Наша сеть партнеров Banwar
Переплутав бензин з соляркою для заправці? Таке може трапитися з кожним, особливо якщо в сім'ї дві різні машин и хіба є робочий автомобіль. Як бути, хіба в дизельну машин у налив бензин або навпаки - в інструкції «АвтоВзгляда».
Щоб розрізнити дизельну і бензинову машин у, харчуватися чимало підказок - робота тахометра, звуковий супровід, Нарешті, для особливо не уважних, - написи для кришці бензобака, до того ж деякий баки забезпечені горловинами, що не пропустять бензиновий пістолет для АЗС в дизельний бак. Проте, помилки трапляються - через слідувати автоматизму або через не дуже розумних заправників, якими рясніють АЗС в Росії. Буває і так, що «таджик» насильно примудряється пропхати непристойно пістолет в горловину.
При цьому пристрій сучасних машин з кожним новим поколінням стають всетаки складніше і тому більш чутливими до якості палива, сообразноетому пошкодження паливних систем і ДВС проявляються раніше, ніж на старих авто. Справа в книга, що бензин і дизель працюють по абсолютно протилежним алгоритмам. І наслідки помилки різні - залежно через типу автомобіля .
Бензин в дизелі
Ситуація, якщо в дизельну машин у заливають бензин, зустрічаються частіше тільки. Люди переходять на важкі позашляховики, купують другу машин у для подорожей, беруть преміальний джип, базові версії яких частіше пропонуються з дизельними моторами. У підсумку на заправці водії за звичкою заливають бензин в свою нову машин у сиріч співробітники АЗС, від послуг яких найчастіше можна позбутися (взяти ту ж мережу BP), ллють не ту пальне.
Отже, у вашому баку плюскається бензин замість «ароматної» солярки. Що завдавати? завести машин у в такому випадку не важко: в паливній системі залишається солярка, якої вистачає для запуск мотора і кілька хвилин роботи. Але вправлятися цього не варто, перш ніж ви не згадаєте, скільки саме палива було у вас перед заправкою і як ви залили в бак. Якщо до АЗС машин а під'їхала «на лампочці», то потім декількох хвилин бензин неминуче потрапить в двигун. В такому випадку потребуватиме викликати евакуатор і везти автомобіль для СТО. Це самий безболісний варіант щоб вашого гаманця, так як ремонтникам буде потрібно просто пити бак і залити в нього солярку. На заміну фільтрів, чистку насосів та інший розлучення в ечасть випадку навіть не погоджуйтеся.
Цих же дій буде достатньо, якщо в баку була достатня величина дизеля.
Однак багато хто після заправки і не підозрюють, що переплутали пістолети, і пускаються в курс. Отже, при наповненні майже порожнього бака бензином дизельний автомобіль довго не проїде. Через порядно кілометрів машин а просто затихне, і завести її вже не вийде. І це навіть найбільш сприятливий крок подій, так як в сервісі ви звільнитеся лише чищенням паливної системи: промиванням паливного бака, магістралей, заміною паливного фільтра.
Змішавшись, дизель і бензин утворюють вкрай шкідливу щоб двигуна пальне. В цьому випадку автомобіль почне втрачати потужність, мотор почне гуркотіти, а температура двигуна поповзе верх. Часто власники грішать на якість солярки тієї чи іншої заправки і навіть не підозрюють, що напартачили самі, чому продовжують курс і намагаються сильніше вдавлювати гашетку в підлогу, щоб швидше позбутися «неякісного» палива.
Октанове склад бензину відображає його здатність протистояти передчасного займання, а цетанове чисельність солярки - це показник того, сиріч швидко може спалахнути паливо. Те наїдатися чим вище октанове число, тим нижче цетанове, і навпаки. В результаті в камері згоряння твориться безлад, а водій плюс до всього іншого чує нібито металеві удари всередині мотора. В результаті движок зношується в рази швидше і може просто вийти з ладу.
До того ж сучасні автомобілі весь оснащені системою впорскування common rail, яка змащується за рахунок відповідних властивостей солярки, а бензин цими властивостями не володіє, що призводить також до зносу паливного насоса високого тиску. Так скільки не полінуйтеся, відкрутіть кришку бензобака і понюхайте - може, звідти несе бензином.
Якщо ви почали заправку дизельної машин и бензином, однак вчасно усвідомили свою помилку, то не поспішайте телефонувати в техслужби. Для початку подивіться, що палива довелося наточити. При обсязі бака в 50 літрів дозволительно влити близько 10 літрів бензину, після чого заправити його під зав'язку соляркою і, не вдаючись до високих обертів і окремо відзначаючи всі зміни в поведінці машин и, продовжити рух. Як тільки чверть бака спустошиться, ще відвідайте АЗС і залийте солярки до країв. Робіть так до тих пір, поки, за вашими підрахунками, весь бак не оновиться. Можна також додати в бак масла щоб двотактних ДВЗ для поліпшення мастильних властивостей палива з розрахунок а 30-50 мл для літр залитого помилково бензину. Замість масла можна використовувати присадки для підвищення цетанового числа, але заливати це все необхідно до повної заправки бака соляркою, щоб все гарненько перемішалося.
Дизель в бензині
Зворотні ситуації теж трапляються. Але при попаданні солярки в бензинову машин у ситуація змінюється кардинальним чином. Щільність бензину менше, ніж щільність дизеля, сообразноетому вже під час заправки вся соляру опускається на дно бензобака і норовить негайно потрапити в паливну магістраль. Тобто майже відразу водії починають їсти ті ж стуки в моторі, втрату динаміки, а сусіди по потоку ще й бачать хмари чорного диму, що вивергаються з вихлопної труби.
Початкові дії при помилковою заправці ті ж, скільки були описані вище: потрібно негайно осушити бак і залити потрібне паливо. Однак потрапляння солярки в бензиновий мотор здебільшого не загрожує жахливими наслідками. Якщо бак був тлінний і солярка в ньому - переважна речовина, то мотор затихне практично миттєво і не встигне зіпсуватися. Ступеня стиснення ДВС і требованіери від свічки просто не вистачить, щоб запалити дизель.
якщо машин а до заїзду для АЗС була заправлена наполовину або більше, то рух, можливо, вийде. Під час відведених автомобілю кілометрів для такої паливної суміші почнуть засмічуватись фільтри, форсунки двигуна, а при довгій експлуатації ймовірно пошкодження мотора, який не зможе правильно синхронізувати роботу циліндрів. У дизелі міститься купа парафіну, який забиває постійно магістралі і мембрани фільтрів, що відбувається з подвоєною швидкістю при черезріцательних температурах. Однак заради цього потрібно мати повну байдужість до симптомів, які виявляє автомобіль.
Якщо заправку бензинової машин и вдалося припинити на самому початку, скажімо, на 50-літровий бак припало близько п'яти літрів соляри, то, швидше за все, машин а цього не відчує. Важливо як пам'ятати, що бак повинен бути заправлений перед зав'язку бензином, бажано з октановим числом вище рекомендованого.
Таким относітельнийразом, помилка на заправці не катастрофічна. Якщо вчасно усвідомити її і діяти по правильному алгоритму, ситуацію можна виправити досить просто і без жертв. Або хоча б мінімізувати збитки, якщо не ігнорувати сигнали машин и.
Поділіться новиною!
Але це ще не все! Обов'язково прочитайте:
Переплутав бензин з соляркою для заправці?Що завдавати?