Наша сеть партнеров Banwar
Почнемо з того що це таке:
Шліфування головки блоку циліндрів - це технологічний процес, вироблений на спеціальному обладнанні , З метою доведення площині ГБЦ до певних параметрів допустимих заводом виробником для щільного сполучення головки з блоком циліндрів.
Є кілька варіантів, при яких рекомендована дана процедура:
Варіант перший.
Найчастіше автомобілісти звертаються з уже сформованою проблемою, а саме заміною прокладки ГБЦ в зв'язку з течею. Але треба розуміти, що це вже видимий результат неправильної роботи вашого автомобіля. Причиною може служити, як незначний перегрів двигуна в зв'язку з несправностями в системі охолодження, так і абсолютно випадкове потрапляння води і в наслідок деформація ГБЦ і прогоріла прокладка, що вимагає заміни. Дуже важливо з'ясувати причину несправності і провести грамотну дефектовку і найімовірніше причиною пробитою прокладки стало порушення сполучення площині ГБЦ і блоку циліндрів . В цьому випадку шліфування (фрезерування) уникнути не вийде.
варіант другий
Не рідко зустрічаються звернення власників автомобілів з великим пробігом, а відповідно природним зносом. Або ті, хто просто поїздив без масла в результатом чого стало «масляне голодування» двигуна. Природно цим машинам рекомендується капітальний ремонт ДВС . Дія серйозне і витратне. Але в будь-якому випадку не варто обмежуватися тільки тими роботами, які вказала дефектовка. Адже головка вже знята і можна приділити їй трохи часу і зробити ідеально рівною. І при правильній експлуатації автомобіля це допоможе відстрочити на тривалий період подальші ремонти.
Варіант третій.
Зварювальні роботи, пов'язані з ремонтом тріщин ГБЦ. При цьому підвищена температура локально нагріває головку і відбувається деформація. Так само на порожнини утворюються шви, які теж забираються за допомогою шліфування ГБЦ.
Варіант четвертий.
При не регулярною заміні або неякісної охолоджуючої рідини на порожнині з'являється корозія. Варіант лікування - шліфовка головки.
Варіант п'ятий (банальний)
Даний випадок має місце бути взимку. Найчастіше в зв'язку з нестачею часу або просто з бажанням зекономити, ми вирішуємо самостійно залити антифриз в систему охолодження. Тим більше, що антифриз вже куплений і лежить він у нас в багажнику. Чого ж простіше! Зупинити машину і залити рідину. Тепер увага! Розігрітий двигун, а по системі охолодження починає циркулювати крижаний антифриз. В результат, локальний удар і деформація ГБЦ. І знову -шліфовка ГБЦ.
Варіант шостий.
Тюнінг автомобіля. Цей варіант стосується тільки любителів, які фанатично прагнуть змінити параметри двигуна.
Робимо висновок: шліфування ГБЦ, здійснюється при кожному знятті головки блоку циліндрів це призводить до вирівнювання поверхні ГБЦ, а, отже, збільшує щільність прилягання головки до блоку. Результат, гарячі гази не почнуть виходити з-під прокладки, що збереже прокладку цілої, а нас позбавить від непотрібних витрат.
Спеціальний прайс вартості робіт по металообработке
Найменування робіт ДВС 0.8-1.3 ДВС 1.5-2.0 ДВС V-6 ДВС V-8 двигуна рядний БОНУС фрезерування головки блоку 0.10 900 900 200 фрезерування головки блоку 0.15 1000 1000 200 фрезерування головки блоку V-6 1000 200 фрезерування головки блоку V-8 1250 250 фрезерування головки блоку ряд. 6 1250 250 Для вітчизняних автомобілів Найменування робіт ДВС 1,5-1,6 ДВС 2,0-2,4 ДВС V-6 ДВС V-8 двигуна рядний БОНУС фрезерування головки блоку 0.05 500 700 100 фрезерування головки блоку 0.10 650 850 150 фрезерування головки блоку 0.15 750 950 150 фрезерування головки блоку V-6 750 150 фрезерування головки блоку V-8 750 150 фрезерування головки блоку ряд. 6 750 150