Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Що таке температура кипіння моторного масла: робочий діапазон, таблиця займання і застигання мастила в двигуні

  1. В'язкість моторного масла
  2. Визначення в'язкості по маркуванню
  3. Діапазон робочих температур
  4. Чим небезпечна висока температура в двигуні?
  5. Причини надмірного нагріву моторного масла
  6. Числа нейтралізації моторних масел
  7. Температура кипіння
  8. температура займання
  9. летючість
  10. спалахи
  11. Вплив низьких температур на стабільність запуску двигуна
  12. низькотемпературні параметри
  13. застигання
  14. температура затвердіння
  15. Відео «Тестування моторних масел?»

Наша сеть партнеров Banwar

Завдяки моторного масла забезпечується якісна мастило всіх рухомих вузлів і механізмів силового агрегату машини. Як і інша рідина, мастильна речовина може замерзати і закипати при певних умовах. Яка температура кипіння моторного масла і що треба знати про вибір і заміні мастила, ми розповімо нижче.

зміст

Откритьполное зміст

[Приховати]

В'язкість моторного масла

Величина в'язкості рідини 0W20, 0W30, 5W30, 5W40, 10W40 або інший мастила вважається одним з основних параметрів. Мастильна рідина застосовується для зниження величини тертя між поверхнями механізмів і вузлів силового агрегату авто. Низькі змащувальні властивості і характеристики речовини можуть привести до заклинювання, а також прискореного зносу і поломки силового агрегату в цілому.

Масла з високою або низькою температурою спалаху повинні володіти якостями:

  • виключення ймовірності тертя між вузлами і елементами мотора;
  • безперешкодне проходження речовини по всьому магістралях системи мастила.

Виробники масел використовують спеціальні добавки, призначені для поліпшення температурних і вязкостних параметрів. Завдяки присадкам моторна рідина менше розріджується, коли прогрівається двигун, і робиться густішою в сильний мороз.

Речовини, які характеризуються низькою в'язкістю, є в складі практично всіх неякісних рідин. Через це продукт швидше вигорає і випаровується на внутрішніх стінках двигуна. Що сприяє прискореному витраті мастила і зниження температурних властивостей продукту.

Визначення в'язкості по маркуванню

Діапазон температур спалаху, закипання і замерзання зазвичай вказується на етикетці з моторною рідиною. Також на тарі з мастильним матеріалом є докладна інформація щодо параметрів в'язкості відповідно до стандарту SAE. Ця величина маркується числовими, а також літерними позначеннями, наприклад, 0W-30 або 10W-40. Буква W свідчить про зимових показниках. Цифри, розташовані з боків, говорять про робочих параметрах рідини для літнього і зимового періоду. У зазначеному діапазоні виробник гарантує безперебійну роботу силового агрегату. Діапазон температур спалаху, закипання і замерзання зазвичай вказується на етикетці з моторною рідиною

Олексій Камбулов провів тест моторних масел з нагріванням, результати показані на ролику нижче.

Діапазон робочих температур

В'язкість продукту залежить не тільки від складу речовини, а й від температури в широкому робочому діапазоні. Цей показник знаходиться в прямій залежності від температури в двигуні, а також повітря. Щоб все компоненти ДВС працювали злагоджено, слід забезпечити якісне функціонування процесів в межах норми.

При виробництві транспортних засобів інженери компанії-розробника завжди розраховують вязкостниє показники рідини. В середньому робочі властивості температури масла варіюються в районі -30 - +180 градусів, але багато що залежить також від конструктивних особливостей машинного мотора і навколишнього середовища.

Чим небезпечна висока температура в двигуні?

Сильний перегрів мотора призведе до того, що агрегат може кипіти, це набагато небезпечніше, ніж застигання мастила. При регулярному використанні двигуна автомобіля в даних умовах падають вязкостниє параметри речовини, в результаті чого компоненти ДВС не можуть змазуватися належним чином. Треба врахувати, що при перегріванні моторна рідина назавжди втрачає певні виробником властивості і робочі характеристики. З 125 градусів мастильна речовина починає випаровуватися, що сприяє зниженню обсягу масла в двигуні і призводить до необхідності його регулярного додавання. Масляне голодування стане причиною виходу з ладу агрегата.

У своєму ролику користувач Михайло Автоинструктор розповів про причини перегріву, а також способи вирішення цієї проблеми.

Причини надмірного нагріву моторного масла

Робоча температура масла Лукойл або будь-якого іншого продукту може змінюватися через тривалу експлуатацію рідини. Згодом мастило починає старіти в результаті хімічних реакцій і окислювальних процесів, які відбуваються всередині ДВС. Це призводить до появи в агрегаті нагару, лаків, а також опадів шламу. Дані процеси відбуваються швидше при самозаймання або роботі мастила в умовах підвищених температур.

Нагар - тверда речовина, що з'являється в результаті окислення вуглеводню. Такі відкладення можуть складатися з свинцю, металу та інших механічних елементів. Поява нагару призведе до детонації і трійнят двигуна, гартівного запалення і т. Д. Що стосується лаків, то такі відкладення є окислені плівки, які створюють липкий наліт на тертьових робочих поверхнях. В результаті впливу на мастило високої температури може статися закипання лаків, в складі яких є кисень, вуглець, зола і водень.

Наявність лакового покриття погіршує величину теплопередачі циліндрів і поршнів ДВС, що призводить до швидкого перегріву конструктивних елементів двигуна. Найбільше від впливу лаку страждають поршневі кільця і ​​канавки, через коксування ці компоненти можуть залягати. Кокс утворюється в двигуні внаслідок хімічної реакції нагару з лаком. Опади у вигляді шламу являють собою суміш продуктів окислення з емульсійними відкладеннями. Їх освіту сприяє зниженню якості рідини і порушення режиму використання транспортного засобу в цілому.

Головною причиною нагріву масла можна назвати його низьку якість, якщо не брати до уваги механічні неполадки ДВС.

Числа нейтралізації моторних масел

Нижче наведено список абревіатур:

  1. TBN. Позначає загальний лужний параметр рідини. За цим показником можна визначити кількість кислоти, яка потрібна для нейтралізації лужних елементів, що містяться в одному грамі продукту. Параметр вимірюється в мг КОН. Величина TBN визначає число слабких і сильних лужних елементів, які складають базу рідини.
  2. TAN. Загальне лужне число. Це значення визначає кількість гідроксиду калію, який буде потрібно для того, щоб нейтралізувати вільні кислоти, присутні в одному грамі рідини. Робочий параметр висловлює число кислотних елементів, що містяться в складі мастила.
  3. SBN. Лужний показник для виявлення сильних кислот. Ця величина визначає обсяг кислоти, яка необхідна для нейтралізації сильних лужних компонентів, присутніх в одному грамі мастильного речовини. Як правило, мова йде про необмежені лугах, але на практиці таке трапляється досить рідко.
  4. SAN. Параметр сильних кислот, що визначає обсяг лужних елементів, необхідних для їх нейтралізації.

З ролика Романа Романова ви можете дізнатися про основні причини перегріву автомобільного мотора.

Температура кипіння

При прогріванні автомобільного силового агрегату до норми в'язкість мінерального або синтетичного продукту повинна знизитися до певного показника. Якщо цього не відбулося, при великих навантаженнях це ніяк не відіб'ється на функціональності мотора. Температурні параметри незначно збільшаться, а в'язкість згодом знизиться до норми. Це не стане причиною швидкого зносу дизельного або бензинового двигуна за умови, що мастило не закипає. При середньому перегрів можуть трохи подплавит поршні, але робити більш детальну діагностику доцільно при виникненні диму з моторного відсіку.

Тривале кипіння мастильного речовини стане причиною викривлення ГБЦ, появи на ній слідів дефектів і тріщин, що може привести до «вильоту» клапанного гнізда. Підвищена температура рідини здатна зруйнувати прокладку головки блоку циліндрів. Зіпсуються межкольцевие перегородки, сальники і інші компоненти ДВС, що може привести до витоку мастила. Через сильний перегріву двигуна поршні ДВС плавляться і прогорають, в результаті чого розплавлений алюміній осідає на стінках циліндрів двигуна. Це призведе до того, що хід поршнів буде більш скрутний, елементи зносяться значно швидше.

Моторна рідина перегрівається під впливом підвищених температур і втрачає свої мастильні властивості. Рухомі компоненти ДВС ламаються, до коленвалу починають прилипати продукти зносу. В результаті високого навантаження під впливом поршня колінчастий вал може зламатися на дві частини. Крім того, поршневі компоненти проб'ють стінку головки блоку циліндрів. Це призведе до повної поломки агрегату і необхідності проведення його капітального ремонту. Температура кипіння моторного масла зазвичай становить 250 градусів.

температура займання

Температура горіння визначається нагріванням мастильного речовини у відкритій ємності. Для фіксації стану рідини фахівці проводять над тиглем або обладнанням, де підігрівається мастило, запалений гніт. Параметр температури мастила повинен змінюватися і збільшуватися не більше, ніж на два градуси протягом однієї хвилини. При цьому рідина повинна не тільки спалахнути, але і зайнятися. При знижених температурах підвищується величина в'язкості мастила.

Температура, при до якої горить масло, залежить від виробника. В середньому по ГОСТу займистість і самозаймання моторної рідини відбувається при температурі 250-260 градусів, при цьому в машинному агрегаті може з'явитися дим і бульбашки. Займання - одна з найсерйозніших проблем для двигуна. При згорянні рідини і її запаленні може статися вибух мотора. Зрозуміло, ніякої капітальний ремонт не дозволить вирішити цю проблему, якщо машина вибухне. Особливо небезпечно це для водія і пасажирів, оскільки вибух може привести не тільки до серйозних травм, а й летального результату.

Ігор Кушнір надав відео, в якому показано результат контакту моторної рідини з киснем - займання продукту.

летючість

Автовласники можуть зіткнутися з проблемою випаровування рідини, це зазвичай пов'язане з низькою якістю олії і недотриманням умов експлуатації силового агрегату. При підвищеній плинності мастила рівень речовини в моторі знижується. Частина піде на нагар і відкладення. При зниженому рівні автомобільний двигун буде функціонувати в умовах масляного голодування. Це призведе до збільшення навантаження на тертьові вузли та деталі, в результаті чого можлива проблема швидкого зносу запчастин. В кінцевому рахунку відбудеться погіршення роботи силового агрегату і його поломка в цілому.

Випаровування мастила зазвичай відбувається при температурі 250 градусів. Щоб визначити величину летючості, використовується спосіб Нок. Його суть полягає в нагріванні одного літра мастильного речовини протягом години при температурі 250 градусів. Якщо за цей час залишиться близько 800 грам рідини, це свідчить про те, що величина летючості становить 20%, оскільки випарувалося 200 грам. За стандартами ACEA даний параметр повинен бути не більше 15% для продуктів, що відповідають класу А1 / В1. Для рідин класифікації А3 / В3, А3 / В4, А5 / В5, С1-С3, Е4, Е6, Е7 і Е9 величина випаровуваності повинна бути не більше 13%. Що стосується масел стандарту С4, то параметр летючості повинен бути не вище 11%.

спалахи

Температура спалаху рідини визначає поріг, при якому речовина запалюється. Вона завжди буде менше температури займання мастила на 20-30 градусів, тут все залежить від виробника і технології виготовлення продукту. Про технічні параметри масла можна дізнатися з таблиць нижче. Спалах мастильного речовини призведе до серйозних проблем, аж до його загоряння. При тривалому використанні перегрітого масла воно загориться.

Вплив низьких температур на стабільність запуску двигуна

При покупці мастильного речовини треба ознайомитися із зимовими параметрами рідини, оскільки саме вони визначають якість запуску ДВС в холодну пору року. Якщо ви використовуєте мастило класу 5W-40, то від цифри 5 треба відняти 35 (це постійне число для всіх типів масел). Отримуємо -30 - це мінімальна температура, при якій мастило зможе без проблем запустити мотор.

низькотемпературні параметри

Необхідно враховувати не тільки температуру навколишнього середовища, але і силового агрегату, оскільки робота мотора визначається пробігом транспортного засобу і навантаженнями.

Є низькотемпературні властивості робочої рідини, до яких відносяться:

  1. Прокачиваемость. Цей параметр означає стан, при якому речовина без проблем прокачується по каналах мастильної системи.
  2. Проворачиваємості продукту. Ця величина вказує на динамічні характеристики в'язкості мастильних матеріалів, а також на температуру, при якій мастило стає найбільш рідкою. В такому стані запуск двигуна буде полегшений. Температура проворачиваємості завжди на 5 градусів більше прокачуваності.

Користувач Влас Прудов зняв ролик, в якому розповів про вибір якісної рідини для машинного мотора.

застигання

Величина температури застигання визначається втратою властивостей рухливості і плинності рідини. Коли параметри в'язкості різко збільшуються, це призводить до початку процесу кристалізації парафіну. Масло, яке працює в умовах знижених температур, буде менш рухливим. Мастило твердне, що призводить до збільшення пластичності в результаті виділення вуглеводневих речовин. Температура застигання моторної рідини відповідає мінімальному параметру циркуляції. Якщо масло почне застигати, запуск двигуна можливий, але він буде дуже важким.

температура затвердіння

Температура затвердіння нижче застигання на 3-5 градусів. При сильному похолоданні основа рідини стає більш твердою, в результаті чого її проходження по каналах мастильної системи буде неможливим. Відповідно, у водія не вийде і запустити силовий агрегат. Така проблема більш актуальна для жителів північних регіонів, які заливають в свої авто масла, що не відповідають класу в'язкості для використання в таких умовах.

Відео «Тестування моторних масел?»

Користувач Denis МЕХАНІК в своєму ролику протестував різні марки рідин і розповів про результати випробувань.

Чим небезпечна висока температура в двигуні?
Відео «Тестування моторних масел?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов