Наша сеть партнеров Banwar
Причиною проблем з запуском можуть бути слабкий акумулятор, слабка компресія в циліндрах, а найчастіше непрацюючі свічки напруження і дизпаливо, в якому парафін випав в осад і забив фільтр.
Якщо не працюють свічки напруження, то проблеми з запуском двигуна починаються вже з першими морозами, так що якщо від нуля до мінус десяти дизель запускався без проблем, то при мінус 15 градусів винуватцем зазвичай є дизпаливо.
Ознаки проблем через дизпалива наступні:
- двигун не запускається;
- двигун запустився, але працює тільки на холостих обертах і на оборотах трохи вище неодружених. У русі відсутня тяга.
Якщо причиною проблем з запуском і роботою дизельного мотора є паливо, то автомобіль слід транспортувати на теплу стоянку. Поки солярка відігріється і парафін знову розчиниться, потрібно купити в автомагазині або на автозаправці антігелівую присадку і залити її в бак згідно з інструкцією.
Потім після запуску двигуна потрібно щоб з системи живлення виробилося паливо без присадки і тільки після цього можна виїжджати з теплого гаража. Щоб присадка краще перемішалася з паливом, потрібно трохи поїздити по гаражу з невеликими розгону і різкими гальмуваннями, щоб паливо в баку збовтати. Якщо теплого гаража немає, можна спробувати розігріти корпус фільтра і паливний насос електрофеном. Але попередньо також в бак потрібно залити антігелівую присадку. Існують і інші способи боротьби з парафіном, але вони більш складні.
Читайте також:
Свічки накалу можна перевірити самостійно, але краще звернутися в спеціалізований автосервіс. А короткочасно можуть допомогти аерозольні засоби з серії «холодний старт». Це легкоиспаряющихся, самовоспламеняющаяся при невисоких температурах рідина (на основі ефіру) в аерозольному балончику, яку слід подавати (вводити) у впускний колектор в момент запуску двигуна.
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.