Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що дає чип-тюнінг дизельного двигуна

  1. Що таке чіп-тюнінг?
  2. Перепрошивка ЕБУ: що це таке і що вона дає
  3. Що дає перепрошивка?
  4. Чіп-бокс як альтернативний спосіб чіп-тюнінгу
  5. Що дає установка чіп-боксу?
  6. Модуль зміни сигналів регулювання форсунок
  7. Модуль корекції режимів роботи паливного насоса
  8. Модуль зміни показників тиску паливного акумулятора
  9. Модуль корекції режимів роботи електронного блоку управління
  10. висновки

Наша сеть партнеров Banwar

Багато власників автомобілів на дизелі цікавляться тим, як можна оптимізувати роботу двигуна , Збільшити його продуктивність. Сьогодні існує кілька способів, однак найпопулярнішим і найбезпечнішим все-таки вважається чіп-тюнінг. Для дизеля, який спочатку має суттєві показники потужності й крутного моменту, якісно зроблений чіп-тюнінг дозволяє істотно збільшити ці показники. В середньому, грамотно зроблений чіп-тюнінг дизеля призводить до збільшення до 25% від заводських динамічних характеристик авто. А при необхідності можна домогтися поліпшення показників до 40%. При цьому щось видозмінювати і переробляти в самому моторі і інше залізо часто немає необхідності. Багато власників автомобілів на дизелі цікавляться тим, як можна   оптимізувати роботу двигуна   , Збільшити його продуктивність

Перш ніж робити чіп-тюнінг двигуна слід дізнатися наслідки цієї процедури

Однак перш ніж зважитися на цю процедуру, варто детально розібратися з тим що це таке, що вона дає і про те які наслідки її проведення .

Що таке чіп-тюнінг?

Електронний блок управління (ЕБУ) в автомобілі - це його «мізки». Він містить мікропроцесор і пам'ять, які відповідальні за прийом і передачу сигналів до мотору і від нього. ЕБУ отримує сигнал і передає його до інших систем, таким як система запалювання, упорскування палива і т. Д. Параметри, які забиваються в пам'ять ЕБУ з заводу-виготовлювача, як правило, мають дуже усереднені параметри. Адже спочатку заводські параметри затиснуті в суворі рамки і норми за екологічними показниками викидів, а націлені мінімізувати знос ресурсу двигуна та інших систем.

Чіп-тюнінг оптимізує функціонування електронного блоку управління за допомогою внесення змін в роботу керуючих програм. Він регулює, оптимізує такі показники, як плавність ходу, потужність, крутний момент і багато інших параметрів.

Найчастіше під чіп-тюнінгом увазі перепрошивку мікросхеми електронного блоку управління за допомогою спеціального програмного забезпечення. Однак існує й альтернативний спосіб - монтаж спеціальних регулюють боксів на ЕБУ.

Однак існує й альтернативний спосіб -   монтаж спеціальних   регулюють боксів на ЕБУ

Чіповка дизельного двигуна відрізняється від аналогічної процедури для бензинового

Перепрошивка ЕБУ: що це таке і що вона дає

Перепрошивка ЕБУ має на увазі собою заміну регулюючої програми на нову або ж коригування даних базової заводської програми. Для її зміни необхідно розкривати блок управління і перезаписувати програмні параметри на мікросхемі всередині його.

перепрошивку краще довіряти досвідченим фахівцям . При грамотному проведенні такої модернізації дійсно можна добитися значно кращих динамічних показників авто без шкоди для деталей двигуна та інших систем машини.

Що дає перепрошивка?

Як і будь-яка модернізація, перепрошивка має як позитивні, так і негативні аспекти.

Чіп-тюнінг дизеля дозволяє збільшити крутний момент і потужність двигуна в середньому до 25%. Хоча на деяких дизелях збільшення потужності можливо і до 40%. При цьому немає необхідності міняти вузли автомобіля, як це робиться, наприклад, при форсуванні. Таким чином, ви оптимізуєте швидкісні і тяглові характеристики вашої машини, що істотно полегшить водіння, дасть вам великі можливості при обгонах на швидкісних трасах, так як момент розгону зменшується, а сама швидкість істотно зростає. Ваш автомобіль буде краще працювати навіть при одночасно включеному кондиціонері або ж при повній завантаженості авто. При цьому вартість такої модернізації вельми несуттєва, в середньому вона становить до 1% від ціни самого автомобіля, в залежності від того наскільки саме ви бажаєте збільшити потужність і марки машини.

Сам процес перепрошивки дуже швидкий, все робиться лише протягом декількох годин, а то й менше. При бажанні, якщо ви чимось незадоволені, ви можете відкоригувати необхідні параметри або ж повністю повернути всі вихідні установки. Просто необхідно на мікросхему залити заводську прошивку.

Програмне забезпечення дуже легко підлаштовується під будь-який стиль їзди. Ви агресивний гонщик, бажаєте максимально збільшити потужність, або ж ви спокійний водій, який бажає оптимізувати роботу двигуна, заощадити на паливі. І той і інший варіант налаштувань можливий. Сьогодні створено багато програмних продуктів, які дозволять підлаштувати ваш автомобіль під ваші цілі і ваш стиль їзди. До того ж більшість програм дозволяють максимально використовувати ресурс палива або ж підлаштувати двигун під інший вид пального.

І головне, провівши таку модернізацію, ви не ризикуєте втратити гарантію на машину. Адже сервісне ТО не включає таку глибоку перевірку автомобіля, на програмне забезпечення практично ніхто і ніколи не звертає уваги. А в разі поломки, виявлення відкоригованих налаштувань ще потрібно довести, що авто зламалося в результаті чіп-тюнінгу, а не з якихось інших причин.

Однак, поряд з перевагами чіпування, важливо сказати про можливі ризики.

Деякі автовласники, які зробили перепрошивання, відзначають зниження ресурсу двигуна, інших елементів паливної системи, збільшена витрата палива, говорять про необхідність частої заміни фільтрів і масла. Однак найчастіше такі проблеми пояснюються неякісним чіп-тюнінгом, що ще раз говорить про необхідність звернення до спеціалізованих сервісних центрів, де вам зможуть гарантувати установку якісного програмного забезпечення, підстроювання його під ваш автомобіль. Єдиний реальний недолік чіпування, який найчастіше зустрічається при правильному налаштуванні - збільшення витрати палива при агресивній їзді.

Єдиний реальний недолік чіпування, який найчастіше зустрічається при правильному налаштуванні - збільшення витрати палива при агресивній їзді

Після чіп-тюнінгу при агресивній їзді витрата палива збільшиться

Чіп-бокс як альтернативний спосіб чіп-тюнінгу

Власники нових авто, які ще на гарантії, не дивлячись на всі запевнення про те, що стандартна перечіповка електронного блоку управління не впливає на гарантію, часто боятися перепрошивки. У таких випадках фахівці рекомендують інший метод чіп-тюнінгу дизельного двигуна - монтаж силового модуля, який підключається до блоку управління через стандартний діагностичний роз'єм. Силовий модуль (чип-бокс) - універсальний пристрій, який застосовується як на дизельних, так і на бензинових двигунах. Він сприяє поліпшенню динамічних і силових показників автомобіля практично без ризику для двигуна, трансмісії і без ризику втрати гарантії, завдяки всій простоті і швидкості підключення / відключення пристрою без втручання і розкриття блоку управління.

Що дає установка чіп-боксу?

Підключається до блоку управління бокс допомагає скорегувати сигнали, які надходять і виходять від нього, тим самим забезпечуючи збільшення крутного моменту, потужності і невелике зниження витрати палива. Монтаж / демонтаж боксу відбувається всього протягом не більше ніж півгодини, після його зняття всі заводські настройки повертаються. Ефект від установки боксів приблизно такий же, як і від перепрошивки чіпа, хоча в залежності від типу силового модуля, продуктивність мотора може змінюватися по-різному, виникають інші ризики, пов'язані з використанням того чи іншого типу боксів. Сьогодні на ринку існує чотири види боксів:

  1. Оптимізують сигнали регулювання форсунок;
  2. Коригувальні режим роботи паливного насоса;
  3. Ті, що змінюють показники тиску паливного акумулятора;
  4. Коригувальні режим роботи електронного блоку управління.

Розглянемо детально як працює, на що впливає і що дає кожен з них.

Модуль зміни сигналів регулювання форсунок

Це один з найпопулярніших серед автовласників тип боксів.

За допомогою нього коригується час регулює струму, який бере участь у відкритті форсунки. Таким чином, він безпосередньо впливає на роботу паливної системи. Він призводить до затримки сигналу, що, в свою чергу, змінює кут уприскування. Економія пального відбувається внаслідок блокування короткочасних сигналів (до 0,0002 секунди) до і після відкриття форсунки. Бокси досить універсальні і можуть бути встановлені практично на будь-який дизельний мотор з електронною системою уприскування. Вони дають непогане збільшення по швидкісним і силовим параметрами мотора, проте при цьому мають ряд недоліків. Такі модулі трохи знижують ресурс двигуна і фільтр сажі, призводять до підвищеного викиду шкідливих речовин в атмосферу, до того ж, у порівнянні з іншими типами боксів, мають більш високу вартість і час установки.

Модуль корекції режимів роботи паливного насоса

Найчастіше застосовуються на старіших дизелях, в яких немає загальної магістралі високого тиску, а весь процес накопичення високого тиску проходить в паливному насосі. Установка модуля здійснюється в розрив даних паливного насоса і електронного блоку управління, це дозволяє знизити показники насоса і знизити тиск в ньому. Монтаж таких модулів дозволяє знизити витрату пального, підвищити потужність мотора, не знижуючи при цьому ресурс роботи циліндрів. Також модулі цього типу не підвищують викид шкідливих речовин. Вони досить недорогі, прості і легкі в монтажі. Серед недоліків чіп-боксів цього типу слід відзначити незначне зниження ресурсу самого насоса, постійно плаваючі обороти мотора, незначний дим з вихлопної труби.

Серед недоліків чіп-боксів цього типу слід відзначити незначне зниження ресурсу самого насоса, постійно плаваючі обороти мотора, незначний дим з вихлопної труби

Якщо після чип-тюнінгу ви бачите подібне з вашою машиною, то варто перевірити настройки ще раз

Модуль зміни показників тиску паливного акумулятора

Чіп-бокс для дизеля цього типу зменшує показники контролерів тиску паливного акумулятора. Монтується безпосередньо в інформаційну шину тиску паливного акумулятора. На ЕБУ надходять дані про те, що тиск в межах нижньої норми, насос поступово втрачає потужність. Електронний блок управління, відповідаючи на сигнал, підвищує потужність за рахунок використання циклу додаткового і подальшого уприскування палива. Слідчо, цей модуль дозволяє збільшувати потужність, економлячи при цьому пальне. До того ж використання цього чіп-боксу неможливо відстежити, він має високу надійність, легко монтується і досить дешевий. Однак є і негативні наслідки його використання - він прискорює знос двигуна, системи вихлопу і фільтр сажі.

Модуль корекції режимів роботи електронного блоку управління

Найсучасніший і «розумний» бокс. Монтується в систему високого тиску, впливає на таймінг паливного інжектора. Модуль зчитує показники з ЕБУ, оптимізує його роботу, роботу форсунок в межах нормальних значень, які спочатку залиті в мікросхему ЕБУ.

Чіп-бокс для дизеля, коригувальний режим роботи електронного блоку управління, дозволяє абсолютно безпечно для машини збільшити динамічні параметри мотора, не знижує ресурс роботи «заліза». Однак повноцінно функціонувати цей модуль починає не відразу, а тільки після певного пробігу, в середньому від 300-500 км, після того як система навчиться розпізнавати сигнали і їх коригувати. Серед недоліків боксів цього виду слід зазначити дорожнечу і неможливість його установки на всі авто.

висновки

Чіп-тюнінг дизельного двигуна це сучасний і досить популярний спосіб відкоригувати роботу мотора вашого автомобіля, істотно поліпшити його швидкісні, динамічні показники. Сьогодні існує кілька варіантів чіп-тюнінгу, а саме перепрошивка чіпа і установка спеціальних боксів, коригувальних роботу ЕБУ.

Перший варіант чип-тюнінгу дозволяє скорегувати набагато більшу кількість показників, дає більший ріст потужності, забезпечує надійну роботу двигуна і зменшує витрату палива при спокійному стилі їзди, практично не впливає на ресурс заліза.

Другий варіант чип-тюнінгу - установка боксу також дозволяє коригувати роботу мотора автомобіля, покращувати динамічні і швидкісні характеристики машини, підвищують економічність мотора. Вони простіше встановлюються і знімаються. Відстежити використання модуля неможливо, так як після демонтажу всі заводські параметри повертаються, що дуже важливо, якщо машина ще на гарантії. Однак модулі 1-3 типу, можуть негативно впливати на ресурс деяких деталей автомобіля, прискорювати їх знос. Використовувати модулі четвертого типу абсолютно безпечно для авто, сьогодні це, можна сказати, найкращий спосіб чіп-тюнінгу, але він підходить не для всіх машин.

Кращі ціни і умови на покупку нових авто

Кредит 6,5% / Розстрочка / Trade-in / 98% схвалень / Подарунки в салоні

Що таке чіп-тюнінг?
Що таке чіп-тюнінг?
Що дає перепрошивка?
Що дає установка чіп-боксу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов