- Як працює дизельний двигун?
- Чим викликаний поганою запуск двигуна?
- Чому дизельний мотор не заводиться взимку?
- Відео - Як позбутися від проблем з запуском дизеля взимку
Наша сеть партнеров Banwar
Дизельний мотор, як і бензиновий, має свої несправності, пов'язані з утрудненим пуском. Щоб зрозуміти, чому не заводиться дизельний двигун і з чим пов'язаний його поганий запуск, спочатку ми розповімо вам про особливості роботи даного типу двигуна.
Як працює дизельний двигун?
В цілому робота бензинового і дизельного двигуна схожа. На цей раз паливо подається в камеру згоряння окремо від повітря і, змішуючись з ним, утворює горючу суміш, займання якої відбувається при її стисненні. Підвищений тиск, що виникає при русі поршня вгору, змушує суміш спалахнути, через що і відбувається відштовхування поршнів.
У дизельному моторі паливо подається за допомогою спеціальних форсунок. Особливістю їх роботи є те, що вони не заливають сумішшю камеру, як наприклад, на карбюраторних автомобілях, а подають паливо за допомогою розпилювання. Щоб створити необхідний тиск палива, в дизельних двигунах застосовується паливний насос високого тиску , Який отримав скорочена назва ТНВД. Крім автоматики, в автомобілях може бути передбачено спеціальний пристрій для ручної підкачки палива, як в бензонасосах карбюраторних автомобілів. Для цього відкручується спеціальна рукоятка клапана, і паливо накачується за допомогою переміщення клапана вгору-вниз.
Свічки запалювання в дизельних двигунах не застосовуються. На зміну їм встановлюються інші Свічки розжарювання , Які підігрівають паливо в зимовий період і забезпечують безперешкодний запуск мотора.
Чим викликаний поганою запуск двигуна?
Причини поганої роботи двигуна полягають в несправної паливної системи. Перш за все необхідно перевірити чистоту паливних фільтрів. Якщо вони піддалися заміні відносно недавно, то, швидше за все, несправність знаходиться в ТНВД. Зазвичай, несправний насос не підлягає ремонту і його змінюють на новий. Щоб перевірити насос, необхідно відкрутити штуцер від форсунки двигуна і спробувати провести запуск мотора. Якщо паливо через штуцер не проходить, то насос несправний.
Аналогічна проблема може підстерігати і саму форсунку. Справа в тому, що дизельне паливо набагато швидше забруднює форсунки, ніж звичайний бензин, тому не виключено, що на них з'явився нагар. Усунути його можна за допомогою звичайної чистки або просто замінити форсунки новими . Однак, швидка поява нагару може бути пов'язано з використанням неякісного палива, тому зміна заправної станції теж принесе позитивний результат.
Якщо паливна система цілком справна, то проблему потрібно шукати в системі подачі повітря. Перше, що необхідно перевірити - це повітряний фільтр. Дизельний двигун має високу чутливість до роботи системи живлення повітрям. Якщо фільтр забруднений - замініть його або продуйте за допомогою компресора. Ні в якому разі не використовуйте двигун без фільтра, інакше є високий ризик отримати пошкоджені циліндри і поршні в результаті проникнення частинок пилу в камеру згоряння.
Чому дизельний мотор не заводиться взимку?
Зима є суворим умовою експлуатації для будь-якого автомобіля. Головна проблема полягає саме з запуском двигуна. Це пов'язано з тим, що на стінках циліндра і системі подачі палива утворюється іній, який заважає нормальному проходженню і займання палива. Щоб цього не відбувалося, перед пуском двигуна здійснюють прогрів впускної системи і циліндрів за допомогою передпускових підігрівачів або електричних факельних пристроїв. Суть їх роботи полягає в попередньому прогріванні системи і забезпечення безперешкодного пуску двигуна в холодних погодних умовах.
Якщо двигун не запускається після застосування пристроїв прогріву, то, швидше за все, дані пристрої несправні. Необхідно перевірити їх працездатність після демонтажу і в разі їх несправності замінити.
В останню чергу потрібно переконатися в тому, що дизельне паливо відповідає кліматичним умовам експлуатації автомобіля. Справа в тому, що воно буває декількох видів за умовами експлуатації і застосування літнього палива в зимовий період, є ризик отримати його замерзання. В цьому випадку, паливо необхідно обов'язково замінити. Якщо заміна палива неможливо, а автомобіль терміново потрібно завести, то можна прогріти його за допомогою обігрівача. Ні в якому разі не прогрівайте паливний бак за допомогою відкритих джерел вогню, так як це може бути небезпечно!
На вантажному автомобілі варто перевірити систему охолодження. Якщо він експлуатується на воді, то швидше за все, ви забули злити її на передодні. Через те, що водяний насос залишився заблокованим в крижаному полоні, мотору не може провернутися належним чином. Тому мотору слід відігріти за допомогою опалювальних приладів, що знаходяться в теплому гаражі.
Відео - Як позбутися від проблем з запуском дизеля взимку
Мабуть, це все причини поганої роботи дизельного двигуна. Якщо проблема повторюється, проблеми, необхідно відігнати автомобіль на СТО і провести більш професійну діагностику, ймовірно, є більш серйозна причина.
Як працює дизельний двигун?Чим викликаний поганою запуск двигуна?
Чому дизельний мотор не заводиться взимку?
Як працює дизельний двигун?
Чим викликаний поганою запуск двигуна?
Чому дизельний мотор не заводиться взимку?