Наша сеть партнеров Banwar
Для економії часу і коштів перед будь-яким ремонтом потрібно перевіряти причини несправності, а потім братися усувати їх. Адже причиною, по якій не працює електромотор , Може бути відсутність електрики на плюсовом дроті, і заміною тут проблему не вирішити. Для виявлення причини необхідно зробити детальну діагностику всіх вузлів, після чого приступити до заміни або ремонту вийшов з ладу вузла. Розберемо далі, як зняти вентилятор пічки Сітроен С5 і зробити діагностику і в разі потреби ремонт або заміну .
діагностика
Типові несправності, пов'язані з вентилятором грубки :
- Працює тільки на останньому положенні регулювання швидкості обертання електродвигуна.
- При роботі чутні сторонні звуки.
- Дует, але дуже слабо.
Чи не працює при будь-якому положенні регулятора швидкості
Після перевірки роботи електродвигуна в усіх положеннях можна приступити до подальшої діагностики.
- В першу чергу, необхідно перевірити запобіжник електродвигуна, він знаходиться в загальному блоці запобіжників, під капотом.
- Якщо він перегорів, необхідно знайти коротке замикання, воно може бути як в електропроводці, так і в самому електродвигуні. Якщо КЗ, не знайдено, потрібно поставити справний запобіжник і спробувати запустити електромотор.
- Далі, включаємо перше положення грубки і перевіряємо, в якому місці пропадає напруга. Починаємо з блоку управління обігрівачем, далі рухаємося до реостата і потім до мотору.
- Якщо обігрівач працює тільки в останньому положенні регулятора швидкості обертання, то потрібно замінити або зробити ремонт реостата, який знаходиться з пасажирської сторони в районі речового ящика.
Після виявлення несправного елемента його необхідно демонтувати і зробити заміну або ремонт.
ремонт
Якщо в процесі діагностики виявлено несправність електромотора , То перед тим як приступити до ремонту, його потрібно демонтувати, для цього:
- Відсунути крісло водія до упору назад або демонтувати.
- Прибираємо шумоізоляцію з підсвічуванням в районі педалей.
- Далі, потрібно зняти накладку, яка одним кінцем прикріплена до центрального тунелю, а іншим до обшивки в районі педалі газу.
- Потім необхідно зняти карданчик рульової колонки (дану процедуру можна і не робити, але буде трохи незручно).
- Трохи вище салонного фільтра розташований наш мотор. Для його демонтажу потрібно зняти клеми живлення електродвигуна.
- Зніматися вентилятор повинен тільки з відігнутої клямкою, попередньо треба провернути весь мотор за годинниковою стрілкою.
- Потім дістаємо електродвигун, минаючи виступи і електропроводку. Вийти повинен легко, особливо зі знятим карданом рульової рейки.
- Розбираємо вентилятор і дістаємо електромотор. Зробити це можна, відвернувши два гвинта від корпусу. Потім потрібно чистити мотор і крильчатку від бруду. Зробити це можна стисненим повітрям або пензликом.
дістаємо електромотор
- Змащуємо все труться поверхні мастилом і пробуємо прокрутити двигун за крильчатку. Великого зусилля докладати не варто, щоб не зламати пластмасову крильчатку.
- Після очищення й змащення перевіряємо електродвигун, подавши на нього напругу з акумулятора.
- Якщо мотор «ожив», то заміна не буде потрібно, а якщо мастило не допомогла, доведеться міняти на новий або аналогічний.
- Ставимо вентилятор на місце, перевіряємо перед остаточною збіркою, і якщо все справно, збираємо у зворотній послідовності.
- Також можна замінити салонний фільтр для очищення повітря, що поступає в салон.
Все вище наведені поради допоможуть зробити ремонт печі своїми руками. Зробити це зовсім нескладно і виконати ремонт зможе навіть недосвідчений автолюбитель.