Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що перевізники повинні знати про бризковики?

  1. У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»
  2. У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»
  3. У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв
  4. Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)
  5. Скільки коштує безпека на дорозі

Наша сеть партнеров Banwar

Експерти в області безпеки дорожнього руху стверджують, що близько 90 проц. всіх аварій відбувається через погані умови видимості і проблем із зором водіїв. Дуже часто водії не можуть прийняти правильні і адекватні рішення лише тому, що елементарно не бачать, які небезпеки їх можуть чекати на узбіччях або по траєкторії руху. В даному випадку ми маємо на увазі не настільки проблеми зі здоров'ям, як брудні лобові стекла. Ніхто не сумнівається, що будь-який відповідальний водій використовує склоомиваючі рідини. Але як бути, якщо ваше лобове скло отримало рясну «дозу» бруду з-під коліс вантажного автомобіля? У таких випадках вирішити проблему можуть бризковики. Ось що про них повинні знати власники легкових і вантажних автомобілів.

За часів «жигулі» і «москвичів» власники транспортних засобів перед черговою сесією техогляду ламали собі голови, як вирішити проблему загублених або зношених бризковиків. У той час цей елемент був обов'язковим. Згодом, коли в литовському транспортному парку з'явилися і стали переважати зовсім інші автомобілі, в Правилах дорожнього руху і правила проведення техогляду про бризковики не залишилося ні слова.

Рамунас Велавічюс, заступник директора компанії «Transporto studijos», коментуючи офіційне ставлення до бризговика, зазначив, що чинне законодавство передбачає обов'язкове використання бризговиков тільки в комерційному транспорті.

Рамунас Велавічюс, заступник директора компанії «Transporto studijos», коментуючи офіційне ставлення до бризговика, зазначив, що чинне законодавство передбачає обов'язкове використання бризговиков тільки в комерційному транспорті

Рамунас Велавічюс, заступник директора компанії «Transporto studijos»

«Зазвичай загальна довжина транспортного складу (тягача і напівпричепа) досягає приблизно 16 м, в деяких випадках 25 м. Між тим довжина легкового автомобіля в 3-5 разів менше. Якщо транспортні засоби рухаються з Правил дорожнього руху, різниця в швидкості руху легкових і вантажних автомобілів невелика, але навіть при цьому на обгін вантажного автомобіля водій легкової машини витратить більше 10 секунд. За цей час йому доведеться проїхати приблизно 200 м. Якщо в 5-8-осьовому транспортному складі немає бризковиків, то в дощову погоду обгін такого автомобіля стає для водіїв легкових автомобілів справжнім головним болем: практично всі 200 м вони змушені рухатися чи не наосліп » , - говорить Р. Велавічюс.

Для того, щоб подібної проблеми не було, все вантажні транспортні засоби (тягачі, напівпричепи і причепи) повинні бути оснащені бризговиками. Зазвичай бризковики складаються з 4 частин, в вантажних транспортних засобах вони повинні бути встановлені на кожному колесі, і «працювати» так, щоб при русі бруд, що відлітає з поверхні дорожнього покриття, розсіювалися якомога менше і не заважала іншим учасникам руху.

Які недоліки в роботі бризговиков відзначають контролери станцій техоглядів, і чому вони з'являються? За словами Р. Велавічюса, найбільш часто пошкоджень піддаються верхні секції бризковиків - це відбувається при неправильному використанні пневматичної підвіски або при маневруванні на будівельних майданчиках. Щоб таких пошкоджень не було, водії іноді просто знімають верхні секції бризковиків і їздять без них.

На жаль, дно напівпричепа, що знаходиться над таким «оголеним» колесом, функцію бризковика не виконує, тому вся грязь, що відлітає з-під коліс напівпричепа, потрапляє на автомобілі інших учасників руху. Про те, що це викликає відчуття дискомфорту, годі й казати. Гірше те, що від кількості бруду і сили її удару в лобове скло легкового автомобіля його водій може на мить втратити керування, і цю мить може стати фатальним. До вантажних автомобілів без бризковиків контролери на станціях техогляду відносяться дуже строго - досить «посіяти» хоча б один бризговики, і вантажний автомобіль буде визнаний непридатним до участі в русі. Йому доведеться повторити візит на станцію ТО.

Наявність бризковиків на вантажних транспортних засобах регулюється європейським законодавством. У відповідному регламенті йдеться, що нижня частина бризковика по відношенню до дорожнього покриття повинна знаходитися на відстані не більше 200-300 мм. Відстань від бризковика до задньої частини шини (в горизонтальному вимірі) має бути не більше 200 мм. Крім того, глибина бічних вигинів бризковиків повинна бути не менше 45 мм.

Як ці вимоги дотримуються в житті, і які можуть бути покарання з боку контролюючих органів за порушення цих вимог за кордоном? Перевізники, з якими розмовляла редакція CargoNews.lt, запевнили, що останнім часом вони з жодними проблемами не стикалися.

«Якщо державні номери тягача і напівпричепа чисті, їх можна без праці ідентифікувати - ніхто не чіпляється навіть до досить брудному транспортному засобу. З іншого боку, всім відомо, що в завидно чистому стані знаходяться не тільки міські, але також і транзитні європейські магістралі. Водії можуть проїхати кілька тисяч кілометрів, але заїжджати на мийку їм буде необов'язково », - каже Дайна Рібок, одна з небагатьох жінок-« дальнобійниці ».

Водії можуть проїхати кілька тисяч кілометрів, але заїжджати на мийку їм буде необов'язково », - каже Дайна Рібок, одна з небагатьох жінок-« дальнобійниці »

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень «рух караваном»

У порту Роттердам тестують технологію автоперевезень відому як «рух караваном».

2018-10-03 661

У Ганновері оголошено переможця конкурсу «International Truck of the Year 2019»

На виставці комерційних автомобілів IAA 2018 у Ганновері був оголошений переможець престижного конкурсу «International Truck of the Year 2019». Лауреатом став новітній магістральний тягач «Ford F-MAX». Такий вердикт журі, до якого входять 23 журналістів з 23 країн Європи. З новим магістральним тягачем «Ford F-MAX» компанія «Ford Truck» планує потестініть конкурентів з Великої сімки європейських виробників вантажівок важкого класу. Новинка отримала назву на честь легендарних машин «Ford F Series».

2018-09-27 903

У Німеччині на автобані їздитимуть вантажівки без водіїв

У Німеччині на автобані A9 між Мюнхеном і Нюрнбергом будуть здійснювати по три поїздки в день безпілотні вантажівки, що перевозять вантажі логістичної компанії «Schenker» - дочірнього підприємства німецького залізничного концерну «Deutsche Bahn».

2018-06-26 1 259

Транспортна тиждень (16 травня - 23 травня)

Єврокомісія готується ввести рамки CO2 по забрудненню повітря, вперше - для вантажного автотранспорту. В уряді знову захищають інтереси страхових компаній, але обіцяють приборкати зростання вартості страхових послуг. Схвалено введення квот з прийому на роботу спеціалістів із третіх країн, в тому числі, водіїв далеких рейсів - «Linava» бачить в цьому загрозу бізнесу. Ці та інші актуальні новини галузі в традиційній «Транспортної тижня».

2018-05-21 301

Скільки коштує безпека на дорозі

Стратегія посилення безпеки на дорогах «Візія 0» народилася в Скандинавії десяток років тому. Шведи вирішили до 2030 року скоротити число загиблих і поранених на дорозі вдвічі, а ще через 20 років звести смертність від ДТП до нуля. Сьогодні до програми приєдналися багато країн ЄС, в тому числі, з цього року Литва. Амбіційний проект в міністерстві транспорту представили в березні, загальний бюджет не називається - важко планувати на чверть століття вперед. Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?

2018-04-25 297

Але як бути, якщо ваше лобове скло отримало рясну «дозу» бруду з-під коліс вантажного автомобіля?
Які недоліки в роботі бризговиков відзначають контролери станцій техоглядів, і чому вони з'являються?
Як ці вимоги дотримуються в житті, і які можуть бути покарання з боку контролюючих органів за порушення цих вимог за кордоном?
Але і окремі цифри в десятки і сотні млн євро звучать вражаюче - ці б гроші роздати транспортним підприємствам, може, проблеми вирішилися б самі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов