Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що потрібно знати про автомобільний паливі

  1. Чим небезпечні смоли та інші «кислотності»
  2. Чому для авторинку з діючими нормами «Євро-5» немає палива навіть «Євро-4»
  3. Дизельне паливо: чому скасували «зимовий час»
  4. Що економиться при покупці дорогих сортів палива
  5. Чотири абзацу про паливо майбутнього
  6. Яким паливом заправлятися
  7. 8 тисяч років паливної ери

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобільне паливо - чи не самий «популярний» продукт, з яким стикається людина, коли в його розпорядженні з'являється автомобіль

Автомобільне паливо - чи не самий «популярний» продукт, з яким стикається людина, коли в його розпорядженні з'являється автомобіль. Але чи багато ми знаємо про цю пахучої і легкозаймистої рідини? Drom.ru розповідає про бензин і дизельному паливі то, що повинен знати кожен поважаючий себе автомобіліст.

Чим небезпечні смоли та інші «кислотності»

Сумно, що, будучи другим в світі за величиною виробником і експортером нафти, Росія завжди грала роль наздоганяючого в процесі отримання сучасного бензину. Так було у Велику Вітчизняну війну, коли американські «студер» і «Шермани» відмовлялися їздити на нашому А-66, а 40% потреби в високооктановому авіаційному паливі задовольнялося завдяки поставкам по ленд-лізу. Така ситуація і нині. В Європі норми Євро-4 ухвалили ще в 2005-му, Євро-5 - через чотири роки. У нас поки з найвищих трибун тільки говорять про випуск бензину і дизельного палива четвертого екологічного класу, тобто Євро-4. Хоча на заправках вже зараз можна купити поліпшені сорти бензину, що обіцяють кращу економічність і екологічність і зростання потужності.

У техрегламенте на паливо, з 2010 року замінив діяли ГОСТи, є ряд позицій, що викликають питання і сумніви. Наприклад, ніяк, на відміну від попередніх держстандартів, не регламентується наявність смол, які для двигунів є одним з джерел небезпеки. При охолодженні мотора вони утворюють на штоках впускних клапанів клейку масу, що приводить до зависання останніх і їх зустрічі з поршнями.

Фракційний склад, також не визначається нинішнім техрегламентом, впливає на сумішоутворення в камерах згоряння. Неоптимальні поєднання легких і важких фракцій ведуть до погіршення низькотемпературних пусків, втрати потужності, збільшення часу прогріву. Найгірший варіант - знос пар тертя, коли незгорілий бензин змиває масляну плівку з дзеркала циліндра.

Кислотність, вміст механічних домішок і води - все це в 2010 році було віддано на відкуп виробникам. Зайве, мабуть, говорити, що від цих параметрів залежить стан паливної системи і в цілому двигуна. Благо, лімітована частка ароматичних вуглеводнів, що призводять до підвищеного утворення нагару і, головне, вміст сірки. В Євро-2 її кількість не повинна бути більше 500 мг / кг. У той же час до грудня цього року російські виробники палива повинні будуть перейти на випуск бензину четвертого екологічного класу. У ньому присутність сірки скорочено до 50 мг / кг. У нормах Євро-5, які в Росії орієнтовно почнуть діяти до грудня 2015 го, значення ще менше - 10 мг / кг. Однак відповідність бензину високим євростандартам відкладали мінімум двічі - переобладнання підприємств під випуск екологічного палива недешево. А в країні, що живе за рахунок «чорного» сировини, передбачувано сильно нафтове лобі. Чи не станеться це ще раз?

Чому для авторинку з діючими нормами «Євро-5» немає палива навіть «Євро-4»

Тим часом, до нас уже дев'ять років ввозяться автомобілі, що відповідають Євро-4, і п'ять років - Євро-5. Для двигунів багатьох з них кількість сірки на рівні Євро-2 і навіть Євро-3 протипоказано. Справа не тільки в екології! Сірка не просто скорочує ресурс каталізаторів, вона негативно впливає на моторне масло, серйозно зменшуючи час його використання в агрегаті. І, що найгірше, виводить з ладу бензонасос високого тиску в системах з безпосереднім уприскуванням. Подібних зараз не має рідкісний автовиробник.

Деякі нафтопереробні компанії з тих, що побільше і серйозніше, випускають бензин Євро-4 (або Євро-5!) Протягом вже двох-трьох років. Причому він відповідає всім вимогам, у тому числі і по сірці. Проте, основна маса заводів поки в процесі модернізації. Розраховувати можна лише на відповідність нормам Євро-3. Ситуація далеко від великих центрів цивілізації і зовсім непередбачувана. З якого «самовара», який «самогон» наллють - хто його знає ...

І смоли, і ароматичні вуглеводні, і сірка можуть скоротити ресурс каталітичного нейтралізатора, а можуть в деяких випадках знищити його керамічне наповнення буквально за одну-дві заправки
І смоли, і ароматичні вуглеводні, і сірка можуть скоротити ресурс каталітичного нейтралізатора, а можуть в деяких випадках знищити його керамічне наповнення буквально за одну-дві заправки. Все залежить від частки цих «присадок» в паливі. Причому на сучасних автомобілях «обійти» каталізатор не вийде - системи управління двигуном жорстко прив'язані до його наявності. При цьому він доріг. Що ще гірше, на ряді двигунів є ризик, що частинки кераміки потраплять в циліндри

Дизельне паливо: чому скасували «зимовий час»

Новий технічний регламент, природно, поширюється і на дизпаливо. Терміни прийняття Євро-4 і 5 (якщо вони, звичайно, будуть виконані) ті ж, нормоване вміст сірки, до речі, аналогічне. Є приємні винятки - наприклад, регламентується фракційний склад. Але є й неприємні. Попередній ГОСТ для літнього, зимового та арктичного дизпального припускав десять класів по граничної температурі фильтруемости - від плюс 5 до мінус 44. Іншими словами, по температурі, при якій паливо можна використовувати. При цьому в Гості було додаток, чітко географічно і в тимчасових рамках визначальне застосування того чи іншого класу. Наприклад, в Мурманської області в період з 1 листопада по 15 квітня з температурою фільтрації не вище мінус 32 градусів і т.д. Тепер все поєднання пір року і регіонів РФ замінені на вельми умовні позначення - «холодний клімат» і «арктичний клімат». З різноманітності граничних температур фільтрованості залишилися тільки дві позиції - не вище мінус 20 і 38 градусів відповідно. Не інакше позначилося глобальне потепління, а вся «широка страна моя родная» стиснулася до розмірів будь-якої Франції. Чи будуть цим користуватися виробники і продавці, яким немає необхідності додавати дорогі змащувальні присадки в арктичні сорти дизпалива, оскільки саме поняття сезонності зараз ефемерне? А навіщо взагалі в техрегламенте робити такі послаблення, що полегшують життя нафтовим компаніям, але змушують споживачів задуматися - замерзне соляру чи ні? Питання, з усього виходить, риторичне.

У нинішньому регламенті чомусь не унормовані викиди твердих частинок, які, перш за все, знищують фільтр сажі (DPF - Diesel Particulate Filter, фото зліва)
У нинішньому регламенті чомусь не унормовані викиди твердих частинок, які, перш за все, знищують фільтр сажі (DPF - Diesel Particulate Filter, фото зліва). Саме тому поставляються до нас або випускаються у нас іномарки його не мають. Хоча в Європі такий спосіб очищення використовують з 2004 року. Але з ввезеними неофіційно автомобілями можуть бути проблеми. При виході з ладу фільтр сажі загориться відповідна індикація (фото в центрі), впаде потужність, виросте витрата палива, будуть плавати холості оберти. Якщо це ігнорувати, наслідки можуть бути плачевні - аж до гідроудару від потрапив в циліндри масла. Добре, що DPF зовсім не обов'язково міняти на новий - можна просто видалити (фото праворуч)

Що економиться при покупці дорогих сортів палива

І все-таки, незважаючи на поблажки від творців техрегламенту, у виробників немає іншого шляху, окрім як випускати більш чисте, якісне паливо. Частково вони це роблять навіть без тиску зверху. Ще в середині минулого десятиліття під декількома великими брендами з'явилися АІ-95, АІ-98 і дизельне паливо, що містять в собі пакети миючих присадок. Що характерно, в Європі та Америці без останніх пальне практично не випускається. У нас подібне паливо пропонується як «спецпропозиція». Трохи дорожче, ніж звичайні бензини і солярки (мова йде про Євро-3 або 4), воно, як обіцяється нафтовими компаніями, має підвищувати потужність, відбувається зниження токсичності вихлопу і збільшувати ресурс двигуна. За першими двома пунктами дати якусь оцінку складно. А ось ходимость мотора (завдяки збереженню окремих його частин) виросте однозначно. Справа в тому, що присадки, крім компонентів, що зв'язують воду і запобігають корозію, містять поверхнево-активні речовини. Ними забезпечується м'яка, що не шкодить циліндро-поршневої групи очищення паливних магістралей і форсунок. Видалення нагару-лакових відкладень з клапанів і стінок камер згоряння. До речі, ще до появи таких присадок в паливі вони пропонувалися окремо - деякими фірмами, що випускають масла і автохімію.

Платити чи зайві рублі за «миючий» пальне, звичайно, кожен вирішить самостійно. Варто тільки пам'ятати, що сучасні мотори до чистоти паливної системи відносяться дещо інакше, ніж їх попередники. Безпосередній впорскування, особливо в умовах постійного міського трафіку, сам по собі хороший творець відкладень.

Характерний приклад того, як паливо може зберігати чистоту внутрішніх деталей і поверхонь двигуна
Характерний приклад того, як паливо може зберігати чистоту внутрішніх деталей і поверхонь двигуна. Щоб мати такий результат, звичайно ж, краще користуватися «спеціальним паливом» спочатку, при невеликих пробігах. Або використовувати відповідні присадки відомих брендів. Правда, багато автовиробників виключають застосування подібних продуктів

Чотири абзацу про паливо майбутнього

Говорячи про паливо в цілому, згадаємо про «штучних» його видах, тобто одержуваних з нафти. Ще в 1911 році в Німеччині бензин був синтезований з вугілля. А у Другу світову війну вермахт і люфтваффе вже активно користувалися цим ерзацом. Тоді, швидше за від безвиході - він був доріг, мав високу температуру замерзання (мінус 10-15 градусів), але ж своїх родовищ нафти у німців не було. Проте, згодом це не відштовхнуло західні держави від продовження робіт в області синтетичного палива. Зараз його «виганяють» з того ж кам'яного вугілля, а також з відходів деревообробки. Причому собівартість в ряді випадків виходить менш євро за літр.

Втім, більш перспективним вважається отримання бензину і дизпалива з рослинних культур. Експерименти по вживанню біоетанолу, якщо грубо, то спирту, з тією ж метою, що і бензину, почалися ще тоді, коли останнього не існувало - в 20-і роки XIX століття. Однак по-справжньому масштабне виробництво і використання такого палива стартувало через 150 років в Бразилії, чому сприяло збільшення цін на нафту. Ця країна до цих пір є найбільшим виробником і споживачем (за деякими даними, 40% всього автопарку) подібного пального. Іншим серйозним прихильником біопалива виступають США, хоча частка його на внутрішньому ринку поки невелика. Тільки до 2022 року американці припускають замінити їм 15% бензину. В Європі, де традиційно популярні автомобілі, що працюють на важкому паливі, ставку роблять на біодизель.

Якщо біоетанол отримують, в основному, з цукрового очерету (Бразилія) і кукурудзи (Штати), то сировиною для біометанолу служать штучно культивовані водорості. З них же можна готувати і біодизель. По сировині для нього взагалі існує маса варіантів: овес, бавовна, рис, навіть кави і какао. Але визначальним при виборі сільгоспкультури, з урахуванням економічної доцільності та складності її вирощування, є кількість масла, одержуваного з гектара посадок. У лідерах тут спеціальні види пальм (країни Тихоокеанського регіону), чагарник ятрофа (Індія) і рослина рапс з сімейства капустяних (Європа).

Чому саме біопаливо вважається перспективним? Тому що, на відміну від нафти або вугілля, воно «поновлюване». Кількість вуглекислого газу, що з'являється при згорянні, компенсується споживанням його рослинами, з яких створено біопаливо. Нарешті, та ж біосолярка не шкодить екосистемі і взагалі розкладається на складові менш ніж за місяць. До мінусів біодизеля можна віднести невеликі терміни зберігання - до трьох місяців. А виробників біопалива в цілому звинувачують в скороченні посівних площ, в вирубці тропічних лісів і в тому, що пальне, по суті, випускається з продуктів харчування. Є недоліки і практичного характеру. Так, і біодизель, і біоетанол - високотемпературні субстанції, що не люблять морозів. На суміші біоетанолу та бензину звичайний двигун здатний працювати, тільки якщо частка першого не перевищує 10%. Інша співвідношення або чистий етанол ДВС переварить лише в разі адаптації систем запалювання і паливної. Такі автомобілі, особливо популярні в Бразилії і США, називаються FFV - Flexible-fuel vehicle. Освоюються вони і в Європі з Канадою. А ось у нас, незважаючи на те що Росія випускає біоетанол, машини з «гібкотоплівнимі» моторами поки з розряду екзотики. Виробництво ж біодизеля знаходиться в початковій стадії, хоча промислові випробування цього виду палива ведуться.

У Каліфорнії 10% проданих автомобілів одного виробника повинні відповідати нормам ZEV - Zero Emission Vehicle
У Каліфорнії 10% проданих автомобілів одного виробника повинні відповідати нормам ZEV - Zero Emission Vehicle. Тобто мати нульові викиди в атмосферу. До подібних моделей можна віднести, наприклад, повністю електричний Nissan Leaf

Ріпак - рослина своєрідне
Ріпак - рослина своєрідне. У дикому вигляді не зустрічається, але був відомий задовго до нашої ери. У західній Європі поширився з XVI століття, до нас потрапив через триста років. З ріпаку отримують олію, багате корисними жирами. Правда, зараз значимість цієї культури визначається не харчовою цінністю продукту, а його кількістю (тонна з гектара) і тим, що з цієї бурштинової рідини можна виробити дизельне паливо

Одне з перспективних напрямків в отриманні біометанолу і біодизеля - вирощування водоростей
Одне з перспективних напрямків в отриманні біометанолу і біодизеля - вирощування водоростей. Для цього не потрібно придатна під сільськогосподарські культури земля. Підійдуть природні ставки або місцевість з пустельним кліматом (рослини люблять високу температуру), на якій можна влаштувати басейни. Віддача в кінцевому продукті вище, ніж при виробництві пального з «сухопутної» рослинності

Яким паливом заправлятися

У деяких випадках автовиробники значно перебільшують технологічність своїх двигунів, наказуючи власникам заливати бензин з октановим числом не нижче 98 і відповідає нормам Євро-4. Тим більше, якщо мова йде про моторах, створених ще в минулому столітті, які без проблем перетравлять АІ-92, а Євро-3 протипоказаний їм тільки через каталізатора. Такі агрегати на моделях для російського ринку далеко не рідкість. Ось тільки економлячи, варто пам'ятати, що проблеми з двигуном дилер буде намагатися списати на паливо, що не відповідає вимогам заводу-виготовлювача.

Що ж до всяких TFSI, Skyactiv і різних common rail, то по ним паливної альтернативи немає - виключно Євро-4 або навіть Євро-5, як того вимагають деякі європейські виробники. Вибір АЗС - ключовий фактор при експлуатації автомобілів з подібними двигунами. Яким чином поступати власникам таких, якщо вони живуть в глибинці і не мають під боком заправок відомих нафтових компаній? На жаль, російські законодавці не відповідають на це питання. Ми ж можемо сказати - хоча б цікавитися паспортом якості продукції, який повинен бути на кожній АЗС. І звіряти позиції в ньому з тими, що визначені технічним регламентом. Втім, висудіть щось у продавця або виробника палива напевно вийде тільки в разі, якщо машина, «отруєна» пальним, не встигла покинути майданчик АЗС. Такі епізоди, до речі, бували.

8 тисяч років паливної ери

Щоб отримати з нафти ті продукти, які ми маємо зараз, людству знадобилося 6-8 тисячоліть. Перші ознаки використання «чорного золота» як будматеріалу відносяться до часів Вавилона, давньоіндійської міста Мохенджо-Даро і єгипетських фараонів. Ефективно спалювати нафту стали пізніше, однак теж ще до початку нашої ери. Згадаймо хоча б грецький вогонь. Першу прозору рідину з маслянистою рідини - гас - отримали тільки в середині XVIII століття російські кріпаки мужики, виганяли його подібно самогону. Правда, офіційне відкриття цього горючої речовини відносять на століття пізніше. У будь-якому випадку бензин, як побічний продукт перегонки, тоді здебільшого утилізували.

В ті часи его застосовувалі и в антісептічна цілях. З соляркою, такоже з'являлася в процесі Отримання Гасу, Взагалі не знали, що робити. Ще один історичний казус Полягає в тому, что обидвоє ціх продукту прібудувалі до справи Інженери Німеччини, країни, Ніколи НЕ мала Власний нафтових ресурсов. В кінці XIX століття кілька німецькіх конструкторів почти одночасно создали автомобілі з ДВС, Які Працюють на бензіні. А Рудольф Дизель, експериментуючи з мотором, який отримав його ім'я, після низки невдалих дослідів з іншими видами палива звернувся до солярці. І понеслося! Нафта, яку до цього використовували в мізерних обсягах, за останнє століття з невеликим стала основним двигуном людства - в прямому сенсі цієї фрази. Хто б що не говорив про досліджених і недосліджених запасах цього ресурсу, про що залишилися 50 роках до економічного колапсу, саме вуглеводневе паливо буде для цивілізації ключовим енергоносієм.

Але ейфорія від технологічного розвитку майже відразу була затьмарена екологічними наслідками. Вперше з таким явищем, як зміг, людство зіштовхнулося ще в 1942 році в Каліфорнії. Уже в 1966-му в цьому штаті почали діяти обмеження концентрації шкідливих викидів в вихлопі. У Європі до першого регулювання вихлопних газів прийшли в 1972-му. В Японії - через шість років. Нинішнє визначення екологічних стандартів у вигляді Євро-1 взяли в Старому світі в 1992 році. Зараз Євросоюз рухається до норм Євро-6, яким автомобілі офіційно повинні будуть відповідати в 2015-му.

Це зараз Росія «спізнюється» в паливному і технічному розвитку, а ще зовсім недавно в історичному, звичайно ж, сенсі наша країна була на «паливної передовій»
Це зараз Росія «спізнюється» в паливному і технічному розвитку, а ще зовсім недавно в історичному, звичайно ж, сенсі наша країна була на «паливної передовій». Гас ми почали гнати першими. Та й земну твердь заради викачування з неї нафти проткнули раніше інших. Сталося це в 1848 році на прикаспійському урочищі Бібі-Ейбат поблизу Баку. В Америці подібний досвід повторили тільки 11 років по тому. Причому мова йшла про отримання артезіанської води - на нафту натрапили випадково

В історії палива цікава «біографія» каністри
В історії палива цікава «біографія» каністри. До 30-х років минулого століття спеціальних ємностей, не рахуючи бочок, для пального або не існувало, або вони представляли собою досить оригінальні і незручні конструкції. Нинішня знайома нам каністра (на фото) створювалася для вермахту і з'явилася в 1937-му. На початку 40-х років її скопіювали в Англії, Італії, Швейцарії і навіть в США, хоча американці внесли зміни - пробка у них загвинчують. Після війни каністру взяли «на озброєння» і в СРСР

Вимоги до характеристик автомобільного бензину

ХарактеристикаОдиниця виміруНорми в співвідношеннікласу 2класу 3класу 4класу 5

Масова частка сірки, не більше мг / кг 500 150 50 10 Об'ємна частка бензолу, не більше% 5 1 1 1 Концентрація заліза, не більше мг / дм3 відсутність відсутність відсутність відсутність концентрація марганцю, не більше мг / дм3 відсутність відсутність відсутність відсутність концентрація свинцю, не більше мг / дм3 відсутність відсутність відсутність відсутність Масова частка кисню, не більше% - 2,7 2,7 2,7 Об'ємна частка вуглеводнів, не більше: Ароматичних% - 42 35 35 олефінове% - 18 18 18 тисну е парів, не більше: В літній період кПа - 45-80 45-80 45-80 У зимовий період кПа - 50-100 50-100 50-100 Об'ємна частка оксигенатів, не більше: метанол% - відсутність відсутність відсутність Етанолу% - 5 5 5 ізопропанолі% - 10 10 10 Третбутанола% - 7 7 7 ізобутанолом% - 10 10 10 Ефірів, що містять 5 або більше атомів вуглецю в молекулі% - 15 15 15 інших оксигенатів (з температурою кінця кипіння не вище 210 градусів Цельсія)% - 10 10 10 Об'ємна частка монометиланіліну, не більше% 1,3 1 + 1 відсутність

Вимоги до характеристик дизельного палива

ХарактеристикаОдиниця виміруНорми в співвідношеннікласу 2класу 3класу 4класу 5

Масова частка сірки, не більше мг / кг 500 350 50 10 Температура спалаху в закритому тиглі, не нижче дизельного палива, за винятком дизельного палива для арктичного клімату С ° 40 40 40 40 дизельного палива для арктичного клімату С ° 30 30 30 30 Фракційний склад - 95 відсотків об'ємних переганяється при температурі не вище С ° 360 360 360 360 Масова частка поліциклічних ароматичних вуглеводнів, не більше% - 11 11 11 Цетанове число, не менше 45 51 51 51 Цетанове число для дизелі ьного палива для холодного і арктичного клімату, не менше - 47 47 47 Гранична температура фільтрування, не вище: дизельного палива для холодного клімату С ° -20 -20 -20 -20 дизельного палива для арктичного клімату С ° -38 -38 -38 - 38 Змащуюча здатність, не більше мкм 460 460 460 460

Але чи багато ми знаємо про цю пахучої і легкозаймистої рідини?
Чи не станеться це ще раз?
Чи будуть цим користуватися виробники і продавці, яким немає необхідності додавати дорогі змащувальні присадки в арктичні сорти дизпалива, оскільки саме поняття сезонності зараз ефемерне?
А навіщо взагалі в техрегламенте робити такі послаблення, що полегшують життя нафтовим компаніям, але змушують споживачів задуматися - замерзне соляру чи ні?
Чому саме біопаливо вважається перспективним?
Яким чином поступати власникам таких, якщо вони живуть в глибинці і не мають під боком заправок відомих нафтових компаній?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов