Наша сеть партнеров Banwar
Що робити якщо у Вашої Ваз 2108, ВАЗ 2109 перестав працювати спідометр. При русі Ви не бачите своєї швидкості, відповідно легко можете порушити швидкісний режим. Також не відображається кілометраж, і Ви не знаєте реального витрати палива свого автомобіля. Та й взагалі самому приємніше, коли у автомобіля все працює.
Механізм вимірювання швидкості у Ваз 2108, ВАЗ 2109 простий (хоча звичайно він застарів): в коробку передач вставлена шестерня-вал, яка обертає зовнішній трос, який в свою чергу заведений в спідометр на панелі приладів автомобіля.
Послідовність дій тут повинна бути наступна: спочатку необхідно визначити що вийшло з ладу - привід спідометра в коробці передач, трос від коробки до спідометра, або сам спідометр.
Відкриваємо капот, відкручуємо кріплення приводу спідометра в коробці передач.
Привід спідометра ВАЗ 2109
Відкручуємо гайку кріплення
Відкрутили, у Вас в руках привід спідометра з приєднаним до нього тросом.
Вал шестерня приводу спідометра
До речі через отвір посадки приводу спідометра легко контролювати рівень масла в необслуговуваної коробці передач .
Рівень масла в коробці передач ВАЗ 2109
Просимо кого-небудь сісти в машину і дивитися на показання спідометра, а самі руками крутимо шестерню.
Спідометр ВАЗ 2109
Якщо ні кілометраж ні швидкість Ваз 2108, ВАЗ 2109 не змінюються, пробуємо крутити в іншу сторону. Якщо при обертанні шестерні швидкість підстрибує до 30 км / год і повільно але впевнено по сотням метрів зростає пробіг значить і тросик і сам спідометр справні. Проблема в приводі спідометра (шестерня - вал, вставлена в коробку).
Якщо зуби шестірні злизаний і деформовані, то необхідно замінити привід.
Якщо ж з приводом все в порядку, але при обертанні шестерні спідометр нічого не показує - то перевіряємо місце з'єднання привід - трос.
Місце з'єднання привід-тросик
Відкрутіть тросик спідометра Ваз 2108, Ваз 2109 і подивіться на його торець. Він повинен бути квадратного перетину, паз в приводі також квадратний, коли трос щільно сидить в пазу, обертання передається далі до спідометру.Но зараз цього не проісходіт.Скорее всього на торці троса будуть злизаний межі, тому привід обертається, а тросик немає.
Заміна троса виправить ситуацію, але ненадовго -як показує практика, через пару місяців і на новому тросі спідометр перестане показувати. Тому в паз приводу необхідно підкласти тоненьку прокладку: вирізану ножицями з пластикової пляшки. Ущільнивши таким чином паз приводу, крутний момент почне надійно передаватися на спідометр.
Якщо ж Ви обертаєте тросик спідометра в обидві сторони, а швидкість і пробіг не змінюються, необхідно вийняти панель приладів і перевірити надійність кріплення троса до неї. Якщо тросик щільно притиснутий до панелі, то проблема в самому спідометрі і необхідна його заміна.
На головну