Наша сеть партнеров Banwar
Ось таке питання прийшов сьогодні. Коротко відповідаю.
Не беріть:
Каністру з бензином. нестачі в заправках немає ні по дорозі до Криму, ні в самому Криму, а наявність каністри може ускладнити проходження кордону, особливо на поромі .
Чого ще не треба везти Крим? Бруд з дороги. До в'їзду на Південний берег Криму помийте автомобіль на мийці. У одного мого російського знайомого була проблема з даішники через брудну машини. Що й зрозуміло - курортна зона все-таки.
Не беріть намети, примуси, котли та іншу чисто туристичну оснащення, якщо зібралися на Південний берег Криму . Там вам ніхто не дозволить все це випробувати в справі - для цього там і місця немає, спека і посуха стоїть така, що можна запросто влаштувати велику пожежу. Намети можуть стати в нагоді тільки на Східному і Західному березі Криму. Навіть півстоліття назад, коли машин було в тисячу разів менше, для зйомки фільму "Три плюс два" з наметовим автомобільним раєм у самого моря був обраний не Південний, а Східний берег Криму.
А що брати?
Крім джентльменського набору - запаски, домкрата, лампочок, запобіжників, набору інструментів не забудьте взяти для машини захисний тент.
Якщо тенту немає або він не поміститься, то обов'язково візьміть світловідбиваючі екрани або сонцезахисні шторки під скла.
А то ваш автомобіль вистачить сонячний удар. Так, і для себе панамки не забудьте.
Днем на сонці температура повітря може доходити до сорока градусів, а в салоні залишеної вами машини - в два рази більше, тому не залишайте на задніх полицях пластикові пакети, авторучки, гребінці і т. П. - вони можуть оплавитися.
Мало того, від такої температури може навіть повести передню панель!
Щоб уникнути такого "подарунка", і потрібні тент або світловідбиваючі екрани.
До речі, якщо автомобіль загоряє в поле вашої видимості, то злегка опустіть його скла.
Навіть якщо їдете в саму спеку, прихопіть з собою і що-небудь з теплих речей - вечорами в Алушті на набережній досить прохолодно, ну і в горах і в печерах знадобиться (в облаштованих печерах на вході висять куртки, але своє - це не з чужого плеча).
Автомобіль треба перевірити перед дорогою. Якщо на все про все не вистачає часу, то головне - гальма (попереду хоч і короткі, але справжні гірські дороги ) І систему охолодження (роботу вентилятора хоча б).
Перевантажувати автомобіль не варто, тобто не треба з собою тягти все підряд. Адже не в Сахару зібралися. Перевантажений автомобіль - це і можливі проблеми з гальмами, і підвищена витрата дорогого тамтешнього бензину, і погана маневреність, особливо при обгоні.
Якщо їдете компанією на двох-трьох машинах, не завадять рації (хоча на поромі через Керченську протоку у деяких автомобілістів були проблеми, див. Попередні репортажі). Хоча зараз мобільні телефони витіснили рації. Після приїзду, якщо приїхали надовго, купите місцеві сімки.
Кот в даному випадку - хороший індикатор. На розпечений автомобіль він не ліг би. Значить, приїжджий автомобіліст грамотно поставив машину в тінь і до того ж накрив тентом. Хороша захист і від сонця, і від птахів, і від котячих лап ...
PS
Так, забув про трос зчеплення, якщо у вас передньопривідний ВАЗ.
У мене два рази рвався на "дванадцятої". Вдруге прямо на світлофорі в середньому ряду. Добре даішник нормальний попався - допоміг відкотити до тротуару.
Двічі сам цей трос на місці події встановлював, багаття вазовских конструкторів через непродумане складного кріплення під педалями. Вдруге було незручно міняти через стирчать на проїжджу частину ніг :). А з боку пасажирського сидіння щоб підлізти, треба володіти хребтом змії ...
З тих пір у мене в багажнику лежить запасний трос.
З пошуком цієї запчастини проблем не було - в перший раз недалеко був авторинок, у другому - магазин запчастин.
Тому не боюся їздити на вітчизняних авто по Росії-України. Якщо що відвалиться - купити не проблема.
© Олександр Ельчіщев
фото автора
А що брати?