Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Solenoid d toyota matrix kak pomeniac

  1. Що таке соленоїд і для чого він потрібен?
  2. типові проблеми
  3. Як перевірити і замінити соленоїди?
  4. Відео "Робота соленоїдів АКПП"
  5. Особливості
  6. Основні проблеми і несправності
  7. Особливості експлуатації АКПП
  8. Особливості підбору і заміни масла
  9. Несправності АКПП Aisin
  10. «Тойота Рав-4»
  11. «Тойота Королла»
  12. Автоматичні коробки передач автомобіля «Тойота Камрі»
  13. висновок

Що таке соленоїд і для чого він потрібен?

Наша сеть партнеров Banwar

Це поняття є електричний магнітний клапан під керуванням електронного блоку управління або мехатроніки. Він закриває або відкриває канал у гідроблоків АКПП (мехатронік) з метою здійснення управління безпосередньо коробкою. Саме за допомогою соленоїдів блок управління АКПП направляє в пакет зчеплення трансмісійну рідина під тиском і перемикає передачі. Соленоїд складається з магніту в вигляді стрижня з обмоткою з міді. Туди надходить постійний струм. Це поняття є електричний магнітний клапан під керуванням електронного блоку управління або мехатроніки

Я розповім вам про принцип роботи простих соленоїдів. Якщо напруги немає, клапан втягується за допомогою пружини. Як тільки з'являється напруга, за допомогою дії магнітного поля пружина штовхає клапан. Сьогодні вони мають більш складний пристрій. Вони можуть управлятися за допомогою широко-імпульсної модуляції і створювати плавне перемикання. Такі екземпляри дорожчі, але завдяки їм немає зносу самої гідропліти. Ви можете всього лише поміняти вийшов з ладу екземпляр, і проблема буде вичерпана.

Як ви вже зрозуміли, соленоїд регулює за допомогою імпульсу канал в гідропліте і управляє потоком масла в АКПП. За допомогою нього відбувається перемикання всіх режимів роботи КПП.

типові проблеми

Дуже часто соленоїди приходять в непридатність через перегорання електрообмоткі. На плунжері з'являється нагар. Він забивається дуже дрібним пилом від різних витратних матеріалів і вузлів. Клапан-золотник в таких випадках починає клинить або при робочій температурі масла, або «холодним». Це легко виправляється шляхом промивання в спеціальних розчинниках. Майстри застосовують для очищення деталей ультразвук або змінний струм. У деяких випадках фрикційна накладка стирається до клейової речовини. Тоді до нагару разом з пилом, приєднується ще і клей. Це істотно ускладнить процедуру ремонту.

Популярною причиною поломки також є знос складових частин самого соленоїда. Це може бути:

Найчастіше, зі свого досвіду можу сказати, що засмічується сам плунжер продуктами від зносу фрикційних. Тоді і з'являються проблеми в перемиканні. З'явився на поверхні нагар стирає труться поверхні клапанів, втулок. Бронзові втулки стираються дуже часто. Є спеціальні набори для самостійної заміни втулок. Вони істотно подовжують термін служби. Найчастіше, зі свого досвіду можу сказати, що засмічується сам плунжер продуктами від зносу фрикційних

Магніти мають свій термін служби. Він обчислюється кількістю відкриттів -закриванія. Ця цифра знаходиться в межах діапазону від 300 000 до 400 000 циклів. Коли саме це станеться, не завжди залежить від пробігу, але в значній мірі більше залежить від роботи електронного блоку управління при натисканні на педаль газу. У деяких коробках передач передбачений такий механізм роботи, при якому одні працюють на порядок інтенсивніше інших. Внаслідок цього вони вироблять ресурс раніше.

Ще однією частою поширеною причиною поломки стають різні механічні пошкодження (тріщини) у корпусі. Може бути, і недостатньо пружна сама пружина. Або ж трапився обрив електричної обмотки.

Як перевірити і замінити соленоїди?

Як розпізнати, що вам необхідно здійснити ремонт соленоїдів АКПП? Про поломки вам підкажуть наступні типові ознаки:

  • удари;
  • поштовхи;
  • ривки при перемиканні передач,
  • перехід трансмісії в аварійний режим.

Якщо ви помітили, що передачі перемикаються з поштовхами, - це саме той випадок, коли треба зазирнути в блок соленоїдів АКПП.

Через нестачу тиску може початися робота всуху. Це прискорить в рази знос втулок. Виникла при цьому вібрація може пошкодити деталі коробки аж до стану, що не підлягає відновленню. Можуть вийти з ладу різні деталі коробки. Наприклад, гальмівні стрічки. Це станеться в разі тривалої експлуатації при несправності. Через нестачу тиску може початися робота всуху

Справність можна перевірити самостійно за допомогою омметра. Якщо соленоїд має нормальний опір, а при подачі на нього напругу, ви чуєте клацання, досить буде просто промити його. Але ось сучасні соленоїди більш складної конструкції з електро регулятором необхідно відправляти на комп'ютерну діагностику. Комп'ютер видасть код помилки. Ви зможете за цим кодом розшифрувати наявну несправність або ж довірити цю справу майстру. Справність можна перевірити самостійно за допомогою омметра

Для того, щоб самостійно впоратися з заміною соленоїдів в АКПП, потрібно спочатку визначити тип АКПП. Як правило, ця інформація вказується виробником у вигляді таблиці, наклеєною на самій АКПП.

Знайдіть відповідний вашої АКПП новий соленоїд. Відкрутити блок можна акуратно звичайної монтуванням. Далі слід очистити посадочне місце від пилу і залишків старої прокладки. Новий блок встановлювати потрібно акуратно, затягувати поступово. Після установки слід протестувати авто, перемикаючи швидкості.

Якщо ви довірите справу майстрам, вони додатково вироблять більш ретельне очищення від пилу місця, де були встановлені колишні деталі. Найчастіше ці деталі обдувають стисненим повітрям.

Новий блок потрібно встановлювати досить акуратно. Якщо перетягнути його можна деформувати і тоді термін служби його буде значно скорочений. Зазвичай вся процедура супроводжується тестуванням авто за допомогою комп'ютерної діагностики. АКПП повинна подружитися з ними. Після всі процедури комп'ютер не повинен видавати помилок. Я раджу вам відправитися в автомайстерню, якщо ви не впевнені в своїх силах. Вибір за вами.

Відео "Робота соленоїдів АКПП"

На записі показано, як працюють соленоїди АКПП.


джерело: mineavto.ru

Іноземні автомобілі, що продаються в Росії, часто укомплектовані автоматичною коробкою передач. Такий агрегат набагато зручніше і комфортніше, особливо при їзді по місту. Зазвичай АКПП мають досить великий ресурс і при своєчасному і грамотному обслуговуванні можуть пропрацювати дуже довго. Майже всі несправності трапляються з вини самих власників, які не розуміють особливостей технічного обслуговування автоматичних коробок передач.

Особливості

Японські АКПП ( «Тойота Королла» теж оснащена нею) - одні з найбільш надійних. У Росії все ще можна побачити старі «Крауни» і «Марки» ще з рідних країв та навіть жодного разу не ремонтованої трансмісією, незважаючи на те що їм вже третій десяток років. Японські АКПП ( «Тойота Королла» теж оснащена нею) - одні з найбільш надійних Варто відзначити, що деякі сучасні моделі АКПП, які ставлять на люксові модифікації «Тойоти» і «Лексуса», не вимагають обслуговування. Це, звичайно, не означає, що масло АКПП ( «Тойота Краун» в тому числі) взагалі не треба міняти. А багато хто так і роблять. Ресурс рідини становить не більше 60 тисяч кілометрів. Далі масло починає чорніти і втрачає захисні властивості. Але це не єдиний фактор, що впливає на ресурс. На жаль, сучасна тенденція до ускладнення конструкції призводить до зниження надійності.

Основні проблеми і несправності

Типові проблеми з автоматичною коробкою передач в чому схожі у різних марок, в тому числі у АКПП ( «Тойота Марк-2» не виняток):

  1. Зниження рівня масла в коробці, яке викликається порушенням цілісності блоку та патрубків коробки передач. Винуватцями можуть бути прогоріли прокладки, старі потріскані патрубки. Необхідно контролювати рівень масла і при необхідності доливати. Варто відзначити, що масло для механічних коробок ні в якому разі не підлягає до експлуатації на автоматичних через більшу в'язкості.
  2. Всі передачі не включаються, крім задньої, або навпаки. Це виникає внаслідок зносу фрикційних або самої муфти. Для усунення, природно, доведеться знімати коробку і розкривати її, виробляючи візуальний огляд.
  3. Буває, що не включаються третя і четверта передачі. Причиною цього може бути знос фрикційних, обрив манжети поршня або пошкодження шліц.
  4. Передачі не включаються, машина стоїть на місці. Тут причин може бути кілька. Це недостатній рівень масла, знос фрикційних і їх поршнів, поломка муфти.
  5. Пробуксовка при рушанні - знос вала гідротрансформатора або несправність фрикционов муфти.
  6. Рух автомобіля в нейтральному положенні - заїдання поршня перемикання, з'єднання дисків внаслідок перегріву. Іноді порушується регулювання важеля перемикання.
  7. Включення передачі і старт автомобіля з місця тільки після прогріву. Тут, швидше за все, має місце знос фрикційних, які не забезпечують передачу крутного моменту.

Особливості експлуатації АКПП

При експлуатації автоматичної трансмісії в першу чергу потрібно стежити за радіатором, не допускати його забруднення. При експлуатації автоматичної трансмісії в першу чергу потрібно стежити за радіатором, не допускати його забруднення

Необхідно пам'ятати, що коробка-автомат при роботі нагрівається, і при їзді по бездоріжжю часто необхідний додатковий радіатор. Пошкодження системи охолодження можуть спричинити перегрів масла. Як наслідок, підгоряння ущільнювачами та фрикційних. Таким чином, дотримання температурного режиму АКПП - одне з найважливіших умов безпроблемної їзди.

Особливості підбору і заміни масла

Автоматичні коробки передач влаштовані так, що якість і змащувальні властивості масла є найважливішими факторами, що впливають на її довговічність. Будь-яке відхилення від норм може бути згубно для агрегату. Тому так важливо дотримуватися міжсервісний інтервал, керуючись таблицею заміни масла для конкретної моделі.

Несправності АКПП Aisin

Постачальником коробок передач для цих автомобілів вже багато років є компанія Aisin, яка спеціалізується виключно на цих автомобільних агрегатах. Але, відповідно до віянь часу, проста конструкція цих коробок пішла в минуле. Постачальником коробок передач для цих автомобілів вже багато років є компанія Aisin, яка спеціалізується виключно на цих автомобільних агрегатах

З'явилися нові багатоступінчасті агрегати зі складними алгоритмами управління і системою перемикання. Але, як і в будь-якому механізмі, ускладнення конструкції тягне за собою і зниження надійності. На жаль, є типові хвороби і у тойотовской АКПП.

«Тойота Рав-4»

На ці позашляховики встановлюється коробка серії U140 (не плутати з тією, що ставиться на Camry). Цей агрегат заслужено популярний завдяки своїй зносостійкості і надійності. Але слабке місце є і тут - електроніка. Дана серія оснащується електронним захистом від поломки. Вона при включенні блокує роботу агрегату повністю. Лікується це заміною електронного блоку управління.

«Тойота Королла»

Ця модель, мало того що одна з найстаріших в модельному ряду «Тойот», так вона ще й сама надійна. Найбільш поширена АКПП ( «Тойота Королла» в тому числі завдяки їй користується популярністю) - 4-ступінчаста коробка серії U341F, вже заробила собі високу репутацію. Але іноді і в ній трапляються поломки. Ця модель, мало того що одна з найстаріших в модельному ряду «Тойот», так вона ще й сама надійна Основний недуга - відмова гідравлічної плити, яка тягне за собою заміну блоку соленоїдів коробки передач. На останні покоління цієї моделі «Тойоти» встановлює «робот». Це механічні коробки передач з автоматичним електронним управлінням. У таких агрегатів зчепленням управляє окремий блок, який при неправильній роботі або часткової поломки дає команди на часте вмикання і вимикання зчеплення. Це призводить до пробуксовки. Електронний блок управління можна замінити, і все буде в порядку. Однак, якщо своєчасно не зробити цього, буде потрібно ремонт самого зчеплення, так як множинні включення-виключення ніяк не сприяють довговічності цього вузла.

Автоматичні коробки передач автомобіля «Тойота Камрі»

Перші покоління «Камрі» комплектувалися КПП серії А540. Перші покоління «Камрі» комплектувалися КПП серії А540 Ця модель за час свого виробництва пережила кілька модифікацій. Причому вони рідко взаємозамінні: одні й ті ж вузли, в залежності від року випуску, абсолютно різні. Ця коробка передач - досить велика рідкість в Росії. І при поломці можуть виникнути серйозні проблеми із запчастинами. На нові покоління «Тойоти Камрі» встановлюють АКПП U140E і U240E. Перші - для моторів 2,4 л, другі - для 3-літрових двигунів. Більш слабка U140E слабо пристосована до меншої масі машини і внаслідок цього не може похвалитися високою надійністю. Частою поломкою на ній є вихід з ладу задньої кришки. Це призводить до підгоряння фрикційних, пробуксовці зчеплення, підвищеним оборотам двигуна і поломки гідротрансформатора АКПП. «Тойота Камрі» з більш потужним ДВС оснащується зносостійкими КПП, які менше ламаються. Однак і тут проблеми із задньою кришкою мають місце бути. До того ж є поодинокі випадки відмови керуючої електроніки.

висновок

Як видно, несправностей автоматичної коробки передач досить багато, і хоча вони часто однотипні, це не означає, що варто ігнорувати незрозуміле і нестандартну поведінку трансмісії. Ніколи не відкладайте з'ясування причин «на потім». Заміна АКПП ( «Тойота Камрі» не виняток) може вилитися в дуже велику суму. Тому важливо підтримувати технічний стан даного вузла в нормі і регулярно проводити технічне обслуговування. Після кожних 150 тисяч кілометрів коробка повинна повністю промиватися. Робиться це на спеціалізованому стенді, під тиском. Тільки так можна видалити вироблення і металеву стружку.

джерело: fb.ru

ru

Загорівся «чек» почала штовхати коробка при перемиканні на «R» .Вперед в сервіс на діагностику. висновок діагноста несправність саленоіда акпп. діагноз - заміна саліноіда ... але що то засумнівався в етом.вперед додому і в допомогу мультиметр.

і так - відкриваємо капот
ми у переднього бампера (посередині), c права на АКПП йде два джгута з роз'ємами (фішки), один побільше, інший поменше (він поруч нижче великого). Нас Інтеса маленький (дальній).
Зніміть його, стиснувши його потягни вгору
на ньому шість контактів, а підходить п'ять кольорових проводів (одна Клема порожня)
НАС ЦІКАВЛЯТЬ ДВА ДРОТИ РОЖЕВИЙ і КРАСНО-БІЛИЙ (два крайніх-один на проти одного)!
Вимірювати будемо опір або обрив в цьому нам допоможе мультиметр.
Дивимося розташування цих проводів на отсоединенной фішке.смотрім куди вони повинні підходити на фішці на самій АКПП. І спокійно встромляй мультиметр (шкалу виставив на Оми, максимум 200 ОМ) в ці дві клеми на роз'ємі АКПП. І о диво опір 6 Ом (саліноід живий). вставляємо фішку на місце.

Тоді шукаємо де мізки. Під бардачком вони. Під кришкою бардачка (відкривати кришку не треба) є невеликий виступ, там два з чорних пістона з круглими капелюшками (вони не ламаються) Мізки перед нами. Цікавить одна з чотирьох фішок які входять в мізки. З права другий роз'єм (або третій не пам'ятаю вже точно). Витягуємо його. Нас цікавлять два дроти поруч один з одним РОЖЕВИЙ і КРАСНО-БІЛИЙ. такий же завмер, і отримуємо так само опір 6 Ом. підозри відразу падають за мізки. заміряємо мізки а саме туди куди повинна приходити ці дроти. і тиша ... нічого ... відразу смуток, печаль.

пошук по форумам дав результат ... 99% що треба просто пропаять чіп відповідає за саліноіди.
далі зняття мізків ...

і огляд чіпа ... і при огляді видно потемніння на ніжках того самого чіпа ...
вперед в ремонт електроніки порадили хорошого електронщика. приїхав до нього, пояснив показав у чому косяк. пропаяв на халяву і сказав якщо ще проблеми будуть а то чіп не вселив йому довіри то можу звернути до нього і його поменяет.а поки немає відповідного ...
поставив мізки на місце. і ніяких нарікань. проїхав вже 200 км і все ідеально (тьфу-тьфу)

а в сервісі хотіли міняти соленоїд. потім напевно з прикрістю запропонували і мізки поміняти ...

джерело: www.drive2.ru

Що таке соленоїд і для чого він потрібен?
Як перевірити і замінити соленоїди?
Як розпізнати, що вам необхідно здійснити ремонт соленоїдів АКПП?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов