бензин має набагато меншу змазує здатність (а деталі паливної апаратури змазуються маслами, що входять до складу дизельного палива), іншу теплопровідність, інший режим горіння.
Дизельний двигун буде працювати на невластивому йому паливі трохи довше, ніж бензиновий. Але і наслідки можуть бути куди серйозніше: погана мастило і інша температура горіння приведуть до перегріву двигуна і можуть навіть викликати його руйнування.
В результаті (якщо, звичайно, двигун підлягає відновленню) - доведеться замінити половину деталей.
Що робити відразу
Після заливки невластивого автомобілю палива, все одно в паливній магістралі залишається "потрібне" горючі. Тому, заливши на заправці дизель, на бензиновому авто можна проїхати ще деяку відстань, на протязі якого двигуну буде завдано шкоди, часом непоправної.
Те ж стосується і дизельного двигуна з бензином в системі харчування, з тією лише різницею, що дизельний двигун швидше за все продовжить працювати, поки не відбудеться критичний перегрів або його вимкнення.
Тому при помилку на заправці - ні в якому разі не можна запускати двигун - це збереже і сам двигун, і паливну систему.
Краще викликати евакуатор або на буксирі відвезти машину на СТО, на якому зіллють паливо і промиють бензобак. Промити бензобак особливо важливо для бензинового авто, дизельний двигун більш лояльний до незначних залишках бензину.
Що потім
Вартість ремонту безпосередньо залежить від нанесених двигуну пошкоджень: від мінімальних (які спричинять за собою промивку бака і паливної системи) і до заміни двигуна.
Зазвичай комплекс робіт зводиться до наступного:
- злив палива і промивка бензобака,
- промивка паливних магістралей,
- заміна паливного фільтра,
- промивка форсунок, заміна свічок запалювання,
- заміна масла і масляного фільтра.
1 - паливний бак; 3 - расширительная коробка; 4 - пробка заливної горловини; 5 - датчик рівні палива; 6 - підвідний паливопровід; 7 - зливний паливопровід; 8 - паливний фільтр; 9 - паливний насос; 10 - сітчастий фільтр; 11 - корпус паливного насоса, 12 - акумулятор тиску; 13 - захисний піддон; 14 - адсорбер.
Не все так страшно
Дизельне паливо в бензиновому авто - катастрофа для двигуна, а ось з "дизелем" - трохи простіше. Справа в тому, що якщо дизельному двигуну забезпечити необхідне змащення (наприклад, долити масло в бак) - він деякий час без особливих втрат в змозі працювати і на бензині. Звичайно, після такої процедури все одно слід промити паливопровід.
А для деяких дизельних машин в холодну погоду навіть радять в бак додавати бензин. Кількість додається бензину залежить від температури навколишнього середовища і може становити до 5% і навіть до 25% від загального обсягу.
підсумок
Якщо повний бак заповнений "не тим" паливом - не запускайте двигун! Якщо двигун не запускати - все може обійтися лише промиванням бака і паливної системи.
Бензиновий двигун не може працювати на паливі з домішкою солярки. Тому доливати в бак бензин "по вінця" не має сенсу.
Дизельний двигун, навпаки, - може працювати на паливі з домішкою бензину (бажано не більше 5%). Тому, якщо бензину в бак було залито трохи - його можна розбавити дизелем, і це не дуже критично позначиться на його працездатності.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Що буде, якщо замість бензину залити дизель". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.