- Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
- Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
- Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
Наша сеть партнеров Banwar
Виступ "СБПЧ" в "Майстерні". Фото: facebook.com/sbp4band
5 жовтня в "Майстерні" виступили два колективи: пітерці "СБПЧ" і білоруси "Кассіопея". Концерт був приурочений до виходу платівки "СБПЧ і Кассіопея співають пісні один одного", ідея якої народилася між альбомами "СПБЧ" "Флешка" (2011) і "Лісовий оракул" (2012).
Крім композицій з платівки, "Найбільше просте число" вперше за довгий час виконали стару програму квартетом. Справа в тому, що влітку "СБПЧ" виступали дуетом (Ілля Барамія і Кирило Іванов), а на концерті група знову зібралася разом.
Колектив "СБПЧ" був утворений Кирилом Івановим і електронним дуетом "Ялинкові іграшки". Їх дебютний альбом вийшов на лейблі "Снігурі" в 2007 році. Якщо спочатку музика створювалася з уривків різних записів, тріску пластинок, звуків старих синтезаторів, то в кінці музиканти взяли в руки гітари, повністю змінивши звучання.
M24.ru поспілкувався з фронтменом "СБПЧ" Кирилом Івановим, дізнався у нього про знайомство з "Кассіопея", про новий альбом і про ситуацію з сучасною російською музикою.
- Як дізналися про "Кассіопею"?
- Про "Кассіопею" ми дізналися на гастролях в Мінську в кінці 2008 року. Кого-то слухаєш з ввічливості, щось повз пролітає, а тут нам відкрилася неймовірна музика, яку ми завжди хотіли почути. Після цього ми подружилися і стали періодично виступати разом. Тоді у них не було ніяких офіційних альбомів, лише записи.
Ідея дуже класна і проста: коли ти любиш якусь музику, ти її дуже вдумливо слухаєш і думаєш "тут можна зробити ось так, а тут по-іншому". І ще це цікава пригода для тебе самого, коли чуєш власні пісні, зроблені інакше.
- Де будете гастролювати?
- Ми їдемо в два величезних туру: один по Україні і південь Росії, другий - по Сибіру, починаючи від Красноярська і назад.
Кирило Іванов. Фото: facebook.com/sbp4band
- Коли ти почав захоплюватися музикою?
- Мені було тоді років 16, у нас була група товаришів, ми виступали пару раз. Згодом всі мої ідеї і напрацювання були реалізовані в інших проектах.
- Альбоми "Флешка" і "Лісовий оракул" кардинально відрізняються аранжуванням від ранніх робіт. Як ви прийшли до нового звучання?
- За нашими мірками над "флешки" ми працювали довго - пару років. Це був дуже радикальний поворот, і він закінчився тільки зараз, коли ми побачили його плоди. Все вийшло саме так, як ми і придумали. Для мене цей етап закінчився тим, що мені прислали ролик з Youtube, де діти співають пісню "Снігова людина". Нам вдалося написати її на інших акордах так, щоб люди хотіли її співати.
Причому справа не в віршах, а в пісні. Вірші вже самі по собі мають ритмом, який рідко збігається з музикою. Поетам важливий внутрішній ритм, і це має мале відношення до пісень і текстів. У композиціях же з'являється інше, окремий вимір. Зараз відсотків 90 людей, які ходять на останні концерти, не знають про попередні альбоми.
- Спілкуєшся з колишніми учасниками "СБПЧ оркестру", зокрема, з лідером "Є Є Є" Михайлом Фенічева?
- Так, обидва Михайла (Феніче і Ільїн - прим.ред.) - мої найкращі друзі, я з ними постійно спілкуюся.
Квартет "СБПЧ". Фото: facebook.com/sbp4band
- Як пишеш тексти - влаштовуєш "мозковий штурм"?
- Немає ніякого мозкового штурму, всі поступово виростає з якоїсь рядки, при цьому треба так зчепити їх з мелодією, щоб це працювало - щоб був грув, драйв.
- Влітку ви виступали удвох з Іллею Барамія. Тепер ви будете дуетом?
- Так, ми і альбом зараз пишемо дуетом. Він готовий на 75 відсотків, а вийде приблизно навесні, робочої назви поки немає. На відміну від попередніх двох платівок, на ньому будуть сторонні музиканти. При цьому він буде цілком електронний - як жоден попередній альбом "СБПЧ".
- У свій час ти працював журналістом. Яка в тебе освіта?
- Я вчився в університеті на лікаря, на журналіста не вчився - працював просто, треба було гроші заробляти. І це був простий, ясний і зрозумілий спосіб.
- Кліп "Це" пов'язаний з пошуком роботи?
- Ні, його придумали товариші-журналісти Саша Уржанов і Рома Супер. Це цілком їхня ідея, і вони попросили виступити мене в такій ролі.
- Зараз де працюєш?
- У мене з друзями є бар "Мишка" і кафе "Суспільство чистих тарілок" в Петербурзі. Поєднувати звичайно складно, але чим більше справ, тим цікавіше.
- Крім Росії де ще виступали? Як відрізняється публіка?
- На Україні і в Білорусії. У всіх містах публіка різна: в Мінську класна публіка, в Петербурзі більш закриті, спокійні, стримані. Все визначається георгафію - чим південніше, тим бадьоріше.
- Що можеш сказати з приводу російської музики - очікуєш якихось стрибків?
- Навколо весь час одні скачки, якісь стрибки в мішках. Я не бачу ніяких проблем в російській музиці. Той же Антон Севідов (засновник груп "Неонавт" і Tesla Boy - прим.ред.), Група On The Go. Не хочеться думати про музику, як про гонку - вона нікому нічого не винна. Коли ти це усвідомлюєш, це звільняє: у тебе немає розрахунків на очікування, не хочеш комусь сподобатися.
- Кого можеш виділити серед сучасних російських груп?
- Lemon Day, "Кассіопея", Надя Грицкевич, Женя Борзих, у якій був проект "Проженемо пісню" і група Dsh! Dsh !, також мені подобається краснодарська електронщіца Ishome і ще багато і багато інших. Серед зарубіжних - мені подобається все, що робить Деймон Албарн (фронтмен груп Blur, Gorillaz), Джеймс Мерфі (LCD Soundsystem), а в основному я зараз багато слухаю африканської музики.
- Таку, яка була на твоєму подкасті для Follow Me?
- Так, ми домовилися - я вдома з пластинок записав мікс, правда там її трохи. Однак саме африканські мотиви вдохновляля нас при роботі над альбомом. Причому цієї музики реально непочатий край - можна копати і копати. Крім неї ще кожну секунду з'являється щось нове. Так що стрибок вже стався - варто лише подивитися по сторонам і зрозуміти, що вже нічого не бракує.
Дмитро Кокоулін
сюжети: погляди , Інтерв'ю з людьми мистецтва
Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
Виступ "СБПЧ" в "Майстерні". Фото: facebook.com/sbp4band
5 жовтня в "Майстерні" виступили два колективи: пітерці "СБПЧ" і білоруси "Кассіопея". Концерт був приурочений до виходу платівки "СБПЧ і Кассіопея співають пісні один одного", ідея якої народилася між альбомами "СПБЧ" "Флешка" (2011) і "Лісовий оракул" (2012).
Крім композицій з платівки, "Найбільше просте число" вперше за довгий час виконали стару програму квартетом. Справа в тому, що влітку "СБПЧ" виступали дуетом (Ілля Барамія і Кирило Іванов), а на концерті група знову зібралася разом.
Колектив "СБПЧ" був утворений Кирилом Івановим і електронним дуетом "Ялинкові іграшки". Їх дебютний альбом вийшов на лейблі "Снігурі" в 2007 році. Якщо спочатку музика створювалася з уривків різних записів, тріску пластинок, звуків старих синтезаторів, то в кінці музиканти взяли в руки гітари, повністю змінивши звучання.
M24.ru поспілкувався з фронтменом "СБПЧ" Кирилом Івановим, дізнався у нього про знайомство з "Кассіопея", про новий альбом і про ситуацію з сучасною російською музикою.
- Як дізналися про "Кассіопею"?
- Про "Кассіопею" ми дізналися на гастролях в Мінську в кінці 2008 року. Кого-то слухаєш з ввічливості, щось повз пролітає, а тут нам відкрилася неймовірна музика, яку ми завжди хотіли почути. Після цього ми подружилися і стали періодично виступати разом. Тоді у них не було ніяких офіційних альбомів, лише записи.
Ідея дуже класна і проста: коли ти любиш якусь музику, ти її дуже вдумливо слухаєш і думаєш "тут можна зробити ось так, а тут по-іншому". І ще це цікава пригода для тебе самого, коли чуєш власні пісні, зроблені інакше.
- Де будете гастролювати?
- Ми їдемо в два величезних туру: один по Україні і південь Росії, другий - по Сибіру, починаючи від Красноярська і назад.
Кирило Іванов. Фото: facebook.com/sbp4band
- Коли ти почав захоплюватися музикою?
- Мені було тоді років 16, у нас була група товаришів, ми виступали пару раз. Згодом всі мої ідеї і напрацювання були реалізовані в інших проектах.
- Альбоми "Флешка" і "Лісовий оракул" кардинально відрізняються аранжуванням від ранніх робіт. Як ви прийшли до нового звучання?
- За нашими мірками над "флешки" ми працювали довго - пару років. Це був дуже радикальний поворот, і він закінчився тільки зараз, коли ми побачили його плоди. Все вийшло саме так, як ми і придумали. Для мене цей етап закінчився тим, що мені прислали ролик з Youtube, де діти співають пісню "Снігова людина". Нам вдалося написати її на інших акордах так, щоб люди хотіли її співати.
Причому справа не в віршах, а в пісні. Вірші вже самі по собі мають ритмом, який рідко збігається з музикою. Поетам важливий внутрішній ритм, і це має мале відношення до пісень і текстів. У композиціях же з'являється інше, окремий вимір. Зараз відсотків 90 людей, які ходять на останні концерти, не знають про попередні альбоми.
- Спілкуєшся з колишніми учасниками "СБПЧ оркестру", зокрема, з лідером "Є Є Є" Михайлом Фенічева?
- Так, обидва Михайла (Феніче і Ільїн - прим.ред.) - мої найкращі друзі, я з ними постійно спілкуюся.
Квартет "СБПЧ". Фото: facebook.com/sbp4band
- Як пишеш тексти - влаштовуєш "мозковий штурм"?
- Немає ніякого мозкового штурму, всі поступово виростає з якоїсь рядки, при цьому треба так зчепити їх з мелодією, щоб це працювало - щоб був грув, драйв.
- Влітку ви виступали удвох з Іллею Барамія. Тепер ви будете дуетом?
- Так, ми і альбом зараз пишемо дуетом. Він готовий на 75 відсотків, а вийде приблизно навесні, робочої назви поки немає. На відміну від попередніх двох платівок, на ньому будуть сторонні музиканти. При цьому він буде цілком електронний - як жоден попередній альбом "СБПЧ".
- У свій час ти працював журналістом. Яка в тебе освіта?
- Я вчився в університеті на лікаря, на журналіста не вчився - працював просто, треба було гроші заробляти. І це був простий, ясний і зрозумілий спосіб.
- Кліп "Це" пов'язаний з пошуком роботи?
- Ні, його придумали товариші-журналісти Саша Уржанов і Рома Супер. Це цілком їхня ідея, і вони попросили виступити мене в такій ролі.
- Зараз де працюєш?
- У мене з друзями є бар "Мишка" і кафе "Суспільство чистих тарілок" в Петербурзі. Поєднувати звичайно складно, але чим більше справ, тим цікавіше.
- Крім Росії де ще виступали? Як відрізняється публіка?
- На Україні і в Білорусії. У всіх містах публіка різна: в Мінську класна публіка, в Петербурзі більш закриті, спокійні, стримані. Все визначається георгафію - чим південніше, тим бадьоріше.
- Що можеш сказати з приводу російської музики - очікуєш якихось стрибків?
- Навколо весь час одні скачки, якісь стрибки в мішках. Я не бачу ніяких проблем в російській музиці. Той же Антон Севідов (засновник груп "Неонавт" і Tesla Boy - прим.ред.), Група On The Go. Не хочеться думати про музику, як про гонку - вона нікому нічого не винна. Коли ти це усвідомлюєш, це звільняє: у тебе немає розрахунків на очікування, не хочеш комусь сподобатися.
- Кого можеш виділити серед сучасних російських груп?
- Lemon Day, "Кассіопея", Надя Грицкевич, Женя Борзих, у якій був проект "Проженемо пісню" і група Dsh! Dsh !, також мені подобається краснодарська електронщіца Ishome і ще багато і багато інших. Серед зарубіжних - мені подобається все, що робить Деймон Албарн (фронтмен груп Blur, Gorillaz), Джеймс Мерфі (LCD Soundsystem), а в основному я зараз багато слухаю африканської музики.
- Таку, яка була на твоєму подкасті для Follow Me?
- Так, ми домовилися - я вдома з пластинок записав мікс, правда там її трохи. Однак саме африканські мотиви вдохновляля нас при роботі над альбомом. Причому цієї музики реально непочатий край - можна копати і копати. Крім неї ще кожну секунду з'являється щось нове. Так що стрибок вже стався - варто лише подивитися по сторонам і зрозуміти, що вже нічого не бракує.
Дмитро Кокоулін
сюжети: погляди , Інтерв'ю з людьми мистецтва
Соліст "СБПЧ" Кирило Іванов про новий альбом і сучасну музику
Виступ "СБПЧ" в "Майстерні". Фото: facebook.com/sbp4band
5 жовтня в "Майстерні" виступили два колективи: пітерці "СБПЧ" і білоруси "Кассіопея". Концерт був приурочений до виходу платівки "СБПЧ і Кассіопея співають пісні один одного", ідея якої народилася між альбомами "СПБЧ" "Флешка" (2011) і "Лісовий оракул" (2012).
Крім композицій з платівки, "Найбільше просте число" вперше за довгий час виконали стару програму квартетом. Справа в тому, що влітку "СБПЧ" виступали дуетом (Ілля Барамія і Кирило Іванов), а на концерті група знову зібралася разом.
Колектив "СБПЧ" був утворений Кирилом Івановим і електронним дуетом "Ялинкові іграшки". Їх дебютний альбом вийшов на лейблі "Снігурі" в 2007 році. Якщо спочатку музика створювалася з уривків різних записів, тріску пластинок, звуків старих синтезаторів, то в кінці музиканти взяли в руки гітари, повністю змінивши звучання.
M24.ru поспілкувався з фронтменом "СБПЧ" Кирилом Івановим, дізнався у нього про знайомство з "Кассіопея", про новий альбом і про ситуацію з сучасною російською музикою.
- Як дізналися про "Кассіопею"?
- Про "Кассіопею" ми дізналися на гастролях в Мінську в кінці 2008 року. Кого-то слухаєш з ввічливості, щось повз пролітає, а тут нам відкрилася неймовірна музика, яку ми завжди хотіли почути. Після цього ми подружилися і стали періодично виступати разом. Тоді у них не було ніяких офіційних альбомів, лише записи.
Ідея дуже класна і проста: коли ти любиш якусь музику, ти її дуже вдумливо слухаєш і думаєш "тут можна зробити ось так, а тут по-іншому". І ще це цікава пригода для тебе самого, коли чуєш власні пісні, зроблені інакше.
- Де будете гастролювати?
- Ми їдемо в два величезних туру: один по Україні і південь Росії, другий - по Сибіру, починаючи від Красноярська і назад.
Кирило Іванов. Фото: facebook.com/sbp4band
- Коли ти почав захоплюватися музикою?
- Мені було тоді років 16, у нас була група товаришів, ми виступали пару раз. Згодом всі мої ідеї і напрацювання були реалізовані в інших проектах.
- Альбоми "Флешка" і "Лісовий оракул" кардинально відрізняються аранжуванням від ранніх робіт. Як ви прийшли до нового звучання?
- За нашими мірками над "флешки" ми працювали довго - пару років. Це був дуже радикальний поворот, і він закінчився тільки зараз, коли ми побачили його плоди. Все вийшло саме так, як ми і придумали. Для мене цей етап закінчився тим, що мені прислали ролик з Youtube, де діти співають пісню "Снігова людина". Нам вдалося написати її на інших акордах так, щоб люди хотіли її співати.
Причому справа не в віршах, а в пісні. Вірші вже самі по собі мають ритмом, який рідко збігається з музикою. Поетам важливий внутрішній ритм, і це має мале відношення до пісень і текстів. У композиціях же з'являється інше, окремий вимір. Зараз відсотків 90 людей, які ходять на останні концерти, не знають про попередні альбоми.
- Спілкуєшся з колишніми учасниками "СБПЧ оркестру", зокрема, з лідером "Є Є Є" Михайлом Фенічева?
- Так, обидва Михайла (Феніче і Ільїн - прим.ред.) - мої найкращі друзі, я з ними постійно спілкуюся.
Квартет "СБПЧ". Фото: facebook.com/sbp4band
- Як пишеш тексти - влаштовуєш "мозковий штурм"?
- Немає ніякого мозкового штурму, всі поступово виростає з якоїсь рядки, при цьому треба так зчепити їх з мелодією, щоб це працювало - щоб був грув, драйв.
- Влітку ви виступали удвох з Іллею Барамія. Тепер ви будете дуетом?
- Так, ми і альбом зараз пишемо дуетом. Він готовий на 75 відсотків, а вийде приблизно навесні, робочої назви поки немає. На відміну від попередніх двох платівок, на ньому будуть сторонні музиканти. При цьому він буде цілком електронний - як жоден попередній альбом "СБПЧ".
- У свій час ти працював журналістом. Яка в тебе освіта?
- Я вчився в університеті на лікаря, на журналіста не вчився - працював просто, треба було гроші заробляти. І це був простий, ясний і зрозумілий спосіб.
- Кліп "Це" пов'язаний з пошуком роботи?
- Ні, його придумали товариші-журналісти Саша Уржанов і Рома Супер. Це цілком їхня ідея, і вони попросили виступити мене в такій ролі.
- Зараз де працюєш?
- У мене з друзями є бар "Мишка" і кафе "Суспільство чистих тарілок" в Петербурзі. Поєднувати звичайно складно, але чим більше справ, тим цікавіше.
- Крім Росії де ще виступали? Як відрізняється публіка?
- На Україні і в Білорусії. У всіх містах публіка різна: в Мінську класна публіка, в Петербурзі більш закриті, спокійні, стримані. Все визначається георгафію - чим південніше, тим бадьоріше.
- Що можеш сказати з приводу російської музики - очікуєш якихось стрибків?
- Навколо весь час одні скачки, якісь стрибки в мішках. Я не бачу ніяких проблем в російській музиці. Той же Антон Севідов (засновник груп "Неонавт" і Tesla Boy - прим.ред.), Група On The Go. Не хочеться думати про музику, як про гонку - вона нікому нічого не винна. Коли ти це усвідомлюєш, це звільняє: у тебе немає розрахунків на очікування, не хочеш комусь сподобатися.
- Кого можеш виділити серед сучасних російських груп?
- Lemon Day, "Кассіопея", Надя Грицкевич, Женя Борзих, у якій був проект "Проженемо пісню" і група Dsh! Dsh !, також мені подобається краснодарська електронщіца Ishome і ще багато і багато інших. Серед зарубіжних - мені подобається все, що робить Деймон Албарн (фронтмен груп Blur, Gorillaz), Джеймс Мерфі (LCD Soundsystem), а в основному я зараз багато слухаю африканської музики.
- Таку, яка була на твоєму подкасті для Follow Me?
- Так, ми домовилися - я вдома з пластинок записав мікс, правда там її трохи. Однак саме африканські мотиви вдохновляля нас при роботі над альбомом. Причому цієї музики реально непочатий край - можна копати і копати. Крім неї ще кожну секунду з'являється щось нове. Так що стрибок вже стався - варто лише подивитися по сторонам і зрозуміти, що вже нічого не бракує.
Дмитро Кокоулін
сюжети: погляди , Інтерв'ю з людьми мистецтва
Як дізналися про "Кассіопею"?Де будете гастролювати?
Як ви прийшли до нового звучання?
Спілкуєшся з колишніми учасниками "СБПЧ оркестру", зокрема, з лідером "Є Є Є" Михайлом Фенічева?
Тепер ви будете дуетом?
Яка в тебе освіта?
Кліп "Це" пов'язаний з пошуком роботи?
Зараз де працюєш?
Крім Росії де ще виступали?
Як відрізняється публіка?