Наша сеть партнеров Banwar
Під вікнами редакції виблискує боками нова ЗАЗ Forza. Ця машина чекає бажаючих взяти участь в народному тесті і поділитися своєю думкою про новий вітчизняному автомобілі на сторінках Автоцентру і в ефірі Першого автомобільного. А мені доручено відповідальне завдання - організувати тест-драйв так, щоб кожен учасник зміг сповна оцінити всі достоїнства і промахи творців Forza.
В інтервалі між «примірки» тест-драйверів Forza теж не буде нудьгувати. Вирішено - будемо вести щоденник. З регулярних звітів ви зможете дізнатися, з чим доведеться мати справу майбутнім власникам.
Сьогодні - перша сторінка щоденника. На одометрі «піддослідного» трохи менше 2300 км; нульове ТО пройдено. Його програма тривіальна - замінено масло в моторі і проведений огляд ходової. Відхилень не виявлено.
Український автопром - йдемо на зліт?
Старт мотора після нічного паркування - легкий, як то кажуть, з півоберта. Днем на вулиці близько +10 С0, але в ранкові години не гріх і грубку включити. Вентилятор грубки - тихоня, звук його чути тільки в найпотужнішому режимі. Вітерець в салон пішов, та тільки холодний - мотор гріється нешвидко. За моїми спостереженнями, на робочу температуру він виходить через 8-10 хвилин неспішної міської їзди. Зараз, при плюсовій температурі. Як буде далі - перевіримо трохи пізніше, зима не за горами. А тому, щоб зігрітися, включаємо підігрів сидінь. Так-так, саме підігрів сидінь. Причому - двопозиційний. А ви не знали? Є в Forza така опція.
Двохпозиційний підігрів сидінь встановлений на трансмісивному тунелі. Чи не найкраще місце
Взагалі кажучи, за комплектацію цього автомобіля зовсім не соромно. Перерахую основне, що є на борту версії Люкс, яка знаходиться у нас на тесті (її вартість - 90600 грн): АБС; гідропідсилювач керма; кондиціонер; дві подушки безпеки; протитуманні фари; магнітола з USB-входом, підспівували через чотири динаміки; литі 15-ти дюймові диски; задній парктронік; центральний замок з штатною сигналізацією, яка відкриває і закриває автомобіль з ключа.
У салоні все просто і лаконічно
Півторалітровий двигун виконує соло майже у всій гамі оборотів. Досягаючи 4000 об / хв, він вже збивається на фальцет, так що крутити його вище 3000 оборотів не рекомендую. Перемикаючись в інтервалі 2500-3000 об / хв, ви отримаєте оптимальний баланс тяги, акустичного комфорту і, ймовірно, витрати палива. Попередні оцінки показують досить помірний апетит в місті, але в найближчі дні ми проведемо прецизійні виміри палива, так що докладна розповідь про це читайте в найближчих випусках щоденника Forza.
Під капотом 109 "коней"
П'ятиступінчаста «механіка» працює без огріхів. Передачі включаються легко, потрапити в потрібну - не проблема. Хід важеля короткий. Тяги у мотора досить, тому Forza лояльно ставиться до швидкого переходу на підвищену. На 60 км / год автомобіль спокійно рухається на п'ятій, не проявляючи ні найменшого невдоволення.
В цілому, перші сотні кілометрів за кермом Forza, принесли відчуття, що від автомобіля отримуєш більше, ніж очікуєш. Відмінно, з кожним днем ми будемо піднімати планку все вище і вище. Нам є про що поговорити. Як розганяється, рулится, гальмує - розкажуть наші народні тестери. А ми, для початку, погрозами в Forza п'ятьох пасажирів, кошик, картину, картонку і маленьку собачку. І поїдемо на дачу. Потім будемо скакати по бруківці, і слухати - де гримить, а де терпить. А потім розповімо, як сидиться в кріслі нового українського автомобіля після п'яти годин їзди. І що видно вночі в світлі фар. Плюс як тішить вухо музика в салоні. І багато, багато іншого, без чого розповідь про Forza був би не повним.
До нових вражень на сторінках щоденника. Щиро бажаємо, що б сьогодні ми почали щоденник відмінника.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Український автопром - йдемо на зліт?А ви не знали?