Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що буде, якщо залити дизельне масло в двигун внутрішнього згоряння: наслідки

  1. 1 Відмінності в оліях для різних типів двигунів Всі моторні мастила мають два компоненти: загальну...
  2. Різниця в моторному мастилі для вантажного та легкового дизеля
  3. універсальні масла
  4. 2 Дизельні і карбюраторні мотори
  5. особливості дизеля
  6. Бензиновий силовий агрегат
  7. 3 Залили не те масло в двигун внутрішнього згоряння - що буде?

1 Відмінності в оліях для різних типів двигунів

Наша сеть партнеров Banwar

Всі моторні мастила мають два компоненти: загальну основу і різні пакети присадок. Їх склад підбирається з урахуванням виду ДВС, умов експлуатації, пріоритетних завдань. У дизельному паливі (ДТ) міститься набагато більше сірки, ніж у бензині. Вона при згорянні окислюється і насичує моторне масло.

В процесі роботи двигуна для займання ДТ створюється високий стиск, в піддон прориваються гази. Щоб зменшити негативний вплив зазначених чинників, підбираються відповідні присадки.

Основна відмінність

Масло для дизеля досить довго зберігає змащувальні властивості, але воно швидко окислюється під впливом продуктів згоряння дизпалива. Щоб характеристики не зменшувалися більш тривалий час, в нього додають присадки.

Для дизельної установки основні проблеми - це підвищена забрудненість палива, утворення оксидів і прорив газів в піддон картера. Тому мастило повинна забезпечити промивання кривошипно-шатунного механізму і циліндропоршневої групи (ЦПГ), бути стійкою до окислення. У неї додають спеціальні зв'язують і миючі присадки.

Важливу роль відіграє луг, яка вступає в реакцію з кислотами, нейтралізує їх. Вона має гарний ефект очищення, розм'якшує нагар і сажу, змиває їх з поверхні. Її кількість вдвічі більше, ніж в змащувальному матеріалі для карбюраторного двигуна. Це основний показник, за яким дизельне масло відрізняється від бензинового.

Компоненти підбираються точніше, ніж для карбюратора або інжектора, але підвищений вміст збільшує зольність. При роботі з ними відбуваються хімічні реакції, з'являються сполуки, які осідають на внутрішніх поверхнях двигуна. Чим більше присадок в складі, то більша забруднення. Умови експлуатації призводять до скорочення терміну служби, заміна проводиться частіше в порівнянні з бензиновими.

Умови експлуатації призводять до скорочення терміну служби, заміна проводиться частіше в порівнянні з бензиновими

Для карбюраторних двигунів більш важливим є забезпечення якісної змащування частин, оскільки мотор розвиває високі обороти. Бензиновому маслу луг, наявна в дизельному, не потрібна - застосовується паливо набагато чистіше солярки, згоряє більш повно, майже не окислюється.

На думку фахівців, чим менше різних додаткових компонентів присутній в маслі, тим краще працює мотор. У чисто бензиновому їх міститься не більше 5%, вони мають ті ж захисними властивостями, але орієнтовані на іншу агресивне середовище. У двигуні утворюється мало нерозчинних відкладень.

Різниця в моторному мастилі для вантажного та легкового дизеля

Відмінності не настільки істотні, як між призначеними для різних типів двигунів, але присутні. Силові установки відрізняються за своїми характеристиками - у легкових автомобілів вони більш високоспритні. У маслі, придатному для них, міститься більше присадок, що забезпечують хорошу мастило тертьових частин, але його частіше змінюють.

У моторах вантажних машин, що мають значний обсяг, утворюється багато оксидів і сажі. Це позначається на пакеті присадок, який містить підвищену кількість лугу для очищення і нейтралізації, а компонентів для великих швидкостей в складі немає.

Проміжок між замінами більш тривалий. Основний акцент робиться не на обороти, а на силу, тобто ступінь стиснення. Щоб витримати подібні навантаження, в добавках міститься багато лугу, агресивних компонентів, що утримують золу і нагар. Навіть випробування масла для вантажівок проводиться по-іншому, воно за властивостями сильно відрізняється від інших мастил.

універсальні масла

Для різних типів силових агрегатів виробляються моторні склади, що розрізняються пакетом присадок. Для великих автопарків це створює певні незручності, оскільки є вантажні і легкові автомобілі, дизельні та бензинові.

Цю проблему вирішує універсальне масло, яке можна заливати в будь-який мотор. Основа у всіх різновидів однакова, а широке застосування забезпечується ретельно підібраними і збалансованими добавками. Склад вивіряється по точним формулами, де все ідеально розраховане.

Тонка настройка дає хороші результати при будь-якому режимі експлуатації, віддаляється нагар, сажа, миється поверхню, прибираються продукти окислення. Компоненти нейтралізують процеси, однаково властиві двигунів різних типів. У переліку присадок найчастіше містяться мають підвищену лужність і зольність.

У переліку присадок найчастіше містяться мають підвищену лужність і зольність

Європейська та американська класифікація масел

Виготовлена ​​відомими виробниками мастило коштує значно дорожче звичайних аналогів. У порівнянні з чисто бензиновими різниця досягає 50-70 відсотків. Універсальне масло має тільки синтетичну основу.

На двигун воно впливає не вузьконаправлено, а комплексно:

  • володіє антифрикційним ефектом;
  • протистоїть процесам окислення на металі;
  • виводить в фільтр небажані продукти, що утворюються в роботі.

Масло в дизелі більшою мірою реагує на якість палива, ніж залите в бензинові агрегати. Універсальна змазка передбачає застосування тільки добре очищеної солярки, кількість сірки в якій строго обмежена. Якщо немає впевненості в цьому, рекомендується утриматися від її використання.

Багато виробників автомобілів негативно ставляться до застосування універсальних масел. Якісні бензинові, які зустрічаються рідко, забезпечують більш тривалу експлуатацію двигуна. Вони відрізняються тим, що містять мінімальну кількість присадок, а разом з хорошим бензином дають прекрасний ефект.

2 Дизельні і карбюраторні мотори

Типи двигунів сильно відрізняються принципом роботи. Це стосується:

  • способи запалювання паливоповітряної суміші;
  • ступеня стиснення;
  • схильності перегрівів;
  • кількості розвиваються оборотів.

Процеси, що відбуваються мають яскраво виражену різницю. Розбіжності присутні також в мастилі, тому вимоги до масел не однакові.

особливості дизеля

Запалювання палива в циліндрах в корені відрізняється від застосовуваного в бензинових двигунах. Звідси випливають усі наслідки. Паливо з повітрям спалахують самі по собі від сильного стиснення, а не від стороннього іскрового розряду. Потрібно дуже висока компресія, яка в два рази перевищує створювану в інжекторних і карбюраторних автомобілях.

Сумішоутворення і горіння в дизелях відбуваються значно швидше, тому деталі силового агрегату постійно відчувають підвищені навантаження. Жорсткі умови потенційно небезпечні перегрівом. Мотор не розвиває високих обертів, основне завдання - отримати великий крутний момент на виході. Саме порівняння потужностей апаратів різних типів вказує на серйозні відмінності в роботі.

Посилено відбувається утворення оксидів і непотрібних відкладень, які осідають на деталях і потрапляють в мастило, знижуючи її характеристики. Процес викликається:

  • Режимом роботи під великим тиском, температурою, навантаженнями. Окислення відбувається швидше, ніж в бензинових двигунах. Солярка згоряє не повністю, утворюється сажа, нагар.
  • Прориваються в картер від високої компресії газами, парами. Вони змішуються з маслом, його властивості поступово втрачаються.
  • Небажаними домішками, які містяться в солярці. Вона відноситься до нафтових продуктів нижчою фракції, і відсоток їх змісту значно перевищує кількість в бензині. Сірка та інші речовини перетворюються в оксиди і кислоти, які дуже агресивні по відношенню до інших сполук, які є в двигуні

.

Всі фактори визначають зовсім інші умови роботи дизеля, він вимагає особливого підходу. Зниження тертя деталей - тільки одна з функцій масла. Це враховується, в мастильний матеріал вводяться додаткові компоненти, які забезпечують правильне функціонування подібних моторів. Вони нейтралізують елементи окислення, борються з нагаром, відкладеннями.

Бензиновий силовий агрегат

Якщо порівнювати компресію в камері згоряння, то у дизельних двигунів вона значно вище. Як наслідок - більш низькі температури при роботі. У турбованих моторів є проблема з розігрівом взимку, чому їх називають холоднокровними. Щоб домогтися оптимального крутного моменту, мотори роблять високооборотними (до 9 тисяч, а після тюнінгу і 10-12).

Суміш запалюється іскрою від свічки запалювання. Це дозволяє паливу згоряти швидше і майже повністю. Кількість залишкових продуктів менше, ніж від солярки.

Може здатися, що бензиновому двигуну з його великими оборотами потрібно більш рідке масло. Це не зовсім вірно, за ступенем в'язкості моторні мастила різних типів можна порівняти, ряд присадок в них тотожний. Саме вони створюють міцну захисну плівку на поверхні деталей. Тільки лужних сполук в маслі для дизеля значно більше.

3 Залили не те масло в двигун внутрішнього згоряння - що буде?

Відразу слід відкинути категоричне судження про те, що робити це ні в якому разі не можна. Доводи прихильників цієї думки на кшталт правильні: різні типи мастил, відрізняються умови експлуатації і робота моторів, присадки. Але практичний досвід багатьох автолюбителів говорить, що не буде серйозних наслідків, якщо залити дизельну мастило в бензиновий двигун.

Враховують нюанси, найважливіші з яких:

  • тип масла для дизеля;
  • зношеність мотора;
  • тривалість використання залитого мастильного матеріалу;
  • стиль їзди.

Уточнюючи перший пункт, слід знати, що якщо масло призначене для вантажівок, його не використовують. Воно підходить не для всіх дизелів, а для бензинових агрегатів тим більше. У ньому немає компонентів, що дозволяють працювати на високих оборотах. Значний відсоток лугу також надає негативні наслідки. Дизельні склади для легкових автомобілів застосовувати можна, але враховується вироблення двигуна.

Якщо зношені кільця і ​​циліндри, масло потрапляє в камеру згоряння. Інший канал надходження - через сальники клапанів. В обох випадках утворюються відкладення. Наслідки - краплинне запалювання, детонація. Використання бензину з великим октановим числом усуває небажані явища.

Якщо ЦПГ в нормі, витрата масляного матеріалу між замінами невеликий (до одного літра), то відкладення спостерігаються мінімальні або зовсім відсутні. В такому випадку заливати дизельну робочу рідину можна. Є одне застереження: вона не розрахована на високі обороти. Якщо не перевищувати 4,5 тисячі, можна їздити, не побоюючись неприємностей.

Як варіант виходу з аварійної обстановки допускається використання будь-якого складу, призначеного для дизельних агрегатів. Якщо немає впевненості в його якості, при першій нагоді відразу зливають, ставлять новий фільтр, промивають двигун. На хорошому маслі можна їздити досить довго, але змінюють його частіше, після пробігу половини ресурсу.

У дизельному маслі присадки складають до 15%, в бензиновому - тільки 5. Отже, антиокислювальні та миючі властивості краще. Автовласники, які ризикнули на це, стверджують, що газорозподільний механізм має вигляд нового.

Багато що залежить від якості мастильного матеріалу. Низькопробний, незалежно від того, для якого типу двигуна він підходить, зі своїми обов'язками справляється погано, завдає багато шкоди. Якщо його залити в мотор, для якого він не призначений, то можливі дуже серйозні поломки. Гарне дизельне масло завдасть менше шкоди в бензиновому двигуні, ніж спеціально розроблене, але низькоякісне.

Залили не те масло в двигун внутрішнього згоряння - що буде?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов